Équipement de l’hébergement

Avis sur Wyndham Grand Phuket Kalim Bay

5 out of 5
Wyndham Grand Phuket Kalim Bay
8/18-19 Moo 6, Kamala, Phuket

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 579 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 282 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 74 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 42 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 25 avis sur 1002." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Endrit

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique la chambre, l’eau, un peu froide de la piscine car le soleil on le voit presque jamais. Temps en temps bruyant dans la chambre en entend un peu tout
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Dominic Egger le 18 févr. 2024
Cher Khun Endrit,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience chez nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié la magnifique chambre et la piscine, même si l'eau était un peu froide en raison du manque d'exposition au soleil.Nous comprenons que le niveau sonore dans la chambre a pu être gênant par moments, et nous nous excusons pour tout inconvénient occasionné. Nous prendrons des mesures pour atténuer les bruits et améliorer la tranquillité de votre séjour.Nous sommes reconnaissants pour vos commentaires positifs et vos suggestions constructives. Votre confort est notre priorité, et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau pour une expérience encore plus agréable.CordialmentDominicGeneral Manager

10/10 Excellent

NDEYE FATOU, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is perfect! I had a wonderful stay there. Thanks a lot for your kindness and your hospitality.
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Dominic Egger le 1 févr. 2023
Dear Khun Ndeye FatouAppreciate your stay and review for our resort! A unique place for special memories. We look forward to have you with us soon again. Sincere regardsDominicGeneral Manager

2/10 Horrible

Bertrand, TROIS-RIVIÈRES

Voyage en groupe
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Endroit malpropre et mal entretenu. Pour se déplacer des navettes doivent être continuellement utilisées. Ce n est PAS un 5*
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dominic Egger le 24 juil. 2022
Cher Bertrand Mes excuses pour l'expérience d'arrivée et j'ai abordé cette question avec notre gouvernante exécutive pour enquêter sur la façon dont cela s'est produit. Notre complexe est construit sur la colline de Kalim et nous avons des ascenseurs pour prendre de la hauteur afin de passer d'un étage à l'autre. Cela permet des vues incroyables. Alternativement, nous avons des voitures dans le complexe qui peuvent vous emmener du bâtiment aux autres zones du complexe. Nous continuerons à former notre équipe et à nous améliorer grâce aux commentaires de nos clients. Merci pour vos commentaires et bon voyage. Sincères salutations Dominique Directeur général

4/10 Médiocre

Eric

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
L’état général de l’hôtel est délabré pour un hôtel 5 étoiles et pas vieux moins de 5ans La propreté des chambres atroces : cafards de plusieurs sortes et tailles présents dans la chambres ce qui ne vous donne vraiment pas envie .
Séjour de 12 nuits en février 2022
Réponse de Dominic Egger le 7 mars 2022
Cher Éric Salutations du Wyndham Grand Phuket Kalim Bay et merci pour votre séjour parmi nous. Nous nous excusons pour l'événement. Lors d'un séjour ultérieur, veuillez informer immédiatement notre responsable de service que nous pouvons rectifier, car il ne s'agit pas d'un événement normal. L'hôtel dispose d'un processus de nettoyage quotidien et de pulvérisations mensuelles internationales de lutte antiparasitaire à l'intérieur et à l'extérieur. Cordialement Dominique Directeur général

10/10 Excellent

yves

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Dominic Egger le 20 janv. 2022
Dear Yves It was our pleasure having you with us. We appreciate your feedback and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 Excellent

Yannis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Dominic Egger le 3 févr. 2020
Dear "Yannis" We are very glad that we could impress you with our Wyndham Grand Phuket Kalim Bay and thank you for staying with us. We appreciate your feedback and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe hôtel , personnel très accueillant et serviable rien à dire je recommande ,
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Dominic Egger le 19 déc. 2019
Dear valued guest, Unfortunately Expedia does not let us respond in your language anymore and all reviews responses in French are getting rejected if not in English. We would like to thank you for your great review and appreciate your comment about our Team. Much appreciated and we look forward to have you with us soon again. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 Excellent

Karim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hotel , vue incroyable
Sejour exceptionnel , vue incroyable , infrastructures digne d'un 5* en couple je recommande fortement
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Dominic Egger le 19 déc. 2019
Dear "Karin" Dear valued guest, Unfortunately Expedia does not let us respond in any language anymore and all review responses are getting rejected if not in English. It was our pleasure having you with us. We appreciate your feedback on our services and as well the great views. We look forward to have you back soon again. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Au top , magnifique hôtel. Personnel très sympathique.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Dominic Egger le 6 déc. 2019
Dear valued guest, Unfortunatly on Expedia we are unable to respond in your language hence my English response. We are very glad that we could impress you with our Wyndham Grand Phuket Kalim Bay and thank you for staying with us. We appreciate your feedback on our lovely team members and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

10/10 Excellent

Julien

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nous avons passé en famille, un très bon séjour pour la quatrième fois dans cet établissement.Bonne ambiance.
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Dominic Egger le 29 oct. 2019
Bonjour Monsieur “Julien”, Je vous remercie de votre excellent commentaire. Nous serons ravis de vous et votre familie accueillir l'année prochaine. Meilleures salutations Dominic General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel disponible et accueillant. Établissement de bonne soirée commodites.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Dominic Egger le 28 juin 2019
Cher invité Merci pour votre séjour parmi nous et la reconnaissance de notre équipe pour l'excellent service. Nous sommes impatients de vous revoir lors de votre prochaine visite à Phuket. Sincères salutations Dominic

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
le cadre. la sympathie des gens et leur discrétion
Séjour de 11 nuits en mars 2019
Réponse de Dominic Egger le 28 mars 2019
Cher client Merci de visiter notre hôtel. Nous sommes impatients de vous revoir bientôt. Sincères salutations Dominic directeur général

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel top mais trop present! Chambre impecable service en chambre egalement. Massages de qualite Nourriture tres correct ainsi que les cocktails. Bien situe pas trop loin des activités mais au calme quand meme.
Séjour de 12 nuits en février 2018
Réponse de Dominic Egger le 16 févr. 2019
Cher client Merci pour votre super critique. Vous avez partagé très bien, loin du bruit, mais seulement une courte distance de Patong pour la plage, le shopping ou la vie nocturne. Nous espérons vous voir bientôt Sincères salutations Dominic

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Good
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Dominic Egger le 22 janv. 2019
Dear valued guest Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and look forward to your return. Sincere regards Dominic General Manager

8/10 Bien

Julien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour en famille
Nous avons passé un très bon séjour pour la troisième fois consécutive. Le personnel toujours aussi accueillant et dévoué. Par contre il n’y a toujours pas de salle de jeux pour les ados ( baby foot,ps4,billard... ) Sinon très satisfait dans l’ensemble.
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
Réponse de Dominic Egger le 9 nov. 2018
Cher "Julien" Merci pour votre avis sur notre hôtel! Nous sommes impatients d'avoir avec nous. Sincères salutations Dominic

8/10 Bien

Andrée

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Dominic Egger le 15 sept. 2018
Dear Andree It was our pleasure having you with us. We appreciate your feedback and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

2/10 Horrible

Ugo, Bangkok

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Room service stole a dress!! you screwed it up
My fiancée forgot a dress in the bathroom (100% sure). We called the hotel the next day to mention this. The answer was, "this is lost, sorry !" Guys, seriously ! you really need to pay your personnel a bit more to avoid this type of issue. Trust is key. You simply ruined it. This is simply not acceptable from a hotel supposed to 5 stars.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Dominic Egger le 16 août 2018
Dear Ugo, Thank you for your stay with us and glad you liked the pools. After receiving this review, I have followed up with our team to check and was informed the dress has already been sent to you. We will follow up with our team member on the communication on the lost and found items and apologies on the misinformation past on in the first instance. I am glad that the dress which was left in the bathroom has been sent to you. If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us directly. Sincere regards Dominic

8/10 Bien

Chabi, CDG

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proche de la plage de surin beach
Hôtel très agréable et très calme et isolé du bruit agité du centre ville, idéale pour un couple et en famille, très belle piscine, salle de sport... piscine privée dans la chambre par contre l’eau étais très froide dommage. La chambre très spacieuse avec sale de bain, le matelas du lit étais un peu dure et les oreillers pas trop confortables résultats j’avais mal au dos et à la nuque au réveille. Sinon dans l’ensemble c’était superbe avec une très belle vue sur la mer. Personnels accueillant.
Séjour de 9 nuits en mai 2018
Réponse de Dominic Egger le 7 juin 2018
Cher "Chabi" Merci pour votre super critique. Vous avez partagé très bien, loin du bruit, mais seulement une courte distance de Patong pour la plage, le shopping ou la vie nocturne. À bientôt Sincères salutations Dominic

