Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de General Manager le 30 avr. 2019
Dear Abdou,
Thank you for taking time to review our hotel. We constantly strive to meet and exceed our guests expectations and it is therefore delightful to note that you had a pleasant stay with us.
We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back to Kigali Serena Hotel.
Warm Regards
Daniel Sambai
8/10 Bien
jh, Bruxelles
22 mai 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
jh
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de General Manager le 29 mai 2018
Dear Guest,
Thank you for taking time to review our hotel and we are delighted that you enjoyed your stay with us.
We look forward to hosting you again during your next visit to Kigali!
Kind Regards
Daniel Sambai
8/10 Bien
maryvonne
19 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
maryvonne
Séjour de 21 nuits en février 2018
Réponse de GM le 31 mars 2018
Dear Maryvonne,
Thank you for taking time to review our hotel and we are delighted that you enjoyed your stay with us.
We have noted your comments on the WiFi internet speeds and we will relook at the bandwith in order to improve on the same.
We appreciate your feedback and look forward to hosting you again soon.
Warm Regards
Daniel Sambai
General Manager
10/10 Excellent
CORINNE, LIBAN ET CONGO BZV
3 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CLIMATISATION A RENOVER AINSI QUE LES TELEVISIONS
CORINNE
10/10 Excellent
Kevin
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 6 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Monica
21 févr. 2024
Monica
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Katherine
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Katherine
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
ELLENOR
Voyage en couple
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ELLENOR
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Kentaro
24 mai 2023
Kentaro
Séjour de 3 nuits en mai 2023
4/10 Médiocre
Sarah, Toronto
Voyage en couple
10 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A bit out-of-date
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Greg
16 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Emerson, Jackson
Voyage en famille
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Emerson
10/10 Excellent
Reuben
22 déc. 2022
Reuben
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Julia
4 déc. 2022
Julia
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 oct. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not a 5 star hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Daniel Sambai General Manager le 1 nov. 2022
Thank you for taking time to give us candid feedback following your recent stay with us. We noted the areas of shortfall . We sincerely appreciated your feedback and we hope you will afford us another opportunity to be of service to you in the future. Warm Regards Daniel Sambai General Manager
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Daniel Sambai General Manager le 1 nov. 2022
Dear David,Thank you for taking time to review our hotel and we are delighted that you had a pleasant stay with us. We appreciate your compliments on Bar , Location and Pool. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back! Warm Regards Daniel Sambai General Manager
10/10 Excellent
Brenda
19 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brenda
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Paul
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Patrick
Voyage d’affaires
7 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Arthur
Voyage d’affaires
17 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My top choice when visiting Rwanda!
Arthur
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de General Manager le 22 janv. 2022
Dear Arthur,
We appreciate the time taken to compliment us following your recent stay with us.
We are pleased to know our brilliant and friendly team, elegant and clean rooms and quality dining offerings (especially the breakfast buffet) enhanced your time with us.
We were delighted to host you and look forward to welcoming you back to Kigali soon.
Warm Regards
Daniel Sambai
10/10 Excellent
castro
8 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
castro
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de General Manager le 16 nov. 2021
Dear Mr. Castro,
Thank you for taking the time to give us feedback following your recent stay with us.
We are delighted you had an amazing time during your stay and that our staff's brilliant hosting particularly made your time with us memorable and comfortable. We are always striving to provide each guest with a unique experience and we are pleased to know our tailored hospitality made your time with us memorable.
Once again, thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back soon.
Warm Regards
Daniel Sambai
8/10 Bien
Johannes
5 août 2021
Johannes
Séjour de 1 nuit en août 2021
6/10 Satisfaisant
Wen Jie
11 janv. 2021
Wen Jie
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
8/10 Bien
NYIRARERWA
26 déc. 2020
NYIRARERWA
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
6/10 Satisfaisant
Impyeong
Voyage d’affaires
9 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
살짝 낡은 비싼 호텔 ㅋ
Impyeong
Séjour de 4 nuits en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Veronica
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic Stay
Veronica
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Veronica
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Better than the Ritz
Veronica
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serena Hotel - Kigali
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Temwa
Voyage d’affaires
22 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Temwa
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Kristin
Voyage d’affaires
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kristin
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 2 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking time to review our property and we are delighted that you had a pleasant stay with us. We will share you review with the staff who will be very motivated by your feedback.
Once again thank you and we look forward to hosting you again soon.
Regards
Daniel Sambai
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de General Manager le 2 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking time to review our property and we are delighted that you had a pleasant stay with us. We will share you review with the staff who will be very motivated by your feedback.
