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Avis sur Grand Palladium Colonial Resort & Spa All Inclusive

4 out of 5
Grand Palladium Colonial Resort & Spa All Inclusive
Carretera Chetumal-Puerto Juarez, KM 256-100, Kantenah, QROO

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 432 avis sur 988." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 322 avis sur 988." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 122 avis sur 988." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 58 avis sur 988." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 54 avis sur 988." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Jessica Johannie Palin

Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 14 févr. 2024
Dear Mrs. Jessica,Thank you for your great review. Happy you felt so warmly cared for by our team and that you enjoyed spending time at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We hope to have the chance to host you again.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Julie

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique hôtel, bien entretenu. Pratique avec jeunes enfants.
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Erick Sarabia. GIFT Advisor. le 31 mars 2023
Dear Julie,We thank you on behalf of Grand Palladium Colonial Resort & Spa for choosing us to host your recent vacation and for sharing with us the details of your visit.We are happy to confirm that your stay was fully satisfactory and that you found the facilities and services ideal for a memorable experience.We will continue to work to turn guests into fans.We look forward to welcoming you again soon.Best regards.Erick Sarabia.GIFT Advisor.

8/10 Bien

Simon, Montréal

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambres vieilles et défraîchies. Personnel agréable, mais très/trop lent! Installations exceptionnelles pour les familles.
Séjour de 8 nuits en mars 2020
Réponse de Kenia Nataly, Hospitality Manager le 23 mars 2020
Cher M. Simon, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. En espérant avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à Grand Palladium Colonial Resort & Spa. Très cordialement, Kenia Rodriguez Hospitality Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonne nourriture, bon service, propreté du site. J'ai moins aimé les lits dans notre chambre (nous avions des lits double et non Queen).
Séjour de 7 nuits en mars 2020
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 19 mars 2020
Cher client, Nous vous remercions d’avoir choisi Grand Palladium Colonial Resort & Spa pour profiter vos vacances et pour prendre les temps de partager vos commentaires. Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié la nourriture, le service et la propreté de l’hôtel. Nous espérons vous nous donnez l’occasion de vous revoir dans le futur. Cordialement, Lizeth Arratia Hospitality Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Équipements
Nous avons à de trop nombreuse fois été déçu par l’hôtel et son organisation
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de KENIA RODRIGUEZ, HOSPITALITY MANAGER le 23 févr. 2020
Cher invité, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas totalement réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour. Cordialement, Kenia Rodriguez Hospitality Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maigres la taille du complexe on a jamais été en surpeuplement démasqué les piscines ou resto Les 9 restaurants à la cartes sont très diversifiés si vous passez plusieurs nuits Le spa est nickel
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Lizeth Arratia /Hospitality Manager le 9 août 2019
Cher client, Nous vous remercions d’avoir choisi Grand Palladium Colonial Resort & Spa pour profiter vos vacances et pour partager vos commentaires. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié nos installations ainsi des différents restaurants. Nous espérons avoir l’occasion de vous revoir prochainement. Cordialement, Lizeth Arratia Hospitality Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 12 nuits en novembre 2018
Réponse de Rosa Rivero/Hospitality Manager le 14 nov. 2018
Appreciable Anonymous, Thank you very much for your great score! We really appreciate the time you have devoted to give us your opinion and we are very happy that you chose us as your travel destination. We hope to have the pleasure of welcoming you soon at any of our Palladium hotels. Best regards, Kenia Rodriguez Hospitality Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 12 nuits en novembre 2018
Réponse de Rosa Rivero/Hospitality Manager le 14 nov. 2018
Appreciable Anonymous, Thank you very much for rating our Gran Palladium Colonial Resort & Spa. We are happy that you enjoyed our fantastic facilities and services, we trust that in your next visit to the Riviera Maya you will consider us as your first choice again. Greetings from the Caribbean, Kenia Rodriguez Hospitality Manager

10/10 Excellent

Quentin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel magnifique, service impeccable. La nourriture est correcte, sans plus, le personnel est très gentil.
Séjour de 5 nuits en août 2017
Cher Mr Quentin, Tout d’abord, je désire vous remercier de nous avoir laissé vos commentaires. Ces réflexions nous aideront à améliorer notre performance de jour en jour. Nous croyons sincèrement que la meilleure façon de nous bonifier est par la connaissance de nos propres erreurs et nous devons remercier les personnes qui nous font savoir nos manquements. Nous serions enchantés de vous souhaiter à nouveau la bienvenue dans un futur proche. N’hésitez pas à me contacter à nouveau et je reste à votre disposition sur tout sujet. Cordiales salutations. Roxana Alvarez TRS Yucatan Manager

10/10 Excellent

sophie, bordeaux

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel un séjour fabuleux
De nombreux restaurants, 3 lobbies, un parc superbement entretenu, des chambres spacieuses avec literie au top, une très belle plage nettoyée tous les jours, des activités pour tous les membres et surtout un staff d'une extrême gentillesse et disponible. Nous y retournerons c'est certain
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Roxana Alvarez, TRS Yucatan Manager le 28 août 2017
Cher Mme Sophie, Tout d’abord, je désire vous remercier de nous avoir laissé vos commentaires. Ces réflexions nous aideront à améliorer notre performance de jour en jour. Nous croyons sincèrement que la meilleure façon de nous bonifier est par la connaissance de nos propres erreurs et nous devons remercier les personnes qui nous font savoir nos manquements. Nous serions enchantés de vous souhaiter à nouveau la bienvenue dans un futur proche. N’hésitez pas à me contacter à nouveau et je reste à votre disposition sur tout sujet. Cordiales salutations.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent resort
Tout aurait été parfait (nourriture, plage, hobbie m-cat, piscines, bars...) si nous avions eu un accès internet dans la chambre. Malheureusement le signal wifi était trop faible et après une demi-douzaine d'appels, plus d'une heure au téléphone et de nombreuses promesses jamais tenues, nous n'aurons jamais bénéficié du wifi dans la chambre pendant tout notre séjour.
Séjour de 2 nuits en août 2017
Dear guest, I am sorry to read that the wifi was not working properly during your stay just to make the perfect holidays! We are changing some equipment and I apologize that this affected your stay but I hope it does not affect the good memories you have about Grand Palladium Colonial resort & spa and that despite this, you can give us another opportunity in a future so you can use the wifi without any problem. Best regards, Roxana Alvarez TRS Yucatan Manager

8/10 Bien

Catherine, Querétaro (Mexico)

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Environnemental
Check in et Check out rapide et efficace. Complexe hôtelier dans un environnement écologique, aménagement judicieux (passerelles dans la mangrove), impression d'immersion dans la nature (faune et flore). Belle plage, vent et beaucoup de vagues. Buffet principal (petit déjeuner et déjeuner bien), un plus pour les pâtisseries. Seul bémol, l'hétérogénéité des restaurants à la carte, Italien (pâtes et pizza médiocres), pas à la hauteur des autres...avons testé Bresilen, Thaï et Japonais.
Réponse de Rosa Rivero/Hospitality Manager le 23 avr. 2017
Chère Catherine, Nous vous remercions de votre séjour à l'hôtel Grand Palladium Colonial et partager votre expérience de Voyage de cette façon. Nous sommes heureux de contempler la beauté naturelle de notre hôtel, de la jungle Maya à la belle plage des Caraïbes mexicaines. Nous notons vos commentaires concernant la nourriture dans les restaurants à thème, cette information est très important de savoir où nous devons nous concentrer et d'améliorer pour rendre nos excellents services. Encore une fois merci pour votre temps précieux et de confiance dans notre hôtel, nous espérons recevoir à nouveau très bientôt. Salutation,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très grand
L'hôtel est magnifique mais très grand. Heureusement, le système de navette était à notre disposition pour aller d'un resort à l'autre.
Réponse de Lourdes Estrada /Director Adjunto de Alojamiento le 1 déc. 2016
Dear Guest: We hope in hosting you in a near future. We remain at your entire disposal for any request you might have, so do not hesitate to contact us directly.

8/10 Bien

CARO6068

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les chambres manquent de rangement et un distributeur d eau fraiche est indispensable aux buffet ! L hotel est très propre , dommage que la plage ait des coraux ! L hotel est loin de tout et très grand : 5 réceptions . Les chambres au Kantenah sont rénoves et très jolies par rapport au Colonial .
Réponse de Assistant Manager le 30 mai 2016
A nombre de la Dirección le agradecemos sus comentarios. es muy importante para nosotros conocerlos ya que es la manera de poder mejorarlos día con día. Esperando que nos dé la oportunidad de ofrecerles nuevamente nuestros servicios en un futuro próximo quedamos a su atención. Saludos, Lourdes Estrada Director Adjunto de Alojamiento / Room División Manager Grand Palladium Colonial / Kantenah Resort & Spa

10/10 Excellent

stephane83

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
hotel
complexe composé de 5 hôtels. en ce qui me concerne, j'étais au Riviéra, au bord de la mer dans une junior suite. tout était pafait. je vous recommande vivement cet hôtel. spa magnifique a faire impérativement la piscine d'eau de mer est un peu plus ventée mais un véritable havre de tranquillité et sauvage.

10/10 Excellent

francois

Les points forts : Propreté et personnel et service
comme d'habitude tout était parfait
comme d'habitude tout était parfait : c'est quand même la quatrième fois que nous sejournons dans ce complexe et nous en sommes toujours enchantés . Hygiène impeccable, qualité et variété de la restauration, cadre géographique sublime (impression d'être en harmonie avec la nature ), remarquable complexe de fitness et cerise sur le gateau, un centre balnéotherapique (spa,jacuzzis,piscines ) d'une taille et d'une qualité exceptionnelles ... Bref, nous avons déjà prévu d'y retourner l'année prochaine !

10/10 Excellent

Maria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Goid
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 21 mai 2024
Estimada Sra. Maria,Gracias por ayudarnos con esta excelente valoración.Ha sido un gusto recibirle en Grand Palladium Colonial Resort & Spa y esperamos que, si en un futuro decide regresar a la Riviera Maya, nos dé el placer de servirle nuevamente.Reciba un cordial saludo,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Sean Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good good, pools were nice Ocean and sand were good. Service was great and staff was super friendly.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 19 mai 2024
Dear Mr. Sean Michael,Thank you for taking the time to share your recent experience at Grand Palladium Colonial Resort & Spa with us on Expedia.We are delighted that you found our pools to be refreshing and inviting, and we are grateful that you appreciated the beauty of the ocean and beach. Our staff takes pride in providing friendly and attentive service, and we are so glad that you found them to be helpful and welcoming.Thank you again for choosing Grand Palladium for your recent getaway. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

GENNADIY

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
👍
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 9 mai 2024
Dear Guest,Thank you very much for rating our Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We are happy that you enjoyed our fantastic facilities and services, we trust that in your next visit to the Riviera Maya you will consider us as your first choice again.Greetings from the Caribbean,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 Satisfaisant

Viktoriya

Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Sergio Hernandez - Guest Satisfaction Lead le 28 avr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your rating with us. We value your feedback and would love to hear more about your experience to ensure we meet and exceed your expectations in the future.Warm regards,Sergio HernandezGuest Satisfaction Lead

8/10 Bien

Aaron

Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 27 avr. 2024
Dear Mr. Aaron,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 Satisfaisant

Andriy

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 26 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Aldo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great resort
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 25 avr. 2024
Dear Mr. Aldo,Thank you for your great review. Happy you felt so warmly cared for by our team and that you enjoyed spending time at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We hope to have the chance to host you again.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

