Piscine couverte, 7 piscines extérieures, parasols de plage

Avis sur Martı Myra - All Inclusive

5 out of 5
Martı Myra - All Inclusive
Tekirova, Kemer, Antalya

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 73 avis sur 214." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 84 avis sur 214." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 29 avis sur 214." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 14 avis sur 214." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 14 avis sur 214." "

8,0/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

mehmet

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
c’était bien dommage pas de aqua park
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relations le 27 août 2023
Cher Mehmet,Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir choisi notre hôtel et d'avoir pris le temps de partager vos précieux commentaires avec nous. Merci beaucoup d'avoir partagé vos expériences positives et négatives pendant vos vacances avec nous et de nous avoir permis de nous améliorer. Pour améliorer la qualité de service, nous continuons à travailler chaque jour avec nos coéquipiers. Nous voulons que vous sachiez que nous corrigerons toutes nos lacunes par vous. Nous pensons que l'expérience est plus importante que les mots et nous voulons que vous sachiez qu'il est très précieux pour nous de voir tous les changements que nous apportons sur place. Merci de votre compréhension et de votre avis.Sincèrement,

10/10 Excellent

Thierry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
Très beau parc verdoyant, belle piscine et chambre spacieuse.
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 oct. 2022
Dear Thierry,Thank you so much for this 10-point review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We're here for you anytime.

10/10 Excellent

nazan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 21 nov. 2019
Yorumunuz için teşekkürler.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The resort was very good, very clean with lots of activities. Evening entertainment ok but only lasted 45mins (maybe longer during summer season?)
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 21 nov. 2019
Dear our guest , Thanks a lot for your review . We look forward to wellcome you again in Marti Myra . Best Regards

4/10 Médiocre

Paco, Istanbul

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Food is really not good. Personnel even worst. Do not confuse quantity with quality.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 1 nov. 2019
Thanks for your review .

8/10 Bien

LAETITIA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 31 oct. 2019
Thanks for your review .

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique intégration réussie dans la forêt de pin. Espaces variés : il y en a pour tous les goûts. Cuisine trop répétitive, pas beaucoup d'imagination, on mange la même chose 3 fois par jour pendant 8 jours ... restaurant italien décevant ... mais la nourriture est très correcte dans l'ensemble. Alcool de seconde catégorie (c'est pas bon), sauf la bière. Le personnel de service a l'air stressé et n'est pas spécialement souriant, mais on les comprend ... Personnel accueil pas spécialement agréable, ni empathique... Spectacles très bien en général. Le site est magnifique et au final, je recommande !
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 11 sept. 2019
Thanks for your review . We hope to wellcome you again in Marti Myra . Best Regards

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avis défavorable
Je déconseille vivement cette hôtel , service déplorable accueil idem , ils favorisent une population plus que d’autre nous étions considérée comme des clients banal ne parlons même ps du service et de la propreté des chambre !!!!!
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 9 sept. 2019
Dear our guest , We provide the same high quality service to all our guests with respect and love . We have room cleaning everyday . Hope to see you again in Marti Myra MARTI HOTELS AND MARINAS

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J'ai beaucoup aimé la gentillesse du personnel et l'abondance et la variété de la nourriture. La forêt de l'hôtel est vraiment chouette et apaisante.... Je n'ai pas de point négatif pour cet l'hôtel. Je vais revenir...
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 2 août 2019
Dear our guest , Thanks for your kind review . We are looking forward to see you again in Marti Myra . MARTI HOTELS AND MARINAS

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le cadre de verdure et la vue sur mer très jolie Les chambres trop sombres et le personnel ne parlant pas le français
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de MARTI HOTELS AND MARINAS le 31 juil. 2019
Dear Guest , Thanks for your review . We are looking forward to see you in our hotel again. MARTI HOTELS AND MARINAS

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 8 nuits en octobre 2018
Réponse de Marti Myra Family le 29 oct. 2018
Thanks for your kind review .

8/10 Bien

Alima, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel, avec un super cadre, chambre confortable, plusieurs piscines pour se détendre tranquillement (en tous les cas hors saisons) . All inclusive, buffet bon sans plus mais plusieurs coin et variétés de repas tout au long de la journée! Personnel très agréable et attentifs. Seul bémol: la présence forte de la population russe qui ce croient parfois tout permis et qui n’ont pas la même façon de vivre que les français. Séjour limite gênant pour une personne de couleur par rapport à cette communauté !
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Marti Myra Family le 25 oct. 2018
Dear our guest , Thank you for this wonderful review . It was a real pleasure having you as our guests and we are delighted to discover that you enjoyed your time with us. We take pride in how beautiful Martı Myra is and are grateful for your kind appreciation of our resort. Also, we are pleased that our facilities and services suit your interest in providing you with a dream holiday. Our whole team wants to let you know how proud we are that you have been a part of Martı Myra and hope this is only the beginning of our long and warm relationship. See you next year with us. Kind Regards, Martı Hotels and Marinas

8/10 Bien

melissa, strasbourg

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel charmant très arboré
Le complexe hôtelier est très charmant, spacieux, arboré, belles piscines, le restaurant principal à l’extérieur est très bien, le buffet est varié. Il n’y a rien à dire sur les aménagements et services de l’hôtel. Seul point négatif : l’animation n’était pas au rdv, certains spectacles étaient biens, d’autres moins biens, il n’y avait pas d’ambiance le soir .. pour ceux qu’ils veulent du calme c’est l’idéal, les activités la journée sont toujours les mêmes.. mais dans l’ensemble nous avons passés une superbe semaine.
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Can Cagan le 22 sept. 2018
Bonjour Melissa, Merci pour vos commentaires et en choisissant Martı Myra. Nous sommes très heureux d’entendre que vous avez passé de bonnes vacances. Nous allons également diriger vos commentaires vers notre équipe d'animation. Nous espérons vous revoir bientôt.

8/10 Bien

olcay, lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
Super hotel familiale et au calme Plusieurs piscines Plage a coter Personnel tres profesoonnel Je recommande et je reviendrais Coup de coeur pour cet hotel ke je decouvrais
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Marti Myra Family le 1 sept. 2018
Dear our guest , Thanks for your nice compliments . We hope to wellcome you again in Martı Myra . Marti Hotels and Marinas

8/10 Bien

valéry, Lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Havre de paix
Infra structure au top, pieds dans l’eau, tout le monde y trouve son compte, du plus petit qu plus grand, il en a pour tout les âges Les massages étaient vraiment extraordinaires
Séjour de 8 nuits en août 2018
Réponse de Marti Myra Family le 18 août 2018
Dear Valery , First of all, we thank you for your good words. We carefully read and consider all your feedback and wishes, and try to make holidays of our guests unforgettable. WeI will always be sincerely glad to meet you again at Marty Mira. Marti Myra Hotels and Marinas

8/10 Bien

Ibrahim, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
L'hotel offre une structure (piscine, animations, restaurant, bar etc...) digne des plus grands hôtel. Le personnel est très accueillant, souriant et à l'écoute. Un large choix de salade, de viande, poisson est proposé chaque jour. Sans parler des animations variées, et des spectacles superbes tous les soirs (danse de professionnel, feu d'artifices, magies etc...) Seul bémol, pas grand monde parle français à l'accueil, et au goûter il y a trop de monde pour les gaufres, excellentes au passage. Bref il y a tout ce qu'il faut dans cet hôtel pour passer d'excellentes vacances dans ce pays magnifique qu'es la Turquie.
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Marti Myra Family le 4 août 2018
Dear our guest , First of all, we thank you for your good words. We carefully read and consider all your feedback and wishes, and try to make holidays of our guests unforgettable. We are constantly working to improve our service, quality and variety of services provided. WeI will always be sincerely glad to meet you again at Marty Mira. Family of Marti Myra

10/10 Excellent

HAYREDDIN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 13 nov. 2023
Dear Hayreddin,First of all, we would like to thank you for choosing Martı Myra Hotel and for taking the time to share your valuable feedback with us. We are glad to know that you enjoyed your holiday. We look forward to seeing you again as soon as possible. We wish you health and happy days.Sincerely.

8/10 Bien

Zeki Emre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 5 nov. 2023
Dear Zeki Emre, Thank you for your review, we are glad that you had a positive experience about your stay. We try to create all conditions for your comfort, paying attention to your comments. We look forward to meeting you again at Martı Myra.

8/10 Bien

Liz

Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de guest relations le 17 nov. 2023
Dear Liz ,Thank you for taking the time to leave a review about our hotel,Best regards,

10/10 Excellent

karen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
First class hotel in lovely surroundings
Amazing hotel .could not fault it.Beautiful gardens.Room very spacious and comfortable with pleasant balcony.many comfortable places to sit and relax. Meal times were busy but only to be expected with a latge hotel. Good choice of pools. Huge choice of food.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 5 oct. 2023
Dear Karen,First of all, we would like to thank you for choosing Martı Myra Hotel and for taking the time to share your valuable feedback with us. We are glad to know that you enjoyed your holiday. We look forward to seeing you again as soon as possible. We wish you health and happy days.Sincerely.

10/10 Excellent

aykut

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was great experience. We had a lot of fun with our new born . Beautiful sea and breathtaking nature. All hotel staff were so helpful, Especially sports academy coaches were awesome. Special thank to Okan Süülker head of sports academy department . Thank you for everything We’ll definitely come back again
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 25 sept. 2023
Dear Aykut,Thanks for your valuable comment. We are very pleased to know that you had a pleasant time during your visit to Martı Myra Hotel and that you were satisfied with our services. As employees of Martı Myra Hotel, the goal of our entire team is to provide our guests with the highest standards of service and ensure they have a pleasant stay. Positive feedback from our guests also motivates and delights us. Thank you on behalf of all our teammates, especially our management.It will be an honor for us to welcome you back to our hotel. Best regards

8/10 Bien

Pavel

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 24 sept. 2023
Dear Pavel,Thank you very much for your feedback and high rating. We are very pleased to know that our hotel met your expectations and you were satisfied with the time spent with us and the services provided. We hope that pleasant memories of your holiday will bring you back to our hotel! See you soon!Best Regards, Martı Myra Hotel

10/10 Excellent

MERVE NUR

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir waren vom 3. bis 10. September im Martı Myra. Die Lage des Hotels ist unbeschreiblich. Ein einzigartiger Ort für diejenigen, denen die Natur am Herzen liegt und die Ruhe finden. Die Pools sind super, ganz in der Nähe von Zimmern und Restaurants. Vor Mittag ist das Meer ruhig, dann wird es etwas rau. Es wird sehr schnell tief mit vielen Steinen. Deshalb macht es mehr Spaß, Zeit im Pool zu verbringen. Animationsteam ist jung, dynamisch und energisch und macht den Pool und die Abende mit ständig geplanten und regelmäßigen Aktivitäten noch unterhaltsamer. Neben den Amphitheatershows macht auch Livemusik großen Spaß. Das Essen ist sehr lecker, jeden Tag gibt es Fleisch, Hühnchen, Fisch, Gemüse, Salate und verschiedene Pasta- und Backwaren und viele Desserts:) Alle personal sind top!! Danke Expedia, das Hotel muss man einfach erleben !!
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 11 sept. 2023
Lieber Merve Nur!Vielen Dank für die positive Bewertung unseres Hotels.Ihr Feedback ist eine zusätzliche Motivation für unser Team, denn das Ziel des Managements des Martı Myra Hotels ist es, die Servicequalität zu verbessern und der Perfektion näher zu bringen, basierend auf dem wertvollen Feedback unserer lieben Gäste!Du bist immer willkommen Mit besten Grüßen,

6/10 Satisfaisant

Kayra

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
wer Mittelmaß sucht, wirf hier fündig….
Vorteile: Gute Animation und Sportmöglichlichkeiten, gutem Abendprogramm, Anlage liegt herrlich in der Natur, mit schattigen Bäumen und gepflegter Gartenanlage Nachteile: Zimmer sind in die Jahre gekommen und die Zimmerreinigung eine Katastrophe (an 3 Tagen wurde nichts gemacht und selbst nach der Beschwerde nur halbherzig), Essen ist grausam (wir haben das mit auswärtigem Essen kompensiert) , obwohl das Frühstück gut war. … Zusammengefasst, könnte jeder der keinen Wert auf Zimmersauberkeit und gutem Essen legt, eigentlich Glücklich werden…. Das Fitnesscenter ist überaltert und mit limitierten Öffnungszeiten, ist auch nicht zeitgemäss…
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 11 sept. 2023
Lieber Kayra,Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, uns Ihr wertvolles Feedback mitzuteilen. Vielen Dank, dass Sie Ihre positiven und negativen Erfahrungen während Ihres Urlaubs bei uns geteilt und uns ermöglicht haben, uns zu verbessern.Um die Servicequalität zu verbessern, arbeiten wir jeden Tag mit unseren Teamkollegen weiter. Wir möchten, dass Sie wissen, dass wir alle unsere Mängel von Ihnen beheben werden.Wir glauben, dass Erfahrung wichtiger ist als Worte, und wir möchten, dass Sie wissen, dass es für uns sehr wertvoll ist, alle Änderungen, die wir vor Ort vornehmen, zu sehen. Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihren Hinweis.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Bien

Saad

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great facilities, recommended if someone would like to enjoy nature as resort is located inside forest surrounded by mountains and direct to sea. Meals quality and options could be improved, limited options and one restaurant only serving in specific times, if I compare what I got in Swandor Resort from verity options and several restaurants inside the resort almost served whole day, definitely Marti can improve.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relations le 31 août 2023
Dear Saad,We are sincerely glad that we managed to organize a memorable vacation for you.Thank you for appreciating our hotel.We always strive to ensure that each of our guests leaves us with just such positive emotions and a desire to return again!We will be looking forward to seeing you again at our house with great pleasure.With best wishes and see you again,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Fantastisk hotell
Hotellet har en fantastisk atmosfære det er ganske unik de andre hotellene i området det ligget tett inntil skog og natur og det føles fantastisk spesiell til og være Antalya hotell Personalt var også veldig hyggelige og hjelpsomme Eneste og bemerke var generelt renhold og maten kunne ha vært litt bedre
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relations le 8 août 2023
Dear guest,Thank you very much for your feedback and high rating. We are very pleased to know that our hotel met your expectations and you were satisfied with the time spent with us and the services provided. We hope that pleasant memories of your holiday will bring you back to our hotel! See you soon!Best Regards,

10/10 Excellent

YARA AL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relations le 4 juil. 2023
Dear Guest,Thank you for your review, we are glad that you had a positive experience about your stay. We try to create all conditions for your comfort, paying attention to your comments. We look forward to meeting you again at Martı Myra.

8/10 Bien

Kadir

Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relations le 1 juil. 2023
Sayın Kadir,Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz, olumlu bir izlenim bırakmamıza sevindik. Yorumlarınıza önem vererek, rahatınız için tüm koşulları oluşturmaya çalışıyoruz. Martı Myra’da sizlerle tekrar buluşmaktan mutluluk duyarızİçten Saygılarımızla.

8/10 Bien

Ugur, miami

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Martı Myra le 8 mai 2023
Dear Mr. Ugur,Firstly, we're really thankful to you for choosing our hotel and rating us. We will be really glad to see you again in our hotel.Sincerely.

4/10 Médiocre

Burak, istanbul

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Disappointing
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 7 nov. 2022
Dear Burak,Thank you so much for sharing your experience with us. Your feedback helps us improve our hotel service for everyone. We're are sorry you had a bad experience. We'll strive to do better.

10/10 Excellent

Dania

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice vacation stay. Highly recommend it!
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 oct. 2022
Dear Dania,We are so grateful for your review. Thanks for sharing your rating with us and community.We look forward to seeing you again.

6/10 Satisfaisant

Suat

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations le 27 févr. 2023
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your valuable feedback with us. Sincerely,Guest Relations

8/10 Bien

Shiwa

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
Temizlik
En önemli şey bu temiz değildi 5 yildiz otel olarak
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 oct. 2022
Dear Shiva, Thank you for your feedback. Our hotel is constantly monitoring the quality of services and standards. The hotel management always takes into account the wishes and suggestions of our guests. To resolve issues and increase the comfort of your holiday, you just needed to go to Guest Relation department. We hope your next stay in our hotel will be pleasant journey and looking forward to welcoming you back again.

6/10 Satisfaisant

Mustafa

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
merhaba, önce kötü taraflar ; personel kalitesizliği,yemeklerin lezzetli olmaması,özellikle et türü yiyecekler kalitesizdi.kahvaltı ve yemeklerde meyve suyu diye birşey yoktu.sadece sarı renkli katkılı bir meyve suyu mevcuttu.alkollü içecekler özellikle biralar sulandırılmış ve kalitesizdi. iyi taraflar; denizi mükemmeldi, havuzları güzeldi ancak deniz güzel olduğundan havuz kullanmadık.Odaların konumu ve içeriği güzel, bitki ve botanik olarak şahaneydi. Genel olarak değerlendirmek gerekir ve 10 üzerinden puanlamak gerekirse 6 puan verilebilir. Yalnız bir sorun bildirmek isterim,deniz sporları ve aktivite yaptıran su sporları yetkililerini uyarmak lazım,aşırı kıyıya ve insanlara yakın yapıyorlar, kıyıya yakın yasak olması gerekirken bile bile fazla yaklaşarak misafirleri , özellikle bizi çok rahatsız ettiler.paraşüt, muz v.s. gibi aktivitelerde motorları kullananları uyarmalı,yaptıkları gürültü ve dalgalar da çok rahatsız edici oldu. teşekkürler
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Marti Myra Ailesi le 7 oct. 2022
Sayın Mustafa Bey, Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz, yorumlarınıza özel önem vererek, rahatınız için tüm koşulları oluşturmaya çalışıyoruz. Martı Myra otelimizde sizleri tekrar görmekten mutluluk duyarız.

4/10 Médiocre

Musa

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zu erst einmal, dass Meer in Tekinova traumhaft. Hüseyin vom Pavillon sehr professioneller hilfsbereit, zuvorkommend hat uns keine Wünsche offen gelassen . Meiner Meinung nach sollte er dass Hotel leiten.Das Essen sehr enttäuschend, 7 Tage die Woche gleiche Salat angebot.Hauptspeissen keine bis faßt keine Abwechslung .Die Vielfalt ist überschaulich klein.Die Toiletten neben dem Essen Saal unbeschreiblich dreckig un hygienisch. Die Anlage und daß Hotel ist eigentlich eine schöne Anlage, aber die falsche Führung. Herrn Ibrahim Özyavuz hat nichts von Kritik interessiert oder dass Lob an manche Mitarbeiter ,sondern nur die Sterne die er wollte für das Hotel .Er ist mir bis zum letzten Tag meiner Abreise gefolgt. Wegen denn Sternen die er haben wollte. Als ich dort eincheckte habe ich ein dreckiges Zimmer bekommen, die Schirme der Lampen waren zerrissen und abseits vom Gelände neben dem Personal. Daraufhin bin ich zur Repression und habe mich beschwert 3 Tagelang bekam ich keine Rückmeldung.Bis ich auf Expedia über die Mail funktion an dass Hotel geschrieben hatte. Ich habe für 7 Tage 3800 Euro bezahlt ohne Flug. Daraufhin haben sie mich versucht zu kontaktieren, Daraufhin habe ich 2 Tage ignoriert und bin dann zur Rezeption. Da kam Herr Ibrahim Zu mir und hat mir für 3 Tage kostenlos Pavillon und für 3 Tage Restaurant Gutscheine geschenkt.Das rechne ich ihm in positiven Sinne als gut an.Dazu einmal Tauchen an dem wunderschönen Inseln.
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 oct. 2022
Dear Musa, Thank you so much for sharing your experience with us. Your feedback helps us improve our hotel service for everyone. We're are sorry you had a bad experience. We'll strive to do better.

6/10 Satisfaisant

REYHAN

Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 sept. 2022
Dear REYHAN,We are so grateful for your review. Thanks for sharing your rating with us and community.We look forward to seeing you again.

8/10 Bien

gökhan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Güzel bir tatil
Doğası mükemmel. Çalışanlar güler yüzlü. Havuzu ve denizi çok iyi. Çocuğunuz varsa mini klüp harika. Yemek çeşidi bol ama çok kalabalık olduğu için lezzetten biraz taviz verilmiş. Odalar temiz konum harika. İçkiler tatmin edici. 10 üzerinden 9. Bu paraya bundan iyisini beklemek zor.
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de MARTI MYRA GUEST RELATION le 10 sept. 2022
Sayın Misafirimiz,Öncelikle tatiliniz için otelimizi seçtiğiniz ve ardından çok değerli yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkür ederiz. Martı ekibi olarak misafirlerimizin memnuniyeti açısından her bir detayı düşündüğümüz tesisimizde keyifli ve kaliteli zaman geçirmiş olmanız bize de mutlu etti. Ekip arkadaşlarım adına sizlere teşekkür eder, sizi tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isterim.Saygılarımla, Misafir ilişkileri departmanı.

6/10 Satisfaisant

Mehmet

Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Marti Myra Family le 7 sept. 2022
Dear Mehmet,We are so grateful for your review. Thanks for sharing your rating with us and community.We look forward to seeing you again.

10/10 Excellent

Esam

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Marti Myra Family le 3 sept. 2022
Dear Esam,Thank you so much for this 10-point review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We're here for you anytime.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Marti Myra Family le 3 sept. 2022
Dear Gizem,We are so grateful for your review. Thanks for sharing your rating with us and community.We look forward to seeing you again.

6/10 Satisfaisant

Anwar

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location in terms of accessing Kemer's close sites, such as Kalkan, Kas, safari, rafting...etc. Some of the rooms didn't have A/C.
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Marti Myra Family le 17 oct. 2022
Dear Anwar,We appreciate your feedback and comments. Your feedback helps us improve our hotel service for everyone.We will be sincerely glad to meet you again at our hotel.

6/10 Satisfaisant

r

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Marti Myra Family le 3 sept. 2022
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to leave us a rating.We look forward to seeing you again.

6/10 Satisfaisant

gamze

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Vasat
Bir yorumda okumuştum kesinlikle katılıyorum, bende tekrar altını çizmek istiyorum. Otele girnce vay be iyi ki gelmişim diyosunuz sonra resepsiyona yönelince suratsız insanlar karşılıyor sizi. Ardından odaya geçiyosunuz rutubet kokusundan içiniz daralıyor, klimayı açıyosunuz su damlatmaya başlıyor. sonra teknik personel bekliyosunuz, o sırada acıkıyosunuz. Yemeğe gidiyosunuz ve ağzınıza alacak tek bir yemek bulamıyosunuz ooooo kadaaaaaar açık büfenin içinden… Cidden yemekler tam bir fiyasko!! et yerine kemik var makarna bile lezzetsiz mi olur! resmen ucuzcu aile babaları vardır ya herşeyin ucuzunu alırlar ne gerek var kafası, işletme tam böyle. yemekler leş gibi yumurta kokuyor! para vermeyin arkadaşlar böyle yerlere haram gerçekten, odadaki tek içimlik granül kahve bile adını sanını duymadığınız markadan… rezalet işletme! Güzelim doğası olan bi yerde neden yani? ayrıca çalışan arkadaşların 3 kişiden 2 sinde ağzında küfürlü konuşmalar, şaşırdık kaldık..
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de MARTI MYRA GUEST RELATION le 1 sept. 2022
Sayın Gamze Hanım,Öncelikle otelimizi tercih etmiş olduğunuzdan dolayı size teşekkür ediyoruzMartı Ailesi olarak amacımız her geçen gün kendimizi yenileyip, servis ve hizmet kalitemizi daha üst seviyelere çıkarmaktır. Bu doğrultuda siz değerli konuklarımızdan gelen yapıcı eleştiriler, yönetim olarak yaptığımız çalışmalarda bizi olumlu olarak yönlendirmektedir. Konaklama süresinde yaşamış olduğunuz sıkıntılardan haberdar olmayı dilerdik , Gönül isterdi ki bu tarz sorunları siz konaklarken çözüme ulaştırıp mutlu bir tatil geçirmenizi sağlayalım.Belirtmiş olduğunuz öneriler dikkate alınacak olup gerekli yerlere bilgisi verilmiştir.Sizleri başka bir zamanda aramızda görmeyi umut eder sağlıklı günler dileriz.Saygılarımızla

2/10 Horrible

Mazen Kader

Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Guest Relations le 27 févr. 2023
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for choosing our hotel and for taking the time to review our hotel.Sincerely.

