Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
27 août 2023
Les points forts : Équipements
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relations le 27 août 2023
Cher Mehmet,Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir choisi notre hôtel et d'avoir pris le temps de partager vos précieux commentaires avec nous. Merci beaucoup d'avoir partagé vos expériences positives et négatives pendant vos vacances avec nous et de nous avoir permis de nous améliorer. Pour améliorer la qualité de service, nous continuons à travailler chaque jour avec nos coéquipiers. Nous voulons que vous sachiez que nous corrigerons toutes nos lacunes par vous. Nous pensons que l'expérience est plus importante que les mots et nous voulons que vous sachiez qu'il est très précieux pour nous de voir tous les changements que nous apportons sur place. Merci de votre compréhension et de votre avis.Sincèrement,
10/10 Excellent
Thierry
16 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
Thierry
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 oct. 2022
Dear Thierry,Thank you so much for this 10-point review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We're here for you anytime.
10/10 Excellent
nazan
Voyage en famille
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nazan
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 21 nov. 2019
Yorumunuz için teşekkürler.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 21 nov. 2019
Dear our guest ,
Thanks a lot for your review .
We look forward to wellcome you again in Marti Myra .
Best Regards
4/10 Médiocre
Paco, Istanbul
Voyage en famille
30 oct. 2019
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Paco
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 1 nov. 2019
Thanks for your review .
8/10 Bien
LAETITIA
22 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LAETITIA
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 31 oct. 2019
Thanks for your review .
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 11 sept. 2019
Thanks for your review .
We hope to wellcome you again in Marti Myra .
Best Regards
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avis défavorable
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 9 sept. 2019
Dear our guest ,
We provide the same high quality service to all our guests with respect and love .
We have room cleaning everyday .
Hope to see you again in Marti Myra
MARTI HOTELS AND MARINAS
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 2 août 2019
Dear our guest ,
Thanks for your kind review .
We are looking forward to see you again in Marti Myra .
MARTI HOTELS AND MARINAS
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 juil. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 31 juil. 2019
Dear Guest ,
Thanks for your review .
We are looking forward to see you in our hotel again.
MARTI HOTELS AND MARINAS
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 oct. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en octobre 2018
Réponse de Marti Myra Family le 29 oct. 2018
Thanks for your kind review .
8/10 Bien
Alima, Paris
3 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alima
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Marti Myra Family le 25 oct. 2018
Dear our guest ,
Thank you for this wonderful review . It was a real pleasure having you as our guests and we are delighted to discover that you enjoyed your time with us. We take pride in how beautiful Martı Myra is and are grateful for your kind appreciation of our resort. Also, we are pleased that our facilities and services suit your interest in providing you with a dream holiday. Our whole team wants to let you know how proud we are that you have been a part of Martı Myra and hope this is only the beginning of our long and warm relationship. See you next year with us.
Kind Regards,
Martı Hotels and Marinas
8/10 Bien
melissa, strasbourg
19 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel charmant très arboré
melissa
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Can Cagan le 22 sept. 2018
Bonjour Melissa,
Merci pour vos commentaires et en choisissant Martı Myra. Nous sommes très heureux d’entendre que vous avez passé de bonnes vacances. Nous allons également diriger vos commentaires vers notre équipe d'animation. Nous espérons vous revoir bientôt.
8/10 Bien
olcay, lyon
31 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
olcay
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Marti Myra Family le 1 sept. 2018
Dear our guest ,
Thanks for your nice compliments .
We hope to wellcome you again in Martı Myra .
Marti Hotels and Marinas
8/10 Bien
valéry, Lyon
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Havre de paix
valéry
Séjour de 8 nuits en août 2018
Réponse de Marti Myra Family le 18 août 2018
Dear Valery ,
First of all, we thank you for your good words. We carefully read and consider all your feedback and wishes, and try to make holidays of our guests unforgettable.
WeI will always be sincerely glad to meet you again at Marty Mira.
Marti Myra Hotels and Marinas
8/10 Bien
Ibrahim, Paris
3 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Ibrahim
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Marti Myra Family le 4 août 2018
Dear our guest ,
First of all, we thank you for your good words. We carefully read and consider all your feedback and wishes, and try to make holidays of our guests unforgettable. We are constantly working to improve our service, quality and variety of services provided.
