Piscine couverte

Avis sur Hotel Royal Kuala Lumpur

4 out of 5
Hotel Royal Kuala Lumpur
Jln Walter Grenier, Kuala Lumpur

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 157 avis sur 793." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 344 avis sur 793." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 194 avis sur 793." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 64 avis sur 793." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 34 avis sur 793." "

7,4/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

MARC

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Au niveau environnement l'immeuble vétuste juste à côté laisse à désirer. Il est dommage que les fenêtres de chambre ne s'ouvrent pas, ce qui ne permet pas une aération naturelle.
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 14 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Appreciate your review and ratings and ratings towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Was quite impressed. Very busy area. Our room was on the top floor (20) and the view was fabulous with the Petronas Twin Towers just in front of us !
Séjour de 3 nuits en septembre 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
hôtel convenable mais pas suffisent
hôtel convenable mais pas suffisent pour prétendre à être un 4 étoiles un hôtel bien situé. Un personnel peu accueillant pour un 4 étoiles.
Réponse de Ecommerce le 3 mars 2017
Thank you for choosing Hotel Royal Kuala Lumpur as your preferred accommodation during your recent trip to the city. We regret the shortcomings you experienced during your recent stay with us.We have taken your comments seriously and rest assured , we have conducted an investigation into the matter and have already taken measures to ensure that your experience will not be repeated. We understand if you feel discouraged to visit us again however we can only sincerely hope that you will re - evaluate us again in order for us to prove our dedication to our guest.

6/10 Satisfaisant

marc, paris

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
hotel bien placé mais chambres peu modernes
hotel bien placé avec un joli lobby bar; grandes chambres mais très anciennes et en particulier pas de prises électriques prévues pour pc

4/10 Médiocre

Cyril

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé au cœur du triangle d'or
Hotel très bien situé mais très vieillissant, sentant l'humidité. Le mobilier des chambres est plus que désuets et très mal insonorisé.

6/10 Satisfaisant

CYRIL, PUNAAUIA

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
EMPLACEMENT DE CHOIX
Nous avons choisi cet hotel pour être au centre du Triangle d'or et c'est le cas. Absolument tout au pied de l'hotel et en plus au calme.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel mais besoin de rénovations
L'hôtel a un très bon emplacement. Les chambres sont propres et confortables mais un peu vielles et trop froides. L'eau chaude était absente de notre chambre, il n'y avait que l'eau froide et l'eau tiède. La piscine ne donne pas envie à se baigner dedans ! Le petit déjeuner est très bon et très varié.

6/10 Satisfaisant

Marc, Avignon

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bon séjour hotel idéalement placé dans KL le seul bémol le wifi ne fonctionnait pas ou tres mal

10/10 Excellent

yuk mei

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Located at the busiest place but with quiet room environments. Location is very good for travel all around
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Sazrul Fadzil le 27 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Hope to see you again in near future.Appreciate your review towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

10/10 Excellent

Vivien

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendliness
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Sazrul Fadzil le 14 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Appreciate your review and ratings and ratings towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

6/10 Satisfaisant

FRANCES

Voyage en couple
Like helpful staff.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Sazrul Fadzil le 14 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Appreciate your review and ratings and ratings towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

10/10 Excellent

mauro

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ottima posizione centrale, la colazione al mattino da migliorare ottimo e non costoso i tour di giornata a kuala lumpur
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Sazrul Fadzil le 8 févr. 2024
Dear Mr/Mrs Mauro,Thank You for choosing Hotel Royal Kuala Lumpur during your last visit to Kuala Lumpur.We appreciate your kind feedback towards our hotel. Thank you and regards,Sazrul FadzilRegional General Manager

10/10 Excellent

Sithiphone

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were nice and helpful. The room was exactly what I needed during my stay. Breakfast each morning on Level M was delicious and filling. Convenient location to Bukit Bintang Station, shops and dinning around the area.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Sazru Fadzil le 8 févr. 2024
Dear Mr/Mrs Mauro,Thank You for choosing Hotel Royal Kuala Lumpur during your last visit to Kuala Lumpur.We appreciate your kind feedback towards our hotel. Thank you and regards,Sazrul FadzilRegional General Manager

8/10 Bien

MICHITOSHI

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
ブキビンタンのモノレール及びMRT駅に近いため交通の便利がいいです。施設は少し古く、日本人の私には朝食のパンが美味しくなかったです。
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 8 févr. 2024
Dear Mr/Mrs Mauro,Thank You for choosing Hotel Royal Kuala Lumpur during your last visit to Kuala Lumpur.We appreciate your kind feedback towards our hotel. Thank you and regards,Sazrul FadzilRegional General Manager

8/10 Bien

sakae

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ブギビンタンの街中にあり、伊勢丹もすぐ近くなので日本食も食べれます。
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 8 févr. 2024
Dear Mr/Mrs Mauro,Thank You for choosing Hotel Royal Kuala Lumpur during your last visit to Kuala Lumpur.We appreciate your kind feedback towards our hotel. Thank you and regards,Sazrul FadzilRegional General Manager

4/10 Médiocre

Pui yee Catherine

Voyage en groupe
我們訂的是三人房,但全部所需用品都是2人份,沒有沐浴露及護髮素,之後上咗房才有人推多一張床入黎,但竟然將有轆的木板拉貨板當床頭板,真的很污糟😅,冲涼的水是曖的,不熱😪,到第二天執房時收咗用過的毛巾但又不放回新的毛巾,我們叫他攞但都只是比得2條,但我們是三人啊!真的激死………..
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 8 févr. 2024
Dear Mr/Mrs Pui yee,Warm greeting from Hotel Royal Kuala Lumpur.We received your feedback for your stay and understand your frustration. We truly apology for all inconveniences caused.We have taken your comments seriously and rest assured , we have conducted an investigation into the matter and have already taken measures to ensure that your experience will not be repeated.Warm Regards,Sazrul FadzilRegional General Manager

10/10 Excellent

masaru

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 8 févr. 2024
Dear Mr/Mrs Mauro,Thank You for choosing Hotel Royal Kuala Lumpur during your last visit to Kuala Lumpur.We appreciate your rating towards our hotel. Thank you and regards,Sazrul FadzilRegional General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
地下鉄やモノレールのすぐ近くで、ロット10の隣にあり、アクセスが非常に良かったです。 建物は古いですが、値段も安いので、アクセスを考えればコスパはいいと思います。
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 14 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Appreciate your review and ratings and ratings towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

8/10 Bien

KELLY

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 8 févr. 2024
Dear Mr/Mrs Mauro,Thank You for choosing Hotel Royal Kuala Lumpur during your last visit to Kuala Lumpur.We appreciate your rating towards our hotel. Thank you and regards,Sazrul FadzilRegional General Manager

6/10 Satisfaisant

Takashi

Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 8 févr. 2024
Dear Mr/Mrs Mauro,Thank You for choosing Hotel Royal Kuala Lumpur during your last visit to Kuala Lumpur.We appreciate your rating towards our hotel. Thank you and regards,Sazrul FadzilRegional General Manager

8/10 Bien

Caroline

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 14 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Appreciate your review and ratings and ratings towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

8/10 Bien

RISHIKUMAR

Voyage en famille
The hotel is central and opposite a shopping center.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 14 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Appreciate your review and ratings and ratings towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

10/10 Excellent

Asela

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Asela
This is the third time I have stayed at this hotel. It's very conveniently located, and the rooms were very clean. The staff was very helpful and courteous.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 14 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Appreciate your review and ratings and ratings towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

10/10 Excellent

Yasushi

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
外装は古いが中はリフォームしているみたいで、とても綺麗で清潔だった。スタッフの方、特にフロントの方はとても親切でフレンドリーでした。朝食も良かった。立地も街のど真ん中でモノレール、地下鉄の駅が徒歩3分にある。この宿泊費だったらコスパ良すぎです。当然また利用します。
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 14 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Appreciate your review and ratings and ratings towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

8/10 Bien

Stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 14 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Appreciate your review and ratings and ratings towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

4/10 Médiocre

Naruki

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ブキビンタン駅からすぐ。便利な場所にあります。
Séjour de 2 nuits en août 2023

4/10 Médiocre

Jonathan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I didn’t like that there isn’t a free parking lot for me to park my car. I have to pay RM20 for the valet service and for a 4 star hotel, I expect the parking to be free. In addition, I found my car have several scratches on the side and the bonnet. I would expect for a 4 star hotel, the staffs will take better care of the guest’s properties as well. Consider covering each car with a car protector. This will surely increase my future confidence with the hotel.
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Suresh

