Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Customer Service Satisfaction Team le 31 oct. 2023
AlohaWe are in the process of renovating the hotel and do hope you return and stay with us to see our improvements. Mahalo
6/10 Satisfaisant
Benoit
Voyage en famille
14 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Benoit
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Dale le 18 juil. 2023
Thank you for your recent feedback concerning your stay at the Royal Kona Resort. We are extremely sorry to hear about your negative experience. We will be forwarding your review to our team to look into the concerns you have listed so we can improve our service.
10/10 Excellent
Erika
25 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Erika
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Dale le 25 mai 2023
Mahalo! We appreciate your valuable feedback. We will be reviewing your concerns so we can give our guests the best service, we hope that you had a beautiful time on the island and will keep us in mind on your next trip.
4/10 Médiocre
Jean
17 mars 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Customer Satisfaction Team le 17 mars 2023
Thank you for sharing your feedback! We are sorry to read that you did not enjoy your stay. The Royal Kona is oceanfront and due to the tropical location and weather, the rooms can get humid at times, but this is easily remedied by opening your balcony doors. The rooms also have a full a/c unit as well. The resort is welcoming to all guests, of all ages, and does not cater to any one group. We do hope that you had a wonderful time on the Big Island otherwise and do hope that you will consider us in the future. We would be happy to ensure that you are happier with your stay.
6/10 Satisfaisant
Morgane
8 sept. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Honeymoon à Hawaï
Morgane
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Dale le 12 sept. 2022
Mahalo! We appreciate your valuable feedback. We will be reviewing you concerns so we can give our guests the best service, we hope that you had a beautiful time and will keep us in mind on your next trip.
6/10 Satisfaisant
Alexandra
12 août 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Alexandra
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dale le 15 août 2022
Mahalo! We appreciate your valuable feedback.
10/10 Excellent
christophe
Voyage en famille
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
christophe
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Customer Satisfaction Team le 5 août 2022
Thank you so much for sharing your positive review! We are so delighted to read that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back again in the future!
8/10 Bien
Noëlle, Gatineau
Voyage en famille
16 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noëlle
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Customer Satisfaction Team le 17 janv. 2022
Mahalo for sharing your positive feedback!
6/10 Satisfaisant
Sofiia
26 mai 2024
Sofiia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Don
Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Don
Séjour de 4 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Lisa
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Sonoka
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonoka
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Michele
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Laura
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Dale le 24 mai 2024
Mahalo! We appreciate your valuable feedback. Being a tropical destination, we do our absolute best to not have any bugs, insects, etc and when we are made aware of these issues our staff remedies them straight away. We will be addressing your concerns to make sure we offer the best service to our guests.
6/10 Satisfaisant
shi, brookly
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté
shi
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Dale le 21 mai 2024
Thank you for your recent feedback concerning your stay at the Royal Kona Resort. We are extremely sorry to hear about your negative experience. We will be forwarding this review to our team to address the concerns you have listed to improve the service for our guests.
4/10 Médiocre
Susan Marie
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan Marie
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 20 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are very sorry that you were not aware of the resort fees, which are noted on your checkout page when you book. You booked a Standard room, which does not offer views of the ocean. We are sorry that you were unhappy and will share your feedback with our team. We hope that you enjoyed your time in Kona.
10/10 Excellent
ROBERT
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ROBERT
Séjour de 10 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 20 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are delighted that you had an amazing stay and we hope to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Ray
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ray
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 20 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are happy that you enjoyed our location and we hope to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Corey
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Corey
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 20 mai 2024
Mahalo for your feedback!
8/10 Bien
Elizabeth Ann, Fair Oaks
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth Ann
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Dale le 16 mai 2024
Mahalo! We appreciate your valuable feedback.
8/10 Bien
Marcus
Voyage en famille, Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcus
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Dale le 16 mai 2024
Mahalo! We appreciate your valuable feedback. We will be reviewing your concerns so we can give our guests the best service, we hope that you had a beautiful time on the island and will keep us in mind on your next trip.
6/10 Satisfaisant
Mario
15 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Dale le 16 mai 2024
Mahalo! We appreciate your valuable feedback.
10/10 Excellent
Lori
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Dale le 15 mai 2024
We are delighted that you enjoyed it and we hope to welcome you back again in the future!
8/10 Bien
Qi
14 mai 2024
Qi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Dale le 21 mai 2024
Mahalo! We appreciate your valuable feedback.
8/10 Bien
James
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Dale le 15 mai 2024
Mahalo! We appreciate your valuable feedback.
8/10 Bien
Jason, Chelsea
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 14 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Mike
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 12 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 13 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are delighted that you enjoyed it and we hope to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Lori
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 13 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are delighted that you enjoyed it and we hope to welcome you back again in the future.
10/10 Excellent
Gina
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 13 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are delighted that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back again in the future.
8/10 Bien
Tevan
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tevan
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 13 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are delighted that you enjoyed your stay and that service was great. We hope to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Larisa
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larisa
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 13 mai 2024
Mahalo for your feedback!
8/10 Bien
ATSUYA, miyoshi-chi miyoshigaoka
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
ATSUYA
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 13 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are happy that you enjoyed your stay and that the staff provided great service! We hope to welcome you back again in the future!
6/10 Satisfaisant
Jacob
8 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Dale le 10 mai 2024
Mahalo! We appreciate your valuable feedback.
10/10 Excellent
Ronald
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 8 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are delighted that you enjoyed our Deluxe Oceanfront Corner King room! We hope to welcome you back again in the future!
8/10 Bien
Kevin, Monterey Park
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 8 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are delighted that you enjoyed your stay with us and the beautiful views. We hope to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Stuart, san carlos
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 7 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are very happy that you enjoyed your stay and that our staff provided great service. We hope to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Felix
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felix
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 6 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are delighted to be your go to for the Big Island! We hope to welcome you back again real soon!
6/10 Satisfaisant
Stacy
6 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacy
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 7 mai 2024
Mahalo for your feedback!
2/10 Horrible
Kim
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 6 mai 2024
Thank you for sharing your feedback! You booked a Deluxe Standard Room, which is the room that you were assigned to. The standard rooms do not provide a view of the ocean. Our staff did address this and your concerns and we are sorry that you were dissatisfied. We hope that you had a lovely time on the Big Island.
10/10 Excellent
Mark
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 6 mai 2024
Mahalo for your feedback!
6/10 Satisfaisant
Leanne
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Leanne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 6 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are very sorry that you did not enjoy your room experience and that there was an issue with service at Don's. We will share your feedback with our team to ensure that the room is addressed. We hope that you had a lovely time on the Big Island.
8/10 Bien
Anissa
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Anissa
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 6 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are happy that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Michelle
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 6 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are delighted to read that you enjoyed our location and we hope to welcome you back again in the future. We are renovating the exterior of the Lagoon Tower currently and we hope to provide an improved experience next time.
6/10 Satisfaisant
Mick
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Mick
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 6 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are very sorry that you did not enjoy the bedding in your room. We would be happy to welcome you back and ensure that you have a more comfortable stay.
8/10 Bien
Christopher
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Christopher
Séjour de 14 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 2 mai 2024
Mahalo for your feedback! We are working on renovations and do hope to welcome you back to an improved experience in the future!
8/10 Bien
DeNelle Rene, Burien
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DeNelle Rene
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 2 mai 2024
Mahalo for your positive review! We are happy to read that you enjoyed your stay with us! We are sorry that you were not aware of the security hold - it should be stated in your terms and conditions when booking. We hope to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Renee
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Renee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Enmanuel
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enmanuel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 30 avr. 2024
Mahalo for your feedback!
6/10 Satisfaisant
Neena
29 avr. 2024
Neena
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 30 avr. 2024
Mahalo for your feedback! We are happy that you enjoyed your stay and we appreciate your feedback regarding service! We always want our guests to feel at home with us and will share your feedback with our team for improvement. We hope that you had a lovely time in Kona and will join us again in the future!
8/10 Bien
Torey
29 avr. 2024
Torey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Satisfaction Team le 20 mai 2024
Mahalo for your feedback!