Once again thank you and we look forward to hosting you again soon.
Regards
Daniel Sambai
6/10 Satisfaisant
N.K
Voyage d’affaires
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
N.K
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de GM le 16 août 2019
Dear N.K
Thank you for taking time to give us feedback following your recent stay with us. We apologize for not meeting your expectations in as far as the room maintenance is concerned and necessary corrective measures will be instituted.
Sincerely
Daniel Sambai
General Manager
10/10 Excellent
Marlene
13 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marlene
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de GM le 18 juin 2019
Dear Marlene,
Thank you for taking time to review our hotel and we are delighted that you had a pleasant stay with us. Your compliments will be shared with the team and look forward to welcoming you back to Kigali Serena Hotel.
Warm Regards
Daniel Sambai
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de GM le 18 juin 2019
Dear Guest,
Thank you for taking time to review our hotel and we are delighted that you had a pleasant stay with us. Your feedback will be shared with the team and we look forward to welcoming you back to Kigali Serena Hotel.
Warm Regards
Daniel Sambai
General Manager
10/10 Excellent
Cynthia
25 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Boutique Vibe
Cynthia
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de GM le 18 juin 2019
Dear Cynthia,
Thank you for taking time to review our hotel. We appreciate your compliments with regards to our food, "homely feeling" and general standard of the hotel.
We were honoured to host you and look forward to welcoming you back to Kigali Serena Hotel.
Warm Regards
Daniel Sambai
General Manager
10/10 Excellent
ENRIQUE D
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kigali Serena Outstanding
ENRIQUE D
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de General Manager le 30 avr. 2019
Dear Enrique D,
Thank you for taking time to review our hotel and we are delighted that you enjoyed your stay with us. We appreciate your compliments on the quality of our guest rooms, restaurant and staff.
We always aim to meet or exceed our guests expectations and we we work everyday towards that goal.
Thank you again for your response and we look forward to hosting you again.
Warm Regards
Daniel Sambai
10/10 Excellent
Ali
Voyage d’affaires
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ali
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de General Manager le 30 avr. 2019
Dear Ali,
Thank you for taking time to review our hotel and we are delighted that you had a pleasant stay with us. We appreciate your compliments on our breakfast spread, rooms and staff.
Once again, thank you for your feedback and we look forward to hosting you again in the near future.
Warm Regards
Daniel Sambai
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de General Manager le 30 avr. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for taking time to review our hotel and we are delighted to note that you had a pleasant stay with us.
We usually have a band on Friday evenings by the poolside and another one on Sunday afternoons but we have noted your feedback and we will re-look at our house entertainment look at areas of improvement.
Once again, thank you for your feedback and we look forward to hosting you again soon.
Warm Regards
Daniel Sambai
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de General Manager le 30 avr. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for taking time to review our property and we are delighted that you had a pleasant stay especially after your long hours of travelling!
We sincerely appreciate your feedback and your review will be shared with all the staff.
Once again, thank you and we look forward to hosting you again soon.
Warm Regards
Daniel Sambai
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 mars 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de General Manager le 19 mars 2019
Dear Guest,
I would like to sincerely apologize for the bad experience you had during your stay with regards to the breakfast and also Expedia rates. Our breakfast is usually from 6:30 until 10:30am however, we have room service 24 hours and it is sad that this option was not offered to you. There is no excuse for this and we will review and take corrective action to avert a similar occurrence in future.
I am meant to understand that your order was not With regardhandled and prepared correctly and for that I sincerely apologize.
With regards to the copy of the bill, I will follow-up and revert because all Expedia bookings are usually billed directly to Expedia and they pay us without any problems at all.
We appreciate your honest feedback and once again, my apologies for the inconvenience caused to you and please let me know when you are coming to Kigali next, so that we can see how best to make this up to you.
Sincerely
Daniel Sambai
10/10 Excellent
S
12 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
S
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de General Manager le 19 févr. 2019
Thank you for taking time to give us feedback and we are delighted that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back to Kigali Serena Hotel.
10/10 Excellent
Dirk
9 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dirk
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de General Manager le 19 févr. 2019
Dear Dirk,
Thank you for taking time to review our hotel and i am delighted that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back to Kigali Serena Hotel.
10/10 Excellent
Susan
29 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Susan
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de General Manager le 19 févr. 2019
Dear Susan,
Thank you for taking time to review our hotel and we are delighted that you enjoyed your stay with us.
We look forward to welcoming you back to Kigali Serena Hotel.
Warm Regards