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Well priced hotel. Close to monorail and MRT. Breakfast was yummy and efficient. Housekeeping was excellent.
Séjour de 4 nuits en août 2023

8/10 Bien

WEI TING

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 14 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Appreciate your review and ratings and ratings towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

8/10 Bien

RIE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
便利な立地にある
Séjour de 3 nuits en mars 2023

8/10 Bien

TAKASHI

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
屋内プールなので、日差しが無く水が冷たい。温水プールにして欲しい。
Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 Bien

TAKASHI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LOT10やPAVILIONにも近く、ブキャビンタン駅にも近くてアクセスに便利。アメニティーも整っていて補充もしっかりしている。朝食ビュッフェの種類が豊富で美味しい。冷蔵庫は温度調整が無く、冷え方が弱い。
Séjour de 4 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

KANGSUK

Séjour de 1 nuit en février 2023

6/10 Satisfaisant

ANGELITA

Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Sazrul Fadzil le 14 mars 2024
Greetings from Hotel Royal Kuala Lumpur!It was our pleasure to have you with us.Appreciate your review and ratings and ratings towards Hotel Royal Kuala Lumpur.Should you be making future plans to visit Kuala Lumpur again, we will be delighted to be of service to you.Warm Regards,Sazrul Fadzil,Regional General ManagerHotel Royal Kuala Lumpur

6/10 Satisfaisant

Robert

Séjour de 4 nuits en février 2023

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was very close to a multitude of restaurants and shopping areas as well as tour buses and public transit!
Séjour de 7 nuits en janvier 2023

10/10 Excellent

Choon Looi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good

8/10 Bien

Diana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent breakfast buffet and pool and excellent location. Easy walk to department stores and shops and street food markets.

10/10 Excellent

Siau Yin

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Tan

Séjour de 2 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Happy
Satisfied
Séjour de 9 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

TAN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Holiday Trip
our stay is nice only hotel is a bit old
Séjour de 2 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Domingo, Seattle

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Weird but great

6/10 Satisfaisant

TAKASHI

Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
朝食バイキングは品数が多く、美味しかった。 室内金庫が不具合で2度、修理を依頼したが、最後まで解決しなかった。 天井からの水漏れがあったが、金庫の修理未履行もあり連絡はしなかった。

8/10 Bien

Hirotsugu

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
古いホテルで外観は綺麗とは言えないが部屋は匂いもなく清掃はキチンとされている。エレベーターもカード認証でセキュリティは。 ペットボトルの水は毎日くれるので有難い テレビはあるがNHKーBSは映らない 浴室のタオルはバスタオルだけでボディタイル等々は支払い必要。身体洗うタオルは持参か購入をすすめる。 タオル以外のアメニティーは申し分ない。整髪料は当然ない。 基本静かだがMRT(電車)のレールが側にあるので通ると少し聞こえる プールはあるものの水は少し濁ってるので入る気にはなれない。 小さいフィットネスジムもある 食事はホテルでは食べてません。 タクシーを頼むのは要注意。 車係に頼んで空港までGrabタクシー呼ぶと言ったが値段も法外な額を要求されるので値段は要確認。 Grabだと基本75RMぐらいが早朝などは105RMくらいにあがる。それ以上は違うタクシーを探すべき。
Séjour de 4 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Sabli

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the cleanliness, breakfast with lot of choices, staffs were helpful, a lot shopping malls nearby and with reasonable rates.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Yasuo, osaka

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

YOSHIYUKI

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
スタッフがみんなフレンドリーで親切。毎朝話しかけてくれたのは嬉しかった。宿泊者同士でも会話する機会が多くとても楽しく過ごせました。 屋台街やショッピングモールなど様々なコンテンツも多く、ホテルの周りでも十分楽しめました。 少し遠出するにも地下鉄やモノレールの駅近くなので、迷うことなく色々な場へ遊びに出るのも便利でした。 必要十分な設備とサービス、清潔感ある毎日の清掃は心地よかったです。 次もこのエリアに泊まるならここに泊まると思います。
Séjour de 4 nuits en septembre 2022

6/10 Satisfaisant

LINDA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
location was awesome. 2 minutes from 2 different train line stations. surrounded by malls and eateries. room is clean but old. carpets are tearing in corners, walls are stained, sheets are clean, but pillows and mattress are OLD and stained.
Séjour de 7 nuits en août 2022

8/10 Bien

Andrew

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2022