Piscine extérieure (ouverte en saison), tentes de plage

Avis sur Hilton Grand Vacations Club Elara Center Strip Las Vegas

4 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 725 avis sur 1104." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 194 avis sur 1104." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 91 avis sur 1104." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 48 avis sur 1104." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 46 avis sur 1104." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Gilles, ONET LE CHATEAU

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Renovation de l'hotel et de ses equipements, piscine réservée exclusivement aux clients de l'hotel et parking gratuit
Séjour de 10 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Bruno

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suite de 3 chambres au 53ème étage. Vue incroyable sur Las Vegas. Pas d’option dans l’hôtel pour manger mais de nombreux restaurants à proximité. Un Starbucks et un petit commerce dans le lobby.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Service Supervisor le 16 janv. 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future.

2/10 Horrible

Geneviève

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Guest Service Supervisor le 8 févr. 2024
Thank you for taking the time to rate your stay. We are sorry for the challenges that may have occurred during your time with us and if you would like to speak further, please contact us at 702.669.6700. We hope to have the opportunity to welcome you back for an overall improved experience in the future.

10/10 Excellent

Romain

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour un séjour à Vegas
Excellent hôtel Situé au cœur des casinos tendances mais en léger décalage permettant un peu de calme de retour à l’hôtel après les longues marches dans l’animation du strip.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Taylor le 9 août 2023
Merci pour votre avis! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour chez nous, et nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt !

10/10 Excellent

Julie

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Hôtel très propre avec une vue incroyable. Par contre beaucoup de construction à l’extérieur et intérieur de l’hôtel.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Taylor le 9 août 2023
Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back very soon!

8/10 Bien

Marc

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Taylor le 31 juil. 2023
Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back very soon!

10/10 Excellent

RACHel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres propre, belle grande chambre et accessible
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Taylor le 29 mai 2023
Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back very soon!

10/10 Excellent

Judith

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
positif : la chambre fermée avec cuisinette négatif : restauration manquante
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de -Christian le 3 mai 2023
Merci beaucoup pour votre avis. Nous apprécions que vous restiez avec nous et espérons vous accueillir à nouveau bientôt.

8/10 Bien

Gilles, ONET LE CHATEAU

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe chambre au 30éme étage avec une douche mais une évacuation de lavabo presque bouchée comme souvent? Une hôtesse d'accueil très pro et pour une fois acquiesçant tout ou presque de nos souhaits et nous précisant que le parking était gratuit pour les hôtes de l'hôtel. Ce qui n'était pas le cas lors de notre premier séjour, rien de ce que l'on demandait n'était possible??
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Services le 4 nov. 2022
Thank you for your review. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future.

8/10 Bien

Gilles Michel, ONET LE CHATEAU

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Apres deux sejours a une semaine d'intervalle, tres deçus lors du premier ou on m'a proposé un service de nettoyage quotidien de la chambre en option a presque 80$ par jour alors que celui ci a toujours été inclus sans frais, une chambre à l'éclairage reduit, je sais que le covid et les restrictions d'énergie sur Las Vegas sont de mise mais quand meme apres les excés de gaspillage ils sont tombés dans l'excés contraire, il y a 3 ans on faisait tourner le Lave Vaiselle pour un verre sale, aujourd'hui on ne fait plus rien! Le parking bien qu'annoncé payant est resté gratuit pour les clients de l'hotel enfin une bonne nouvelle, et pour le deuxiéme séjour sans savoir pourquoi la chambre a été nettoyé une fois au milieu du sejour sans demande de ma part? Sinon hotel toujours aussi comfortable et calme
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Hilton Grand Vacations Elara- Las Vegas, NV le 19 oct. 2022
Thank you for your review. Please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. Please know, what you describe is a rare occurrence, and our team remains dedicated to providing outstanding service to our guests. We hope you will give us the chance to restore your trust in us in your future travels.

8/10 Bien

Channaly

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location on the Strip (through the Miracle Mile Shops). Our room (junior suite on the 11th) was clean and of decent size with a view on the Eiffel Tower and parking lot. The room’s door was often stuck and had to push it very hard to open it which made a very loud noise.
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Services le 4 nov. 2022
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay overall. We apologize about the issue with your room door. We hope we have a future opportunity to provide an improved overall experience.

10/10 Excellent

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent mais trop cher
Séjour de 12 nuits en juin 2022
Réponse de Hilton Grand Vacations Elara le 21 août 2022
Thank you! Look forward to seeing you on your next trip to Las Vegas

6/10 Satisfaisant

Clare

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Neutral
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Shawn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was nice but while staying there the hotel experienced some window panes that broke above the pool. The entire pool area was shut down and closed. No relaxing by the pool area at all and The pool was being drained also.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

michael

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pool area had a large piece of glass that fell off of the building and burst all over causing it to be closed.and staff left it all in place keeping the pool closed for three days.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Eduardo F. le 22 mai 2024
Thank you for your feedback, we apologize for the inconvenience this caused you. The hotel is currently working on bringing our pool back in order while taking all the necessary steps to do so as safe as possible. We thank you for your patience and understanding.

10/10 Excellent

linsey

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect distance to mall and shopping .. very clean.. plus great kitchen and amentities
Séjour de 6 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Marcus

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bathroom could've been cleaner
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Heidi Marie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great! Michael at the front desk gave us exceptional service! I’m gradually leaning toward the Hilton properties over Marriott and have not been disappointed. Will definitely stay here again when we come to Vegas!
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

kareemah L.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent stay would definitely return. Everything was so nice clean and convenient
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Debbie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was conveniently located. Close to Bakkt Theatre, Vegas Strip and shopping. Studio rooms had great kitchenette. Would recommend a small eating area with table and chairs. Also would recommend better coffee facilities and an upgrade in quality of coffee supplied. Definitely would stay again on next visit.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Linda

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very convenient for a single woman. Clean and the staff is very friendly.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Yusuke

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was assigned to the wrong room, not cleaned, maybe another guest’s room, at first. Besides, the bathtub was not clean since dust or mold showed up when I used jet bubbles. The washer and drying machine didn’t work normally and made my clothes locked for a few hours. Overall, the room and pool were fine and the staff were friendly, but those points above could be better.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Eduardo F. le 16 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. I am sorry to hear we failed to meet your expectations. I can assure you that I will share your comments with the rest of my team, we hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Renee Jean

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s our favorite
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Nicole

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
EXCELLENT
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Services Supervisor le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

8/10 Bien

Victoria

Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Mercedes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Raven L

Les points forts : Équipements
I didn't like the fact my view was of the back parking structure and the reception was terrible. We Valet parked and those guys were wonderful.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Teja

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Services Supervisor le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

10/10 Excellent

Susan

Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Services Supervisor le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

10/10 Excellent

Houda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Services Supervisor le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

8/10 Bien

Valarie, Sacramento

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
It’s consistently nice.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Services Supervisor le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

10/10 Excellent

MASAKI

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
施設全体が綺麗且つ静かでゆっくりと休めました。ストリップ通りもすぐに出れるので観光やショッピングにも最適でした。
Séjour de 6 nuits en mai 2024

8/10 Bien

tin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Stayed 3 nights with my family for second time.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

GUSTAVO

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Services le 13 mai 2024
Thank you for your rating. We are sorry your stay did not exceed your expectations. We hope for a future opportunity to provide an improved experience.

10/10 Excellent

Christina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Miranda

Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Eduardo F. le 9 mai 2024
Good morning, I am sorry we did not mee your expectations. At your earliest convenience, if you could provide additional information regarding your stay to ensure we can make the appropriate improvements moving forward.

2/10 Horrible

Gustavo

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Services le 13 mai 2024
Thank you for your rating. We are sorry your stay did not exceed your expectations. We hope for a future opportunity to provide an improved experience.

10/10 Excellent

Raghav

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Services le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

10/10 Excellent

Lori

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was like home away from home. So comfortable and spacious. The staff were so awesome and helpful. It would be hard to top this stay we had .
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Timothy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quite, Calm yet close to action
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Marcus

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Top notch property!!!!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Jade

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very helpful specially Tyler. Room was spacious and clean. Loved our stay and will definitely stay there again!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Alexandra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is within walking distance to the center strip yet quiet enough for a relaxing vacation.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Shirley

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable, convenient shopping,always transportation, just loved it.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Horst

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Es war alles wunderbar. Würden gerne wiederkommen
Séjour de 9 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Dania

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and flexible
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Ernesto

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the room and enjoyed our stay
Séjour de 2 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Linda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Pool closes to early (8pm). Can’t turn chairs or life guards tell u to put them back and line them up straight. Just a little bit much and annoying. No mirrors in room except in bathroom.. so strange!!!’ Not a one!! Security guards by elevators always pleasant!!! And very helpful! Too far to walk to monorail.. better areas. Over all ok!!!! but won’t be back!!’
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Travis le 3 mai 2024
Thank you, Linda for your feedback. The lifeguards are instructed to have the guest not move the chairs for safety reasons. We appreciate you staying at the Elara. If we can assist you in the future in any way, please don't hesitate to reach out.

8/10 Bien

Jessica

Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

J Kirby

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Services Supervisor le 1 mai 2024
Thank you for rating your stay. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!