Piscine couverte, chaises longues

Avis sur Hotel Maya Kuala Lumpur City Center

5 out of 5
Hotel Maya Kuala Lumpur City Center
138, Jalan Ampang, Kuala Lumpur

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 329 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 362 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 174 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 79 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 56 avis sur 1000." "

7,6/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

samy

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jerry Tong le 22 févr. 2024
Dear samy, Many warm thanks for sharing your positive feedback regarding your stay at Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre! It was brilliant to hear that you had an excellent stay at our hotel. Hopefully we will that pleasant feeling of anticipation to welcome you back again. Until then, happy trails! Best regards, Jerry Tong Communications Officer

8/10 Bien

Dino

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien situé
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Sudina- Guest Services Manager le 13 sept. 2023
Dear Dino, Greetings from Hotel Maya Kuala Lumpur! Thanks for sharing with us your experience. We hope to welcome you again for your next trip to Kuala Lumpur. Warm Regards Sudina HashimGuest Services Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
État de chambre très dégradé.
État de chambre très dégradé. Non maintenu.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Hacele

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel serviable
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'accueil et convivialité du personnel. Très sympathique. Centre ville et à proximité de tout
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Teekay le 3 nov. 2019
Dear Valued Customer, Greetings from Hotel Maya Kuala Lumpur! Thank you for choosing Hotel Maya Kuala Lumpur a distance away from the iconic Petronas Twin Towers as your preferred accommodation. We are very grateful to read your kind comments and delighted that you enjoyed your experience so much. Once again, we thank you for selecting Hotel Maya KLCC. We look forward welcoming you and your travel companion in your next trip back to Kuala Lumpur. Yours sincerely, Teekay Goh General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Teekay le 2 sept. 2019
Dear Valued Customer, Greetings from Hotel Maya Kuala Lumpur! Thank you for choosing Hotel Maya Kuala Lumpur a distance away from the iconic Petronas Twin Towers as your preferred accommodation. We are very grateful to read your kind comments and delighted that you enjoyed your experience so much. Once again, we thank you for selecting Hotel Maya KLCC. We look forward welcoming you and your travel companion in your next trip back to Kuala Lumpur. Yours sincerely, Teekay Goh General Manager

6/10 Satisfaisant

eric

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Teekay le 20 mai 2019
Dear Valued Customer, Greetings from Hotel Maya Kuala Lumpur! Thank you very much for sharing your experiences at Hotel Maya Kuala Lumpur. We are very grateful to read your kind comments and delighted that you enjoyed your experience so much. Once again, we thank you for selecting Hotel Maya. We look forward welcoming you and your travel companion in your next trip back to Kuala Lumpur. Yours sincerely, Teekay Goh General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambres extrêmement spacieuses. Cependant, l’hôtel a un besoin important d’être rafraîchi. Les chambres sentent l’humidité extrême, et on a même retrouvé de la moisissure dans la salle de bain. Climatisation déficiente. Seul point positif : le personnel est extrêmement courtois envers les clients.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Teekay le 31 mars 2019
Dear Valued Guest Thank you for choosing Hotel Maya Kuala Lumpur a distance away from the iconic Petronas Twin Towers as your preferred accommodation. We have taken note on your comments and will further improve in our service delivery as part of our assurance for a continuous effort to provide our guest a memorable experience. Should you need any assistance for your future visit to Kuala Lumpur, please do not hesitate to contact us. We hope to welcome you back soon in future. Yours sincerely, Teekay Goh General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
Bien placé à 5 min des tours Petronas et du centre Très bon petit déjeuner très propre et très efficace personnel
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Teekay le 21 juin 2018
Dear Wonderful Customer, It is always a pleasure to read such a lovely comment. We are pleased to hear that you were well looked after by our team during your stay with us. It is with great pleasure and privilege to delight each of our guests, and your compliments on our associate's efforts for going the extra mile are greatly appreciated. We would like to assure you that we will relay your comments to the team which will definitely motivate them further. Once again, thank you so very very much for staying at the Hotel Maya KLCC and for sharing your comments. We sincerely look forward to welcome you back on your next visit to Kuala Lumpur! Yours sincerely, Teekay Goh General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

HOTEL MOYEN NE VAUT PAS 4 ETOILES SERVICE MOYEN
L 'hotel est assez loin du metro , il faut compter environ 15 minutes de marche en plus si on est chargé avec une grosse valise lourde c'est pas l 'ideal ! Le lobby est certes beau mais la reception est très lente et en plus on demande une caution !La chambre est certes grande mais pas de porte entre la douche et la salle de bain donc l eau part partout ! Je pense on peux trouvez mieux au meme prix ! Le seul avantage , il est à 5 minutes des tours petronas c'est tout !
Séjour de 4 nuits en août 2017

2/10 Horrible

Anne

Les points forts : Propreté et personnel et service
Ca ne vaut absolument pas 5* !! Il y a juste une personne pour le Check in, pas d'accueil ni offre de boisson rafraîchissante , la chambre manque la cafetière et le bouilloire et la lumière principale ne fonctionne pas , pas de Check out later alors que notre avion décolle a 23h, le restaurant de l'hôtel est archi mauvais etc.. 5* on a droit le d'être exigeant .
Séjour de 1 nuit en août 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Service laisse à désirer
L'hôtel en lui même est propre, mais le service des chambres laisse à désirer, vu que personnes ne s'est occupé des chambres 3 jours de suite, malgré le fait que l'on a appelé à maintes reprises.
Séjour de 6 nuits en août 2017

8/10 Bien

John marcxell, Kuala lampur

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel accueillant et très calme.
Parfait et silencieux. Mais quelques travaux de finitions pour bien améliorer la qualité de sa prestation
Séjour de 7 nuits en juin 2017

6/10 Satisfaisant

Damien, Vietnam

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Personnelle très efficace
Très grande chambre et beaux mobiliers . Dressing douche et belle baignoire. Dommage que l'hôtel n'a pas de bon plombier pour régler les petits soucis de toilettes ou baignoires bouchées. Télévision vieille de 15 ans! Quelle surprise dans une si belle chambre !

10/10 Excellent

Serge, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent séjour
superbe hôtel, personnel très attentionné, installations et matériaux de très bon niveau

4/10 Médiocre

Françoise

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nul
Les parties communes sont très bien, la chambre une catastrophe : détérioration importante de toute la chambre et surtout de la salle de bain. Pas de ménage en cinq jours. Moisi dans la salle de bain, linge taché et poilu ! Petit déjeuner moyen. Télévision cathodique que l on ne voit pas du lit. Vue partielle sur l une des tours Petronas.

6/10 Satisfaisant

Lolita

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Publicité mensongère! pas de vue sur tours car tra
Fourmis partout, puces dans le canapé, baignoire et toilettes bouchées, nourriture room service infecte!!!! plein de poils dans le poulet satay. Aucune vue sur les tours car immeuble en construction devant. A part la piscine hydromassante j'en garde un très mauvais souvenir même si ce fut le temps d'une nuit seulement....

8/10 Bien

chantal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
La télévision et système audio sont désuets. Aucun poste Ipod pour écouter notre musique.

10/10 Excellent

mounir, Reims

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Très bien a 200 mètres des Twin Towers

10/10 Excellent

guillaume, Chambéry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel tres bien des travaux sont a prévoir!!!!
hôtel très bien des travaux sont a prévoir!!!!!!!;

8/10 Bien

Hichem, Nouméa

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
premier sejour a KL
Hotel de bonne qualité, le service est de très grand niveau, le personnel est vraiment serviable et a l'écoute des besoins. Je recommande cet hôtel pour une nuit de transit.

8/10 Bien

Murielle, ville la grand

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En ville, bien placé!
Bon accueil à notre arrivée. Petit déj extra avec possibilité de manger local! Transport en commun facile d'accès. Et vue imprenable sur les Petronas twin towers!...

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Escale à KUL
très bonne impression

8/10 Bien

Victor

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Convenient location for first time tourist.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jerry Tong le 15 avr. 2024
Dear Victor, Greetings from Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre! Many warm thoughts for sharing your review about us! It was all thanks to the factors that made your stay satisfactory, you had an exceptional experience like no other! Your patronage matters since we strive to provide guests comfort. We hope that you we be able to keep supporting us and welcome you back again. Happy trails! Sincerely, Jerry Tong Communications Officer

10/10 Excellent

Jörg

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Klasse Hotel, Top Lage direkt gegenüber der Twin-Towers ! Viele Sehenswürdigkeiten sind fußläufig erreichbar, ansonsten Metro, Hop-On Hop-Hoff, Taxi direkt vor der Tür. Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal. Hotel in gepflegtem Zustand, mein Zimmer ( oberstes Stockwerk ) war top und sehr sauber mit einem fantastischen Blick auf die Stadt. Ich war mit meinem Aufenthalt sehr zufrieden !
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jerry Tong le 5 avr. 2024
Dear Jorg, Greetings from Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. It was wholesome to hear that had an enjoyable experience thanks to our strategic location, quality room cleanliness and even meeting our helpful staff! Compliments from guests including you made us feel motivated even further to provide comfort for our dear guests! Once again, we hoped to welcome you back again with open arms should you return. With sincere Regards, Jerry Tong Communications Officer

8/10 Bien

Keith

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
The hotel is pretty modern, but the front-desk seems like they don't care. The swimming pool is small, but the gym looked ok. Trying to get a taxi from this location is difficult with it being close to The Petronas Towers and KLCC mall.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jerry Tong le 1 avr. 2024
Greetings from Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre! Thank you for sharing your wonderful thoughts regarding your recent stay! It was all thanks to top-notch facilities, your experience was great nonetheless! Plus, we understand your issues you had encountered with our staff, we will forward them to our personnel to address them. We hope that you we be able to keep supporting us and welcome you back again to experience the improvements. Happy trails! Sincerely, Jerry Tong Communications Officer

4/10 Médiocre

Kenji

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jerry Tong le 8 avr. 2024
Dear Kenji,Thank you for staying with Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre during your recent visit. We appreciate your constructive criticism as they matter a lot for us and would like to apologise for the inconveniences caused. We will continue to strive in terms of our service delivery by rectifying those shortfalls and provide better experiences to our guests.Once again, thank you for staying with us and we look forward welcoming you back again.With Sincere Regards,Jerry TongCommunications Officer

2/10 Horrible

Simon

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is rated VIP in Expedia and as a member is not up to the expectations, for same price is many good options the only reason for me to stay there was 1. The VIP perks which was not honored and 2. Location which is very good indeed. The property charge me early check in when I have as a benefit with Expedia, that was wrong, I wasn’t acknowledge and brief about anything else, the conditions of the rooms are deplorable and I found bed bugs and cockroaches in my room 1510, I couldn’t sleep, good I was there only for one night and for sure I will not go back.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jerry Tong le 15 mars 2024
Dear Simon,Greetings from Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. Thank you for staying with us during your recent visit to Kuala Lumpur. We appreciate your constructive criticism and feedback as they hold utmost importance and we would like to deeply apologise for the inconveniences caused. Regarding the room cleanliness and prices, we understand your frustrations and will forward them to our housekeeping personnel in order to rectify the shortfalls. Once again, thank you for staying with us and we hope you will be able to experience the improvements. With Sincere Regards, Jerry Tong Communications Officer

6/10 Satisfaisant

Amanda Ligia Giraldo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Este hotel para ser 5 estrellas no es bueno la habitación muy vieja mal servicio de televisión, caja fuerte no funcionaba y la pesa sin baterías y muy oxidada. Las personal de aseo muy amables lo mismo que en lobby . La presencia del hotel externamente bonito y la zona del lobby.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jerry Tong le 26 févr. 2024
Dear Amanda, Thank you for staying with us at Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. Your comments are of utmost importance to us since we are strident in providing our guests better experiences while travelling in Kuala Lumpur. Regarding the problems pertaining to the television selection and the batteries n the scale, we will be and take those issues into consideration. Once again, we apologise for the shortfalls caused. We hope to welcome you back again so you can experience the improvements made.Sincerest regards, Jerry Tong Communications Officer

10/10 Excellent

Tak Cheong Louis

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jerry Tong le 21 mars 2024
Dear Tak Cheong Louis, Thank you for sharing your positive review of your recent stay with us while traveling in Kuala Lumpur, and we are glad that you have enjoyed our convenient location. Once again, we would appreciatively thank you for choosing to stay at Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. We hope to welcome you back for another memorable experience. Sincerely, Jerry Tong Communications Officer

6/10 Satisfaisant

Hiroyuki

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
朝食は美味しい。
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Jerry Tong le 19 févr. 2024
Dear Hiroyuki, Greetings from Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre! Thanks for sharing your positive ratings about us. It has been a pleasure to hear that you liked the breakfast here, and it means so much to our chefs here at our hotel. We hope to have that pleasant feeling to welcome you back again. Until then, have a safe journey!Best Regards, Jerry Tong Communications Officer

2/10 Horrible

Federico

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
One of the worst hotels I've ever stayed in. Dirty and dated rooms. The photos published on their website absolutely do not correspond to the real conditions of the room...
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jerry Tong le 15 févr. 2024
Dear Federico,Thank you for staying with us at Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. We sincerely apologize for your disappointing experience due to the inconveniences caused. Your constructive feedback is of utmost importance to us and we are committed to addressing the issues raised pertaining to our room services and cleanliness.Once again, our sincere apologies for the inconvenient shortfalls caused.RegardsJerry TongCommunications Officer

10/10 Excellent

Yuan

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
地点方便, 酒店里很安静, 工作人员耐心周到、有求必应的服务。
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Jerry Tong le 13 févr. 2024
Dear Michael, Thank you for your positive feedback that made us feel honourable! We are glad to hear that you had an enjoyable stay at Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. We hope to have that anticipating feeling of welcoming you back should you plan your next trip to Kuala Lumpur. Warmest regards, Jerry Tong Communications Officer

10/10 Excellent

MICHAEL

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The hotel is well located just downtown and close to the Petronas, shopping and parks. The only negative note is the state of the facilities which needs renovations.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Jerry Tong le 5 févr. 2024
Dear Michael,Thank you for giving us a positive rating that mad eus feel pleased in return. We hope you had a comfortable stay at Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. We hope to anticipate your return to our hotel should you plan your next trip to Kuala Lumpur.Warmest regards,Jerry TongCommunications Officer

10/10 Excellent

John

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel
Good location - walking distance to Petronis towers and KLCC. Hotel is clean.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jerry Tong le 5 févr. 2024
Dear John,Thanks for the excellent review that made us honorable. We hope that you had a pleasant stay at Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. We hope to have that anticipatory feeling of welcoming your return to us.Warmest regards,Jerry Tong.Communications Officer

8/10 Bien

Bernd

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Jerry Tong le 5 févr. 2024
Dear Bernd,Thank you for sharing a positive rating for us, we hope you had an enjoyable stay at Hotel Maya Kuala Lumpur. Should you plan your next trip to Kuala Lumpur, we will be ready to welcome you back again.Regards,Jerry TongCommunications Officer

10/10 Excellent

SEE

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Jerry Tong le 5 févr. 2024
Dear See,Thank you for giving us a 10 star rating that made us feel honorable! We are very pleased that you had an enjoyable and comfortable stay at Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. We hope to welcome you again when you return to Kuala Lumpur.With kindest Regards,Jerry TongCommunications Officer

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
施設が古い
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Jerry Tong le 5 févr. 2024
Dear Anonymous,Thank you for taking your time to share your feedback with us. Regarding the setting of our hotel rooms, we will take those into consideration and notify the relevant departments about that matter. Your feedback is of utmost importance to us.Warmest regards,Jerry TongCommunications Officer

6/10 Satisfaisant

Adrian Richard

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jerry Tong le 5 févr. 2024
Dear Adrian,Thank you for taking this special opportunity to stay with us. We hope that you will be enjoy the great aspects of Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. We hope that you will be able to experience the improvements we have made when you return at Kuala Lumpur.With warmest Regards,Jerry TongCommunications Officer

6/10 Satisfaisant

Hiroshi

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
遅いWi-Fiとタバコの匂い
オンライン会議が途切れるほどのWi-Fiの通信速度が遅い。 エアコンダクトからのタバコの臭いが酷く初日は頭痛がしたほど
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jerry Tong le 5 févr. 2024
Dear Hiroshi,Thank you for staying with us at Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. Feedback is of utmost importance to us since we strive to improve our services. In regards to the problems pertaining to the slow connection and cigarette smokes, we will be notified of those issues and take those into inconsideration.Once again, we apologise for the shortfalls caused.Warmest regards,Jerry TongCommunications Officer

4/10 Médiocre

Lars

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Långt ifrån 5-stjärningt
Detta hotell är klassat som 5-stjärnigt, vilket förvånar mig. Jag har bott på 3 och 4-stjärniga hotell med likvärdig eller bättre standard. Hotellet ger ett sunkigt intryck, och rummen är sparsamt möblerade med gamla och slitna möbler. Utanför hotellet går en livligt trafikera gata, och ljudet från den är minst sagt störande. Fönstren är av enkelglas, och stänger ute väldigt lite ljud från trafiken. Tv-utbudet är begränsat till ett antal asiatiska kanaler. Inga internationella nyhetskanaler som t ex BBC, Euronews, CNN, DW osv. Fritt Internet med dålig bandbredd och anslutningsproblem. Trevlig personal. Medelmåttig frukost. Läget är bra, med ca min promenad till Twin Towers. Jag hade förväntat mig betydligt högre standard med tanke på priset. Rekommenderas inte!
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Jerry Tong le 5 févr. 2024
Dear Lars,Thank you for staying with us at Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre. Your constructive criticism matters to us since we take them as our utmost importance to improve ourselves. Once again, we will be notified of your experiences and will discuss with the relevant departments on your issues.With Warmest Regards,Jerry TongCommunications Officer

4/10 Médiocre

Amna, Chattanooga

Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Jerry Tong le 5 févr. 2024
Dear Amna, Thank you for staying with us at Hotel Maya Kuala Lumpur City Centre with us. We would appreciate if you would elaborate more on the details and the issues you had while staying at the hotel. Feedback is of utmost importance to us since we strive to improve our services to meet those standards. Once again, we hope that you would be able to experience the improvements w ehave made when you return to Kuala Lumpur.Regards,Jerry TongCommunications Officer

10/10 Excellent

sheng wei

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

dusolina

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dirty and dusty room!!!
So the hotel lobby is nice, and has a decent breakfast. But the room was extremely dusty with particles of dust everywhere. There was so much gunk and grime in the bathtub that made it unusable. There were so many stains all over the place, its clearly not been maintained well. Won't be booking it again!
Séjour de 7 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

so chun

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Orhan

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Kilime banyo kahvaltı
Klima sadece gürültü soğutma yok, oda rutubetini almıyor Kahvaltıda herşey yerel uluslararası seçenek çok az Banyo musluğu heryere su saçıyor Birdahaki sefer orada kalırmışım HAYIR
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Masnor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Muhd Shafiq Bin

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sudina- Guest Services Manager le 12 déc. 2023
Dear Muhd, Greetings from Hotel Maya Kuala Lumpur! Thanks for sharing with us your experience. We hope to welcome you again for your next trip to Kuala Lumpur. Warm Regards Sudina HashimGuest Services Manager