Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Antoine Jean-Marie
23 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antoine Jean-Marie
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 janv. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en décembre 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de online reservation le 4 mars 2020
Thank you for your reply , We warmly welcome you to come back again and again
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Reyna
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
Reyna
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Jack le 4 oct. 2019
Thank you very much for your positive feedback and looking forward to serve you again in a near future.
Sunny regards,
Jack
10/10 Excellent
French, Moscou
Voyage en famille
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
French
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de Jack le 4 oct. 2019
Thank you very much for your positive feedback and looking forward to serve you again in a near future.
Sunny regards,
Jack
8/10 Bien
Alexandru Catalin
22 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandru Catalin
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 27 mars 2024
Dear Alexandru Catalin,Thank you very much for your positive feedback.We are happy to hear that you enjoyed our company.We hope you will continue to consider us in the future to welcome you back.We assure you that we have taken note of your comments and will take them up with the appropriate departments.We look forward to welcoming you with open arms!Yours faithfully,Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Timothy
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 11 nuits en février 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 15 mars 2024
Dear Timothy,Thank you so much for choosing Riu Hotels & Resorts and for sharing your experience! We are very happy to hear that we were able to exceed your expectations and you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back in the near future!Best wishes, Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Olga Svyatoslavna
26 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Olga Svyatoslavna
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 4 mars 2024
Dear Olga Svyatoslavna,Thank you so much for your review!It was a pleasure to have you with us. We are glad to know you enjoyed your stay, in our Hotel Riu Atoll. It is our hope to be able to welcome you back for many stays to come!Best wishes, Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Julie Anne
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie Anne
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 22 févr. 2024
Dear Julie Anne,Thank you for choosing us, We always try to do our best to ensure that our guests have a pleasant stay with us.We like to know how you felt about your visit so that we can say that we would love to have you visit us again sometime.Yours faithfully,Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Chiara
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chiara
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Paulo
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely resort
Paulo
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Riu Atoll Online Reputation Manager le 13 févr. 2024
Dear Paulo,There is no better feedback than reading that our lovely guests had a well-deserved nice holiday.Thank you very much for your ratings.It is gratifying to read your wife and you enjoyed it.Best Regards,Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Lucas
24 janv. 2024
Lucas
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Zoltán
12 janv. 2024
Zoltán
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Nadezhda Todorova
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadezhda Todorova
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 16 janv. 2024
Dear Nadezhda Todorova,Thank you very much for taking a moment to share your experience and for your evaluation! We are proud to deliver great value to our guests, so we are delighted that you found our hotel to be of your liking. We hope you will visit us again soon. Best Greetings! Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Rebecca Fr.
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca Fr.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Riu Atoll Online Reputation Manager le 5 janv. 2024
Dear Rebecca Fr.,We are so grateful to read that you gave us the opportunity to prove that all the positive reviews that we have, are based on the reality of our hotel and the result of the work of our lovely staff.It is us who wish to thank you.Wishing to host you again very soon, Rebecca, and a wonderful 2024!Kindest wishes,Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Michael
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 13 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Fabian
Voyage en couple
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabian
Séjour de 9 nuits en novembre 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 7 déc. 2023
Sehr geehrter Fabian,ein herzliches Dankeschön dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns Ihre gewonnenen Eindrücke mitzuteilen und für Ihre erstklassige Bewertung.Wir freuen uns enorm, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und Sie mit unseren Serviceleistungen zufrieden waren. Ihre Zufriedenheit ist für uns die schönste Belohnung.Besuchen Sie uns gerne wieder. Bis dahin verbleiben wir mit herzlichen Grüßen.Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Shinae
Voyage en couple
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shinae
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 12 déc. 2023
Dear Shinae, Thank you very much for your great review and your wonderful words. It is our goal to pamper our guests from the bottom of our hearts and for this reason it makes us happy when this is perceived as you have done. We hope to welcome you back soon and wish you all the best until then.With best regards,Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Alyssa Jane Villamor
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alyssa Jane Villamor
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Ceylan
3 oct. 2023
Ceylan
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Yamilet
25 sept. 2023
Yamilet
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
yasser
22 sept. 2023
yasser
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Kei
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kei
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
John Paul
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John Paul
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 15 sept. 2023
Dear John Paul,Thank you very much for your very positive evaluation.We are happy to know that you enjoyed our service and we hope you continue to consider us for your future visits. Have a lovely day, Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Aribelys
2 sept. 2023
Aribelys
Séjour de 5 nuits en août 2023
10/10 Excellent
hector
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hector
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 6 sept. 2023
Dear hector,Thank you for sharing your positive experience with us! We are glad to hear that our staff was able to provide you with exceptional service and that you enjoyed all the amenities we have to offer.We look forward to welcoming you back to our hotel and will do everything we can to make sure you have another amazing trip.Yours faithfully,Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Marino
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marino
Séjour de 6 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Sanaa
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanaa
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Dorian
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dorian
10/10 Excellent
Giuseppe, Firenze
Voyage en couple
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Giuseppe
Séjour de 13 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Juan
Voyage en couple
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Réponse de Online Reputation Manager le 30 mai 2023
Dear Juan,Thank you for your review and for spending time with us at the Hotel Riu Atoll.We're delighted we were able to live up to the expectations you had of us.It would be great to welcome you soon again! Until then, we wish you all the best.Hotel Riu AtollOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
ferdinand
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ferdinand
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Julio
Voyage en couple
8 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julio
10/10 Excellent
Ismailj
27 déc. 2022
Ismailj
8/10 Bien
Alex
23 déc. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Alex
10/10 Excellent
Susan
27 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Tiran
Voyage en couple
23 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiran
Séjour de 8 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Aaron
Voyage en couple
18 oct. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Aaron
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Carlos M, Queens
19 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos M
Séjour de 8 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
william
10 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
william
Séjour de 5 nuits en août 2022
8/10 Bien
Nicole
Voyage en couple
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Jamie
Voyage en couple
19 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Courtney
Voyage en couple
14 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Diana
Voyage en couple
6 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 13 nuits en juin 2022
6/10 Satisfaisant
Jason Harvey, Gloucester
Voyage en couple
4 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason Harvey
Séjour de 13 nuits en juin 2022
Réponse de Online Reputation Manager le 8 juil. 2022
Dear Jason,
Thank you for taking the time to let us know how your recent stay went.
Reading your review, we understand how disappointed you must have been. We are so sorry to learn about your experience when our Team works tirelessly to go above and beyond our guests’ expectations.
Please accept our sincere apologies for the inconveniences you encountered during your stay. We appreciate the feedback provided and will certainly speak with our team to find ways to improve the level of service we provide at our hotel.
Again, thank you again for staying with us and we hope for another opportunity to make it up to you in the future.
Kind regards
Hotel Riu Atoll
Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Liju
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liju
Séjour de 3 nuits en juin 2022