Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023
6/10 Satisfaisant
ERIC
Voyage d’affaires
19 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dommage..
ERIC
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Richard le 11 nov. 2019
Thank you very much for your feedback.
We are looking forward to welcoming you back again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
2 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de General Manager Kenn Munyeki le 30 avr. 2019
Salutations de la part de l'Ubumwe Grande Hotel! Nous vous sommes reconnaissants d'avoir pris le temps de nous revoir et de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour avec nous et nous nous excusons également pour les inconvénients causés. Nous vous assurons que le responsable de la réception travaille sur le problème de la réceptionniste et nous vous assurons que la prochaine fois que vous séjournerez avec nous, vous remarquerez changement. Merci et a bientot.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de General Manager Kenn Munyeki le 29 janv. 2019
Thank you very much for your feedback! We are happy you enjoyed your stay with us. Looking forward to hosting you again the next time your in Kigali.
10/10 Excellent
Stephanie, Montreal, Canada
5 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephanie
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Richard Niyongabo le 17 mars 2021
Merci beaucoup d'avoir s'ejourner içi à l'Hôtel Ubumwe Grande.
6/10 Satisfaisant
Mathieu, Nairobi
2 nov. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Mathieu
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Richard. le 17 mars 2021
Merci beaucoup pour votre commentaire bien reçu.
10/10 Excellent
IBRAHIM E
Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
IBRAHIM E
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Adele
Voyage en groupe
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adele
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Solange M. le 5 mars 2024
Dear Adele,Thank you for taking the time to share your feedback on your experience at Ubumwe Grande Hotel! We're thrilled to hear that you enjoyed the pool and that our staff provided friendly and efficient service during your stay. We strive to create a memorable experience for all our guests, and it's wonderful to know that we succeeded in making your visit enjoyable. We hope to welcome you back again soon for another fantastic stay!Best Regards,Hotel Management!
10/10 Excellent
IBRAHIM
14 févr. 2024
IBRAHIM
Séjour de 3 nuits en février 2024
8/10 Bien
Crystal, Jonesboro
Voyage en famille
2 janv. 2024
Crystal
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Mary Joan
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Mary Joan
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
castro
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
castro
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Solange M. le 19 déc. 2023
Dear castro,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your experience at Ubumwe Grande Hotel and found our service to be satisfactory. Providing a great experience at a reasonable price is always our goal, and we appreciate your recognition of our efforts. If there's anything specific that stood out to you or any suggestions you may have for improvement, we would love to hear them. We look forward to welcoming you back in the future for another excellent stay.Best Regards,Hotel Management!
6/10 Satisfaisant
Hanisa W
11 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Hanisa W
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Solange M. le 18 nov. 2023
Dear Hanisa W,Thank you for being our Loyal Client. We are very sorry to hear about your disappointing experience at Ubumwe Grande Hotel during your last visit. It sounds like you encountered several issues during your stay, including rude staff, subpar food, noise disturbances, and unsatisfactory room conditions. The concerned departments are working to address these concerns to ensure that future guests have a better experience.We hope you will give us another chance to serve you better in future.Best Regards,Management.
6/10 Satisfaisant
Stephanie
Voyage d’affaires
28 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Price-Service Ratio not appropriate
Stephanie
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Solange M. le 31 oct. 2023
Dear Stephanie,Thank you for your valuable feedback on your stay at UBUMWE GRANDE HOTEL! We are working to improve the speed of the service delivery.We look forward to providing a better experience on your next visit.Best Regards,Management
10/10 Excellent
Emmanuel
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emmanuel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Solange M. le 23 sept. 2023
Dear Emmanuel,Thank you for sharing a review of your recent experience at Ubumwe Grande Hotel! Thank you for your positive rating.Best regards,Management
10/10 Excellent
Emmanuel
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emmanuel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Solange M. le 23 sept. 2023
Dear Emmanuel Adejo,Thank you for sharing a review of your recent experience at Ubumwe Grande Hotel! Thank you for your 5-star rating.Best regards,Management
10/10 Excellent
Andrew
1 juin 2023
Andrew
Séjour de 5 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
IBRAHIM E
Voyage d’affaires
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
IBRAHIM E
Séjour de 3 nuits en mars 2023
6/10 Satisfaisant
Mark, Lincoln
Voyage d’affaires
21 févr. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Mark
Séjour de 2 nuits en février 2023
8/10 Bien
Thule, Nairobi
Voyage d’affaires
16 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thule
Réponse de Solange M. le 18 nov. 2023
Dear Thule, Thank you for taking your precious time to share your feedback on your stay at Ubumwe Grande Hotel. We're delighted to hear that you found our accommodation clean and convenient – that's exactly the experience we strive to provide for our guests.We appreciate your constructive comment regarding the restaurant staff. We'll certainly take this into consideration as we continuously work to improve our services. It's important to us that our guests feel well-cared for, and we apologize if there were any shortcomings in meeting your requests. We'll review our policies and training procedures to ensure that our staff can better adapt to the diverse needs of our valued guests.Once again, thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future. If there's anything specific you'd like to discuss further or if you have additional feedback, please feel free to contact the Front Office Manager directly. Your input is vital in our ongoing efforts to enhance the guest experience.Warm regards,Management
10/10 Excellent
Thule, Nairobi
15 janv. 2023
Thule
6/10 Satisfaisant
Susan
Voyage en couple
8 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
10/10 Excellent
Obiku
9 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Obiku
10/10 Excellent
Langton, Harare
29 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Langton
10/10 Excellent
Albert
Voyage en groupe
12 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Albert
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Albert
Voyage en groupe
8 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Albert
10/10 Excellent
Peder
27 oct. 2022
Peder
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Raju
Voyage en groupe
12 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gorilla Trek Trip
Raju
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
April
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
April
Séjour de 4 nuits en août 2022
8/10 Bien
Molly
Voyage en groupe
8 août 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Molly
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Keiji
Voyage d’affaires
30 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keiji
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Pamela
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Ubumwe Grande Hotel le 20 juil. 2022
Dear Pamela,
Thank you so much for your feedback, it was a pleasure to host you at UBUMWE GRANDE HOTEL.
We look forward to warmly welcome you back again for the next visit.
8/10 Bien
Tracy
16 juil. 2022
Tracy
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Kevin, chicago
15 févr. 2022
Kevin
Séjour de 2 nuits en février 2022
4/10 Médiocre
Mirani
3 févr. 2022
Mirani
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Richard N. le 4 févr. 2022
Dear Mirani,
We are very sorry to see that your stay was not as expected.
We are constantly improving in our service delivery, and we would like to hear from you what you think we should improve.
Until then, we are looking forward to welcoming you here again.
Kind regards,
10/10 Excellent
Merlene
14 janv. 2022
Merlene
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
10/10 Excellent
ANDRE
10 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANDRE
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Richard N. le 10 janv. 2022
Dear Andre,
Thank you very much for staying with us and letting us know your stay was fabulous. We wish to host you again in the near future.
Kind regards,
10/10 Excellent
Peter
Voyage d’affaires, Voyage en couple
7 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Richard N. le 10 janv. 2022
Dear Peter,
Thank you so much for your positive comment. We are more than happy to hear that your stay was as expected. We hope that whenever you are in Kigali you will not hesitate to stay with us.
Kind regards,
10/10 Excellent
Carlton
19 déc. 2021
Carlton
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
IBRAHIM
Voyage d’affaires
19 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
IBRAHIM
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Richard N. le 23 déc. 2021
Dear Ibrahim,
Thank you very much for your feedback well appreciated.
We are looking forward to hosting you again soon.
Best regards,
10/10 Excellent
Joel
15 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel. Really good breakfast
Joel
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Richard N. le 23 déc. 2021
Dear Joel,
Thank you very much for staying with us and for the wonderful feedback. We can't wait to host you again soon.
Best regards,
10/10 Excellent
Henrik
Voyage d’affaires
25 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henrik
Séjour de 5 nuits en novembre 2021
Réponse de Richard N. le 30 nov. 2021
Takk for at du bodde hos oss hele tiden du besøker Rwanda. Vi setter pris på samarbeidet med etablissementet vårt. Ser deg igjen snart.
2/10 Horrible
John
Voyage en famille
9 nov. 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Richard N. le 9 nov. 2021
Dear John,
Thank you for your review!
However, the airport shuttle service is not free of charge, it is payable $25 one way. Please, do contact directly the hotel in the future, should you need to arrange other alternatives.
Regards,
8/10 Bien
Bård
Voyage d’affaires
2 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bård
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Richard N. le 8 nov. 2021
Dear Bård,
Thank you for staying with us.
We are looking forward to hosting you again.
Thank you.
10/10 Excellent
Diane
Voyage d’affaires
26 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
Réponse de Richard N. le 8 nov. 2021
Dear Diane,
It was a pleasure to host you.
We looking forward to receiving you again.
10/10 Excellent
Dorothy
20 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
5 star customer service
Dorothy
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Richard N. le 8 nov. 2021
Dear Dorothy,
Thank you for your wonderful review and feedback.
We are very happy to have met your expectations.
We are looking forward to welcoming you back again.
Thank you.
10/10 Excellent
Egide
13 oct. 2021
Egide
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Richard N. le 15 oct. 2021
Dear Egide,
Thank you so much for your rating.
We are happy you enjoyed your stay with us.
We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Richard N. le 11 oct. 2021
Dear Wendy,
Thank you for sharing with us your stay experience.
We are pleased to let you know that we have noted your concern and is being addressed accordingly.
We hope to see you again in the near future so that you can witness changes.
Thank you.
6/10 Satisfaisant
Todd
4 oct. 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Loom somewhere else
Todd
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Richard N. le 11 oct. 2021
Dear Todd,
Thank you for your feedback well received.
We are very sad to hear that we did not meet your expectations. We have noted well your comments and will be used to improve our services.
You are most welcome to visit again and witness changes.
Thank you.