4/10 Médiocre

Gerald

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
I did not like all the walking to the facilities when I would call for a ride very seldom would it show up also we couldn’t get a chair at the pool in the colonial because people would come out. Put your towels on first thing in the morning and no chairs were available I saw.
Séjour de 11 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 24 avr. 2024
Dear Mr. Gerald,Thank you for your feedback on your recent stay at Grand Palladium Colonial Resort & Spa. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the distance to some facilities and the difficulty securing pool chairs at the Colonial section.We understand the frustration of waiting for a ride, and we're always looking for ways to improve our transportation services. Additionally, we're addressing the issue of chair availability by implementing stricter towel saving policies.We hope these improvements will enhance the guest experience in the future. Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

8/10 Bien

Christi

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 19 avr. 2024
Dear Guest,We're happy to hear that you enjoyed your stay with us at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It was an absolute pleasure hosting you! Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Steven

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 8 avr. 2024
Dear Mr. Steven,Thank you very much for rating our Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We are happy that you enjoyed our fantastic facilities and services, we trust that in your next visit to the Riviera Maya you will consider us as your first choice again.Greetings from the Caribbean,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Donald

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 7 avr. 2024
Dear Mr. Donald,Thank you for the five star review! Your loyalty is greatly appreciated. We hope to host you again in the near future.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

8/10 Bien

Ahmed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 25 mars 2024
Dear Guest,Thank you very much for rating our Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We are happy that you enjoyed our fantastic facilities and services, we trust that in your next visit to the Riviera Maya you will consider us as your first choice again.Greetings from the Caribbean,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Michael, Thunder Bay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 25 mars 2024
Dear Guest,Thank you for this great appraisal to our Grand Palladium Colonial Resort & Spa, it is gratifying to know by your rating that your stay met your expectations.Do not hesitate to contact us to give you the best attention on your next vacation.Our warmest regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

2/10 Horrible

Thynara

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
personal items got stolen in the resort room
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 4 mars 2024
Dear Mrs. Thynara,Thank you for taking the time to reach out to us.We would like to mention that the situations you described in no way are reflective of our hotel and definitely your comments will be shared with the corresponding departments to prevent these from happening again. On behalf of the Palladium Management please accept our sincere apologies, this unfortunate events, along with the incidents occurred in your room are not common.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

8/10 Bien

Campbell

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good value for the money, a very large complex. The av la carte restaurants were often difficult to book at a suitable dining time.
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 3 mars 2024
Dear Guest,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa, and for taking the time to share your experience. We are very happy to know that overall you had a good stay at the hotel and sincerely appreciate your feedback.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Logan

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
To have so many staff and for them to all be so so good, friendly and helpful is a real testament to how well this place is managed. We spent a week in January as a family of 8 ranging from 17-7 and there was something for everyone. The rooms were nice, the buffets and restaurants were great. If you are looking for opulent luxury, this isn’t your place but for everyone else this will exceed your expectations.
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 1 mars 2024
Dear Guest,Thank you for the excellent rating! We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at Grand Palladium Colonial Resort & Spa! We look forward to hosting you again soon.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 Satisfaisant

Rafael

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 1 mars 2024
Estimado Sr. Rafael,Gracias por alojarse en nuestro Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa.Lamentamos mucho saber por este medio que su estancia no cumplió con sus expectativas.Nos encantaría conocer los aspectos en los usted considera que podemos mejorar, no dude en ponerse en contacto con nosotros y compartirnos su punto de vista, ya que con gusto aceptamos cualquier sugerencia de nuestros huéspedes.Esperamos que nos brinde la oportunidad de recibirle de nuevo en el futuro.Saludos cordiales,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Akky Martina

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful property. Excellent dining. Staff was kind and responsive. First room were in smelled dirty with a sewage smell and was very noisy with highway sound. We were moved to a new room that was very clean and less noisy.
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 24 févr. 2024
Dear Mrs. Akky Martina,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa, and for taking the time to share your experience. We are very happy to know that overall you had a good stay at the hotel and sincerely appreciate your feedback.We hope you can visit us again soon so we can create an even better experience than the last one!Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Stepan

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Everything was excellent. I mean that will be good if you put big trash cans directly on the beach. And any toothpicks in restaurants and buffets.
Séjour de 10 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 23 févr. 2024
Dear Stepan,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa, and for taking the time to share your experience. We are very happy to know that overall you had a good stay at the hotel and sincerely appreciate your feedback.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

