Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
18 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Aida Karslı le 21 nov. 2022
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Pierrick
Voyage en famille
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierrick
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Aida Karsli le 13 août 2022
Dear Guest,
First of all, thank you for taking the time to write a comment. It made us very happy that you enjoyed your holiday in our hotel. We will be happy to host you at our hotel again.
Let everything be as you wish.
Regards
Guest Relations Manager
Aida Karsli
10/10 Excellent
GUY
4 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable et reposant
GUY
Séjour de 10 nuits en juin 2022
Réponse de Aida Karsli le 4 juil. 2022
Dear Guest;
We would love to thank you for your comment. We would like to mention that this nice comment is very motivated us.
Make sure that your comment is shared with management and staffs.
We hope you will be visiting the Asteria Kemer Resort hotel again in the near future.
Best Regards
Aida Karsli
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Asteria Hotel Fantasia le 17 août 2019
Thank you for your high score
8/10 Bien
Raif
24 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon pour se reposer
Raif
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relation Manager le 26 juil. 2019
Chers hôtes
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires et de partager votre expérience.
C'est un plaisir de lire que nous avons été en mesure de rendre votre séjour vraiment agréable. Bon de savoir que vous aimés.
Ce serait un plaisir de vous accueillir de nouveau.
Cordialement,
10/10 Excellent
douidi mohamed
20 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantasia de luxe et les meilleurs
douidi mohamed
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de Kemal Gokdeniz le 27 sept. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
patricia, clermont-fd
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent service
patricia
Séjour de 10 nuits en août 2018
Réponse de Kemal Gokdeniz le 16 sept. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Omerkic
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Omerkic
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Yana Agoren le 21 oct. 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback. We truly appreciate your input and perspective as it helps us understand where we excel and where we can improve. Warm regards,Guest Relations Manager,Yana Agoren
2/10 Horrible
anne g
7 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Run Away - Terrible Hotel
anne g
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Yana Agoren le 21 oct. 2023
Dear Guest,We regret that our services did not meet your expectations. We value all feedback and are continuously striving to improve our facilities and services. We take your concerns seriously. We were upset as well that you didn't accept the hotel change for one of our Selectum hotels.Thank you for taking the time to provide your feedback.Warm regards,Guest Relations Manager, Yana Agoren
6/10 Satisfaisant
HAKKI
12 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
HAKKI
Réponse de Yana Ağören le 15 juil. 2023
Dear Mr. Hakkı,Thank you for your feedback. We appreciate the opportunity to address your concerns. We are upset to learn, that you havn't been satisfied eith the hotel service. We have been spoken with you during your stay and learned that a room change was made upon your initial request, and you are currently satisfied with your current accomodation. We have also checked the photos published on Orbitz.com and did not identify any discrepancies. Additionally, we are glad that you have been accepted a compliment from the hotel to your room. We would be gratefull if we had a possibility to assist you in another questions during your stay uppon your request in Asteria Kemer Resort. We strive to provide the best experience for our guests, and we appreciate your understanding and cooperation. Thank you once again for choosing our hotel.Best regards,Guest Relations Manager,Yana Agoren
10/10 Excellent
Yusufcan
Voyage en groupe
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yusufcan
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Yana Ağörem le 23 mai 2023
Değerli misafirimiz, Yusufcan bey,Sizleri ağırlamak bizim için büyük bir mutluluktu. Yüksek değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz!Saygılarımla,Misafir İlişkileri Müdürü,Yana Ağören
10/10 Excellent
himmet
21 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Güzel bir tatildi
himmet
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
David
Voyage en couple
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Aida Karslı le 31 oct. 2022
Dear Mr David;First of all, we would like to thank you for your comment that you have taken the time and sent it to us.We form the milestones of our service quality that targets perfection with your feedback and we are progressing rapidly in this direction. In accordance with our understanding of service that targets guest satisfaction, your satisfaction is paramount to us. Your reviews have been shared with the relevant departments and our management. We would like to state that the necessary research and measures will be taken.We hope that you will give us the opportunity to host you again at our hotel and give us the chance to experience you more than an experience you have dreamed of. We hope to see you again at our hotel as soon as possible.RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
6/10 Satisfaisant
Sadik
Voyage en famille
21 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sadik
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
Réponse de Aida Karslı le 21 oct. 2022
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
2/10 Horrible
Asaad
Voyage en couple
17 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Asaad
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Aida Karsli le 19 oct. 2022
Dear Guest,Thank you for bringing the assessment to our attention. As a result of the interview I held with the team members about the negative experience you have had, we would like to inform you that the necessary measures have been taken to prevent the same situation from occurring again in the future. We would like to thank you once again for the time you have taken to express your thoughts, and we would like to state that your feedback is extremely valuable in terms of the development of our work to continuously improve the quality of our services.Best RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
8/10 Bien
Alexey
15 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexey
Séjour de 8 nuits en octobre 2022
Réponse de Aida Karslı le 15 oct. 2022
Dear Guest;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Asteria Kemer Resort hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Hatice
28 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sıcak, keyifli bir dinlenme tatili için çok güzel
Hatice
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Aida Karslı le 29 sept. 2022
Değerli Misafirimiz Hatice hanım;Yorumunuz için teşekkür ederiz, bu güzel yorumun bizleri çok motive ettiğini belirtmek isterim. Yorumunuzun Yönetim ve personelle paylaşıldığına emin olunuz.Umuyoruz Asteria Kemer Resort otelimizi en yakın zamanda tekrar ziyaret edersiniz.SaygılarımlaAida Karslı Misafir İlişkileri Müdürü
8/10 Bien
Andrey
Voyage en famille
26 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Andrey
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Aida Karslı le 28 sept. 2022
Dear Guests Andrey,Fistly, we would like to thank you for your review. You can be sure that all comments, suggestions and complaints are forwarded to our management. We will be very happy to see you again in our hotel.Yours sincerely,Aida Karsli Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
ANGELA
Voyage en couple
26 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANGELA
Séjour de 9 nuits en septembre 2022
Réponse de Aida Karslı le 28 sept. 2022
Dear Guest Angela,Thank you for bringing the assessment to our attention. As a result of the interview I held with the team members about the negative experience you have had, we would like to inform you that the necessary measures have been taken to prevent the same situation from occurring again in the future.As Hotel Management, we attach great importance to cleanliness. During your stay, if you complained to the Guest Relations Department, we could Controle. Guests sometimes hang Do Not Disturb Card on the door and the room is not cleaned. Nobody enters the room when this card hangs on the door. Unfortunately, guests sometimes do not know that. We would like to thank you once again for the time you have taken to express your thoughts, and we would like to state that your feedback is extremely valuable in terms of the development of our work to continuously improve the quality of our services.Best RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
8/10 Bien
Yung Show
Voyage en famille
12 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Yung Show
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de Aida Karslı le 13 sept. 2022
Dear Guest Yung Show;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Asteria Kemer Resort hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Igor
Voyage en groupe
30 août 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Igor
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Aida Karsli le 31 août 2022
Dear Guest,Thank you for bringing the assessment to our attention. As a result of the interview I held with the team members about the negative experience you have had, we would like to inform you that the necessary measures have been taken to prevent the same situation from occurring again in the future. We would like to thank you once again for the time you have taken to express your thoughts, and we would like to state that your feedback is extremely valuable in terms of the development of our work to continuously improve the quality of our services.Best RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
8/10 Bien
khaled
3 août 2022
khaled
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Aida Karslı le 5 août 2022
Dear Guest;
We would like to thank you for the point.
We hope you will be visiting the Asteria Kemer Resort hotel again in the near future.
Best Regards
Aida Karsli
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Aylin
Voyage en famille
17 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hizmet güzeldi otel eskiydi.
Aylin
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Aida Karslı le 18 juil. 2022
Değerli Misafirimiz Aylin Hanım,
Öncelikle vakit ayırıp yorum yazdığınız için teşekkür ederiz. Otelimizde geçirdiğiniz tatilin keyfine varmanız bizi çok mutlu etti. Sizi otelimizde tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağız.
Her şey gönlünüzce olsun.
Saygılarımızla
Misafir İlişkileri Müdürü
Aida Karslı
10/10 Excellent
Elif Betül
21 juin 2022
Elif Betül
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Aida Karslı le 22 juin 2022
Değerli Misafirimiz Elif Betül;
Değerlendirme için teşekkür ederiz.
Umuyoruz Asteria Kemer Resort otelimizi en yakın zamanda ziyaret edersiniz.
Saygılarımla
Aida Karslı
Misafir İlişkileri Müdürü
10/10 Excellent
Abubakr
Voyage en famille
3 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Turkish people rocks and love from Pakistan
Abubakr
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Credit
31 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Разумный выбор за отличную цену.
Credit
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
8/10 Bien
IGOR
Voyage en famille
30 oct. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
IGOR
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Margarita
17 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Отличный отдых
Margarita
Séjour de 8 nuits en octobre 2021
2/10 Horrible
Ayhan
11 oct. 2021
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ayhan
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de OYA le 11 oct. 2021
LİEBE GAESTE
Von jeder gast dıe bewertung ıst für uns sehr wıchtıg. Wır wollen ıhnen mıtteılen Ihre zımmer war dırekt mıt meehrblıck.Und dıe reservıerung war Junior suıt aber wır haben für ıhnen kostenlos dıe noch höhe ıst katogorı famılıen zımmer gegeben.
Im zımmer war dıe Betten ortopetık und Qualıtat ıst hoh.Unsere hotel ıst zu zeıt voll und vom gaesten nıemand hand mıt betten eıne problem gesagt.Jeden Abend ım ıtalınıschen a la carte restoran war zwıschen 23:30-00:30 dem zeıten spaet essen.
Und auch ım dem zeıten sınd dıe koch auch da.Hotel ıst voll und nıemand hat mıt spaet essen eıne beschwerde gesagt. Wenn sıe zum Gaeste betrueung gekommen waren haetten wır ıhnen geholfen wegen spat essen.Wır wollen sıe wıeder ın unserem Hotel sehen.
Mıt Freundlıchen Grüssen
10/10 Excellent
Alexandr
Voyage en famille
4 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandr
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
Evgeniia
Voyage en famille
24 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evgeniia
Séjour de 9 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Tatiana
30 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tatiana
Séjour de 4 nuits en août 2021
8/10 Bien
Salem
Voyage en couple
13 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Salem
Séjour de 5 nuits en août 2021
8/10 Bien
Sevnur
Voyage en famille
6 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sevnur
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Besir gunes
Voyage en groupe
26 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Besir gunes
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Liudmila le 2 août 2021
Dear Besir,
we appreciate your feedback
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Anna Yıldız le 26 juil. 2021
Good morning dear guest
We are really very upset that you have had bad experience here in the hotel. İ wish you had come to us to the guest relation desk when you had this experience, we would have solved it. Will you be so kind to write what had happened in details. It is very important for us. You can also write to my mail anna.yildiz@asteriahotels.com
I apologize again. Waiting for your mail.
With best regards,
Anna Yıldız
Guest Relation Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Liudmila le 22 juil. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Oskar
26 juin 2021
Oskar
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de Liudmila le 6 juil. 2021
Dear Oscar,
Thank you for your feedback.
We wish you healthy days and hope to see you again in Asteria Kemer Resort.
10/10 Excellent
Tatiana
Voyage en famille
19 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A nice mini brake
Tatiana
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
8/10 Bien
Viachaslau
Voyage en famille
31 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Хороший интерьер и пляж, среднее питание
Viachaslau
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
Mehmet
Voyage en couple
26 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mehmet
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
Réponse de Anna Yıldız le 27 oct. 2020
Dear guest, Mehmet
Thank you very much for taking the time to provide such a great feedback and sharing your experience on here.
It is a delight to read that we were able to make your holiday truly enjoyable. Great to know that you loved the food , the hotel staff, comfortable room, housekeeping service,working of reception and restaurant.
It would be a pleasure to welcome you again, we will provide you with better service in the future.
With sunny regards,
Anna
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
24 oct. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2020
Réponse de Anna Yıldız le 27 oct. 2020
Dear guest,
Firstly, we would like to dearly thank you for taking your valuable time to share your experience and to give us your thoughts about your stay with us.
Great to know that you loved the hotel staff and the hotel itself.
Positive or negative all comments are important for us because it helps us to learn your expectation and to improve ourselves.
We would like to state that we take everything that you write into consideration.
We are really sorry that you did not have a more positive feeling about your stay at Asteria Kemer Resort.
I hope you give us another opportunity to provide you with better service in the future.
With sunny regards from Kemer,
10/10 Excellent
Lali
Voyage en groupe
21 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lali
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Людмила le 22 oct. 2020
Уважаемая Лали,
Спасибо Вам за отзыв. Мы рады, что Вам понравилось. Будем рады увидеть Вас снова.
8/10 Bien
Piratheepan
20 oct. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Piratheepan
Séjour de 5 nuits en septembre 2020
Réponse de Liudmila le 21 oct. 2020
Dear Guests,
Thank you for appreciation. We hope to see you again.
Best regards,
10/10 Excellent
Alexandr
16 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandr
Séjour de 5 nuits en septembre 2020
Réponse de Людмила le 17 oct. 2020
Уважаемый Александр,
от имени отеля Asteria Kemer Resort благодарим Ваc за оценку и желаем хорошего дня.
10/10 Excellent
Olga
15 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olga
Séjour de 7 nuits en octobre 2020
Réponse de Людмила le 15 oct. 2020
Уважаемая Ольга,
Спасибо Вам за отклик.
Желаем Вам хорошего дня и надеемся на новые встречи.
8/10 Bien
MARIIA
Voyage en groupe
14 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
MARIIA
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Людмила le 15 oct. 2020
Уважаемая Мария,
от имени отеля Asteria Kemer Resort благодарим Вас за отзыв. Мы рады, что Вам понравилось питание.
Надеемся на новые встречи.
10/10 Excellent
Alexandr
Voyage en famille
13 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Отличный отель для семейного отдыха
Alexandr
Séjour de 15 nuits en septembre 2020
Réponse de Людмила le 15 oct. 2020
Уважаемый Александр, от имени отеля Asteria Kemer Resort хотим поблагодарить Вас за отзыв и пожелать хорошего дня. Мы рады, что Вам понравилось.
Надеемся на новые встречи.
10/10 Excellent
Alexandr
Voyage en famille
13 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandr
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Людмила le 13 oct. 2020
Уважаемый Александр,
От имени отеля Asteria Kemer Resort благодарим Вас за отклик.
Желаем Вам хорошего дня и надеемся на новые встречи.
10/10 Excellent
Flarit
13 oct. 2020
Flarit
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
Réponse de Anna Yıldız le 27 oct. 2020
Dear guests
Thank you for your high points to our hotel. Hope to see you again.
With best regards,