Façade de l’hébergement

Avis sur ibis Phuket Kata

3 out of 5
ibis Phuket Kata
88 8 Kata Road, Muang, Karon, Phuket

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 49 avis sur 204." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 89 avis sur 204." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 40 avis sur 204." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 19 avis sur 204." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 204." "

8,0/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

serge ArmandR.

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonjour, ayant passé trois semaines à l'hôtel ibis kata j'ai été plus déçus, petits petits-déjeuners ??? toujours la même chose ou presque aucune variété le sois disant chaud étaient toujours froids plus que monotone pendant mon séjour l'établissement était en rénovation, désagréable odeurs de peintures, tiner et autres et je ne parle même pas de la propreté, inexistante, bref hôtel à bannir comment se fait- il que vous proposez un tel établissement ,bien à vous
Séjour de 18 nuits en octobre 2022

2/10 Horrible

Gilbert Octave

Séjour de 18 nuits en octobre 2022

4/10 Médiocre

serge

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Nous avons passé un agréable séjour à l'hotel Ibis. Certes le prix est un peu cher par rapport à la concurrence mais au moins pas de mauvaise surprise. Literie de qualité. Chambre propre. Ménage réalisé au quotidien. Piscine très agréable. Petit dej de qualité.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Siriwan le 3 mars 2020
Dear Guest, Thank you so much for your feedback we hopefully to welcome you back to our hotel once again

10/10 Excellent

Olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À conseiller
Hôtel impeccable. Chambres propres et confortables. Personnel agréable. Ménage effectué au quotidien. Piscine agréable. Petit déjeuner varié. Non loin de la plage, l'hôtel propose même des navettes pour s'y rendre et revenir. Seul point négatif peut-être le prix un peu cher.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Siriwan le 3 mars 2020
Dear Guest, Thank you so much for your feedback we hopefully to welcome you back to our hotel once again

8/10 Bien

Celine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien situé près de la plage et en ville. Confort suffisant. Petit dej simple mais correct.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Siriwan Damkoh le 18 déc. 2019
Dear Celine, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 Excellent

claire

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Siriwan le 13 mai 2019
Dear Claire, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Bien

JACQUES

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne situation
Hôtel très bien situé. Piscine très agréable. Chambre de bon confort, bonne literie. Buffet petit déjeuner peu varié. Prix un peu élevé pour la Thaïlande ( avons payé 62€)
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Wan le 19 avr. 2019
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Bien

Monia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel ibis standard
Hôtel proche de la plage (10 minutes de marche), sur la rue principale de Kata, proche de tous les commerces et restaurants. Hôtel qui correspond au standard de la chaîne, propre, rien d’extraordinaire. Le personnel est souriant, la chambre est propre et de taille correct. Attention chambre assez humide. Le wifi est juste ok. Le petit plus est le balcon pour chaque chambre. La piscine est assez grande, très agréable après une journée de visite. En revanche elle ferme tôt (19h). Le petit-déjeuner est servi sous forme de buffet, il est assez pauvre en produits sucrés. Merci de revoir votre mise à disposition de la viennoiserie (un croissant par couple servi dans une assiette sous film, c’est ridicule!) Location de scooters et laundry service à proximité (50 bahts/kg). Nous sommes restés deux nuits et nous avons payé 29€/nuit avec le petit-déjeuner. Kata Beach est devenue une ville pour le tourisme de masse russe, Accor est une marque internationale, merci de rester neutre.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Siriwan D. le 21 août 2018
Thank you for your feed back we hope to welcome you back in the near future

8/10 Bien

Salim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Dear Value guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata and very sorry to late reply. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Boonruang Thaithong Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

Zarat N., France

Les points forts : Propreté et personnel et service
Bien placé, personnels accueillant et souriant, idéal pour 2nuits pas plus...

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Hôtel médiocre
Hotel propre et bien situé mais en aucun cas commode. Très peu de rangement ce qui fait qu'il est impossible de sortir toutes ses affaires de sa valise. Au niveau des prises de courant il n'y en a que 2 dans la chambre. Enfin j'ai été très déçu par le wifi. De très mauvaise qualité et certains jours inexistant. Ps: aucun charme.

10/10 Excellent

Morgane, Bordeaux

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité prix, hôtel agréable, très propre, personnel à l'écoute et très souriant, quartier sympa et bien placé. A refaire

6/10 Satisfaisant

CELINE, Mauguio

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel agréable mais déçue par politique de l'hotel
Hôtel agréable avec belle piscine. Les chambres sont propres et avec terrasse. Un peu déçue car venant juste avant d'un autre Ibis, celui-ci pour le meme prix ne comprenait pas le petit déjeuner qui nous a été proposé à un prix exorbitant pour la Thailande (200 B/pers/jour). De même d'emblée, il nous a été demandé un déposit de 2000 B (seul hotel ou cela nous a été demandé) et ou on a voulu nous faire payer un lit supplémentaire (2000 B pour 4 jours) pour notre fils alors que nous n'en voulions pas. L'hotel est agréable mais le fait de nous demander dès notre arrivée 6000 B nous a un peu déçu. Cela reste toutefois un bel hotel.