8/10 Bien

Ellen

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
We had a really good time at this resort. The pool areas were really nice for the kids, staff was friendly and attentive. One complaint would be the lighting in rooms could use an update, our room was very dark. The resort is beginning to show its age but overall we had a good time and really enjoyed our stay.
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 18 févr. 2024
Dear Guest, Thank you so much for your rating and taking the time to review your stay at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We will make sure your comment is shared with our team which will be delighted to hear what you said. Thank you for your comments on the lighting in rooms, we will definitely look into this for future improvement. We hope to welcoming you back soon at the hotel.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 Satisfaisant

David Allen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Resort is not what it once was. This was our 5th stay in the last eight years. Many of the amenities and a la carte eating Venues were either closed or only half open. The resort in general seems to be focusing on families and travel club time share patrons. The rest of the guests have to make due with poor quality of entertainment and food choices. The grounds are beautiful and adults only areas are quiet and relaxing. It’s sad for us as we truly enjoyed the old resort, but given the obvious direction it is headed we won’t be back.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 16 févr. 2024
Dear Mr. David,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your 5th experience at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We're disappointed that your stay with us was less than ideal. It's unfortunate you've noticed a decline in the quality of our accommodations. We care about the comfort of our guests, so we'll address your concerns with our team moving forward. All the Palladium family remains at your entire disposal and we wish you all the best in your future trips to México.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Madelyn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
this resort is gorgeous! a lot of wildlife. we saw so many coatis, raccoons, and birds. the lush greenery and jungle vibe is amazing. the staff were very friendly and helpful. it’s a big resort and they have trams to get you around if needed. I highly recommend.
Réponse de Sergio Hernandez - Guest Satisfaction Lead le 9 févr. 2024
Dear Mrs. Madelyn.Thank you for taking the time to share your wonderful experience at Grand Palladium Colonial Resort & Spa! We're delighted to hear that you found our resort gorgeous, with its abundant wildlife, lush greenery, and captivating jungle vibe.It's heartening to know that our staff's friendliness and helpfulness added to the enjoyment of your stay. Our team works hard to create a welcoming and accommodating atmosphere for our guests.We're glad you appreciated the convenience of our tram service, making it easy to explore our expansive resort. Your recommendation means a lot to us, and we're grateful for your kind words.Thank you for choosing Grand Palladium Colonial Resort & Spa. We look forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable stay amidst the beauty of our resort.Warm regards,Sergio HernandezGuest Satisfaction Lead

10/10 Excellent

Gurpal

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff engagement really stands out at this resort. Was my first time visiting and online shows a pool table in their Sports Bar, however, there was not one in there when I checked in. I had trouble getting JD/regular Pepsi from a lot of the bars as it was not stocked, which I thought was shocking. I received an email requesting feedback on the first morning and I obliged, listing the issues with the lack of available JD and the pool table issue. Staff responded by sending me a bottle of JD, every bar was then stocked with JD and regular Pepsi and the Sports Bar suddenly had a pool table, fuzzball table and arcade games! Staff even went out of their way to secure us a booking for the Japanese restaurant when an accident meant we had to leave dinner early. Top marks for customer service, keep it up!
Réponse de Kenia Rodriguez le 5 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for your great review. Happy you felt so warmly cared for by our team and that you enjoyed spending time at Grand Palladium Colonial Resort & Spa. We hope to have the chance to host you again.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

KOSTIANTYN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 4 févr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for your score!We really appreciate the time you have devoted to give us your opinion and we are very happy that you chose us as your travel destination.We hope to have the pleasure of welcoming you soon at any of our Palladium hotels.Best regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 Satisfaisant

Paige

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
The property is beautiful and offers many options! It was so nice to be able to go between the resorts and the transportation was easy and fast! The staff were so nice although at times, were a little slow, but that’s the name of the game with a resort of this size. Now this report is massive, get ready to walk a lot! The signs are a little confusing at first. I personally didn’t mind the walk but would have loved to be closer to the ocean. There weren’t rooms close to the ocean or pool. We did have a leak in our room and overall, it could have been updated some compared to the other rooms we saw but the staff kept it clean and stocked up. The ocean has a small section where it’s not rocky, otherwise it’s super rocky in order to swim or get to a spot to stand. There was a lot of seaweed but the staff worked diligently to clean it up. I wouldn’t stay here again, but it is ideal for families as there’s lots of stuff to do with kids.
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 1 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing Grand Palladium Colonial Resort & Spa as your vacation destination and for the time you have invested in sharing your opinion. We are really sorry to learn from your review that you would not return due to the situations you experienced during your recent stay. We appreciate your observations as they are really helpful for us to identify opportunity areas. Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 29 janv. 2024
Dear Mr. Michael,Thank you for this great appraisal to our Grand Palladium Colonial Resort & Spa, it is gratifying to know by your rating that your stay met your expectations.Do not hesitate to contact us to give you the best attention on your next vacation.Our warmest regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Laura

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful resort we had a blast!!!
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 24 janv. 2024
Dear Mrs. Laura,We're happy to hear that you enjoyed your stay with us at Grand Pallaidum Colonial Resort & Spa.It was an absolute pleasure hosting you! Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

8/10 Bien

Omar

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We spent 10 days at the Grand Palladium and really enjoyed our stay and experience. Our entire family loved it, and we would come back for sure! I rated it a 4 but it would be a 4.5 truly because of the following: 1. We arrived to our hotel room in the Colonial resort and boy was it outdated. Our room was damp, didn't feel clean (to us) and we noticed in the washroom that the shower wand had to be held because if not, it would splash water everywhere! We tried to find a way to fix it but we noted that it did not fit the holder where it was supposed to sit. The fix: By our first night, we knew we needed to change rooms and so, paid extra to get transferred to a room that was newer. This was great as the room and washroom was beautiful. This did irk us a bit as we felt that having to pay extra after the money we spent originally and for staying 10 days was unnecessary but it is what it is. 2. The Shuttles were great... When we could get one. We would call for one from our villa and we'd be told that none were available, or we would wait for one at one of the lobby's and we would have to wait long periods of time. Empty shuttles would drive past us and when we would ask for a ride (because it was on their way), they would politely decline. Sometimes the drivers would stop and ask us if we needed a ride and we truly loved that! The fix: We ended up walking from our new room in Kantenah to Colonial every day. Which was fine as we needed to walk off the buffet lol!
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 21 janv. 2024
Dear Mr. Omar,We sincerely apologize for the challenges you've encountered during your stay with us, and we deeply regret any inconvenience caused. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to making the necessary improvements to ensure a more positive experience moving forward. Thank you for choosing the Grand Palladium Colonial Resort & Spa, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more positive and enjoyable stay.Warm regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 Satisfaisant

Deedra Kaya

Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 19 janv. 2024
Dear Mrs. Deedra Kaya,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 Satisfaisant

Ariana

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 18 janv. 2024
Dear Mrs. Ariana,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Ylli

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property is very beautiful!! Service needs to improve and the rooms…
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Kenia Rodriguez le 11 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for the five star review! Your loyalty is greatly appreciated. We hope to host you again in the near future.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Valeriy, rockaway Beach

Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Kenia Rodriguez le 30 déc. 2023
Dear Mrs. Valeriy,Thank you for this great appraisal to our Grand Palladium Colonial Resort & Spa, it is gratifying to know by your rating that your stay met your expectations.Do not hesitate to contact us to give you the best attention on your next vacation.Our warmest regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 Excellent

Adel, Erie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
great experience
Réponse de Kenia Rodriguez le 27 déc. 2023
Dear Mrs. Adel,Thank you for your great review. Happy you felt so warmly cared for by our team and that you enjoyed spending time at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We hope to have the chance to host you again.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 Satisfaisant

Andreas

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kenia Rodriguez le 27 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Grand Palladium Colonial Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor