Avis
7,6
Bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
14 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 18 nuits en octobre 2022
2/10 Horrible
Gilbert Octave
13 nov. 2022
Gilbert Octave
Séjour de 18 nuits en octobre 2022
4/10 Médiocre
serge
30 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
serge
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Olivier
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Olivier
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Siriwan le 3 mars 2020
Dear Guest, Thank you so much for your feedback we hopefully to welcome you back to our hotel once again
10/10 Excellent
Olivier
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À conseiller
Olivier
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Siriwan le 3 mars 2020
Dear Guest, Thank you so much for your feedback we hopefully to welcome you back to our hotel once again
8/10 Bien
Celine
Voyage en famille
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Celine
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Siriwan Damkoh le 18 déc. 2019
Dear Celine,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
10/10 Excellent
claire
12 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
claire
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Siriwan le 13 mai 2019
Dear Claire,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
8/10 Bien
JACQUES
6 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne situation
JACQUES
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Wan le 19 avr. 2019
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
8/10 Bien
Monia
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel ibis standard
Monia
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Siriwan D. le 21 août 2018
Thank you for your feed back we hope to welcome you back in the near future
8/10 Bien
Salim
13 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Salim
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Dear Value guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata and very sorry to late reply.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Boonruang Thaithong
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Zarat N., France
26 janv. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Zarat N.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 déc. 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Hôtel médiocre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Morgane, Bordeaux
24 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Morgane
6/10 Satisfaisant
CELINE, Mauguio
30 avr. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel agréable mais déçue par politique de l'hotel
CELINE
10/10 Excellent
soufizane, Lyon
14 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vacance excellent
soufizane
4/10 Médiocre
Totor, France
6 nov. 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beaucoup de Russes!
Totor
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 juin 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Gözde
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Gözde
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Ibis Phuket Kata. le 16 mars 2024
Dear valued guest, Thank you for your kind review towards our hotel and expressed your thought about your recent stay with us. We are so happy to hear that you have enjoyed your stay and that we have delivered what is best for our valued guest. At our hotel, we strive to make the best for our guest and continue to develop our service standard to ensure that we deliver the best for you. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Yours sincerely,
6/10 Satisfaisant
Alexander
13 févr. 2024
Alexander
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Ibis Phuket Kata. le 31 mars 2024
Dear valued guest, Thank you for your kind review towards our hotel and expressed your thought about your recent stay with us. We are so happy to hear that you have enjoyed your stay and that we have delivered what is best for our valued guest. At our hotel, we strive to make the best for our guest and continue to develop our service standard to ensure that we deliver the best for you. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Yours sincerely, Ibis Phuket Kata.
2/10 Horrible
Lasse stegeager
Voyage en groupe
27 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Lasse stegeager
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Ibis Phuket Kata. le 16 mars 2024
Dear valued guest, Thank you for your kind review towards our hotel and expressed your thought about your recent stay with us. We are so happy to hear that you have enjoyed your stay and that we have delivered what is best for our valued guest. At our hotel, we strive to make the best for our guest and continue to develop our service standard to ensure that we deliver the best for you. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Yours sincerely,
6/10 Satisfaisant
Angelica
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Angelica
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Yvonne
21 mars 2023
Yvonne
Séjour de 2 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Patrick
16 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
6/10 Satisfaisant
Dirk
10 janv. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel mit Überholungsbedarf
Dirk
Séjour de 6 nuits en janvier 2023
8/10 Bien
Peter
10 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Noisy, screaming kids ruin holiday.
Peter
Séjour de 13 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
Alf Harald
Voyage en groupe
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alf Harald
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Ekkapol le 13 oct. 2022
Dear Alf Harald,Warm greeting from ibis Phuket Kata. We are very happy that you took the time to leave us this wonderful note. We do our best to keep our customers happy and we are glad that our hard work has paid off! Thank you again for your kind words and we hope to see you again soon.Warm regards,Ekkapol Unsai - Hotel Manager
8/10 Bien
Stefan
5 avr. 2022
Stefan
Séjour de 8 nuits en mars 2022
Réponse de Hotel Management le 6 avr. 2022
Dear Stefan,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata! We take great pride in our hotel and it’s always a pleasure to read that our guest have enjoyed the product and services we have on offer.
Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
10/10 Excellent
Johan
8 mars 2022
Johan
Séjour de 6 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Helena
Voyage en famille
2 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Man får vad man betalar för.
Helena
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
8/10 Bien
Taija
Voyage en famille
1 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taija
Séjour de 14 nuits en janvier 2022
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) le 3 févr. 2022
Dear Taija,
Thank you very much for sharing your experience with us, and we hope your next visit will be better than the previous one. we are all looking forward to welcome you back to our hotel once again soon.
Regards,
8/10 Bien
Tsatsral
Voyage en famille
31 janv. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tsatsral
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) le 3 févr. 2022
Dear Tsatsral,
Thank you very much for sharing your experience with us, and we hope your next visit will be better than the previous one. we are all looking forward to welcome you back to our hotel once again soon.
6/10 Satisfaisant
Munkhtur
Voyage en famille
22 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Munkhtur
Séjour de 9 nuits en janvier 2022
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) le 23 janv. 2022
Dear Munkhtur,
Thank you very much for your feedback
Looking forward to welcome you back once again
Best regards,
10/10 Excellent
Peter
6 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cosy hotel.
Peter
Séjour de 14 nuits en novembre 2021
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) le 15 déc. 2021
Dear Mr. Peter,
Thank you so much for sharing your experience,
We hope your next visit will be a pleasant stay and better than the previous one.
Regards,
10/10 Excellent
Peter
5 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Friendly resort
Peter
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) Front Office Manager le 6 déc. 2021
Dear Mr. Peter Russel,
Thank you very much for the review and top rating for the hotel.
It’s always a pleasure to read that our staffs have been able to provide good service and make a difference to your stay at the hotel. Your positive feedback will definitely be shared with the team .
Looking forward to having you back at the hotel soon!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good stay!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Siriwan Damkoh (Ms.) le 1 déc. 2021
Dear Valued Guest,
Thank you very much for sharing your experience with us, and we hope your next visit will be better than the previous one. we are all looking forward to welcome you back to our hotel once again soon
Regards,
Siriwan Damkoh (Ms.)
Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2021
Réponse de Siriwan Damkoh Ms. le 17 janv. 2021
เรียนคุณลูกค้า
กราบขอบพระคุณเป็นอย่างยิ่งสำหรับความคิดเห็นและข้อเสนอแนะของท่านเกี่ยวกับการเข้าพักที่ ibis Phuket Kata ทางโรงแรมรู้สึกยินดีเป็นอย่างยิ่งที่ทราบว่าท่านพึงพอใจในบริการของเรา
ขอขอบพระคุณอีกครั้งที่กรุณาร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และเราหวังว่าการมาเยี่ยมเยือนในครั้งต่อไปของท่านจะเป็นที่น่าพอใจเช่นเดียวกับที่ผ่านมา
ขอแสดงความนับถือ
6/10 Satisfaisant
Laurent
24 déc. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Vacation
Laurent
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Siriwan Damkoh Ms. le 1 janv. 2021
Dear Laurent,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Phuket Kata. I am sorry that your experience did not meet your expectations regarding room size by ibis standard we couldn't change room size on this moment
At ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
8/10 Bien
Annette
21 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Annette
Séjour de 14 nuits en mars 2020
Réponse de Siriwan D. le 24 mars 2020
Dear Annette, Thank you for your feedback
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super fint hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en février 2020
Réponse de Siriwan le 17 mars 2020
Dear Guest, Thank you so much for your feedback and will report the unsatisfaction breakfast experiences to all concerns and thank you once again for good feedback and we are all hopefully to welcome you back to our hotel once again
4/10 Médiocre
Ole
9 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ole
Séjour de 18 nuits en février 2020
Réponse de Siriwan le 11 mars 2020
Dear Guest, Thank you for your score but kindly please clarify the point that you are dissatisfaction for us to know
10/10 Excellent
Ferhat
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kalamadık ama kalmış kadar olduk
Ferhat
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Siriwan D. le 25 févr. 2020
Dear Ferhat,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata.
Hope hotel will able to welcome you back once again soon
6/10 Satisfaisant
Marco, Alghero
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Siriwan le 10 févr. 2020
Dear Marco,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Phuket Kata. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Narendra
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Narendra
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Siriwan D. le 14 janv. 2020
Dear Narendra,
We very much appreciate your comments regarding your recent stay at the ibis Kata.
ibis is a limited service economy hotel provide great accommodation at an extremely competitive price point. Unfortunately some amenities are not available in ibis brand like dental kits and we have available soap and shampoo 2 in 1 in the bathroom.
On the contrary we are glad to learn that you liked the location & friendly staff and our breakfast.
6/10 Satisfaisant
Görgen
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Medelmåttig
Görgen
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Siriwan D. le 8 janv. 2020
Dear Gorgen,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at ibis Phuket Kata. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
Concerns with the noise I have addressed this problem to the housekeeping manager and strongly briefed the team to ensure that should not happen again and I also have passed your feedback about the breakfast buffet to our executive chef for improvements.
Otherwise I’m grateful that you enjoy our pool area
Once again thank you very much for reviewing our property and we look forward to welcoming you back to the hotel soon.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Siriwan Damkoh le 1 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Phuket Kata. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At ibis, room standard is for economic brand we cant do anything so much but we able to offer more hanger on request and you able to put your empty luggage under the bed
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Siriwan D. le 24 déc. 2019
Thank you so much for your review, we are hope to welcome you back once again soon
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 nov. 2019
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Siriwan le 26 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Phuket Kata. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Siriwan D. le 29 oct. 2019
Dear Guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Phuket Kata.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Siriwan D. le 18 oct. 2019
Thank you so much for your good feedback, hope to welcome you back in the near future
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenient and value for money
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Siriwan D. le 18 oct. 2019
Thank you so much for your feedback, hope hotel can welcome you back once again