Avis sur InterContinental Koh Samui Resort, an IHG Hotel
InterContinental Koh Samui Resort, an IHG Hotel
295 Moo 3, Taling Ngam Beach, Koh Samui, Surat Thani
Avis
9,2
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
14 janv. 2024
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Francois, Le Landeron
Voyage en couple
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francois
Séjour de 4 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le paradis
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Marilyn, Moscou, Russie
4 mars 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de bon standing, un cadre verdoyant et calme,
Marilyn
10/10 Excellent
Roland Andreas
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roland Andreas
Séjour de 6 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Olaf, Aschaffenburg
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Olaf
Séjour de 10 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Catherine
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 5 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Nancy
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 13 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
james
15 janv. 2024
james
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Sandy, Parramatta
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandy
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Robin
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de USMKS le 8 janv. 2024
Warm Greetings from InterContinental Koh Samui!Thank you for your 10 point review, it is very encouraging to see, that you had a good stay with us.We wish you all the best and hope to welcome you back in the not too far future!
10/10 Excellent
Robin
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robin
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de USMKS le 2 nov. 2023
Thank you very much for your 10 points review on your recent stay with us! Much appreciated. It is great to see that you had a good time. We wish you all the best!
10/10 Excellent
Robin
22 oct. 2023
Robin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de USMKS le 2 nov. 2023
Warm Greetings from InterContinental Koh Samui!Thank you for your 10 point review, it is very encouraging to see, that you had a good stay with us.We wish you all the best and hope to welcome you back in the not too far future!
10/10 Excellent
TATSUYA
9 sept. 2023
TATSUYA
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management team InterContinental Koh Samui Resort le 3 oct. 2023
Thank you very much for your five star review of InterContinental Koh Samui Resort. We are look forward to welcoming you back to our beautiful resort, hopefully in not too distant future.Warmest regards,
10/10 Excellent
Anil, Oakville
Voyage en famille
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anil
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de IC Koh Samui le 3 sept. 2023
Warm Greetings from InterContinental Koh Samui!Thank you very much for your kind review and words. Much appreciated! We hope to welcome you back in the not too far future. Until then, we wish you all the best!
4/10 Médiocre
YOSHIKO
23 août 2023
YOSHIKO
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de USMKS le 20 oct. 2023
Thank you for taking the time to leave a rating for our hotel. We value your feedback, and we're committed to providing the best experience possible for our guests. We're sorry to see that your stay didn't meet your expectations. If you have any specific feedback or suggestions for improvement, we'd greatly appreciate hearing them. Your input helps us enhance our services.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and ensure a more enjoyable stay.
10/10 Excellent
Atsushi
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Atsushi
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de IC Koh Samui le 2 août 2023
Thank you very much for your five star review of InterContinental Koh Samui Resort.We are look forward to welcoming you back to our beautiful resort, hopefully in not too distant future.Warmest regards,Management teamInterContinental Koh Samui Resort
10/10 Excellent
Rejane
27 juin 2023
Rejane
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de IC Koh Samui le 2 août 2023
Thank you very much for your 10 point review of InterContinental Koh Samui Resort.We are look forward to welcoming you back to our beautiful resort, hopefully in not too distant future.Warmest regards,Management teamInterContinental Koh Samui Resort
8/10 Bien
Stephan
2 juin 2023
Stephan
Séjour de 4 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
sangbeom
19 mai 2023
sangbeom
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Koichi
3 mai 2023
Koichi
Séjour de 1 nuit en mai 2023
2/10 Horrible
?
5 avr. 2023
?
Séjour de 4 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
PINWEI
25 mars 2023
PINWEI
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Sam, Seattle
1 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Ro Sa
28 févr. 2023
Ro Sa
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en couple
1 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 13 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Belinda
28 janv. 2023
Belinda
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Anastasiia
9 déc. 2022
Anastasiia
Séjour de 5 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Per
28 nov. 2022
Per
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
SIU YIN
8 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful
SIU YIN
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Management team | InterContinental Koh Samui Reso le 9 sept. 2022
Dear SIU YIN Thank you so much for your recent stay with us and give us 10 out of 10 on this platform. We are pleased to know you had a wonderful stay at our resort and look forward to welcoming and taking care of you again soon. Warmest regards,
10/10 Excellent
Tomer
Voyage en famille
25 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tomer
Séjour de 4 nuits en août 2022
10/10 Excellent
NOZOMI
Voyage en groupe
10 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
NOZOMI
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Management Team le 10 août 2022
Dear NoZOMi San,
Thank you so much for your recent stay with us. We are also thankful for your review and compliment to our team member.
We are looking forward to welcoming you back to our beautiful resort again in the near future.
Best regards,
10/10 Excellent
Gyu Suk
Voyage en famille
19 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Gyu Suk
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Management team le 20 mai 2022
Dear Khun Gyu Suk,
Thank you very much for taking your time to rate of InterContinental Koh Samui Resort.