8/10 Bien

YILMAZ

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Doğa ile iç içe, mükemmel ekip. Çalışanlar güler yüzlü. Odaların yenilenmeye ihtiyacı var. Yemeklerin çeşitliliği ve görüntüsü güzel. Tatları çok kötü
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de MARTI MYRA GUEST RELATION le 1 sept. 2022
İyi günler Yılmaz Bey!Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz, otelimizin alanını ve çalışanlarımızı beğenmenize sevindik. Yorumlarınıza önem vererek, rahatınız için tüm koşulları oluşturmaya çalışıyoruz. Geri bildiriminizin otelin yönetimine sunulduğunu ve dikkate alınacağını belirtmek isterim. Ekip arkadaşlarım adına sizlere teşekkür eder, sizi tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isterim.

2/10 Horrible

Ramon

Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Marti Myra Family le 3 sept. 2022
Dear Ramon,Thank you so much for taking the time to leave us a rating. We apologize that our service didn't satisfy your expectations. Our customer happiness is always our highest priority.

8/10 Bien

Ahmet Ozkan, Bowling Green

Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The gardens are amazing. The little zoo in the middle of the buildings is good for kids. Other than that, rooms are spacious and clean yet dropping clean towels every day by the cleaners was an issue. Most of the staff don’t know what they are doing. There are servers who don’t speak Turkish or English but only Russian. So it may be hard for you to communicate with them. The management sounds poor organizing service. I am indeed not sure what the problem is with the service in general. Muhammet at the “pide” station is super cool. Every time I stopped by there, he was smiling and kind, which is not the usual behavior with other servers having sour faces most of the time. Breakfasts are good but the omelette section is super poor. Overall, it was not super bad. Don’t expect high quality food though. Other than all, the spa is fully equipped and well worth to try. Diana gives a good Bali massage which is a must try. Anna at the gym is friendly and throws groupx classes during the day. She is super energetic and fun. The gym is also fully equipped.
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Marti Myra Family le 10 juin 2022
Dear Ahmet Ozkan, We appreciate your feedback and comments. Your feedback helps us improve our hotel service for everyone. We are so sorry to know that you have had such a poor experience. And also we’re so happy that you are pleased with our staff. We’ll be sure to share your praises with them. We will be sincerely glad to meet you again at our hotel.

10/10 Excellent

Mehboob Alam

Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Marti Myra Family le 1 juin 2022
Dear Mehboob Alam, We’re so happy that you are pleased with Marti Myra hotel. We strive to deliver the best customer experience, and it makes our day to know we have accomplished just that.

8/10 Bien

Liz

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location, serenity around the hotel.
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Marti Myra Family le 14 mai 2022
Dear Liz, thanks for your feedback! Your feedback helps in improving the service. We hope to welcome you again in Marti Myra!

6/10 Satisfaisant

Murat

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I like : staff, their efforts and kindness. Most staff young and unexperienced but they are So positive and trying to make you happy. Inside of hotel, green ambiance is nice. Hereby special thanks to; Mustafa Ciftci from front desk Office for his kind and remarkable assistance and Kalyan man Ahmet for their nice service during my stay. I do NOT like : There is NO ANY internet which is NOT ACCEPTABLE in 5 star hotel! You should bring cash to resteurant Because they serve/give cheese (kind of cheddar) against money which is AGAIN NOT ACCEPTABLE and disgusting IN 5 star - Ultra All Inclusive hotel! Same view , in Ultra All Inclusive hotel alcohol service shoul be 24 hours, not stop at 24:00lt. Common toilets condition bad and dirty. Food menu should be improved. Drinks brands should be improved as well.
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Marti Myra Family le 10 mai 2022
Dear Mr Murat, Thank you so much for sharing your experience with us. Your feedback helps us improve our hotel service for everyone. We’re so sorry to hear your experience was less than 5-stars and did not meet your expectations. By studying your feedback, we will further increase the level of comfort for guests of the Marti Myra hotel. And also we’re so happy that you are pleased with our staff. You’re right, Mr.Mustafa Ciftci is always going above and beyond to ensure our customers receive the best possible service they can. We’ll be sure to share your praises with them. We will be sincerely glad to meet you again at our hotel.