Avis sur Grand Palladium Colonial Resort & Spa All Inclusive
Grand Palladium Colonial Resort & Spa All Inclusive
Carretera Chetumal-Puerto Juarez, KM 256-100, Kantenah, QROO
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
12 févr. 2024
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 14 févr. 2024
Dear Mrs. Jessica,Thank you for your great review. Happy you felt so warmly cared for by our team and that you enjoyed spending time at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We hope to have the chance to host you again.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Julie
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Erick Sarabia. GIFT Advisor. le 31 mars 2023
Dear Julie,We thank you on behalf of Grand Palladium Colonial Resort & Spa for choosing us to host your recent vacation and for sharing with us the details of your visit.We are happy to confirm that your stay was fully satisfactory and that you found the facilities and services ideal for a memorable experience.We will continue to work to turn guests into fans.We look forward to welcoming you again soon.Best regards.Erick Sarabia.GIFT Advisor.
8/10 Bien
Simon, Montréal
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mars 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 8 nuits en mars 2020
Réponse de Kenia Nataly, Hospitality Manager le 23 mars 2020
Cher M. Simon,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis.
Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services.
En espérant avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à Grand Palladium Colonial Resort & Spa.
Très cordialement,
Kenia Rodriguez
Hospitality Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2020
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 19 mars 2020
Cher client,
Nous vous remercions d’avoir choisi Grand Palladium Colonial Resort & Spa pour profiter vos vacances et pour prendre les temps de partager vos commentaires.
Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié la nourriture, le service et la propreté de l’hôtel.
Nous espérons vous nous donnez l’occasion de vous revoir dans le futur.
Cordialement,
Lizeth Arratia
Hospitality Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
20 févr. 2020
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de KENIA RODRIGUEZ, HOSPITALITY MANAGER le 23 févr. 2020
Cher invité,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis.
Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services.
La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas totalement réussi cette fois-ci.
Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.
Cordialement,
Kenia Rodriguez
Hospitality Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Lizeth Arratia /Hospitality Manager le 9 août 2019
Cher client,
Nous vous remercions d’avoir choisi Grand Palladium Colonial Resort & Spa pour profiter vos vacances et pour partager vos commentaires.
Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié nos installations ainsi des différents restaurants.
Nous espérons avoir l’occasion de vous revoir prochainement.
Cordialement,
Lizeth Arratia
Hospitality Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en novembre 2018
Réponse de Rosa Rivero/Hospitality Manager le 14 nov. 2018
Appreciable Anonymous,
Thank you very much for your great score!
We really appreciate the time you have devoted to give us your opinion and we are very happy that you chose us as your travel destination.
We hope to have the pleasure of welcoming you soon at any of our Palladium hotels.
Best regards,
Kenia Rodriguez
Hospitality Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en novembre 2018
Réponse de Rosa Rivero/Hospitality Manager le 14 nov. 2018
Appreciable Anonymous,
Thank you very much for rating our Gran Palladium Colonial Resort & Spa.
We are happy that you enjoyed our fantastic facilities and services, we trust that in your next visit to the Riviera Maya you will consider us as your first choice again.
Greetings from the Caribbean,
Kenia Rodriguez
Hospitality Manager
10/10 Excellent
Quentin
24 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quentin
Séjour de 5 nuits en août 2017
Cher Mr Quentin,
Tout d’abord, je désire vous remercier de nous avoir laissé vos commentaires.
Ces réflexions nous aideront à améliorer notre performance de jour en jour. Nous croyons sincèrement que la meilleure façon de nous bonifier est par la connaissance de nos propres erreurs et nous devons remercier les personnes qui nous font savoir nos manquements.
Nous serions enchantés de vous souhaiter à nouveau la bienvenue dans un futur proche. N’hésitez pas à me contacter à nouveau et je reste à votre disposition sur tout sujet.
Cordiales salutations.
Roxana Alvarez
TRS Yucatan Manager
10/10 Excellent
sophie, bordeaux
23 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel un séjour fabuleux
sophie
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Roxana Alvarez, TRS Yucatan Manager le 28 août 2017
Cher Mme Sophie,
Tout d’abord, je désire vous remercier de nous avoir laissé vos commentaires.
Ces réflexions nous aideront à améliorer notre performance de jour en jour. Nous croyons sincèrement que la meilleure façon de nous bonifier est par la connaissance de nos propres erreurs et nous devons remercier les personnes qui nous font savoir nos manquements.
Nous serions enchantés de vous souhaiter à nouveau la bienvenue dans un futur proche. N’hésitez pas à me contacter à nouveau et je reste à votre disposition sur tout sujet.
Cordiales salutations.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent resort
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2017
Dear guest,
I am sorry to read that the wifi was not working properly during your stay just to make the perfect holidays! We are changing some equipment and I apologize that this affected your stay but I hope it does not affect the good memories you have about Grand Palladium Colonial resort & spa and that despite this, you can give us another opportunity in a future so you can use the wifi without any problem.
Best regards,
Roxana Alvarez
TRS Yucatan Manager
8/10 Bien
Catherine, Querétaro (Mexico)
20 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Environnemental
Catherine
Réponse de Rosa Rivero/Hospitality Manager le 23 avr. 2017
Chère Catherine,
Nous vous remercions de votre séjour à l'hôtel Grand Palladium Colonial et partager votre expérience de Voyage de cette façon.
Nous sommes heureux de contempler la beauté naturelle de notre hôtel, de la jungle Maya à la belle plage des Caraïbes mexicaines.
Nous notons vos commentaires concernant la nourriture dans les restaurants à thème, cette information est très important de savoir où nous devons nous concentrer et d'améliorer pour rendre nos excellents services.
Encore une fois merci pour votre temps précieux et de confiance dans notre hôtel, nous espérons recevoir à nouveau très bientôt.
Salutation,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très grand
Voyageur vérifié
Réponse de Lourdes Estrada /Director Adjunto de Alojamiento le 1 déc. 2016
Dear Guest:
We hope in hosting you in a near future. We remain at your entire disposal for any request you might have, so do not hesitate to contact us directly.
8/10 Bien
CARO6068
5 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CARO6068
Réponse de Assistant Manager le 30 mai 2016
A nombre de la Dirección le agradecemos sus comentarios. es muy importante para nosotros conocerlos ya que es la manera de poder mejorarlos día con día.
Esperando que nos dé la oportunidad de ofrecerles nuevamente nuestros servicios en un futuro próximo quedamos a su atención.
Saludos,
Lourdes Estrada
Director Adjunto de Alojamiento / Room División Manager
Grand Palladium Colonial / Kantenah Resort & Spa
10/10 Excellent
stephane83
23 janv. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
hotel
stephane83
10/10 Excellent
francois
1 mai 2010
Les points forts : Propreté et personnel et service
comme d'habitude tout était parfait
francois
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 21 mai 2024
Estimada Sra. Maria,Gracias por ayudarnos con esta excelente valoración.Ha sido un gusto recibirle en Grand Palladium Colonial Resort & Spa y esperamos que, si en un futuro decide regresar a la Riviera Maya, nos dé el placer de servirle nuevamente.Reciba un cordial saludo,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Sean Michael
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean Michael
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 19 mai 2024
Dear Mr. Sean Michael,Thank you for taking the time to share your recent experience at Grand Palladium Colonial Resort & Spa with us on Expedia.We are delighted that you found our pools to be refreshing and inviting, and we are grateful that you appreciated the beauty of the ocean and beach. Our staff takes pride in providing friendly and attentive service, and we are so glad that you found them to be helpful and welcoming.Thank you again for choosing Grand Palladium for your recent getaway. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
GENNADIY
Voyage en groupe
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GENNADIY
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 9 mai 2024
Dear Guest,Thank you very much for rating our Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We are happy that you enjoyed our fantastic facilities and services, we trust that in your next visit to the Riviera Maya you will consider us as your first choice again.Greetings from the Caribbean,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
6/10 Satisfaisant
Viktoriya
27 avr. 2024
Viktoriya
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Sergio Hernandez - Guest Satisfaction Lead le 28 avr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your rating with us. We value your feedback and would love to hear more about your experience to ensure we meet and exceed your expectations in the future.Warm regards,Sergio HernandezGuest Satisfaction Lead
8/10 Bien
Aaron
26 avr. 2024
Aaron
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 27 avr. 2024
Dear Mr. Aaron,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
6/10 Satisfaisant
Andriy
25 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Andriy
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 26 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Aldo
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aldo
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 25 avr. 2024
Dear Mr. Aldo,Thank you for your great review. Happy you felt so warmly cared for by our team and that you enjoyed spending time at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We hope to have the chance to host you again.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
4/10 Médiocre
Gerald
24 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Gerald
Séjour de 11 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 24 avr. 2024
