Avis
7,6
Bien
8,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
13 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Management le 25 juil. 2019
We're sorry that you didn't seem to enjoy your stay. We hope you give us a second chance in the future to wow you with our service!
8/10 Bien
Rohan Rajan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Équipements
Rohan Rajan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 21 mai 2024
Thank you for sharing your experience Rohan. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
10/10 Excellent
Stanley
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stanley
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 21 mai 2024
Thank you Stanley, for taking the time to share your experience. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
10/10 Excellent
Ellen
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ellen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 14 mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience Ellen. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
10/10 Excellent
Janet
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 9 mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience, Janet. We are thrilled you enjoyed your stay and the EV charger!
6/10 Satisfaisant
Danielle
3 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Danielle
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 3 mai 2024
Thank you Danielle, for sharing your experience. We are so sorry this stay fell short of expectations and would love the opportunity to speak with you directly. If you could, please call the hotel and ask for Lacey so we can address this issue.
8/10 Bien
Jeanne
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 4 mai 2024
Hi Jeanne, we're so glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again!
10/10 Excellent
Alan
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 2 mai 2024
Thank you for the 5 star review Alan!
4/10 Médiocre
suzanne
30 avr. 2024
suzanne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 21 mai 2024
Thank you for sharing your experience. We are so sorry this stay fell short of expectations and would love the opportunity to speak with you to learn more. If you could, please call the hotel and ask for Lacey so we can address any issue.
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en famille, Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 2 mai 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience Patricia. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
8/10 Bien
george
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
george
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 2 mai 2024
Thank you for the review George. We appreciate your feedback and look forward to hosting you again!
8/10 Bien
Pearl
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Pearl
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 25 avr. 2024
Thank you for sharing your experience Pearl. We strive to make sure each stay is exceptional and will use this information to improve our guest experience. Thank you for your valuable feedback.
4/10 Médiocre
Santana
Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Santana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 24 avr. 2024
Thank you for sharing your experience. We are so sorry this stay fell short of expectations and would love the opportunity to speak with you directly. If you could, please call the hotel and ask for Lacey so we can address this issue.
8/10 Bien
Jennifer
22 avr. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 14 mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience Jennifer. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
4/10 Médiocre
Santana
Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Santana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 24 avr. 2024
Hello Santana, thank you for sharing. We are so sorry this was your experience. Please reach out to us here at the hotel.
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Kelly
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 24 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
6/10 Satisfaisant
Shallan
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shallan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 18 avr. 2024
Hi Shallan, thank you for sharing your experience. We're glad you enjoyed! Due to our location with the mall and its traffic we do secure all side doors to ensure guests safety, making them only accessible by room key. We apologize for the inconvenience.
10/10 Excellent
Roger
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 18 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
8/10 Bien
Brooklyn
Voyage en famille, Voyage en groupe
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Brooklyn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 8 avr. 2024
Thank you for the review!
6/10 Satisfaisant
Rosemary
3 avr. 2024
Rosemary
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 24 avr. 2024
Thank you for the review Rosemary, we hope to see you again!
10/10 Excellent
SNJEZANA
31 mars 2024
SNJEZANA
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 24 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
10/10 Excellent
Barbara, Calgary
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 1 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience Barbara. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
6/10 Satisfaisant
Harley
27 mars 2024
Harley
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 18 avr. 2024
Thank you for the review!
6/10 Satisfaisant
Frederick
23 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Frederick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 25 mars 2024
Thank you for sharing your review, we hope to host you again!
6/10 Satisfaisant
Betty
Voyage en groupe
23 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Betty
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 25 mars 2024
Thank you Betty, we are always looking to better ourselves and appreciate your feedback. I hope you'll find continued improvements as you stay!
8/10 Bien
Dillon
19 mars 2024
Dillon
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 10 avr. 2024
Thank you for the review Dillon!
8/10 Bien
Jeremy
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jeremy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 18 mars 2024
Thank you for sharing your experience. We strive to make sure each stay is exceptional and will share this information with our security to ensure this is remedied. Thank you for your valuable feedback!
4/10 Médiocre
William
Voyage en famille
17 mars 2024
William
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 18 mars 2024
Thank you for sharing your experience, William. We strive to make sure each stay is exceptional and will use this information to improve our guest experience. Thank you for your valuable feedback.
10/10 Excellent
Allison
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allison
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 15 mars 2024
Thank you for sharing Allison! We are so happy you and puppers enjoyed your stay with us!
8/10 Bien
Shawna
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawna
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 11 mars 2024
Hi Shawna, we're so happy to hear you enjoyed your stay with us, please visit again!
8/10 Bien
Janine Pearl
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 mars 2024
Janine Pearl
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 11 mars 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience Janine. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
8/10 Bien
Sidney
6 mars 2024
Les points forts : Équipements
Sidney
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 6 mars 2024
Hi Sidney, thank you for taking the time to share your experience. We are so thrilled you enjoyed your stay and we hope to host you again!
10/10 Excellent
Natasha
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasha
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 5 mars 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience Natasha. The incidental hold could take 3-5 business days to drop off, give us a call if this has passed. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
4/10 Médiocre
Patrick
Voyage d’affaires
4 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 4 mars 2024
Thank you for sharing your experience Patrick. We are sorry this stay fell short of expectations and would love the opportunity to speak with you directly. If you could, please call the hotel and ask for Lacey so we can address this issue.
10/10 Excellent
Charles
Voyage en famille, Voyage d’affaires
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 5 mars 2024
Hi Charles, we are so glad you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to share your feedback!
10/10 Excellent
Scott
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 4 mars 2024
Thank you, Scott, for taking the time to share your experience. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you again!
8/10 Bien
Russ
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Russ
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 4 mars 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience. We are thrilled you enjoyed your stay and apologize for the inconvenience with the pool maintenance.
6/10 Satisfaisant
Gavin
27 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gavin
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 24 avr. 2024
Thank you for the review!
6/10 Satisfaisant
Terry
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 4 mars 2024
Thank you for sharing your feedback. At this time stayover service is by provided by request, I apologize this was not better communicated. Please know we are more than happy to provide stayover cleaning and are very sorry this stay fell short of expectations.
10/10 Excellent
LESLIE
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LESLIE
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bring back the omelette man!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Kelsey
21 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelsey
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 22 févr. 2024
Hi Kelsey, thank you for sharing your experience. I'm very sorry this stay fell short of expectations. While unavoidable situations arise, you should always feel heard and valued as our guest. I would love the opportunity to speak with you directly about your stay. If you would, please call the hotel and ask for Lacey.
2/10 Horrible
Wade
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wade
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 22 févr. 2024
Hi Wade, thank you for sharing your experience. We are so sorry this stay fell short of expectations and would love the opportunity to speak with you directly. If you could, please call the hotel and ask for Lacey so we can address this issue.
10/10 Excellent
Richard
Voyage d’affaires
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bed
Richard
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 22 févr. 2024
Hi Richard, thank you for sharing your experience. We strive to make sure each stay is exceptional and will use this information to improve our guest experience. Thank you for your valuable feedback.
10/10 Excellent
Brian
20 févr. 2024
Brian
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 22 févr. 2024
Thank you so much Brian for taking the time to share your experience. We are thrilled you enjoyed your stay and look forward to hosting you both again!
6/10 Satisfaisant
Aundrea
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
It's a little older but it's a great location!
Aundrea
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Stephanie
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephanie
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Jill
19 févr. 2024
Jill
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 25 mars 2024
We're so happy you enjoyed your stay and thank you for the positive feedback!
6/10 Satisfaisant
Karen, Libby
Voyage en couple
17 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Karen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lacey James - General Manager le 20 févr. 2024
Hi Karen, thank you for taking the time to share your experience. We will be looking into the issues you shared. Please never hesitate to reach out as we'd love the opportunity to correct any oversight while you're our guest.
10/10 Excellent
james
Voyage en famille
17 févr. 2024
james
Séjour de 1 nuit en février 2024