Réception

Avis sur Grand Cinar Hotel

Grand Cinar Hotel
Cumhuriyet Mah. Esnaf Sok. No: 4 Havaer, Egt. Brigadier. Kom, Kutahya, Kutahya

Avis

6,2
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 6 avis sur 37." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 12 avis sur 37." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 6 avis sur 37." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 37." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 8 avis sur 37." "

6,0/10

Propreté

6,6/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

sh nur diyana wafa

Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Z.Birkan Ünal

Voyage en famille
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 Bien

Selcuk

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Cem

Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 Bien

Keith

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grand Çinar
My stay was fine. It’s a large hotel and my room was really very big. The bathroom was also large. The bed was so very comfortable. Breakfast wasn’t the best I’ve had but it was adequate. The staff were very friendly and helpful at all times. It’s a bit remote out in the suburbs but I knew that when I booked so I can’t complain. I think they are perhaps more geared towards the Turkish side of the market.
Séjour de 2 nuits en mai 2023

4/10 Médiocre

Tomas

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointing
Séjour de 2 nuits en mai 2023

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté
Yorumsuz
Musluklar tamir olunmali Perdeler yikanmali Camlar kir pas icinde Sigarali, sigarasiz oda ayrilmali Sigara kokusu odalara hopmush resmen, felaket
Séjour de 6 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Aleksei

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 Excellent

Awais

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
An excellent hotel with polite, professional staff. The rooms were new, clean with pristine restroom. Loved everything.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

8/10 Bien

Daniel ionut

Voyage en famille
Accettabile
Séjour de 1 nuit en août 2022

2/10 Horrible

Oktay

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Jawid

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mooi locatie en klantvriendelijk.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

Suzana

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 Médiocre

Omer Faruk

Séjour de 1 nuit en juin 2022

2/10 Horrible

Kuzey

Séjour de 2 nuits en février 2022

10/10 Excellent

TODOR

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

2/10 Horrible

Aleksandr

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Номер прокурен, канализация забита, после приемки душа вода вытекала в коридор, вай-фай не работал
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

2/10 Horrible

cengiz

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kütahya grand çınar otel
Kütahya çınar otel tam bir hayal kırıklığı,temizlik oldukça kötü,personel İlgisiz,bize açık büfe kahvaltı denildi,fakat Çok çok kötü bir kahvaltı karton bardakla Çay vardı.bu oteli kimseye tavsiye etmiyorum
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

2/10 Horrible

Zeki

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Betrüger
Unfreundlich, inkompetent!Musst mir ein anderes Hotel suchen. MEIN ZIMMERWURDE NOCHMAL VERMIETET. NACH 1 STUNDE DER BUCHUNG. GEHT GARNICHT SOWAS... WILL MEIN GELDZURÜCK. UND WENN ES MICH 5 ANWÄLTE KOSTET. EINFACHNUR DREIST.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

6/10 Satisfaisant

ÖZGÜR

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

2/10 Horrible

Issam abdalla

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2020

8/10 Bien

savas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ben paramın karşılığını aldım diye düşünüyorum
Temizlik ve hizmette bir gecelik konaklamamda her hangi bir eksiklik hissetmedim Odada mini buzdolabı olmamasını belki eksiklik sayabiliriz Belki de diğer odalarda vardır Bir gecelik konaklamada ihtiyaç hissetmediğimden sormadım
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Grand Çınar Hotel le 26 août 2019
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

6/10 Satisfaisant

Muhammer

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bakımsız
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Grand Çınar Hotel le 20 août 2019
Merhaba; İlk olarak bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Siz değerli misafirlerimizin görüşleri bizim için önemlidir. Bilgilendirmeniz yöneticilerimiz tarafına iletilecektir.

8/10 Bien

Mehmet Tamer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Grand Çınar Hotel le 20 août 2019
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

2/10 Horrible

ali gökhan

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rezalet
normalde oglen saat 2 gibi giris yapacak sekilde planladigim konaklamami, bazi aksakliklardan dolayi gece 11de gerceklestirdim. odaya girdigimde yatagin bozuk oldugunu, etrafta coplerin oldugunu, havasiz ve sigara icildigini gordum. giris yapmadan asagi inip baska oda vermelerini soyledim. ancak dalga gecer gibi baska oda olmadigini, hemen temizleyeceklerini soylediler. bu kadar vurdumduymaz bu kadar isini sevmeyen insanlarin bu isi yapmamasi gerekiyor. ozellikle otel muduru hic ilgilenmedi. yarim saat lobide bekledikten sonra odaya ciktigimda sadece etrafin toparlandigini anladim, tuvalet ve banyonun temizligi yapilmamis, havlu ve tuvalet kagidi konulmamisti. cikarken bir kez daha sikayetimo dile getirdigimde ise yogunluk var olur oyle denildi. halbuki yaklasik 12 saat gec gitmeme ragmen odanin duzenlenmemesi ve temizlenmemesi cok buyuk bir sorun. kesinlikle tavsiye etmiyorum. aldiklari para da haram olsun.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Grand Çınar Hotel le 20 août 2019
Merhaba; İlk olarak bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Siz değerli misafirlerimizin görüşleri bizim için önemlidir. Bilgilendirmeniz yöneticilerimiz tarafına iletilecektir.

4/10 Médiocre

Hamdi isik

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Otel dış görünüşü ile güzel resepsiyonda iyi karşılandık fakat odalar çok eksik mesela odada ve banyoda çöp tenekesi yok düş fıskiyesi kötü perdeler dolabın içine koyulmuş dallarda hiç bir malzeme yok
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Grand Çınar Hotel le 20 août 2019
Merhaba; İlk olarak bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Siz değerli misafirlerimizin görüşleri bizim için önemlidir. Bilgilendirmeniz yöneticilerimiz tarafına iletilecektir. Tüm odalarımızda çöp tenekesi mevcuttur. Tüm odalarımızda perde mevcuttur. Dolabın içine koyulma durumu yaşanmamaktadır. Fakat böyle bir problem olduğunu dile getirseydiniz oda değişiminizi gerçekleştirirdik. Bir daha ki konaklama görüşmek dileğiyle. Teşekkürler

8/10 Bien

Georgi

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de ercan le 13 juin 2019
mulțumesc din nou

8/10 Bien

Bodil Overby

Dejligt hotel med plads
Stort og meget flot hotel med god beliggenhed, meget flinke i receptionen og god morgenmad !
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Ercan le 26 sept. 2018
Thanks... we expect again

8/10 Bien

Calin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Ercan le 28 sept. 2018
Thanks...

2/10 Horrible

Mehmet Alperen

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parasını aldılar,Otelde yer yok dediler.
2 oda Satın aldık. Otele gittiğimizde odamız yok dediler,Konaklama için 1 oda verdiler.Yani Biz dışarda kaldık,Ayrıca 1 odanın bedeli hala hesabıma geçmedi. Burada hem hotels hem otel sorumlu.Bu tarz kasaba işletmecilerine sistemlerinde yer vermemeleri lazım.kesinlikle rezalet bir akşamdı. Daha sistemi otel dolunca kapatmayı bilmeyen kişiler otelcilik yapıyor,bir çözüm bulmak lazım.
Séjour de 1 nuit en août 2018

8/10 Bien

meryem

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sakin rahat bir gece geçirdik. Sahur hizmeti güzeldi.
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de ercan le 25 juin 2018
yaptığınız olumlu yorumlarınız teşekkür ederiz Otelimize her zaman bekleriz

4/10 Médiocre

Francesco

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Bassa qualità.
Stanza con mobili vecchi e senza gusto. Mancanza di tende in grado di coprire la luce del sole. Comunque a Kutahya è difficile trovare di meglio.
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de ercan le 29 juin 2018
mulțumiri pentru revenirea pozitivă așteptăm întotdeauna hotelul nostru

8/10 Bien

KEREM

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Andrey

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

8/10 Bien

cihad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2018

6/10 Satisfaisant

Myrna

Les points forts : Personnel et service
Mindede mest om et håndværkerhotel , godt for dem men der manglede lidt hygge også i restauranten. Meget stor og uden hygge men utrolig flinke mennesker til at hjælpe en.
Séjour de 1 nuit en février 2018