We are happy to know that the recently stay with us is satisfy you well. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback.
Thank you once again and we are look forward to welcoming you back to our beautiful resort, hopefully in not too distant future.
Warmest regards,
Management team
InterContinental Koh Samui Resort
8/10 Bien
gino
23 mars 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
lovely position with great staff.
gino
Séjour de 7 nuits en mars 2022
Réponse de Management team, InterContinental Koh Samui Resort le 25 mars 2022
Dear Khun Gino Cutajar,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental Koh Samui Resort.
Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We have shared your feedback regarding room size with our team in order to update the information of internal room size and balcony size to make it more accurate.
Again, thank you for choosing InterContinental, It is always rewarding to hear that our staff services are recognized and appreciated.
We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
Sincerely,
10/10 Excellent
Jessica
17 févr. 2022
Jessica
Séjour de 6 nuits en février 2022
Réponse de Management team le 22 févr. 2022
Dear Khun Jessica,
Thank you very much for taking your time to rate of InterContinental Koh Samui Resort.
We are happy to know that the recently stay with us is satisfy you well. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback.
Thank you once again and we are look forward to welcoming you back to our home on the beautiful cliff, hopefully in not too distant future.
Warmest regards,
Management team
InterContinental Koh Samui Resort
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 janv. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very secluded and very expensive
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Management team le 13 janv. 2022
Dear Khun Anonymous,
Thank you for taking the time to provide feedback about your experience at InterContinental Koh Samui Resort.
We would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations regarding pricing, happy hour and the resort layout, However, we are provided 24hours our buggy service to go around the resort. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.
We are happy to read that our privacy and Covid-19 protocol are satisfy you well. We truly appreciate your feedback and the entire team look forward to welcoming you back to our home on the beautiful cliff, hopefully in not too distant future.
Sincerely
Management team
InterContinental Koh Samui Resort
10/10 Excellent
Takashige
19 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Takashige
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de InterContinental Koh Samui Team le 22 janv. 2021
Dear Mr Takashige,
Thank you very much for your precious feedback. We look forward to welcoming you back to our resort for your next trip.
Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Wee le 8 sept. 2020
Dear Khun Anonymous,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to know that you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Weeraya Wongsakpairoj
QCI Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Wee le 8 sept. 2020
Dear Khun Anonymous,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to know that you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Weeraya Wongsakpairoj
QCI Manager
10/10 Excellent
HIROSHI
Voyage en famille
5 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
クラブルーム、ラウンジ利用
HIROSHI
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Wee le 8 sept. 2020
Hiroshi 様、
"率直なご意見をお聞かせいただきありがとうございます。せっかくご利用いただいたにもかかわらず、ご期待に沿えず、大変申し訳ございませんでした。お客様からのご意見を真摯に受け止め、他のスタッフと共有し、サービスの改善に役立てさせていただきたいと思います。またの機会のご利用をお待ちしております。次回のご利用の際には、よりご満足いただけるご滞在を提供できるよう尽力してまいります。
敬具
Weeraya Wonsakpairoj
QCI Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Kelly le 22 mars 2020
Dear Khun Anonymous,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Kanlaya Sae-Jung
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Boyd
Voyage en famille
11 mars 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Isolated Sanctuary
Boyd
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Kelly le 11 mars 2020
Dear Khun Boyd,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Kanlaya Sae-Jung
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Kelly le 11 mars 2020
Dear Khun Anonymous,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Kanlaya Sae-Jung
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Ella, Tampere
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ella
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Kelly le 5 mars 2020
Dear Ella,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us and for letting us know how impressed you were with the arrangement provided for your daughter's birthday.It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Kanlaya Sae-Jung
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Kelly le 2 mars 2020
Dear Anonymous ,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Kanlaya Sae-Jung
Assistant Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Kelly le 2 mars 2020
Dear Anonymous,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Kanlaya Sae-Jung
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Kelly le 23 févr. 2020
Dear Anonymous,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Kanlaya Sae-Jung
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
AKBAR
Voyage en famille
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AKBAR
Séjour de 10 nuits en janvier 2020
Réponse de Kelly le 28 janv. 2020
Dear Akbar,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Kanlaya Sae-Jung
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de Kelly le 10 janv. 2020
Dear Anonymous,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Kanlaya Sae-Jung
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
you@me, 日本
Voyage en couple
7 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service et équipements
you@me
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Kelly le 28 janv. 2020
Dear You@me,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We understand and apologize for the inconvenience caused by the water issues. We are currently working to make enhancements to deliver a more comfortable stay for all of our guests. We hope for the opportunity to make this up to you the next time you are in the area.
Sincerely,
Kanlaya Sae-Jung
Assistant Front Office Manager