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyage en famille
Tres belle hotel avec une piscine avec vue sur la mer magnifique, un peu à l'écart, il faut mieux etre vehiculé.
Réponse de Dominic Egger le 9 mai 2018
Merci pour votre super critique. Vous avez partagé très bien, loin du bruit, mais seulement une courte distance de Patong pour la plage, le shopping ou la vie nocturne. A bientôt Dominic

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
Rien à dire...top du top
Réponse de Dominic Egger le 14 avr. 2018
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires et nous espérons vous revoir bientôt. Sincères salutations Dominic

10/10 Excellent

Amadou

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel avec une vue imprenable sur la mer
Nous avons reservé une suiteb avec vue mer et piscine privée, excellent choix car la suite etait magnifique
Séjour de 7 nuits en mars 2018
Réponse de Dominic Egger le 19 mars 2018
Cher Amadou Merci d'avoir reconnu notre superbe hôtel avec piscines privées et service de navette gratuit vers la ville ou la plage. Avoir un bon petit déjeuner pour commencer la journée est important et nous sommes heureux que vous ayez apprécié la sélection. Nous sommes impatients de vous voir bientôt avec nous. Dominic

8/10 Bien

Frederic

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Dominic Egger le 12 mars 2018
Dear Frederic, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and look forward to have you back soon. Sincere regards Dominic General Manager

8/10 Bien

christophe, corneillan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéalement placé
Superbe hôtel idéalement placé à condition de louer un scooter .Dommage que l’hotel N’en dispose pas.Les navettes gratuites vers Patong seulement toute les heures et 15 personnes donc tout le temps pleines.
Séjour de 9 nuits en février 2018
Réponse de Dominic Egger le 1 mars 2018
Merci pour votre séjour à notre hôtel. Notre hôtel est joliment situé sur la colline de Kalim. Près de Patong mais assez loin du bruit. Notre service de navette est de 10h à 20h toutes les heures et un tuktuk de Patong à l'hôtel est 300 THB. Nous sommes impatients de vous avoir bientôt avec notre hôtel.

10/10 Excellent

Khalid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Février 2018
Hôtel propre avec une belle décoration ainsi qu’un service au calme Accès direct en voiture Il faut prendre la voiture pour aller au restaurant ou autres choses Machine a café dans la chambre ainsi aucun fer à repasser et un frigidaire
Réponse de Dominic Egger le 25 févr. 2018
Merci pour votre super critique. Nous sommes impatients de vous accueillir bientôt dans notre hôtel. Nous espérons vous revoir bientôt

8/10 Bien

Lionel, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel avec jolie vue
Belle chambre (suite) avec piscine sur la terrasse. Mais vue un petit peu gâchée par le bâtiment du dessous. Personnel très accueillant et agréable.
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Dominic Egger le 25 févr. 2018
Merci d'avoir reconnu notre bel hôtel avec piscines privées et service chaleureux de notre équipe. Nous sommes impatients de vous revoir bientôt dans notre hôtel.

10/10 Excellent

BOP, La Seyne sur mer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Navette plage de Kamala ?
Emplacement à proximité de Patong et des plages (Kamala, Surin etc) est idéal. Le personnel est très disponible mais la présence d'un employé parlant français serait la bienvenue. Quant à l'équipement, il ne souffre d'aucune remarque sinon qu'il est parfait.
Séjour de 22 nuits en janvier 2018
Réponse de Dominic Egger le 16 févr. 2018
Merci pour votre super critique et dommage que nous ne sommes pas rencontrés en personne dans notre hôtel. Je parle français, allemand, et anglais; Mario - notre chef de la cuisine est italien et notre directeur des ventes parle russe. Espérons jusqu'à la prochaine fois. Sincères salutations Dominic

10/10 Excellent

GIAN PIERO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre avec piscine privée Incroyalbe
Romantique , chamber suite avec piscine privée exceptionelle, la sensation d'être en villa privée avec le service d'un Hotel 5 étoiles
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
Réponse de Dominic Egger le 15 févr. 2018
Nous vous remercions d'avoir félicité notre équipe excellente et serviable, son emplacement idéal et ses incroyables suites et villas avec piscines privées. Nous sommes impatients de vous revoir bientôt.

8/10 Bien

hv, gard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super sejour
Très bonne situation entre kamala et patong mais nécessaire de louer un scooter pour se déplacer car pas de plage devant l hotel
Séjour de 20 nuits en janvier 2018
Réponse de Dominic Egger le 13 févr. 2018
Merci pour votre commentaire. Nous offrons un service de navette gratuit toutes les heures de 10h à 20h à Patong. Ce qui est génial, c'est que nous sommes très près de tout, mais assez loin du bruit. Avoir un scotter vous donne plus de flexibilité. un tuktuk de Patong à l'hôtel est de 300 Baht.

8/10 Bien

maxime, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour au calme a l'ecart de Patong
Tres bel hotel (plutot luxe) avec vue panoramique depuis casiment tous les endroits sur la baie de Patong. De belles chambres (avec piscine privee ou non), 2 piscines "publiques" de charme. Tres calme, seul le soir le bruit des piscines individuelles peut etre derangeant si votre voisin ne la coupe pas! 10 jours sur place, bien situé sur l'ile pour aller un peu partout mais attention, scooter obligatoire (ou taxi / tuk tuk) car les comodités sont a 4km environs. (Sauf si vous souhaitez rester sur place et y manger, il y en a pour tous les gouts et c'est tres bon, avec encore une fois superbe vue !) Je recommande !
Séjour de 10 nuits en janvier 2018
Réponse de Dominic Egger le 13 févr. 2018
Merci beaucoup pour votre super critique. J'aime notre hôtel avec des chambres et des piscines privées, un restaurant et des bars avec des couchers de soleil. Proche de tout mais assez loin du bruit. A bientôt...

10/10 Excellent

Said

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel au top
Un hotel tout simplement magnifique. La chambre avec piscine privée et vue sur la mer au top. Petit déjeuner sous forme de buffet très varié. Service de navette ( gratuit ) pour patong beach et jungceylon shopping mall.
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
Réponse de Dominic Egger le 24 janv. 2018
Merci d'avoir reconnu notre superbe hôtel avec piscines privées et service de navette gratuit vers la ville ou la plage. Avoir un bon petit déjeuner pour commencer la journée est important et nous sommes heureux que vous ayez apprécié la sélection. Nous sommes impatients de vous voir bientôt avec nous.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très beau séjour au Wyndham, chambre exceptionnelle avec piscine privée et vue sur océan. Hotel proche de Patong, facilité pour faire du shopping et se balader en ville. Egalement à l'écart du bruit de Patong ce qui nous a rendu le séjour très paisible
Séjour de 13 nuits en novembre 2017
Réponse de Dominic Egger le 21 janv. 2018
Merci pour votre super critique. Vous avez partagé très bien, loin du bruit, mais seulement une courte distance de Patong pour la plage, le shopping ou la vie nocturne

10/10 Excellent

Alla

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was amazing, so attentive and nice! We got the suite so we had a great view and overall very happy with our stay! Would come back and stay again!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Dominic Egger le 10 avr. 2024
Dear Khun Alla,We are elated to hear your stay in our suite offered you both a great view and a memorable escape. Your praise for our Khun team's attentiveness and kindness is greatly appreciated and reflects the warm, welcoming atmosphere we strive for at Wyndham Grand Phuket Kalim Bay. It would be our joy to welcome you back, especially with the upcoming Songkran Thai New Year festival, a truly extraordinary experience. Remember, our Zana Spa awaits to offer you another day of pure bliss with our therapeutic massages and soothing body rituals.With warm regards,DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 Excellent

Johari

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property was great the staff was good the rooms were clean beautiful views
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Dominic Egger le 10 avr. 2024
Dear Khun Johari,We’re elated to hear you enjoyed the clean rooms and our property's stunning views. Your commendation of our warm team members is greatly appreciated. Wyndham Grand Phuket Kalim Bay is an idyllic escape, and we are thrilled to have provided you with a memorable experience. It’s delightful to know the vistas from your room added to the charm of your stay.We’re looking forward to creating more extraordinary moments for you, perhaps during Songkran, our Thai New Year water festival celebrations. It’s an event not to be missed and we believe you would thoroughly enjoy the festivities.Warm regards,DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 Excellent

Jasmine

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved everything about this property. From the staff to the amenities and hotel menu! 10 out of 10!!
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Dominic Egger le 6 avr. 2024
Dear Khun Jasmine,We are thrilled that our offerings, from the attentive care provided by our team to the variety of amenities, have crafted memorable moments for you. Our goal is to deliver distinctive experiences that resonate well beyond your stay, and it seems we have succeeded! Guests like you make everything we do entirely worthwhile.We're delighted you enjoyed exploring the culinary delights at Latitude 98 and the serene ambiance that Zana Spa and Wellness provides. Should you desire another escape, the exhilarating Songkran Thai New Year Festival awaits with water celebrations that promise joy and unique traditions.We appreciate your glowing review and look forward to welcoming you back to Wyndham Grand Phuket Kalim Bay for yet another extraordinary escape.Warmest regards,DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 Excellent

Ashley

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good food and nice building for breakfast
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Dominic Egger le 2 avr. 2024
Dear Khun Ashley,We're heartened to hear you savored the Thai-infused cuisine at Latitude 98 and appreciated our distinctive architecture. Your morning moments matter to us. For your next visit, do explore our In Room Dining options, which also offer a premium range of Asian delights for a private escape. We're looking forward to celebrating the Songkran festival with unique experiences for our guests. Your acknowledgment is deeply valued.Warmly,DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 Excellent

Ashley

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and food was good
Réponse de Dominic Egger le 2 avr. 2024
Dear Khun Ashley,We are thrilled to hear you enjoyed the distinctive dining options during your stay. Our Latitude 98 Restaurant takes pride in delivering a premium Thai-infused experience coupled with an international twist that pleases every palate. Considering your appreciation for food, we thought you might be interested in exploring a session at Zana Spa's Thabtim Cafe next time. Here, you can treat yourself to healthy drinks in a serene environment after a rejuvenating spa treatment. Prepare to immerse yourself in joy and excitement as you experience Songkran, the Thai New Year, celebrating with us at the Wyndham Grand Phuket Kalim Bay.Warm regards,DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 Excellent

Marcel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr zu empfehlendes hotel sehr freundlich und zuvorkommend
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Dominic Egger le 28 mars 2024
Lieber Juan Marcel,Es ist eine Freude zu wissen, dass unser herzlicher Service und die einzigartige Atmosphäre Ihren Aufenthalt zu etwas Besonderem gemacht haben. Ich werde Ihre Worte gerne mit unserem Team weilen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch, vielleicht um unsere bevorstehenden Songkran-Feierlichkeiten für einen aussergewöhnlichen Kurzurlaub zu erkunden.Mit freundlichen GrüssenDominicHotel DirektorWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 Excellent

Michael

Voyage en couple
The staff are the best. Made us feel right at home .. thank you for everything
Séjour de 13 nuits en mars 2024
Réponse de Dominic Egger le 27 mars 2024
Dear Khun Michael,We're thrilled to know our team made you feel at home, reflecting our commitment to create warm and welcoming experiences. Should the Andaman Sea beckon you again, consider celebrating Songkran with us for a distinctive Thai New Year. Warmest regards, DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 Excellent

Dan

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dominic Egger le 10 avr. 2024
Dear Khun Dan,Your five-star rating is tremendously appreciated, and we're delighted to see you had an extraordinary escape with us. We hope to welcome you back; perhaps during the Songkran Thai New Year for more joyous moments.Warm regards, Dominic General Manager Wyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 Excellent

Ghazal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Dominic Egger le 19 mars 2024
Dear Khun Ghazal,Your gracious score illuminates our commitment to creating extraordinary experiences. As you have cherished our unique location, perched elegantly on Kalim’s hills, we hope you also found joyful moments overlooking the Andaman Sea's azure waters from Infiniti Lobby Bar. We anticipate welcoming you again for more premium stays and tranquil retreats at our Zana Spa.Warm regards,DominicGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Linda