WeI will always be sincerely glad to meet you again at Marty Mira.
Family of Marti Myra
10/10 Excellent
HAYREDDIN
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HAYREDDIN
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 13 nov. 2023
Dear Hayreddin,First of all, we would like to thank you for choosing Martı Myra Hotel and for taking the time to share your valuable feedback with us. We are glad to know that you enjoyed your holiday. We look forward to seeing you again as soon as possible. We wish you health and happy days.Sincerely.
8/10 Bien
Zeki Emre
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zeki Emre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 5 nov. 2023
Dear Zeki Emre, Thank you for your review, we are glad that you had a positive experience about your stay. We try to create all conditions for your comfort, paying attention to your comments. We look forward to meeting you again at Martı Myra.
8/10 Bien
Liz
24 oct. 2023
Liz
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de guest relations le 17 nov. 2023
Dear Liz ,Thank you for taking the time to leave a review about our hotel,Best regards,
10/10 Excellent
karen
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
First class hotel in lovely surroundings
karen
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 5 oct. 2023
Dear Karen,First of all, we would like to thank you for choosing Martı Myra Hotel and for taking the time to share your valuable feedback with us. We are glad to know that you enjoyed your holiday. We look forward to seeing you again as soon as possible. We wish you health and happy days.Sincerely.
10/10 Excellent
aykut
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
aykut
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 25 sept. 2023
Dear Aykut,Thanks for your valuable comment. We are very pleased to know that you had a pleasant time during your visit to Martı Myra Hotel and that you were satisfied with our services. As employees of Martı Myra Hotel, the goal of our entire team is to provide our guests with the highest standards of service and ensure they have a pleasant stay. Positive feedback from our guests also motivates and delights us. Thank you on behalf of all our teammates, especially our management.It will be an honor for us to welcome you back to our hotel. Best regards
8/10 Bien
Pavel
24 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pavel
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 24 sept. 2023
Dear Pavel,Thank you very much for your feedback and high rating. We are very pleased to know that our hotel met your expectations and you were satisfied with the time spent with us and the services provided. We hope that pleasant memories of your holiday will bring you back to our hotel! See you soon!Best Regards, Martı Myra Hotel
10/10 Excellent
MERVE NUR
Voyage en famille
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MERVE NUR
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 11 sept. 2023
Lieber Merve Nur!Vielen Dank für die positive Bewertung unseres Hotels.Ihr Feedback ist eine zusätzliche Motivation für unser Team, denn das Ziel des Managements des Martı Myra Hotels ist es, die Servicequalität zu verbessern und der Perfektion näher zu bringen, basierend auf dem wertvollen Feedback unserer lieben Gäste!Du bist immer willkommen Mit besten Grüßen,
6/10 Satisfaisant
Kayra
Voyage en famille
10 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
wer Mittelmaß sucht, wirf hier fündig….
Kayra
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 11 sept. 2023
Lieber Kayra,Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, uns Ihr wertvolles Feedback mitzuteilen. Vielen Dank, dass Sie Ihre positiven und negativen Erfahrungen während Ihres Urlaubs bei uns geteilt und uns ermöglicht haben, uns zu verbessern.Um die Servicequalität zu verbessern, arbeiten wir jeden Tag mit unseren Teamkollegen weiter. Wir möchten, dass Sie wissen, dass wir alle unsere Mängel von Ihnen beheben werden.Wir glauben, dass Erfahrung wichtiger ist als Worte, und wir möchten, dass Sie wissen, dass es für uns sehr wertvoll ist, alle Änderungen, die wir vor Ort vornehmen, zu sehen. Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihren Hinweis.Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Bien
Saad
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saad
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relations le 31 août 2023
Dear Saad,We are sincerely glad that we managed to organize a memorable vacation for you.Thank you for appreciating our hotel.We always strive to ensure that each of our guests leaves us with just such positive emotions and a desire to return again!We will be looking forward to seeing you again at our house with great pleasure.With best wishes and see you again,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 août 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Fantastisk hotell
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relations le 8 août 2023
Dear guest,Thank you very much for your feedback and high rating. We are very pleased to know that our hotel met your expectations and you were satisfied with the time spent with us and the services provided. We hope that pleasant memories of your holiday will bring you back to our hotel! See you soon!Best Regards,
10/10 Excellent
YARA AL
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
YARA AL
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relations le 4 juil. 2023
Dear Guest,Thank you for your review, we are glad that you had a positive experience about your stay. We try to create all conditions for your comfort, paying attention to your comments. We look forward to meeting you again at Martı Myra.
8/10 Bien
Kadir
30 juin 2023
Kadir
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relations le 1 juil. 2023
Sayın Kadir,Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz, olumlu bir izlenim bırakmamıza sevindik. Yorumlarınıza önem vererek, rahatınız için tüm koşulları oluşturmaya çalışıyoruz. Martı Myra’da sizlerle tekrar buluşmaktan mutluluk duyarızİçten Saygılarımızla.
8/10 Bien
Ugur, miami
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ugur
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Martı Myra le 8 mai 2023
Dear Mr. Ugur,Firstly, we're really thankful to you for choosing our hotel and rating us. We will be really glad to see you again in our hotel.Sincerely.
4/10 Médiocre
Burak, istanbul
Voyage en groupe
1 nov. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Burak
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 7 nov. 2022
Dear Burak,Thank you so much for sharing your experience with us. Your feedback helps us improve our hotel service for everyone. We're are sorry you had a bad experience. We'll strive to do better.
10/10 Excellent
Dania
Voyage en famille
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dania
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 oct. 2022
Dear Dania,We are so grateful for your review. Thanks for sharing your rating with us and community.We look forward to seeing you again.
6/10 Satisfaisant
Suat
17 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Suat
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations le 27 févr. 2023
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your valuable feedback with us. Sincerely,Guest Relations
8/10 Bien
Shiwa
Voyage en famille
15 sept. 2022
Les points faibles : Propreté
Temizlik
Shiwa
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 oct. 2022
Dear Shiva, Thank you for your feedback. Our hotel is constantly monitoring the quality of services and standards. The hotel management always takes into account the wishes and suggestions of our guests. To resolve issues and increase the comfort of your holiday, you just needed to go to Guest Relation department. We hope your next stay in our hotel will be pleasant journey and looking forward to welcoming you back again.
6/10 Satisfaisant
Mustafa
Voyage en famille
14 sept. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mustafa
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Marti Myra Ailesi le 7 oct. 2022
Sayın Mustafa Bey, Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz, yorumlarınıza özel önem vererek, rahatınız için tüm koşulları oluşturmaya çalışıyoruz. Martı Myra otelimizde sizleri tekrar görmekten mutluluk duyarız.
4/10 Médiocre
Musa
Voyage en famille
13 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Musa
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 oct. 2022
Dear Musa, Thank you so much for sharing your experience with us. Your feedback helps us improve our hotel service for everyone. We're are sorry you had a bad experience. We'll strive to do better.
6/10 Satisfaisant
REYHAN
11 sept. 2022
REYHAN
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 sept. 2022
Dear REYHAN,We are so grateful for your review. Thanks for sharing your rating with us and community.We look forward to seeing you again.
8/10 Bien
gökhan
Voyage en famille
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Güzel bir tatil
gökhan
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de MARTI MYRA GUEST RELATION le 10 sept. 2022
Sayın Misafirimiz,Öncelikle tatiliniz için otelimizi seçtiğiniz ve ardından çok değerli yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkür ederiz. Martı ekibi olarak misafirlerimizin memnuniyeti açısından her bir detayı düşündüğümüz tesisimizde keyifli ve kaliteli zaman geçirmiş olmanız bize de mutlu etti. Ekip arkadaşlarım adına sizlere teşekkür eder, sizi tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isterim.Saygılarımla, Misafir ilişkileri departmanı.
6/10 Satisfaisant
Mehmet
5 sept. 2022
Mehmet
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 7 sept. 2022
Dear Mehmet,We are so grateful for your review. Thanks for sharing your rating with us and community.We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Esam
Voyage en groupe
2 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Esam
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Marti Myra Family le 3 sept. 2022
Dear Esam,Thank you so much for this 10-point review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We're here for you anytime.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 août 2022
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Marti Myra Family le 3 sept. 2022
Dear Gizem,We are so grateful for your review. Thanks for sharing your rating with us and community.We look forward to seeing you again.
6/10 Satisfaisant
Anwar
Voyage en famille
31 août 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Anwar
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 oct. 2022
Dear Anwar,We appreciate your feedback and comments. Your feedback helps us improve our hotel service for everyone.We will be sincerely glad to meet you again at our hotel.
6/10 Satisfaisant
r
Voyage en famille
29 août 2022
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
r
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Marti Myra Family le 3 sept. 2022
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to leave us a rating.We look forward to seeing you again.
6/10 Satisfaisant
gamze
Voyage en famille
22 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Vasat
gamze
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de MARTI MYRA GUEST RELATION le 1 sept. 2022
Sayın Gamze Hanım,Öncelikle otelimizi tercih etmiş olduğunuzdan dolayı size teşekkür ediyoruzMartı Ailesi olarak amacımız her geçen gün kendimizi yenileyip, servis ve hizmet kalitemizi daha üst seviyelere çıkarmaktır. Bu doğrultuda siz değerli konuklarımızdan gelen yapıcı eleştiriler, yönetim olarak yaptığımız çalışmalarda bizi olumlu olarak yönlendirmektedir. Konaklama süresinde yaşamış olduğunuz sıkıntılardan haberdar olmayı dilerdik , Gönül isterdi ki bu tarz sorunları siz konaklarken çözüme ulaştırıp mutlu bir tatil geçirmenizi sağlayalım.Belirtmiş olduğunuz öneriler dikkate alınacak olup gerekli yerlere bilgisi verilmiştir.Sizleri başka bir zamanda aramızda görmeyi umut eder sağlıklı günler dileriz.Saygılarımızla
2/10 Horrible
Mazen Kader
21 août 2022
Mazen Kader
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Guest Relations le 27 févr. 2023
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for choosing our hotel and for taking the time to review our hotel.Sincerely.
8/10 Bien
YILMAZ
Voyage en famille
18 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YILMAZ
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de MARTI MYRA GUEST RELATION le 1 sept. 2022
İyi günler Yılmaz Bey!Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz, otelimizin alanını ve çalışanlarımızı beğenmenize sevindik. Yorumlarınıza önem vererek, rahatınız için tüm koşulları oluşturmaya çalışıyoruz. Geri bildiriminizin otelin yönetimine sunulduğunu ve dikkate alınacağını belirtmek isterim. Ekip arkadaşlarım adına sizlere teşekkür eder, sizi tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isterim.
2/10 Horrible
Ramon
3 juil. 2022
Ramon
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Marti Myra Family le 3 sept. 2022
Dear Ramon,Thank you so much for taking the time to leave us a rating. We apologize that our service didn't satisfy your expectations. Our customer happiness is always our highest priority.
8/10 Bien
Ahmet Ozkan, Bowling Green
Voyage en famille
4 juin 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmet Ozkan
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Marti Myra Family le 10 juin 2022
Dear Ahmet Ozkan,
We appreciate your feedback and comments. Your feedback helps us improve our hotel service for everyone. We are so sorry to know that you have had such a poor experience. And also we’re so happy that you are pleased with our staff. We’ll be sure to share your praises with them.
We will be sincerely glad to meet you again at our hotel.
10/10 Excellent
Mehboob Alam
30 mai 2022
Mehboob Alam
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Marti Myra Family le 1 juin 2022
Dear Mehboob Alam,
We’re so happy that you are pleased with Marti Myra hotel. We strive to deliver the best customer experience, and it makes our day to know we have accomplished just that.
8/10 Bien
Liz
14 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liz
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Marti Myra Family le 14 mai 2022
Dear Liz, thanks for your feedback! Your feedback helps in improving the service.
We hope to welcome you again in Marti Myra!
6/10 Satisfaisant
Murat
Voyage en couple
7 mai 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Murat
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Marti Myra Family le 10 mai 2022
Dear Mr Murat,
Thank you so much for sharing your experience with us. Your feedback helps us improve our hotel service for everyone. We’re so sorry to hear your experience was less than 5-stars and did not meet your expectations. By studying your feedback, we will further increase the level of comfort for guests of the Marti Myra hotel.
And also we’re so happy that you are pleased with our staff. You’re right, Mr.Mustafa Ciftci is always going above and beyond to ensure our customers receive the best possible service they can. We’ll be sure to share your praises with them.
We will be sincerely glad to meet you again at our hotel.