Avis sur Mantra Samui Resort - Adults Only
Mantra Samui Resort - Adults Only
9/123-124 Moo 1, Maenam, Koh Samui, Suratthani
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Owner le 11 mars 2024
Thanks for your review and we appreciate your feedback.I have shared your comments with my team and we will address our shortcomings for future as we normally receive very positive reviews on our service.Many thanks
6/10 Satisfaisant
Noemie
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon séjour bel hôtel
Noemie
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Owner le 29 janv. 2024
Thanks for your review and sorry we didn't live up to your expectations.Yes, we are up a hill which we clearly promote through all our online content but we are only 5 mins drive by scooter from Fishermans Village. Our guest services hold all bathroom amenities which are available via our Whatsapp Chat and apologies if this wasn't explained on arrival.Regards..
10/10 Excellent
Ulises
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
S U B L I M E
Ulises
Séjour de 9 nuits en août 2023
8/10 Bien
Marie-pierre
Voyage en groupe
28 août 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Marie-pierre
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Marc
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Marc
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Océane
Voyage en couple
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Océane
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
26 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 15 nuits en mars 2020
Réponse de Mantra Samui Team le 2 avr. 2020
Dear Traveler,
We understand your disappointment with our hotel from the one-star that you give us. It’s important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve this issue immediately. If you give us a chance, we are intent on making this right and hope you will let us know more in detail what we need to improve.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
24 mars 2020
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Mantra Samui Team le 26 mars 2020
Dear Guest,
Thank you so much for choosing Mantra Samui Resort and giving us this valuable review.
We are appreciating to hear that you were satisfied with our resort facilities and design.
We will work diligently to avoid this issue in the future. This was not an acceptable experience and is not up to our usual standards. Please accept my humblest apologies.
We are looking forward to providing you with a better service for your next stay.
Best regards,
10/10 Excellent
Sylvie
23 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Mantra Samui Team le 26 mars 2020
Dear Sylvie,
We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Mantra Samui Resort values and puts customer satisfaction as a top priority and we are committed to our customers. Its customers like you that make our Hotel wonderful. We look forward to serving you again.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de Mantra Samui Team le 13 mars 2020
Dear Traveler,
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us. Our resort located on a hillside in the popular town of Bophut. Our guests will enjoy the most spectacular panoramic view of Koh Samui. The shuttle bus service allows ease of travel to the local hot spots. We understand your frustrations. Nonetheless, we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
morad
Voyage en couple
25 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
morad
Séjour de 13 nuits en février 2020
Réponse de Mantra Samui Team le 2 mars 2020
Dear morad,
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us. Our resort located on a hillside in the popular town of Bophut. Our guests will enjoy the most spectacular panoramic view of Koh Samui. The shuttle bus service allows ease of travel to the local hot spots. We understand your frustrations. We will work diligently to improve this issue in the future. We hope you will give us another chance to prove our commitment to you.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Mantra Samui Team le 7 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of our breakfast and service from our staff that need improving. I am disappointed to hear that our staff and their service didn't meet your expectations. This critical feedback will be used in training and have been communicated to the concerned department. Nonetheless, we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
Best regards,
10/10 Excellent
Aurélie
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aurélie
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Mantra Samui Team le 7 janv. 2020
Dear Aurélie,
We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this excellent score. Mantra Samui Resort values and puts customer satisfaction as a top priority and we are committed to our customers. Its customers like you that make our Hotel wonderful. We look forward to serving you again.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en novembre 2019
Réponse de Mantra Samui Team le 29 nov. 2019
Dear Guest,
We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this excellent score. Mantra Samui Resort values and puts customer satisfaction as a top priority and we are committed to our customers. Its customers like you that make our Hotel wonderful. We look forward to serving you again
Best regards,
10/10 Excellent
Melanie
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Melanie
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Mantra Samui Team le 2 oct. 2019
Dear Melanie,
We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this excellent score. Mantra Samui Resort values and puts customer satisfaction as a top priority and we are committed to our customers. Its customers like you that make our Hotel wonderful. We look forward to serving you again
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2019
Réponse de Barbara le 1 févr. 2019
Dearest Guest,
Thank you very much for your outstanding review.
We are delighted to hear that you enjoyed everything about your recent stay with us.
We are looking forward to welcoming you back to Koh Samui very soon!
The Mantra Samui Resort Team
10/10 Excellent
Gabrielle
23 nov. 2018
Gabrielle
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
Réponse de Mantra Samui Resort Team le 28 nov. 2018
Dear Gabrielle,
We really appreciate you taking the time to share your experience with us and thank you for your kind words. We are overjoyed to know that our staff made your stay memorable for you. We are continually improving our service as customer satisfaction is one of our priority. Thank you for staying at the Mantra Samui Resort and we hope that you will consider us for your next holiday trip.
Best regards,
10/10 Excellent
JG
4 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JG
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Mantra Samui Resort le 16 nov. 2018
Dear JG,
Thank you very much for this great review.
We are delighted to read your comments on the location, the view and the relaxing atmosphere of the hotel.
We are looking forward to welcoming you back to Mantra Samui Resort in the near future.
Best regards,
The Mantra Samui Resort Team
10/10 Excellent
Raphael, Jougne
9 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle hôtel avec une très belle vue.
Raphael
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
Réponse de Mantra Samui Resort le 23 oct. 2018
Dear Raphael,
Thank you very much for this great review.
We are delighted to read your comments on our quiet rooms, the view and hourly shuttle bus service.
We hope to have the opportunity to welcome you back to Koh Samui in the near future.
Best regards,
The Mantra Samui Resort Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful view. Very peaceful and calm.
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Mantra Samui Resort le 19 oct. 2018
Dear valued guest,
Thank you for taking the time to write this review.
We are happy to read your comments on the view, the infinity pool and that you enjoyed our breakfast buffet.
We hope to be able to welcome you back to Koh Samui in the near future.
Best regards,
The Mantra Samui Resort Team
6/10 Satisfaisant
CN, paris
12 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
CN
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Mantra Samui Resort le 18 août 2018
Dear CN,
Thank you for taking the time to write this review.
We apologize to read your comments on the noise through the door and the size of the room.
Nonetheless, we hope to be able to welcome you back to Mantra Samui Resort in the near future.
Best regards,
The Mantra Samui Resort Team
10/10 Excellent
Isaura, Paris
6 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Isaura
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Mantra Samui Resort le 4 août 2018
Dear Isaura,
Thank you for your review.
We are looking forward to welcoming you back to Koh Samui very soon.
Best regards,
The Mantra Samui Team
8/10 Bien
annie, paris
10 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
annie
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
Réponse de Mantra Samui Resort le 4 août 2018
Dear annie,
Thank you for your kind review.
We are looking forward to welcoming you back to Koh Samui very soon.
Best regards,
The Mantra Samui Team
10/10 Excellent
Maxime
6 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel in Koh Samui
Maxime
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Mantra Samui Team le 9 janv. 2018
Dear Maxime,
Thank you so much for sharing your experience from your recent stay with us. We are happy to hear that you enjoyed our room accommodation, staff service, facilities, dining experience, and the hospitality that we provide our guests at Mantra Samui Resort.
Every day, we try our best to ensure that guests leave us with happiness and the biggest smile on their faces.
We look forward to welcoming you in Koh Samui again soon :)
Thank you and best regards,
Mantra Samui Team
10/10 Excellent
Edouard
22 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edouard
Réponse de Barbara le 21 nov. 2018
Thank you so much for choosing Mantra Samui Resort!
We are looking forward to welcoming you next time!
Thank you and best regards,
Mantra Samui Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Yamina, Région parisienne
18 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petit paradis dans le golf de Thaïlande
Yamina
Réponse de Mantra Samui Team le 9 avr. 2016
Dear Yamina,
Thank you so much for sharing your experience during your stay with us. We are very happy to hear that you and Foued enjoyed our hotel facilities, food, service, and the hospitality that we provide our guests at Mantra Samui Resort.
We hope that you and Foued would come and visit us again soon :)
Thank you and best regards,
Mantra Samui Team
8/10 Bien
Olivier, Theux
1 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien mais isolé
Olivier
Dear Olivier,
Thank you very much for sharing your comment during your stay with us. We are glad to hear that your family enjoyed our accommodation, the food, the value for money, and the hotel facilities at Mantra Samui Resort.
Our hotel locates on the mountain side which offer one of the most amazing view of Koh Samui coastline. We are happy to know that you loved the view, as well :)
We hope your family would come visit us again soon!
Thank you and best regards,
Mantra Samui Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
cosy retreat above bo phut bay ko samui
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
NATHALIE, Cannes
13 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sublimissime !
NATHALIE
10/10 Excellent
priska, paris
30 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL FABULEUX
priska
10/10 Excellent
Igor, Haute Savoie
19 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vue magnifique sur l'océan
Igor
4/10 Médiocre
Remy, BANGKOK
17 févr. 2015
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel décevant
Remy
10/10 Excellent
Eric, Versailles
13 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Eric
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Leila, Avignon
23 janv. 2015
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sympa mais excentre..
Leila
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 janv. 2015
Assez déçus
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
deux nuits a koh Samui
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 janv. 2015
Les points forts : Confort de la chambre
Très bel hôtel mais...
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Mohammed Ali, Paris
3 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Mohammed Ali
10/10 Excellent
sousou, paris
22 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel magnifique en haut d'une colline
sousou
8/10 Bien
Sebastien, Toulouse
19 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très belle vue...
Sebastien
8/10 Bien
Lucie, ste clotilde
13 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
magnifique vue
Lucie
8/10 Bien
nadine, cagnes/mer
2 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reposant
nadine
8/10 Bien
Benjamin
21 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benjamin
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel moyen par rapport aux prix facturés
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Hello k, Paris
2 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hello k
10/10 Excellent
Alex, Genève
23 août 2014
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent hotel a koh Samui!
Alex
2/10 Horrible
Lolo, France
22 août 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lolo
8/10 Bien
fabs, paris
11 août 2014
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre