Avis sur Riu Palace Maldives - All inclusive
Riu Palace Maldives - All inclusive
Kedhigandu Island, Kedhigandu, Dhaalu Atoll
Avis
9,2
Merveilleux
9,8/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
12 juil. 2023
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Aykut
26 mai 2023
Aykut
Séjour de 9 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Benjamin
18 août 2022
Benjamin
Séjour de 7 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2021
6/10 Satisfaisant
nadia
19 mai 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
beautiful hotel but shame for the service
nadia
Séjour de 9 nuits en mai 2021
10/10 Excellent
Kelsey
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelsey
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
jorge
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jorge
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Robert
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 2 mai 2024
Dear Thomas,On behalf of the whole team, we thank you for your positive feedback, as it is very motivating for us to know that we are moving in the right direction.We hope that you will choose us again soon to spend a few days with us for another unforgettable experience.Yours faithfully,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Darrin
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darrin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 2 mai 2024
Dear Darrin,Thank you for taking the time to write a review of our hotel. It was our pleasure hosting you. We are looking forward to welcoming you again very soon!We wish you all the best,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Claire
9 avr. 2024
Claire
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Yizzy
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yizzy
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 12 avr. 2024
Dear Yizzy,We are grateful for your words.It is of the utmost importance that our guests feel at home with us.Our goal is to know that you enjoyed your holiday in our facilities and we note that we really succeeded.We look forward to seeing you again at any of our facilities and we are looking forward to providing you with the 100% satisfactory service that characterises us so much.Yours faithfully,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Rijad
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rijad
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 févr. 2024
Sehr geehrter Rijad,herzlichen Dank für Ihre motivierende und durchweg positive Rückmeldung bezüglich Ihres neulichen Besuchs bei uns im Hotel Riu Palace Maldivas. Es macht uns glücklich zu lesen, dass alle unsere Mitarbeiter zu Ihrem zufriedenen Aufenthalt beitragen konnten.Hoffentlich dürfen wir Sie sehr bald wieder bei uns begrüßen und verwöhnen dürfen!!Mit freundlichen Grüßen,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Michelle
Voyage en couple
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 31 janv. 2024
Dear Michelle,Thank you for your comment. It is always nice, to receive reviews like yours, from which we can deduce, that we perform our work in the line that characterizes us so much.We would very much like you to visit us again soon at any of our facilities around the world so that we can continue to offer you our best.Yours faithfully,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Darrell
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Darrell
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
RAFAEL
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Beautifull place not a 5 star stay!
RAFAEL
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 20 déc. 2023
Dear RAFAEL,We appreciate this feedback! It is great to know that overall you enjoyed your stay with us so much. It was a pleasure hosting you, please keep us in mind for future hotel stays, thank you!Sincerely,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Terrence
Voyage en couple
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Terrence
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
John Max
Voyage en couple
9 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John Max
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Riu Palace Maldivas Online Reputation Manager le 10 nov. 2023
Dear John Max,It is an honour to be recognized as a good hotel. Also, our staff are thrilled when they learn, they efforts are appreciated, we thank you on behalf of our team. Thank you very much!We hope you come back soon.And we wish you a lovely day!Kindest Greetings,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Vanitha
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanitha
Séjour de 16 nuits en octobre 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 27 oct. 2023
Dear Vanitha,Thank you so much for your valuable feedback.Please do accept our apologies for the disappointment you experienced.In case you wish to follow up or to raise a formal complaint, you can share your concerns with our After Travel department via email (through Expedia). Our colleagues will be happy to attend you. Should you be willing to give us another chance to host you in the future, we know we will make it right. Yours faithfully,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Jazmin
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jazmin
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
BRENDA
Voyage en couple
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
BRENDA
Réponse de Online Reputation Manager le 4 oct. 2023
Dear BRENDA,Thank you for sharing your feedback. We are pleased to hear that your stay with us was great and that you enjoyed our service.We look forward to welcoming you soon again.Sincerely,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Albina
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Albina
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Juan
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Amr
Voyage en couple
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amr
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 7 sept. 2023
Dear Amr,Thank you for taking the time to review your recent visit.We are delighted to hear that you enjoyed your recent stay at our property.It is our hope to welcome you back again in the near future. Kind regardsHotel Riu Palace Maldivas Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Aldonsa, Allentown
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aldonsa
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Riu Palace Maldivas Online Reputation Manager le 28 août 2023
Dear Aldonsa,Congratulations!To the both of you, it is a privilege to be part of such a special occasion, thank you very much for letting us be part of it.We will pass on your comments.Wishing to see you both again very soon!Loving wishes, may you have a wonderful life together!Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Craig
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
4/10 Médiocre
Jahmilah
Voyage en couple
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jahmilah
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Riu Palace Maldivas Online Reputation Manager le 26 juil. 2023
Dear Jahmilah,Thank you very much for choosing Riu and for sharing your feedback. As we strongly believe that guests come first, it is truly saddening to find that you were not completely satisfied with your recent stay and that there were some aspects that overshadowed your experience.The information provided does not specify with whom the reservation was made. Please let us explain that when a booking is made through a third party and not RIU, it is the agency with whom the guests have booked, who is in charge of the reservation, unfortunately, we cannot reply on their behalf. We have passed your concerns to the relevant department for an appropriate follow up and we sincerely hope that you will give us another chance to welcome you again and share a more pleasant experience.Best Regards,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Yolanda
Voyage en couple
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yolanda
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 27 juil. 2023
Dear Yolanda,Thank you for your kind words, We are very pleased to hear that your needs were met during your holiday and that you had a wonderful stay with us.It is very important for us to know how our guests felt when they left us. That is why, reading your words, we are very satisfied and are looking forward to your return so that we can offer you another wonderful experience with us.Yours faithfully,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
m
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
m
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 31 juil. 2023
Dear m,we appreciate you taking the time to share your great review here!We are happy to know that you were so pleased with our service and we look forward to hosting you again in the near future. We wish you all the best,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Charles
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Joseph, Johnston
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Riu Palace Maldivas Online Reputation Manager le 14 juil. 2023
Dear Joseph,We are so grateful to read that you gave us the opportunity to prove that all the positive reviews that we have, are based on the reality of our hotel and the result of the work of our lovely staff.Thank you very much for your amazing feedback and we wish you a very happy day!Best wishes, Joseph,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Shereen
29 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shereen
Séjour de 10 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Caio vinicius
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Caio vinicius
Séjour de 3 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Lucia
Voyage en famille
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucia
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 21 avr. 2023
Dear Lucia,Thank you very much for sharing your comments,It has been a pleasure to serve you and we look forward to welcoming you back.We are proud to know that you had an unforgettable stay thanks to our beautiful facilities and the excellent and professional service provided.See you soon!Yours faithfully,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Christian Jadir Serrano
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian Jadir Serrano
Séjour de 5 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Corina
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Corina
Séjour de 9 nuits en mars 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 21 avr. 2023
Dear Corina,Thank you very much for sharing your comments,It has been a pleasure to serve you and we look forward to welcoming you back.We are proud to know that you had an unforgettable stay thanks to our beautiful facilities and the excellent and professional service provided.See you soon!Yours faithfully,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Katy
Voyage en famille
13 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katy
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 19 avr. 2023
Dear Katy,We appreciate your kind words about our hotel and the time you took to write them.It is of great value to us that you have enjoyed to the fullest each and every one of the services provided in our accommodation.We only wish, from the bottom of our hearts, to welcome you back at any time.Yours faithfully,Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Mentor
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Mentor
Séjour de 6 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Dunia
Voyage en famille
23 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dunia
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Riu Palace Maldivas Online Reputation Manager le 24 mars 2023
Dear Dunia,Thank you for taking the time to leave this fantastic review.It was lovely hosting you and we are looking forward to welcoming you again soon, Dunia!Kindest Greetings!Hotel Riu Palace MaldivasOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
10 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 6 nuits en février 2023
8/10 Bien
Sahba
Voyage en couple
7 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sahba
Séjour de 7 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Manuel, Los Angeles
Voyage en famille
6 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
10/10 Excellent
Vanitha
1 mars 2023
Vanitha
Séjour de 15 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Anthony Joseph
Voyage en couple
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony Joseph
Séjour de 7 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Pratik
Voyage en couple
24 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pratik
Séjour de 3 nuits en février 2023
2/10 Horrible
Waybert Ginorio, Tampa
Voyage en famille
17 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Waybert Ginorio
Réponse de Online Reputation Manager le 22 févr. 2023
Dear Waybert Ginorio,Thank you very much for choosing Riu and for sharing your feedback.We are saddened to find that you encountered the mentioned inconveniences and that this overshadowed your experience. Your comments will be forwarded to the responsible department for a proper follow up, in order to reassure to improve our guest’s service and we do hope that we will have the opportunity to welcome you back again for a true RIU experience!We remain with best wishes, Hotel Riu Palace MaldivesOnline Reputation Manager
4/10 Médiocre
vladimir, Tampa
Voyage en famille
17 févr. 2023
Les points faibles : Personnel et service et équipements
vladimir
Réponse de Online Reputation Manager le 22 févr. 2023
Dear vladimir ,We would like to thank you for taking the time to review us!It is disappointing to hear that you were not satisfied with your recent stay as we aim to deliver exceptional hospitality experiences.We are looking forward to having another chance to welcoming you back in the near future to share a more positive experience with you.Best regards,Hotel Riu Palace MaldivesOnline Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Marcelo
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Marcelo
Séjour de 5 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Janne
Voyage en couple
16 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement