Vue de la chambre

Avis sur New World Millennium Hong Kong Hotel

5 out of 5
New World Millennium Hong Kong Hotel
72 Mody Road, Tsim Sha Tsui East, Kowloon

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 539 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 326 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 75 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 31 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 30 avis sur 1001." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 12 janv. 2024
Thank you for leaving us a rating. We all look forward to welcoming you back real soon.

10/10 Excellent

Alexandre

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top hôtel
Une equipe géniale ! Une qualité de service exceptionnelle !!!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 6 déc. 2023
Thank you for your nice compliments and we all cannot wait to welcome you back soon.

8/10 Bien

eric

Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 10 nov. 2023
Thank you for leaving us a rating and we all cannot wait to welcome you back real soon.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Si vous avez un autre choix, passez votre chemin
Propreté à désirer, et un mauvais service. Le personnel est limite voir désagreable avec le client, il ne cherche pas de solution à vos demandes et le service est globalement mauvais. Je me permets de dire que le personnel est limite raciste, et je pense que c'est la culture du management de l'hôtel. Lors de notre arrivée, la douche était pleine de cheveux et la propreté de la chambre n'était pas correcte.
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 25 avr. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us. Our heartfelt apologies for the unpleasant experience during your stay, and we thank for your comments which are most useful while we strive for continuous improvement. We are also grateful to have reached out to you and to address your concerns in person. We hope to have another opportunity to welcome you all back, and to offer you a most pleasant experience you truly deserve.

8/10 Bien

Hoi Ting

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de General Manager le 3 déc. 2021
Thank you and we hope to welcome you back soonest.

10/10 Excellent

daisy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ok
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 27 mai 2024
Thank you for rating us a 5 out of 5. We all look forward to welcoming you back for another delightful stay soon.

8/10 Bien

Linda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not much shopping area. Have to walk quite a distance to the nearest MTR.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 23 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We all look forward to welcoming you back real soon.

10/10 Excellent

binjie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 23 mai 2024
Thank you for your great rating. We all cannot wait to welcome you back real soon.

10/10 Excellent

Haifeng

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and tidy, very friendly and service-oriented. The price is reasonable and it is worth coming back again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 20 mai 2024
Thank you for sharing such a nice experience with us. We all cannot wait to welcome you back real soon.

10/10 Excellent

lani

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The service is excellent. All the staffs there are very helpful and they really go out of their way making sure that we get what we want. This hotel is located at the Victoria Habor that make it a plus for my stayed, except they don't have a lot of choices about the restaurants. It's a little inconvenient for foods lover like me, but to make up for that i got the best view of the Harbor and all the shoppings are near by. I will definitely come back to stay here again. Thank you to all the staffs, especially to the hotel managers who really tried to make sure our stayed are comfortable and relaxing vacation while we are in Hongkong.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 3 mai 2024
Thank you for sharing such an amazing stay experience with us! We're delighted to hear how you have enjoyed your time at the hotel, and we all cannot wait to welcome you back for another delightful stay next time you are in town.

6/10 Satisfaisant

YOSHIKO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
フロントスタッフが無愛想だったことが残念でした。 それに加え、ハウスキーパーも部屋を出るたび何処で見ているのか早々に掃除をして良いかと聞いてくる。部屋を空けている間に何かされてしまわないか少し不安になりました。 でも、お部屋は清潔感があり良かったです。
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 3 mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience and feedback with us. We apologise for the unpleasant encounters which do not represent our usual service standard from the team. We all hope to have another opportunity to welcome you back for a most delightful experience you truly deserve.

10/10 Excellent

Xiaoyi

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 2 mai 2024
Thank you for your great compliments and we all cannot wait to welcome you back soon.

10/10 Excellent

Xiaoyi

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
perfect location!! Everything is good!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 29 avr. 2024
Thank you for your great compliments. We all cannot wait to delight you again real soon.

2/10 Horrible

MASASHI

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Qiwen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful view from the room, very convenient location, bed is super comfortable.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 19 avr. 2024
Thank you for your great compliments regarding your stay. We all cannot wait to welcome you back in the near future.

8/10 Bien

Jarrod

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel staff were very friendly and helpful
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for your kind compliments. We all cannot wait to welcome you back in the near future.

8/10 Bien

HAIMING

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 8 mai 2024
Thank you for your rating. We all look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

Lay Yee, Singapore

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for rating us a 5/5! We all cannot wait to welcome you back real soon.

10/10 Excellent

Barbara

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 2 mai 2024
Thank you for your great rating and we all cannot wait to welcome you back soon.

8/10 Bien

Phavaran

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Too far away
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 11 avr. 2024
Thank you for your kind comments and we all look forward to welcoming you back real soon.

8/10 Bien

Gordon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Schöne Unterkunft in einem schönen Viertel in Kowloon, nicht weit von der Avenue of the Stars, in fussläufiger Umgebung viele Restaurants und Bars
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 10 avr. 2024
Thank you for sharing your great experience. We're delighted to hear how you have enjoyed great convenience during your stay. We all cannot wait to welcome you back next time.

8/10 Bien

Chui Tung

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
房間環境不錯,但廁所有些受損問題。Check-in時職員態度不太良好
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de 總經理 韋哲仁 le 9 avr. 2024
感謝您花時間分享您的意見。您的評論對我們學習並改進我們的服務非常重要,我們希望有機會與閣下聯絡並了解是次經歷,從而深入調查並親自與您作出跟進。我們定必繼續致力於為顧客提供好的住宿體驗,希望有機會再歡迎您的重臨,並為您提供最佳的酒店住宿體驗,謝謝。

10/10 Excellent

Maria, belleville

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The service is excellent! The staff specially the people from the executive lounge are all gracious in assisting on all our needs. The bell service and front desk are very accommodating too. Overall, we have a wonderful stay in your property... 💯💯💯Excited to come back again👍👍👍
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 8 avr. 2024
Thank you for sharing such an amazing experience with us. We all cannot wait to welcome you back in the near future.

10/10 Excellent

Sandy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 5 avr. 2024
Thank you for your kind compliments and we all cannot wait to welcome you back in the near future.

10/10 Excellent

Cynthia

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 26 avr. 2024
Thank you for rating us a 5/5! We all cannot wait to welcome you back soon.

6/10 Satisfaisant

youngjun

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 24 avr. 2024
Thank you for leaving us a rating. We all look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

Samantha

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent customer service . Staffs are very friendly and responsive. Room is clean and well equipped. Convenient location, close to all restaurants and shops. I would definitely stay at this hotel next time when I’m in HK
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 3 avr. 2024
Thank you for sharing such an amazing experience! We all look forward to welcoming you back next time you are in town.

6/10 Satisfaisant

CHUI FOONG

Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was good but the service by one of the front desk was not very friendly and accommodating to the queries we had regarding the breakfast and its payment.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for taking the time to share with us your feedback and experience. We'd appreciate it if we can contact you directly to understand your concerns so as to provide the most adequate assistance to you. Our assistant manager has reached out to you and we look forward to the opportunity to address to your comments in person soon. Thank you.

10/10 Excellent

Michelle

Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 23 avr. 2024
Thank you for rating us a 5/5! We all cannot wait to welcome you back in the near future.

10/10 Excellent

Kenneth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Like the hotel is at a quiet location in Tsimshatsui East, walking distance off the busy Nathan Road. Our room is clean and spacious compared to other hotels I have stayed in HK, with a great view of the fabulous harbour. The staffs are excellent friendly. Will definitely stay here again the next time.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for sharing such wonderful compliments on our prime location and service. We all look forward to delighting you again in the near future.

10/10 Excellent

hsin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your great rating and compliments. We all cannot wait to delight you again real soon.

10/10 Excellent

Hao Zhuang

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s in a great location with many shops and restaurants. about 8 minutes walk to the MTR and 3 minutes to the Victoria harbor. Got an upgrade corner room. The size is bigger than I expected especially in HK. Gym is a bit small. Rooftop Pool is small and not that nice but I don’t swim. Staffs are very friendly and professional. Dave from the front desk was awesome. He makes us feel very welcome and treat us with great respect. We will definitely come back when we are in HK again.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for sharing your wonderful experience with us. We all cannot wait to extend our warmest welcome to you again real soon.

10/10 Excellent

Andrea

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for leaving us a great rating. We all look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 Bien

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to shops and Avenue of Stars
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 28 mars 2024
Thank you for your compliments on our proximity to attractions. We all look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

Vyson

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en mars 2024

8/10 Bien

houri

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 19 mars 2024
Thank you for leaving us a rating. We all look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 Excellent

Samantha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
staff friendly and willing to help. great bath amenities. clean & simple room
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 18 mars 2024
Thank you for sharing your nice experience with us. We all look forward to welcoming you back real soon.

10/10 Excellent

Hoo Ming Sammy

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
breakfast is very good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 12 mars 2024
Thank you for your kind compliments. We all look forward to welcoming you back on your happy return visit.

10/10 Excellent

KEI YING

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 28 mars 2024
Thank you for rating us a 5/5! We all look forward to extending our warmest welcome to you real soon.

8/10 Bien

thomas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
over all a good 4* hotel ...
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 7 mars 2024
Thank you for your kind comments. We all hope to have the chance to welcome you back in the future.

10/10 Excellent

STeve

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
very nice hotel close to Avenue of stars
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 5 mars 2024
Thank you for your great compliments - we all look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 Excellent

Dickson

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My experience with this hotel was excellent. Staff was extremely helpful and friendly. Hotel was centered around all other hotels and shops. Taxi’s were easy to obtain by hotel porter. One of the best hotels I’ve stayed in Hong Kong. My room was clean, and front desk staff even had a bowl of fresh fruits along with a welcome handwritten letter by the manager himself to welcome my arrival in my room. I was very impressed with the food at the hotel restaurant. Service was great, both dining and all during my stay of 4 days.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 4 mars 2024
Thank you for sharing such a wonderful experience with us. We're delighted to learn how you have thoroughly enjoyed your stay with us and we all cannot wait to delight you again in the nearest future.

10/10 Excellent

Jay

Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 28 mars 2024
Thank you for sharing such a great rating. We all look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Customer Service
Great property in Tsim Sha Tsui. Our concierge Raymond provided exemplary customer service. He always remembered our names and tended to our every need.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 27 févr. 2024
Thank you for your kind compliments on Raymond and the hotel. We all look forward to welcoming you back on your happy return visit real soon.

10/10 Excellent

WAI KIN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay
Nice stay for business trip.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your great compliments. We all cannot wait to welcome you back in the near future.

10/10 Excellent

Sing Wah

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 26 févr. 2024
Thank you for the great rating. We all cannot wait to delight you again real soon.

10/10 Excellent

Mercedes

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Excelente Servicio y ubicaciin
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 9 mai 2024
Thank you for your great compliments and we all look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 Excellent

Arnold

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is conveniently located where we wanted to be and the staff were helpful, courteous and pleasant. Rooms and bath facilities are clean with ample supplies.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 22 févr. 2024
Thank you for sharing such a wonderful experience. We all look forward to delighting you again on your happy return visit.

10/10 Excellent

Ying Wai, Elmhurst

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 21 mars 2024
Thank you for rating us a 5/5! We all cannot wait to welcome you back in the nearest future.

10/10 Excellent

Shilei

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Julian Wipper, General Manager le 19 févr. 2024
Thank you for your great rating. We all cannot wait to welcome you back real soon.