Dear Mr. Gerald,Thank you for your feedback on your recent stay at Grand Palladium Colonial Resort & Spa. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the distance to some facilities and the difficulty securing pool chairs at the Colonial section.We understand the frustration of waiting for a ride, and we're always looking for ways to improve our transportation services. Additionally, we're addressing the issue of chair availability by implementing stricter towel saving policies.We hope these improvements will enhance the guest experience in the future. Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
8/10 Bien
Christi
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Christi
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 19 avr. 2024
Dear Guest,We're happy to hear that you enjoyed your stay with us at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It was an absolute pleasure hosting you! Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Steven
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 8 avr. 2024
Dear Mr. Steven,Thank you very much for rating our Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We are happy that you enjoyed our fantastic facilities and services, we trust that in your next visit to the Riviera Maya you will consider us as your first choice again.Greetings from the Caribbean,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Donald
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 7 avr. 2024
Dear Mr. Donald,Thank you for the five star review! Your loyalty is greatly appreciated. We hope to host you again in the near future.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
8/10 Bien
Ahmed
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmed
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 25 mars 2024
Dear Guest,Thank you very much for rating our Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We are happy that you enjoyed our fantastic facilities and services, we trust that in your next visit to the Riviera Maya you will consider us as your first choice again.Greetings from the Caribbean,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Michael, Thunder Bay
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 25 mars 2024
Dear Guest,Thank you for this great appraisal to our Grand Palladium Colonial Resort & Spa, it is gratifying to know by your rating that your stay met your expectations.Do not hesitate to contact us to give you the best attention on your next vacation.Our warmest regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
2/10 Horrible
Thynara
4 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Thynara
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 4 mars 2024
Dear Mrs. Thynara,Thank you for taking the time to reach out to us.We would like to mention that the situations you described in no way are reflective of our hotel and definitely your comments will be shared with the corresponding departments to prevent these from happening again. On behalf of the Palladium Management please accept our sincere apologies, this unfortunate events, along with the incidents occurred in your room are not common.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
8/10 Bien
Campbell
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Campbell
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 3 mars 2024
Dear Guest,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa, and for taking the time to share your experience. We are very happy to know that overall you had a good stay at the hotel and sincerely appreciate your feedback.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Logan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Logan
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 1 mars 2024
Dear Guest,Thank you for the excellent rating! We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at Grand Palladium Colonial Resort & Spa! We look forward to hosting you again soon.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
6/10 Satisfaisant
Rafael
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 1 mars 2024
Estimado Sr. Rafael,Gracias por alojarse en nuestro Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa.Lamentamos mucho saber por este medio que su estancia no cumplió con sus expectativas.Nos encantaría conocer los aspectos en los usted considera que podemos mejorar, no dude en ponerse en contacto con nosotros y compartirnos su punto de vista, ya que con gusto aceptamos cualquier sugerencia de nuestros huéspedes.Esperamos que nos brinde la oportunidad de recibirle de nuevo en el futuro.Saludos cordiales,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Akky Martina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Akky Martina
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 24 févr. 2024
Dear Mrs. Akky Martina,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa, and for taking the time to share your experience. We are very happy to know that overall you had a good stay at the hotel and sincerely appreciate your feedback.We hope you can visit us again soon so we can create an even better experience than the last one!Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Stepan
Voyage en couple
23 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Stepan
Séjour de 10 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 23 févr. 2024
Dear Stepan,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa, and for taking the time to share your experience. We are very happy to know that overall you had a good stay at the hotel and sincerely appreciate your feedback.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
8/10 Bien
Ellen
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Ellen
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 18 févr. 2024
Dear Guest, Thank you so much for your rating and taking the time to review your stay at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We will make sure your comment is shared with our team which will be delighted to hear what you said. Thank you for your comments on the lighting in rooms, we will definitely look into this for future improvement. We hope to welcoming you back soon at the hotel.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
6/10 Satisfaisant
David Allen
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
David Allen
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 16 févr. 2024
Dear Mr. David,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your 5th experience at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We're disappointed that your stay with us was less than ideal. It's unfortunate you've noticed a decline in the quality of our accommodations. We care about the comfort of our guests, so we'll address your concerns with our team moving forward. All the Palladium family remains at your entire disposal and we wish you all the best in your future trips to México.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Madelyn
Voyage en couple
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Madelyn
Réponse de Sergio Hernandez - Guest Satisfaction Lead le 9 févr. 2024
Dear Mrs. Madelyn.Thank you for taking the time to share your wonderful experience at Grand Palladium Colonial Resort & Spa! We're delighted to hear that you found our resort gorgeous, with its abundant wildlife, lush greenery, and captivating jungle vibe.It's heartening to know that our staff's friendliness and helpfulness added to the enjoyment of your stay. Our team works hard to create a welcoming and accommodating atmosphere for our guests.We're glad you appreciated the convenience of our tram service, making it easy to explore our expansive resort. Your recommendation means a lot to us, and we're grateful for your kind words.Thank you for choosing Grand Palladium Colonial Resort & Spa. We look forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable stay amidst the beauty of our resort.Warm regards,Sergio HernandezGuest Satisfaction Lead
10/10 Excellent
Gurpal
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gurpal
Réponse de Kenia Rodriguez le 5 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for your great review. Happy you felt so warmly cared for by our team and that you enjoyed spending time at Grand Palladium Colonial Resort & Spa. We hope to have the chance to host you again.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
KOSTIANTYN
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KOSTIANTYN
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 4 févr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for your score!We really appreciate the time you have devoted to give us your opinion and we are very happy that you chose us as your travel destination.We hope to have the pleasure of welcoming you soon at any of our Palladium hotels.Best regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
6/10 Satisfaisant
Paige
Voyage en groupe, Voyage en couple
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Paige
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 1 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing Grand Palladium Colonial Resort & Spa as your vacation destination and for the time you have invested in sharing your opinion. We are really sorry to learn from your review that you would not return due to the situations you experienced during your recent stay. We appreciate your observations as they are really helpful for us to identify opportunity areas. Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Michael
28 janv. 2024
Michael
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 29 janv. 2024
Dear Mr. Michael,Thank you for this great appraisal to our Grand Palladium Colonial Resort & Spa, it is gratifying to know by your rating that your stay met your expectations.Do not hesitate to contact us to give you the best attention on your next vacation.Our warmest regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Laura
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 24 janv. 2024
Dear Mrs. Laura,We're happy to hear that you enjoyed your stay with us at Grand Pallaidum Colonial Resort & Spa.It was an absolute pleasure hosting you! Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
8/10 Bien
Omar
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Omar
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 21 janv. 2024
Dear Mr. Omar,We sincerely apologize for the challenges you've encountered during your stay with us, and we deeply regret any inconvenience caused. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to making the necessary improvements to ensure a more positive experience moving forward. Thank you for choosing the Grand Palladium Colonial Resort & Spa, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more positive and enjoyable stay.Warm regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
6/10 Satisfaisant
Deedra Kaya
18 janv. 2024
Deedra Kaya
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 19 janv. 2024
Dear Mrs. Deedra Kaya,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
6/10 Satisfaisant
Ariana
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Ariana
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 18 janv. 2024
Dear Mrs. Ariana,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Ylli
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ylli
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 11 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for the five star review! Your loyalty is greatly appreciated. We hope to host you again in the near future.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Valeriy, rockaway Beach
29 déc. 2023
Valeriy
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Kenia Rodriguez le 30 déc. 2023
Dear Mrs. Valeriy,Thank you for this great appraisal to our Grand Palladium Colonial Resort & Spa, it is gratifying to know by your rating that your stay met your expectations.Do not hesitate to contact us to give you the best attention on your next vacation.Our warmest regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
10/10 Excellent
Adel, Erie
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adel
Réponse de Kenia Rodriguez le 27 déc. 2023
Dear Mrs. Adel,Thank you for your great review. Happy you felt so warmly cared for by our team and that you enjoyed spending time at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We hope to have the chance to host you again.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor
6/10 Satisfaisant
Andreas
26 déc. 2023
Andreas
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kenia Rodriguez le 27 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor