Avis
8,4
Très bien
8,2/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jason - GM le 16 oct. 2023
Chère katia,Merci pour votre commentaire sur le Cooinda Lodge Kakadu. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez trouvé notre emplacement près de Yellow Water pratique. Au Cooinda Lodge Kakadu, nous nous efforçons d'offrir à tous nos clients une expérience d'hospitalité de la plus haute qualité. Nous nous engageons à faire en sorte que chaque séjour soit aussi confortable et agréable que possible. Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience.Jason CleverleyDirecteur généralCooinda Lodge - Tourisme Kakadu
8/10 Bien
David
29 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cher mais bien
David
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
MME
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
du confort en pleine nature!
MME
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
PIERRE, Lot
Voyage en couple
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PIERRE
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
didier
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le calme, les piscines, l'accueil agréable
didier
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
DOMINIQUE, FEYZIN / FRANCE
13 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
une oasis dans un billabong perdu
DOMINIQUE
Séjour de 2 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Morgane
10 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lodge agréable pour un stop de 24 heures
Morgane
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Mitchell Gawthorn le 27 mai 2019
Wow, what a wonderful season we have experienced this year!
Thank you for taking the time to provide us with some great feedback regarding your visit to us here in Kakadu National Park. On behalf of Kakadu Tourism, I appreciate you taking the time to provide us with your honest views, this helps our future guests gain a better understanding of what to expect for their trip.
Warmest regards,
Mitchell Gawthorn
Operations Manager
10/10 Excellent
thierry
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
thierry
Séjour de 2 nuits en août 2018
8/10 Bien
Vincent
8 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel Hotel bien entretenu, tb localisé excursion
Vincent
Séjour de 1 nuit en août 2018
8/10 Bien
Dominique
5 août 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Très bien placé
Dominique
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
BERNARD
23 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre renovée , atmoshphere sympa,bcp de charme
BERNARD
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Sebastien
24 oct. 2017
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Pas mal pour une courte étape
Sebastien
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de Vanessa Thomson le 5 nov. 2017
Dear Sebastien,
Thank you for your feedback.
It is nice to read that you did enjoy your Pandanus Lodge Room and Restaurant.
We pride ourselves on offering friendly and knowledgeable service so it is very disappointing to read that you found the service not always to be as such, please accept our apologies.
Guest feedback is vital to us improving across all areas, so we thank you for sharing and hope we can welcome you back and exceed your expectations on your next visit.
Sincerely,
Cameron Simpson -
Front Office Manager
8/10 Bien
ETIENNE
23 mars 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
ETIENNE
Réponse de Vanessa Thomson le 22 avr. 2017
Dear Etienne,
Thank you for taking the time to review your stay.
We are delighted to hear that you had a lovely time with us and enjoyed the Restaurant, swimming pool and friendly staff.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team.
Thank you for staying with us, we hope to welcome you back sometime.
Kind Regards
Cameron Simpson
Front Office Manager
8/10 Bien
Gerard
18 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Tout est tres cher car situation de monopole
Gerard
Réponse de General Manager le 26 nov. 2016
Merci pour votre commentaire sur notre Cooinda Lodge Kakadu géré par Accor. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne
Cordialement,
Matt Payne
chef de réception
4/10 Médiocre
Estelle, Paris
5 août 2016
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Estelle
Réponse de General Manager le 3 oct. 2016
Hi Estelle,
Thank you for your review.
Even though the Flash Tents were not our products we do apologise if we were not able to meet your expectations on this occasion.
The cleanliness of the campground shower blocks are often rated extremely highly by your fellow travellers - our Public Areas cleaners deep-clean these areas between 10:30am-12:30pm then undertake a freshen up at around 3pm every single day. Please understand with nearly 500 guests per day in the campground it is difficult to determine how these areas are treated overnight. A couple of other reviewers have suggested placing mops in each shower block and this is certainly a suggestion we will be taking under advisement.
Irrespective, we appreciate you choosing to travel so far to visit us and we trust your journey home was a safe one.
Regards,
Matt Payne
Front Office Manager
8/10 Bien
Pascale, Toulouse
26 juil. 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Camper avec du confort
Pascale
4/10 Médiocre
Catherine, Marseille
12 juil. 2016
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Catherine
4/10 Médiocre
SERGE
29 mai 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
2 jours suffises
SERGE
10/10 Excellent
jean-marc, Lyon
28 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un excellent hôtel
jean-marc
6/10 Satisfaisant
Sandrine, Paris
10 mai 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Dépaysement assuré
Sandrine
8/10 Bien
Henri, ville origine
8 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
un joli parc
Henri
8/10 Bien
jacques, issambres sud france
20 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bien situé
jacques
Réponse de Vanessa Thomson le 4 juil. 2015
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions pour l'avis formidable que vous avez laissé sur notre hôtel! Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
Vanessa Thomson
8/10 Bien
jojo, quebec, canada
3 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel a cooinda
jojo
Réponse de Vanessa Thomson le 13 avr. 2015
Thank you for taking the time to post your 4 star review of resort. I see you visited us during March when we were experiencing some very high temperatures and humidity, I do hope you didn't find it too uncomfortable.
On behalf of the management & staff I extend a warm welcome back to you.
Kind regards
8/10 Bien
Nathalie, Bayonne
18 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien situé pour visiter KAKADU
Nathalie
Réponse de Vanessa Thomson le 6 juin 2015
Dear Nathalie,
Thank you for taking the time to review the hotel.
I am glad that you were very pleased with the quality of our rooms.
Kind Regards,
Vanessa Thomsson
6/10 Satisfaisant
Rémi, Nouméa
21 juin 2014
Les points forts : Personnel et service
Bien mais
Rémi
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement exceptionnel pour la Yellow River
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Famille, Singapour
5 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Etape très sympa
Famille
8/10 Bien
Pascale, Paris
25 mars 2013
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Etape calme
Pascale
10/10 Excellent
Juan
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Rhonda
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rhonda
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
peter
Voyage en groupe, Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
peter
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
4 mars 2024
Les points forts : Équipements
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Joelene
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joelene
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Ash
30 janv. 2024
Ash
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
H N
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superb place
H N
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jason - GM le 1 févr. 2024
Thank you so much for your kind words. Our team are really shining and I appreciate you noticed. I am so glad you had a wonderful holiday.
10/10 Excellent
Shona
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shona
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jason - GM le 1 févr. 2024
Thanks you so much. I am so glad you loved our Eco Tents, we have so many more accommodation offerings in the upcoming season. Hopefully we will se you again.
6/10 Satisfaisant
Tito
15 janv. 2024
Tito
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jason - GM le 1 févr. 2024
Thank you for your review. I hope you have a wonderful day.
8/10 Bien
Jennifer
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jason - GM le 4 janv. 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that our staff provided attentive care during your stay, especially in accommodating your preferences. Our team is dedicated to ensuring our guests feel valued and comfortable, even when there are unexpected challenges.We regret the inconvenience caused by the closure of the boat ramp and any miscommunication with your booking through Wotif. We appreciate your understanding and are glad that you found value in the pricing offered through the platform.Thank you again for choosing to stay with us. We hope to welcome you back in the future, ensuring an even smoother and more enjoyable experience.Warm regards,Jason CleverleyGeneral ManagerKakadu Tourism
8/10 Bien
Victor
Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jason - GM le 4 janv. 2024
We're delighted to hear that you appreciated the natural beauty of our property and found your room both clean and comfortable. Creating a serene and welcoming environment for our guests is a priority for us, and your feedback is greatly valued.Regarding the missing TV remote, we apologize for this inconvenience. We appreciate you reporting it to our front desk, and we have taken steps to ensure such issues are promptly addressed in the future.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon for an even more seamless experience.Warm regards,Jason CleverleyGeneral ManagerKakadu Tourism
10/10 Excellent
Yvette
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvette
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jason - GM le 1 févr. 2024
Thank you so much. And the waterways are mind blowing. I appreciate your comments, have an amazing day,Jason CleverleyGeneral Manager
10/10 Excellent
Claudia
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jason - GM le 4 janv. 2024
Thank you so much, we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Prue
9 déc. 2023
Prue
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jason - GM le 4 janv. 2024
Thank you so much, we hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Justin
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Justin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jason - GM le 4 janv. 2024
Thank you for taking the time to share your experience with our glamping tent accommodation. We are glad to hear that you found it to your liking and that our shared bathroom facilities exceeded your expectations.We understand your concerns regarding the pricing and dining options at our location. Operating in a remote area like Kakadu does bring unique challenges, particularly in terms of logistics and supply, which can impact our pricing structure. We strive to offer a balance of quality and value, and your feedback is crucial in helping us evaluate our offerings.We appreciate your comments on our dining options as well. We continuously aim to enhance the quality and variety of our culinary experiences and will take your observations into consideration as we seek to improve.Thank you again for staying with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an experience that meets all your expectations.Warm regards,Jason CleverleyGeneral ManagerKakadu Tourism
10/10 Excellent
Thorben
Voyage en couple
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thorben
Réponse de Jason - GM le 24 nov. 2023
Thank you so much for your wonderful review.I'm so glad you had a wonderful stay.
8/10 Bien
Kara
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kara
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Jason - GM le 16 oct. 2023
Dear Kara, Thank you so much for your review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at Cooinda Lodge Kakadu and appreciate your kind words about our glamping tent accommodation and staff, as well as the vibe of the resort. We strive to provide a warm and comfortable atmosphere for all of our guests. We are sorry to hear that you found the buffet breakfast lacked variety after a few days. At Cooinda, we believe in providing fresh, local ingredients of the highest quality with a variety of options to choose from. We will take this feedback on board as we continuously strive to improve our guests’ experience. We also sincerely apologize for any dissatisfaction with the shared bathroom facilities not being sufficiently ventilated at night due to humidity. This is not an acceptable standard and we will ensure that this is addressed right away so that all our guests can enjoy a comfortable stay with us. Thank you once again and we look forward to welcoming you back soon!Jason CleverleyGeneral ManagerCooinda Lodge - Kakadu Tourism
8/10 Bien
P.Brouwer
7 oct. 2023
P.Brouwer
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Jason - GM le 16 oct. 2023
Thank you so much for joining us at Cooinda, we look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Jinwoo
Voyage en famille
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jinwoo
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Jason - GM le 16 oct. 2023
Thank you so much for the glowing review, we look forward to seeing you back again soon.
10/10 Excellent
Martin
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Maria
Voyage en couple
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jason - GM le 24 nov. 2023
Thank you so much for your wonderful review. I am so glad you enjoyed your time with us.