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Dominic Egger le 14 mars 2024
Dear Linda,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. We sincerely hope that you will consider giving us another opportunity to better serve you in the future. If you do choose to stay with us again, please don't hesitate to reach out to our team directly, and we will do our utmost to ensure that your next visit exceeds your expectations.Thank you once again for sharing your feedback, Linda. We hope to welcome you back soon for a more enjoyable stay.Warm regards, DominicGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Daniel

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Der zimmerservice hat die Räume nicht vernünftig gereinigt.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Dominic Egger le 10 mars 2024
Lieber Khun Daniel,Mit Bedauern müssen wir feststellen, dass unser Zimmerservice Ihren Erwartungen hinsichtlich der Sauberkeit nicht entsprochen hat. Dies ist sicherlich nicht der Servicestandard, den wir anstreben. Wir entschuldigen uns aufrichtig für etwaige Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind. Ihr Feedback ist von unschätzbarem Wert, um sicherzustellen, dass wir unsere Housekeeping-Standards verbessern. Erwägen Sie bei der Planung Ihres nächsten Ausflugs die Entspannung bei einer der verjüngenden Therapien im Zana Spa oder geniessen Sie die thailändische Küche im Latitude 98 Restaurant. Wir sind zuversichtlich, dass unser anhaltendes Engagement für erstklassige Servicequalität das Gleichgewicht zwischen Freude und Entspannung bei Ihren zukünftigen Aufenthalten wiederherstellen wird. Für zukünftige Arrangements können Sie sich gerne direkt an mich wenden, damit wir Ihren grösstmöglichen Komfort gewährleisten können.Herzliche Grüsse,Dominic Hotel Direktor

6/10 Satisfaisant

George

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
The distances between villas and lobby is far and can not be walked due to steep roads. you have to organise a hotel car to pick you up from villa to lobby and vice virsa every time as taxies are not allowed to drop you off to the villa. Very inconvenience when you travel as a family. Rooms are quite avaragr in size not as seen on photos. A bit old as well.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Dominic Egger le 5 mars 2024
Dear Khun George,We appreciate your feedback regarding your recent stay at our hillside haven. It is regrettable to learn of the difficulties you faced with the transport between our villas and the main lobby due to the unique terrain of our resort. All buildings are easy accessible with a short walk and use of the elevators overcoming the hill. We have internal transfer and in peak period this may talke some time. The reason we are not allowing taxies driving through the resort is the keep it nice, relaxed and chilled to enjoy the views and vistas. We hope this experience will not deter you from the extraordinary experiences Wyndham Grand Phuket Kalim Bay can offer. Should you decide to join us again, consider exploring the rejuvenating treatments at Zana Spa for a tranquil escape or savoring the delightful Thai-infused cuisine at Latitude 98 Restaurant. Sipping a cocktail at the infiniti bar end enjoying the amazing sunsets. We're also excited about our upcoming Earth Hour event, with a night of star gazing that promises a magical and distinctive experience for our guests.We truly value your input, as it steers our path towards better serving our valued guests. Thank you for choosing us for your family getaway, and we sincerely hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincere regards,DominicGeneral ManagerWyndham Grand Phuket Kalim Bay

10/10 Excellent

Darrell, Nashville

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked my stay at Wyndham Grand Phuket Kalim Bay a lot. The front desk area is small and was crowded when I first checked in. In my opinion, it didn't give a great first impression but the staff were very nice and accommodating. The breakfast buffet was one of the best I've had in a hotel to be included as part of my room price. The room was great with an awesome view of Kalim Bay. The hotel is oddly laid out with various buildings and levels but I didn't mind it. Oh, and location, location! It's just a few minutes from the beach and town of town Patong. A huge plus! Overall I recommend this hotel.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Dominic Egger le 29 févr. 2024
Dear Khun Darrell,We greatly appreciate you sharing your experience at Wyndham Grand Phuket Kalim Bay.Your feedback regarding the initial check-in experience is valuable to us. We apologize for the crowded front desk area and will explore ways to enhance this aspect of our service to ensure a smoother and more welcoming arrival for our guests.It's fantastic to hear that you found our sumptuous breakfast buffet to be one of the best you've had. We take pride in offering a wide variety of delicious options to start our guests' days off right.We're pleased to hear that you enjoyed your room and the breathtaking view of Kalim Bay. While our layout built on the hill with 19 buildings, may be unconventional, it enables amazing views from different vantage points. From your room, from the Deck infiniti pool, the infiniti bar for amazing sunset &cocktail sipping, Breakfast from Latutide 98 terrace with a nice sea breeze and not to forget from our Wyndham Orchard right at the top enabling views from the bamboo swing all over Patong Bay. We're glad it didn't detract from your overall experience.And of course, we couldn't agree more about our prime location near the beach and the bustling town of Patong. We're thrilled that this added to the enjoyment of your stay.Thank you for recommending our hotel, Darrell. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another memorable stay.We look forward to have you with us soon again. Sincere regardsDominicGeneral Manager

