Façade de l’hébergement - soirée/nuit

Avis sur Hotel Theresia Kolín

3 out of 5
Hotel Theresia Kolín
Na Petrine 991, Kolin

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 12 avis sur 40." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 19 avis sur 40." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 8 avis sur 40." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 40." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 40." "

8,6/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Sylvie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Attention- difficult access to the wellness area!
Very disappointed When arriving to learn that it was not possible to use the wellness area (pool & sauna) as it was under reservation only ! It was among my criteria to have select this hotel . Then I have been wakes up at 5h30 by noises in the hotel (other guests ? Employees preparing their work ?) So ... not a good experience in this nice hotel still ...
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel propre .
Très belle hotel qualité prix je le recommande .
Thank you very much for your feedback. Best regards. Andrea Hubáčková reception

10/10 Excellent

Yuliana Ivanova

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Hotel ist sauber und mit guter Lage..Das Frühstück ist sehr lecker.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Theresia le 2 avr. 2024
Dear Yuliana,thank you very much for the nice feedback, which we greatly appreciate.Kind regardshotel Theresia team

8/10 Bien

Takaharu

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Albin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Sau Tak Edwin

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Hotel Theresia le 15 juin 2023
Dear Edwin,we are sorry that you were not satisfied with your stay. Would it be possible to be specific so that we know exactly what exactly did not suit you?Kind regardshotel Theresia team

10/10 Excellent

Sven

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

8/10 Bien

Takaharu

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Convenient except shower
Shower hose was broken.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

8/10 Bien

Sten

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

Betzaida

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was really good for the price you pay. Breakfast was excellent! The staff was really friendly.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Bára le 20 juil. 2022
Dear Betzaida, thank you for your kind review. We are really glad that you enjoyed your stay. Best wishes Hotel Theresia team

8/10 Bien

Dmytro

Séjour de 1 nuit en mars 2022

6/10 Satisfaisant

Michael

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kunne trænge til en renovering
Manglende lys på halvdelen af værelset, meget støj fra andre værelsers toiletter og føntørrer. Man kunne næsten høre alt
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

6/10 Satisfaisant

Joeri

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
There are no unused plugs in the room so you have to unplug something so to charge a device.
Séjour de 3 nuits en août 2021

6/10 Satisfaisant

Hana

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Průměrný 3* hotel v blízkosti Komochova ostrova
Tento hotel jsme vybírali kvůli jeho poloze, co nejblíže k akci na Kmochově ostrově. Z vlaku tam dojdete pěšky asi za půl hodinky, na ostrov je to rychlou chůzí tak 10 min. Pokoje velké, na přespání ok, jen příliš vysoké polštáře, koupelna v levném stylu, ale dobré. Snídaně hrozná, pečivo staré, žádný výběr, nic sladkého, káva ve velké konvici, nebylo ani máslo, jen margarín. Na tom by se dalo ještě hodně vylepšovat, jinak to celkem šlo. Chválím velmi milý personál.
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Bára le 31 mai 2021
Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu a chválu našeho personálu. Pokoje průběžně vylepšujeme, zatím máme zrekonstruované pokoje v prvním patře. Většinou se nám nestává, že by si hosté stěžovali na snídaně. Snídaně obsahuje studené i teplé pokrmy a vždy je na výběr něco sladkého. V den Vašeho pobytu jsme měli na snídaních domácí tvarohový dortík. V případě, že Vám něco na snídaních chybělo, náš personál by se jistě snažil vyhovět i individuálním požadavkům. Nicméně, velice nás mrzí, že jste se snídaní nebyla spokojená. S přátelským pozdravem Tým hotelu Theresia

8/10 Bien

Lukas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Velice příjemná obsluha, ať už recepce či restaurace. Trochu starší vybavení koupelny - vana a paravan u vany. Jídlo v restauraci chutné a porce odpovodajici
Séjour de 1 nuit en février 2021

8/10 Bien

Tomas

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maximální vstřícnost personálu recepce, vynikající kvalita snídaňového bufetu...
Séjour de 1 nuit en janvier 2021

10/10 Excellent

Roland

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

10/10 Excellent

Jan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

10/10 Excellent

Pavel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pěkný hotel s příjemným a milým personálem. Doporučujeme i pro rodiny s dětmi.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Bára le 29 juil. 2020
Vážený pane Pavle, jsme velice rádi, že jste byl se službami našeho hotelu spokojený. Budeme se těšit třeba opět někdy v budoucnu. S pozdravem Tým hotelu Theresia

6/10 Satisfaisant

Vladimír

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Kdysi určitě krásný hotel,ale už pamatuje lepší časy ,chtělo by to vymalovat pokoje a opravu koupelny,jinak vyborne jídlo a sympatická obsluha,jak na recepci tak i v restauraci ,děkujeme
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Bára le 15 juil. 2020
Dobrý den, děkujeme za pochvalu našeho personálu a jsme moc rádi, že Vám u nás chutnalo. Nedostatky si uvědomujeme a postupně pracujeme na rekonstrukci, bohužel není možné zajistit rekonstrukci všech pokojů naráz. Zatím se nám povedlo rekonstruovat první patro, tudíž bych Vám doporučila pro příští návštěvu objednat pokoj typu "first class". Tyto pokoje se nachází právě v 1. patře. Děkujeme za návštěvu. S přátelským pozdravem Za tým hotelu Theresia, Bára

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice breakfast, friendly staff. Rooms need update, but theft are good size and the sheets were clean. It's a 3 star hotel, i think it's a decent value for the money.
Séjour de 1 nuit en août 2019

6/10 Satisfaisant

Laurence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Michal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de tým hotelu Theresia le 28 mars 2019
Dobrý den, děkujeme Vám za kladnou recenzi. S pozdravem

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Team hotel Theresia le 14 mars 2019
Thank you very much for your feedback. Best regards.

8/10 Bien

Hajime

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en février 2019
Réponse de Team Theresia le 3 mars 2019
Thank you very much for your feedback. Best regards.

10/10 Excellent

Siegfried, München

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Všechno v pořádku. Milerád vratíme se! / Alles bestens. Wir kommen gerne wieder!
Séjour de 2 nuits en juin 2018

6/10 Satisfaisant

Bo

Pænt Hotel, service og værelser godt, men meget støj fra gaden og fra hotellet
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de reception le 12 sept. 2018
Dear guest Thank you for your rating. We look forward to your next visit to Kolin. Have a nice day. Greeting Theresia team

10/10 Excellent

バンパー, 日本

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
部屋の広さや設備は快適だった。 駐車場もホテル前の平面駐車場で、停めやすかった。 窓からは大きなTESCOが見えたので、買い物は便利なのだろう。
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de reception le 14 sept. 2018
Dear guest We are very pleased with your ratings and We are looking forward to your visit Have a nice day. Best regards

8/10 Bien

Mathias, Germany

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice Hotel close to the town center
First things first: the aircon did not work, which is nto a good thing during a massive heatwave. We left earlier due to this. Other than that, the hotel is very nice, the breakfast is very good.
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de reception le 15 août 2018
Dear guest We are very pleased with your evaluation of our hotel. We apologize for the air conditioning that does not work. We work to make air conditioning throughout the hotel. Thank you and we look forward to your next visit to the hotel. Have a nice day. Team of hotel Theresia

10/10 Excellent

Rene Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra sentralt
Hyggelig hotel, sentralt og med utmerket sykkelparkering
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Zuzana le 9 août 2018
Dear Guest Thank you very much for your recent and we look forward to your visit the city Kolin. Have a nice day.

10/10 Excellent

Lizzy, milano

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortevole e moderno
Ci siamo fermati per una sola notte. Stanza calda e confortevole, abbiamo dormito senza coperte nonostante temperature sottoZero. Colazione abbondante di gusti locali con selezione di tè. Consigliato.
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de the hotel team le 5 avr. 2018
Dear Guest Thank you for your evaluation. We are glad that you enjoyed us and are looking forward to your next visit. Have a nice day. Best regards the hotel team Hello Thank you for your evaluation. We are glad that you enjoyed us and are looking forward to your next visit.

8/10 Bien

Frederick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

8/10 Bien

Daniel

Les points forts : Propreté et personnel et service
A few changes would make this hotel much nicer
Good: Good location, easy to find, spacious room, breakfast OK, good speed of WiFi, pleasant decor in public areas, kettle in the room, warm room on arrival, comfy bed. Bad: no teabags or condiments in room, just 1 tiny sachet of instant coffee, towels on bed (what's the point?), tiny flat screen which can't be rotated, shower rail not working and shower hose really short makes you duck when you wash your hair. And person playing piano at midnight should take a few more lessons...
Réponse de reception le 12 sept. 2018
Dear guest Thank you for your rating. We look forward to your next visit to Kolin. Have a nice day. Greeting Theresia team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Praktisches Hotel an der Strassse nach Prag
Das Hotel liegt praktisch an der Hauptstrasse nach Prag. Parken ist einfach. Ein kleiner Nachteil ist die recht eingeschränkte Speisekarte. Dafür ist die Bar sehr stilvoll, es gibt einen Kamin.

8/10 Bien

monica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Agradable.
El hotel muy cómodo limpio con tv satelital y desayuno aceptable,puedes cambiar moneda en el mismo hotel,camas comidas y el área tranquila sin ruido en general la estancia fue buena.
Réponse de General Manager le 1 nov. 2016
Thank you very much for your comment. We really appreciate your opinion and every comment can help us to improve our services. Best regards Andrea Hubáčková reception

8/10 Bien

europe explorer, hport

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Night manager never heard of orbitz
Showed up at night ready to check in and go to bed, except night manager at reception never heard of orbitz. Had to go out in parking lot and make an expensive call to orbitz so they could call her and get me my room. No explanation from hotel manager or orbitz?
Réponse de Jan Fořt le 25 août 2016
Dear Guest, Thank you very much for your feedback, we are sorry complications upon arrival. We use “Expedia PartnerCentral” service only briefly, and unfortunately, in the administration of our hotel, the service provider didn´t set the correct e-mail address at our reception, so night manager at reception didn’t know about your reservation. We apologize again for any inconvenience and hope that during your next visit will be everything in perfect order.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Good hotel with fair internet
Good hotel, good food and fair internet free of charge. Food in restaurant not always as fresh as you would like but still eatable. Furniture in desparate need of updating.
Réponse de Resident Manager le 26 août 2016
Dear Guest, Thank you for your sincere words. We are sorry, if you haven’t been satisfied as to the restaurant, we always use fresh and seasonal ingredients, the furniture - the hotel was built in 1996, our company has operated it since 2010 and we have been gradually renovating it, in restaurant and lobby bar is a completely new furniture, we also renovated some rooms and are offered as a class "Superior". We hope that during your next visit we will be already one step further.