Avis sur Barceló Lanzarote Royal Level
Barceló Lanzarote Royal Level
Avenida del Mar n6, Teguise, Las Palmas
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 29 févr. 2024
Cher Stephane,Nous apprécions énormément le temps que vous avez consacré à partager votre récente expérience au sein de notre Barcelo Lanzarote Royal Level et vous remercions pour votre aimable recommandation.Nous sommes ravis que la propreté de nos chambres, la condition de l'hôtel, le service et les équipements de la chambre aient répondu à toutes vos attentes. Votre satisfaction est notre priorité et il est gratifiant de savoir que vous avez apprécié les efforts de notre équipe pour vous offrir une expérience mémorable. Votre reconnaissance est une belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour fournir un service irréprochable et une expérience de séjour inoubliable.Encore merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.Cordialement,Guest Experience Manager
10/10 Excellent
jean-luc
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
jean-luc
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 17 févr. 2024
Cher Jean-Luc,Nous tenons à vous exprimer notre gratitude pour vos commentaires sur votre récente visite, ceux-ci nous permettent de comprendre le ressenti de nos clients par rapport à nos services. Notre but principal est de garantir la totale satisfaction de notre clientèle et nous sommes ravis de lire que vos vacances au sein de notre Barcelo Lanzarote Royal Level ont été si agréables.Nous sommes enchantés de lire que vous avez qualifié notre hôtel de 'superbe' et que notre emplacement vous a pleinement satisfait. Il est vrai que notre situation géographique est idéale pour explorer les merveilles de l'île, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié la propreté de votre chambre ainsi que le confort et le service fourni par notre équipe. Votre satisfaction est notre plus belle récompense et nous sommes fiers que vous ayez pu profiter pleinement de votre séjour.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Guest Experience Manager
10/10 Excellent
STEPHANIE
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
STEPHANIE
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Reservation department le 9 févr. 2024
Thank you for the time you spent to share your feedback on your recent stay at our Barceló Lanzarote Royal Level.The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience.
10/10 Excellent
Tiffany
Voyage en couple
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Reservas le 21 oct. 2023
¡Muchas gracias!
10/10 Excellent
Lauriane
Voyage en couple
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauriane
Réponse de Reservas le 3 juil. 2023
Bonjour,Merci beaucoup pour vos merveilleux commentaires.Cordialement,
10/10 Excellent
Sylvie
Voyage en couple
22 mai 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Reservas le 22 mai 2023
Nous apprécions vraiment vos commentaires
10/10 Excellent
Alexandre, Paris
Voyage en couple
23 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandre
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Reservas le 24 avr. 2023
Merci beaucoup
6/10 Satisfaisant
Gregory
22 mars 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Mitigé
Gregory
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Experience Manager le 14 mai 2023
Cher Gregory,Merci beaucoup pour le temps que vous avez consacré à partager vos impressions personnelles sur votre séjour au sein de notre hôtel Barcelo Lanzarote Royal Level. Nous accueillons toujours de bon gré les commentaires de nos hôtes car ceux-ci nous permettent d'améliorer constamment les expériences que nous délivrons.Si vous êtes sensible au bruit, n’hésitez pas à en faire part à la réception qui vous allouera une de nos chambres les plus au calme. Nous vous prions de nous excuser pour ce désagrément. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre chambre et sa propreté.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. CordialementGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Des choses tops et d’autres anormales
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Guest Experience Manager le 23 mars 2023
Bonjour,Nous tenons à vous remercier pour le temps que vous avez consacré à partager vos commentaires sur votre récent séjour au sein de notre hotel Barceló Lanzarote Active, votre appréciation nous aidera à maintenir et améliorer la qualité des services que nous porposons à notre clientèle.Cordialement,Guest Experience Management
10/10 Excellent
ERIC
10 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ERIC
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Reservas le 10 janv. 2023
¡Muchas gracias!
10/10 Excellent
Emmanuelle
6 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour super !
Emmanuelle
Séjour de 7 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Lenka
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lenka
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de reservation department le 14 mai 2024
Dear Lenka,Thank you very much for your nice review.We hope see you again in the future.Kind regards
8/10 Bien
Olajumoke
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olajumoke
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de reservation department le 10 mai 2024
Good morning ,Thank you very much for your nice review.We hope see you in the future.Kind regards
10/10 Excellent
Arkadius
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arkadius
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Reservas le 9 mai 2024
Thank you!
10/10 Excellent
Tobias
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tobias
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Reservation department le 3 mai 2024
Good morning,Thank you very much for your nice review.We hope see you in the future.Kind regards
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Reservation department le 25 avr. 2024
Good morning,Thank you very much for your nice review.We hope see you in the future.Kind regards
10/10 Excellent
Tiffany
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Reservation department le 23 avr. 2024
Good morning,Thank you very much for your nice review.We hope see you in the future.Kind regards
10/10 Excellent
William
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Reservation department le 19 avr. 2024
Dear William,Thank you very much for your review.We hope see you in the future.Kind regards
10/10 Excellent
Alison
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Reservas le 28 mars 2024
Thank you very much for your comments!
4/10 Médiocre
Christine
14 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Christine
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Reservation department le 18 mars 2024
Good morning,Thank you for your review.Kind regards
8/10 Bien
Peter
Voyage en couple
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Reservation department le 14 mars 2024
Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics.We sincerely regret reading that the temperature of the food was not correct.
8/10 Bien
Susan
13 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Reservation department le 15 mars 2024
Good morning,Thank you very much for your comments.Kind regards
6/10 Satisfaisant
Henry, Berlin
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 2 mars 2024
Dear Henry,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We're sorry your experience hasn't been as good as what we usually receive. Your feedback is always useful. It is however regretful that you did not make us aware that you were not completely satisfied during your stay, as our team would have been more than happy to assist you in finding a room that better suited your needs.We look forward to welcoming you back. Best regards,Guest Experience Manager
10/10 Excellent
William
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Reservation department le 26 févr. 2024
Good morning,Thank you very much for your nice review.We hope see you in the future.Kind regards
8/10 Bien
Gulumser
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gulumser
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Reservation department le 22 févr. 2024
Good morning,Thank you very much for your review.Kind regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 févr. 2024
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 16 févr. 2024
안녕하세요.저희 호텔을 방문해주셔서 감사합니다.호텔의 위치가 다소 아쉽게 느껴지셨다니 죄송합니다. 저희 호텔은 칼라 델 안클라 비치와 코스타 테기세 시내 중심까지의 거리가 4.5km 이내에 위치해 있으며, 다양한 음식과 음료를 제공하는 올 인클루시브 패키지를 제공함으로써 이러한 점을 상쇄하고자 노력하고 있습니다. 또한, 리조트 내부의 특정 부분에서 기름 냄새에 대한 언급에 대해서는 저희 시설 관리 팀이 주의 깊게 검토하겠습니다. 저희 호텔의 청결도, 상태, 서비스, 그리고 객실의 편안함에 대한 평가 감사드리며, 이를 바탕으로 보다 나은 경험을 제공하기 위해 지속적으로 노력하도록 하겠습니다.다음에 기회가 된다면 저희 호텔을 다시 한 번 찾아주세요. 감사합니다. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel for active holiday
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 14 févr. 2024
Dear Guest,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear about the inconvenience caused by the bathroom drains and appreciate your understanding as we promptly addressed the issue. Our team is committed to ensuring the comfort of our guests and we hope the room change helped improve your experience.We are delighted to hear that you enjoyed the active aspects of your holiday, including the bike and car hire, snorkeling, and our pool facilities. It's also wonderful to know that you found our breakfast offerings to your liking and that our gym and Olympic pool met your expectations. Thank you for acknowledging the friendliness of our staff, the relaxing atmosphere, and the lovely sea views.We hope to have the opportunity to welcome you again soon.Best regards,Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Jon
Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 12 févr. 2024
Dear Jon, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that you enjoyed the spaciousness of our hotel, it's wonderful to know that our efforts to provide ample space for our guests have been successful and appreciated.Your positive feedback on room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities truly warms our hearts. Our team strives to maintain the highest standards in every aspect of our service, and it's rewarding to know that these details contributed to your amazing stay.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Warm wishes,Guest Experience Manager
10/10 Excellent
FANG
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
FANG
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 12 févr. 2024
Dear Fang,Thank you for sharing feedback about your recent stay.We are pleased to hear that you appreciated the convenience of our on-site amenities, including the supermarket and direct beach access, as well as the cycling and walking paths that enhance the enjoyment of our beautiful location. Additionally, your positive remarks about the quality of our food offerings are truly encouraging. We are committed to maintaining our facilities to ensure the comfort and satisfaction of all our guests. It's wonderful to learn that our efforts to provide top-notch service have not gone unnoticed, and we're glad that you found your room well-appointed and to your liking.We hope that we have the opportunity to see you again soon. Warm wishes,Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Sunday I
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sunday I
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 10 févr. 2024
Dear Sunday,Thank you for sharing your review.We're sorry to hear about the inconvenience caused by the air conditioning in your room and the impact it had on your sleep. We strive to provide a comfortable environment for all our guests, and we regret that we fell short in this instance. We appreciate your kind words about Nancy and will ensure her efforts are recognized. It's disheartening to learn that you felt our service did not consistently meet your expectations, as we aim to deliver genuine hospitality to everyone. We take your comments seriously and will reflect on them as we continually work to enhance our guest experience.We're glad to know that you enjoyed the room and the view, and we hope that the comfort and amenities provided contributed positively to your stay.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Valerie
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Valerie
Séjour de 9 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 9 févr. 2024
Dear Valerie,Thank you for your positive feedback.It's wonderful to hear that you found our hotel to be immaculate and enjoyed the multiple swimming pools and beach location. We're glad you took the opportunity to explore the area with our bike rental service and found the local bus connections convenient. We appreciate your recommendation and are delighted to know that the half-board option met your expectations with excellent food.Your positive remarks on room cleanliness, hotel condition, service, and comfort are truly heartening. It's affirming for our team to know that our efforts to provide an exceptional stay are well received.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Holly
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceeded expectations
Holly
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 4 févr. 2024
Dear Holly,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We're thrilled to hear that your stay was a memorable one and that our hotel exceeded your expectations. Our main aim is the full satisfaction of our guests and it is very rewarding to know that we have raised our aim and we are looking forward to welcoming you back for another wonderful time among us.Kind Regards,Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Lorcan
Voyage en couple
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorcan
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 2 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best wishes,Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Majella
25 janv. 2024
Majella
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Reservas le 26 janv. 2024
Muchas gracias!!
10/10 Excellent
Jason
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jason
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Reservas le 23 janv. 2024
Muchas gracias!!
10/10 Excellent
David Peter
Voyage en couple
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Peter
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 21 janv. 2024
Dear David, Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that you enjoyed our Royal Level's exclusive amenities and found the rooms, restaurant, and pool bar to your satisfaction. Your compliments on the premium drinks included in the All-Inclusive package, the cleanliness, and the service quality are greatly appreciated. It's wonderful to know that our efforts to provide an excellent dining experience and top-notch facilities have been recognized by you. We're delighted that you plan to return and we can't wait to welcome you back.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Manager
8/10 Bien
Evelyn
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall great experience.
Evelyn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Experience Manager le 14 janv. 2024
Dear Evelyn,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are truly sorry to hear that your second night did not meet your expectations due to the change in view. Our aim is to consistently provide a room that delights our guests, and we regret any instance where we fall short. It's heartening to know you found the room cleanliness, hotel condition, and service to your satisfaction, and that you enjoyed the variety and quality of our cuisine as well as the effectiveness of our staff. We take pride in offering an all-inclusive experience with a wide range of activities and amenities to ensure a memorable stay.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Guest Experience Manager
8/10 Bien
james
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
james
Séjour de 14 nuits en décembre 2023
Réponse de Reservas le 9 janv. 2024
Thank you
8/10 Bien
Patricia
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice property outside town.
Patricia
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Manager le 8 janv. 2024
Dear Patricia,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are thrilled to hear that you found the room spacious and enjoyed the tranquility of our location, as well as the variety of pools available on our property. It's wonderful to know our breakfast buffet met your expectations with its freshness and variety. We're also glad our staff provided helpful and accommodating service during your stay. While we understand that our distance from town may not suit everyone, we are pleased that you appreciated the scenic beach path and found the local transportation convenient. We are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Steven
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing stay!!
Steven
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Manager le 7 janv. 2024
Dear Steven, Thank you very much for your kind feedback.We're delighted to hear you enjoyed the high service levels of our Royal Level and the exceptional New Year's Eve dinner at our Asana restaurant. It's fantastic that the Olympic pool and open water sea swimming added to your amazing stay. We are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory, and we appreciate your feedback as it helps us to enhance our guest experience.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Manager
8/10 Bien
Gary
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Gary
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Reservas le 8 janv. 2024
Thank you for this wonderful opinion, it has been a pleasure for us to read it and we look forward to serving you again soon
10/10 Excellent
Liz
28 déc. 2023
Liz
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Reservas le 22 janv. 2024
Good morning,We would like to express our appreciation for the comments you have made about your recent visit, as they help us understand how our guests enjoy their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that you enjoyed your holidays at the Barceló Lanzarote Active Resort hotel. We continually strive to offer the best quality and ensure that all our guests return home with fond memories of their vacations.Once again we thank you for this wonderful opinion, it has been a pleasure for us to read it and we look forward to serving you again soon.Kind regards,
8/10 Bien
Elizabeth A
13 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth A
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Experience Manager le 5 janv. 2024
Dear Elizabeth,Thank you for your positive feedback.We're thrilled to hear that the ocean view from your room was amazing and that our staff's friendliness and the delicious breakfast contributed positively to your stay. It's great that our team was able to assist you promptly when you encountered an issue with the balcony door. We are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory. Regarding the music in the evening, we strive to create an enjoyable atmosphere and we understand that this can sometimes be a disturbance. We appreciate your feedback as it helps us to balance our guest experience with the vibrant environment of our hotel.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience Manager
10/10 Excellent
José Luis, Alcorcon
Voyage en groupe
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
José Luis
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Reservation department le 9 déc. 2023
Estimado José Luis,Muchas gracias por su comentario positivo. Es un placer ver que disfrutan de su estancia en nuestra compañía.Saludos
10/10 Excellent
Bartlomiej
Voyage en couple
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bartlomiej
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Experience Manager le 8 janv. 2024
Dear Bartlomiej, Thank you very much for your kind feedback.We're delighted to hear that you found our hotel comfortable and cozy, and it's wonderful to know that our range of amenities met your expectations. Our team is also pleased that you appreciated the fantastic service provided throughout your stay. It's great to learn that the convenience of our location contributed positively to your overall experience.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tolles Hotel mit wunderbarer Aussicht
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Reservas le 7 nov. 2023
Guten Morgen,Vielen Dank für Ihre Kommentare.Ein herzlicher Gruß,
10/10 Excellent
CHRISTOPHER
Voyage en couple
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CHRISTOPHER
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
Réponse de Reservas le 7 nov. 2023
Thank you for your comments. We take note.Kind regards,
8/10 Bien
Teri
Voyage en couple
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teri
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Reservas le 19 oct. 2023
Thank you!
8/10 Bien
J
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
J
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Reservas le 16 oct. 2023
Thank you
4/10 Médiocre
Ros
Voyage en famille
14 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Ros
Séjour de 10 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Experience Manager le 15 oct. 2023
Dear Ros,Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel.We are sorry to hear that you found the hotel overcrowded and the food quality unsatisfactory. We understand that preferences may vary, and we will take your feedback into consideration for future improvements. We also apologize if the location did not meet your expectations. Our hotel is situated in a tranquil environment by El Ancla beach, providing a peaceful setting for guests to unwind.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Guest Experience Manager