8/10 Bien

Elizabeth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
Réponse de Dominic Egger le 27 févr. 2024
Dear Khun Elizabeth, Appreciate taking the time to leave a review for our resort. Our resort offers a great view over Patong bay and the Andaman Sea. Infiniti bar is a great place to sip a cocktail and enjoy the most amazing sunsets. In the morning a walk in our Orchard and enjoy the bamboo swing enables a relaxing atmosphere in the green with vies to Patong. Sincere regardsDominicGeneral Manager

4/10 Médiocre

Zachary

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Checking in was much more difficult than it needed to be. We had to fill out multiple pages of information before being asked for more money just to get our room key. Thankfully it was refundable but it would have been nice to know since we needed to withdraw more cash. Checking out was also frustrating as our flight didn’t leave from Phuket until 10 pm and the latest they could give us was 1pm. The bathrooms were also very small and the water pressure and temperature was inconsistent. They were also trying to sell us on their membership. They called our room multiple times(once while we were still sleeping) and then asked us to come see them at the front so they could try to convince us to pay more money for benefits we didn’t need.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Dominic Egger le 18 févr. 2024
Dear Khun Zachary,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the challenges you experienced during your stay, and we appreciate your candid comments.The registration card in Thailand is a government requirement and unfortunately we are not able to get away with this. Regarding the check-out time limitation, it is currently high season and the hotel is running full occupancy. hence we are not able to extend late check-outs. If you know you have a late night flight you have the option of either book another night in advance or leave the luggage and use the facilities until the end of the day and have a shower at our change rooms at the Gym. Once again, we apologize for any inconveniences you faced and appreciate your honest feedback.Sincere regards,DominicGeneral Manager

10/10 Excellent

Donna

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Dominic Egger le 17 févr. 2024
Dear Khun Donna, We appreciate your stay and rating of our resort. We look forward to have you with us soon again. Sincere regardsDominicGeneral Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really nice and clean The staff was kind
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Van Pongsak le 5 févr. 2024
Dear Valued Guest, Your 10* rating is greatly appreciated and we are glad to hear that your experience was as positive as we had hoped. We are happy to hear that cleanliness and our team member made positive impression in particular.Thank you for choosing us.Kind Regards, Van PongsakGuest Experience and Quality Manager

8/10 Bien

Bent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Van Pongsak le 5 févr. 2024
Dear Khun Bent, We love to see positive ratings! Thank you so much, from all of us at the hotel! We appreciate your support of our hotel and look forward to welcoming you back in future!Kind regards,Van PongsakGuest Experience and Quality Manager

6/10 Satisfaisant

Poul Verner

Les points forts : Propreté et personnel et service
1 uges ophold.
Hotellet bærer præg af at være slidt. Aircondition larmede og hotellet er meget lydt. Personalet er smilede og imødekommende. Morgenbuffet er overvældende med alt hvad hjertet begærer. Super restaurant med en fantastisk udsigt.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Van Pongsak le 28 janv. 2024
Dear Khun Poul Verner, Thank you for taking the time to provide us with feedback on your recent stay at our property. We are pleased to hear that you appreciated the staff are smiling and welcoming. Glad that the breakfast buffet is overwhelming with everything the heart desires. Super restaurant with a fantastic view.However thank you for your feedback with air conditioning was noisy, our apologies for inconvenience cause. With the deluxe room we will have a very focused maintenance program earlier during quarter 2, and we need to elevate this room to the top of the program. Also it will give me the opportunity to find a way to make it right for our guests.Kind Regards,Van PongsakGuest Experience and Quality Manager