10/10 Excellent

soufizane, Lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vacance excellent
Tres bien situé près de la plage et des commerce pas tres loin de Patong sans hésité j t retournerais

4/10 Médiocre

Totor, France

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beaucoup de Russes!
Chambres sont un peu petites!

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Désastreux personne pour vous aider à l'arrivée pour vos bagages chambre miniature 99% de russe à l'hôtel tout est fait pour eux !!!!!ah oui je vais en Thaïlande depuis 1999 jamais on m'a demander une caution en liquide!!soit heureusement que c'était que 4 jours

6/10 Satisfaisant

Gözde

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Okay für wenige Tage, zu viel Russen. Massage direkt vor der Tür. Shuttle zum Strand gibt es auch. Nachtmarkt in der Nähe.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Ibis Phuket Kata. le 16 mars 2024
Dear valued guest, Thank you for your kind review towards our hotel and expressed your thought about your recent stay with us. We are so happy to hear that you have enjoyed your stay and that we have delivered what is best for our valued guest. At our hotel, we strive to make the best for our guest and continue to develop our service standard to ensure that we deliver the best for you. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Yours sincerely,

6/10 Satisfaisant

Alexander

Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Ibis Phuket Kata. le 31 mars 2024
Dear valued guest, Thank you for your kind review towards our hotel and expressed your thought about your recent stay with us. We are so happy to hear that you have enjoyed your stay and that we have delivered what is best for our valued guest. At our hotel, we strive to make the best for our guest and continue to develop our service standard to ensure that we deliver the best for you. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Yours sincerely, Ibis Phuket Kata.

2/10 Horrible

Lasse stegeager

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Ibis Phuket Kata. le 16 mars 2024
Dear valued guest, Thank you for your kind review towards our hotel and expressed your thought about your recent stay with us. We are so happy to hear that you have enjoyed your stay and that we have delivered what is best for our valued guest. At our hotel, we strive to make the best for our guest and continue to develop our service standard to ensure that we deliver the best for you. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Yours sincerely,

6/10 Satisfaisant

Angelica

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Yvonne

Séjour de 2 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement

6/10 Satisfaisant

Dirk

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel mit Überholungsbedarf
Eins vorweg: Der Service des Hotels war top. Der lose sitzende Wasserhahn im Bad wurde direkt nach Reklamation repariert, so auch der defekte Kühlschrank. Schade das solche Dinge nicht im Vorfeld behoben werden. Die Mitarbeiter sind aber überaus freundlich und hilfsbereit. Leider wurde die Toilette am Pool von den Hinterlassenschaften betrunkener Hotelgäste nicht gereinigt. Leider zum Nachteil die Gegend, die von einer Bevölkerungsgruppe belagert ist. Rücksicht auf andere Gäste gibt es keine. Nächtliche, lautstarke Streitereien waren fast täglich zu hören. Benehmen gibt es auch keine, überall wird sich vorgedrängelt, warten scheint ein Fremdwort zu sein. Aus diesem Grund wird diese Region am Kata Beach in Zukunft gemieden.
Pool-WC
Séjour de 6 nuits en janvier 2023

8/10 Bien

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Noisy, screaming kids ruin holiday.
We stayed here last year and it was ok, but very little space to put clothes and stuff. We thought things might be better this year, unfortunately still not enough space. This time there was stupid parents totally ignoring there young children screaming, and running around the pool and splashing other holiday guests. The kid’s should be in the small pool, but the parents just let the kids do what they wanted to do without any care for there safety and letting them dive in and out of the big pool. Where is the staff, who should be monitoring this behaviour.
Séjour de 13 nuits en novembre 2022

8/10 Bien

Alf Harald

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Ekkapol le 13 oct. 2022
Dear Alf Harald,Warm greeting from ibis Phuket Kata. We are very happy that you took the time to leave us this wonderful note. We do our best to keep our customers happy and we are glad that our hard work has paid off! Thank you again for your kind words and we hope to see you again soon.Warm regards,Ekkapol Unsai - Hotel Manager

8/10 Bien

Stefan

Séjour de 8 nuits en mars 2022
Réponse de Hotel Management le 6 avr. 2022
Dear Stefan, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata! We take great pride in our hotel and it’s always a pleasure to read that our guest have enjoyed the product and services we have on offer. Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 Excellent

Johan

Séjour de 6 nuits en février 2022

10/10 Excellent

Helena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Man får vad man betalar för.
Service och maten var topp. Men hotellet känns gammalt och lite slitet. Luktade mögel på rummet.
Séjour de 7 nuits en janvier 2022

8/10 Bien

Taija

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was so friendly and helpful all the time. Cleaning in covid time was really good and we were taken care of excellently. Food in the hotel was very tasty
Séjour de 14 nuits en janvier 2022
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) le 3 févr. 2022
Dear Taija, Thank you very much for sharing your experience with us, and we hope your next visit will be better than the previous one. we are all looking forward to welcome you back to our hotel once again soon. Regards,

8/10 Bien

Tsatsral

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Everything normal.
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) le 3 févr. 2022
Dear Tsatsral, Thank you very much for sharing your experience with us, and we hope your next visit will be better than the previous one. we are all looking forward to welcome you back to our hotel once again soon.

6/10 Satisfaisant

Munkhtur

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Room was clean. Hotel staff nice and helpful. Every morning has same breakfast, boring.
Séjour de 9 nuits en janvier 2022
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) le 23 janv. 2022
Dear Munkhtur, Thank you very much for your feedback Looking forward to welcome you back once again Best regards,

10/10 Excellent

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cosy hotel.
Our stay at the Ibis was fantastic. Good location, good staff the pool was a good size, plenty of umbrellas and sun beds. Quiet resort with enough restaurants nearby and the beach was only about 7 mins.
Séjour de 14 nuits en novembre 2021
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) le 15 déc. 2021
Dear Mr. Peter, Thank you so much for sharing your experience, We hope your next visit will be a pleasant stay and better than the previous one. Regards,

10/10 Excellent

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Friendly resort
We stayed here 15 nights, room is small but everything else is good. The pool is a nice size and no shortage of sun beds or umbrellas. The staff are really friendly, we had a lot of laughs,nothing to much trouble, you only have to ask.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) Front Office Manager le 6 déc. 2021
Dear Mr. Peter Russel, Thank you very much for the review and top rating for the hotel. It’s always a pleasure to read that our staffs have been able to provide good service and make a difference to your stay at the hotel. Your positive feedback will definitely be shared with the team . Looking forward to having you back at the hotel soon! Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good stay!
internet signal was good, pool was properly maintained, reception was helpful and friendly. i was also assigned the room as requested. thank you
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) le 1 déc. 2021
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing your experience with us, and we hope your next visit will be better than the previous one. we are all looking forward to welcome you back to our hotel once again soon Regards, Siriwan Damkoh (Ms.) Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
พนักงานบริการดี เป็นกันเอง ที่พักสะอาด สิ่งอำนวยความสะดวกขาดฟิตเนสและรถรับ-ส่งบริการ นอกนั้นถือว่าครบถ้วน สำหรับการพักผ่อนในการท่องเที่ยว ที่พักไม่ไกลจากหาด (ถ้าเดินทางลัด) ร้านอาหารบริการเวณใกล้โรงแรมมีมากมาย โดยภาพรวมแล้วถือว่าดี เหมาะแก่การเช็คอินเข้าพัก ถ้าถามว่าจะกลับไปพักิีกรอบไหม มีโอกาสไปแน่นอนค่ะ
Séjour de 3 nuits en janvier 2021
Réponse de Siriwan Damkoh Ms. le 17 janv. 2021
เรียนคุณลูกค้า กราบขอบพระคุณเป็นอย่างยิ่งสำหรับความคิดเห็นและข้อเสนอแนะของท่านเกี่ยวกับการเข้าพักที่ ibis Phuket Kata ทางโรงแรมรู้สึกยินดีเป็นอย่างยิ่งที่ทราบว่าท่านพึงพอใจในบริการของเรา ขอขอบพระคุณอีกครั้งที่กรุณาร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และเราหวังว่าการมาเยี่ยมเยือนในครั้งต่อไปของท่านจะเป็นที่น่าพอใจเช่นเดียวกับที่ผ่านมา ขอแสดงความนับถือ

6/10 Satisfaisant

Laurent

Les points forts : Propreté et personnel et service
Vacation
Nice staff but the room was I little bit small
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Siriwan Damkoh Ms. le 1 janv. 2021
Dear Laurent, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Phuket Kata. I am sorry that your experience did not meet your expectations regarding room size by ibis standard we couldn't change room size on this moment At ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 Bien

Annette

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en mars 2020
Réponse de Siriwan D. le 24 mars 2020
Dear Annette, Thank you for your feedback

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super fint hotel
Det var en ganske din oplevelse at bo 10 dage på Ibis. Lokation var helt perfekt, fine værelser og gode handle muligheder samt tæt på stranden. Det eneste minus var at morgenmaden var lidt kedelig.
Séjour de 11 nuits en février 2020
Réponse de Siriwan le 17 mars 2020
Dear Guest, Thank you so much for your feedback and will report the unsatisfaction breakfast experiences to all concerns and thank you once again for good feedback and we are all hopefully to welcome you back to our hotel once again

4/10 Médiocre

Ole

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 18 nuits en février 2020
Réponse de Siriwan le 11 mars 2020
Dear Guest, Thank you for your score but kindly please clarify the point that you are dissatisfaction for us to know

10/10 Excellent

Ferhat

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kalamadık ama kalmış kadar olduk
Kalamadık ama kalmış kadar olduk
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Siriwan D. le 25 févr. 2020
Dear Ferhat, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata. Hope hotel will able to welcome you back once again soon

6/10 Satisfaisant

Marco, Alghero

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel in un contesto tranquillo e silenzioso,la struttura è carina e curata nella lobby , la stanza carina ma un po’ piccola specialmente se si viaggia con un bimbo piccolo per cui avendo richiesto la culla in stanza nel nostro caso non avevamo molto spazio per i bagagli ed il passeggino. Altri due aspetti negativi della stanza sono stati la presenza di sole due prese elettriche in una sola parte del letto ed in bagno una a bassa tensione adatta al solo uso della macchinetta da barba, l’altro intoppo è stata la pressione dell’acqua della doccia davvero troppo bassa,nel complesso siamo stati bene, la colazione buona e abbondante e personale gentile e disponibile
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Siriwan le 10 févr. 2020
Dear Marco, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Phuket Kata. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Narendra

Les points forts : Propreté et personnel et service
We liked the location of hotel. Breakfast was really nice. Staff was friendly. Room could have been better. No shampoo, dental kits etc were provided.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Siriwan D. le 14 janv. 2020
Dear Narendra, We very much appreciate your comments regarding your recent stay at the ibis Kata. ibis is a limited service economy hotel provide great accommodation at an extremely competitive price point. Unfortunately some amenities are not available in ibis brand like dental kits and we have available soap and shampoo 2 in 1 in the bathroom. On the contrary we are glad to learn that you liked the location & friendly staff and our breakfast.

6/10 Satisfaisant

Görgen

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Medelmåttig
Blev besviken. Lite slitet hotell. Väldigt lyhört. Man hör allt som sker i korridoren utanför rummet. Tex Städarnas vagnar låter oerhört mycket. Småbarn som springer. Frukosten var medelmåttig. Saknade omelett. Endast 2 olika frukter serverades. Kaffet var inte drickbart. Annars fanns det vanliga. Poolområdet var trevligt. Personal lika så.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Siriwan D. le 8 janv. 2020
Dear Gorgen, Thank you for taking the time to tell us about your experience at ibis Phuket Kata. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Concerns with the noise I have addressed this problem to the housekeeping manager and strongly briefed the team to ensure that should not happen again and I also have passed your feedback about the breakfast buffet to our executive chef for improvements. Otherwise I’m grateful that you enjoy our pool area Once again thank you very much for reviewing our property and we look forward to welcoming you back to the hotel soon.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Lille værelse. Men ok. Men manglede opbevaring til tøj mm. Der var 6 bøjler. Ingen skab eller skuffer
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Siriwan Damkoh le 1 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Phuket Kata. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At ibis, room standard is for economic brand we cant do anything so much but we able to offer more hanger on request and you able to put your empty luggage under the bed We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Siriwan D. le 24 déc. 2019
Thank you so much for your review, we are hope to welcome you back once again soon

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
部屋が、かび臭い。 冷蔵庫にガラスに入ったの水のボトルが2本入っていた。冷蔵庫を開けたとき、ボトル同士があたり一本割れてしまった。 30Bの請求をされ支払いはしたが、ガラス瓶自体に問題がある。(ペットボトルにしたほうが良いのでは)
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Siriwan le 26 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Phuket Kata. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good and friendly staff. Good good and good location
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Siriwan D. le 29 oct. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
직원들이 친절하고 가격대비 훌륭하지만 룸이 좁아 하루 머물기 딱좋은 호텔임. 늦은밤 입.출국시 이용하기 딱좋은 호텔임.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Siriwan D. le 18 oct. 2019
Thank you so much for your good feedback, hope to welcome you back in the near future

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenient and value for money
It’s a hotel value for money. The room size is small with everything you need. The breakfast exceeded my expectation given the room price was very economical. Free parking available. You can get to Kata beach on foot within 12 minutes.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Siriwan D. le 18 oct. 2019
Thank you so much for your feedback, hope hotel can welcome you back once again