Avis sur Jolly Beach Antigua - All-inclusive
Jolly Beach Antigua - All-inclusive
Bolans Village, St. Mary's, P.O.Box W2009, Jolly Harbour, Antigua
Avis
7,2
Bien
7,4/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
26 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 20 nuits en février 2024
Réponse de Management le 27 mars 2024
Thank you!
8/10 Bien
Nathalie
18 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Reception le 29 mai 2023
Thank you for your feedback
2/10 Horrible
Manon
1 févr. 2023
Manon
Séjour de 5 nuits en janvier 2023
Réponse de Management le 7 févr. 2023
Thank you for your feedback
6/10 Satisfaisant
Isabelle
Voyage en famille
14 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service
Isabelle
Réponse de Management le 16 janv. 2023
Thank you for staying with us. We are always working to enhance our service.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en juillet 2019
Réponse de Brian Sang, General Manager le 25 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing our resort as your vacation destination and taking the time to share your experience with us.
We are happy to hear that you enjoyed our hospitable team and our stunning mile-long beach.
Your kind words are appreciated and will certainly be shared with them as they made your stay memorable.
It is regrettable to hear that we were unable to exceed your expectations and for such we extend our sincerest apology; rest assured that your concerns are noted and will be shared with our team aimed towards to improvement of our overall vacation experience.
It was truly a pleasure hosting you and we look forward to your return for a holiday experience surpassing your last.
Thank you.
Kind Regards,
Brian Sang,
General Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en février 2019
Réponse de Brian Sang, General Manager le 1 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your experience and rating of your exciting holiday with us.
We are happy to know that you enjoyed your visit to our beautiful mile long beach, Caribbean destination and will keep improving to make your experience even better.
Thank you.
Kind Regards.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Club all inclusive quoi
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Rudy Richardson, General Manager le 18 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing our resort as your vacation destination and sharing your experience with us.
We are happy to hear that you enjoyed our favourite attraction - the captivating mile long beach.
Please accept our apologies for any inconvenience and know that we continually aim to improve the structure of the resort for your comfort.
Our aim is to provide a great vacation and will make you our star.
Thank you.
Kind Regards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 janv. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 25 nuits en décembre 2018
Réponse de Rudy Richardson, General Manager le 15 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Starfish Jolly Beach Resort and Spa as your vacation destination and sharing your amazing experience with us.
We are most enthused to hear that our teams made your entire vacation experience memorable.
It is and will continue to be their pleasure to provide you with this great vacation and to receive your commendations which will be shared with them.
We look forward to your next visit where the experience will be even greater as we continue to improve for your enjoyment.
Kind Regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Rudy Richardson, General Manager le 7 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Starfish Jolly Beach Resort and Spa as your vacation destination and sharing your amazing experience with us.
It is a pleasure to know that you enjoyed our welcoming resort with friendly and helpful teams and the comfort of your room.
Your commendations are appreciated and will be shared with our teams as they truly enjoy providing a great vacation experience.
Our aim is to provide the best holiday and will keep improving to make your next visit even better.
Thank you.
Kind Regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Rudy Richardson, General Manager le 21 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share a rating of your exciting experience with us.
We are happy to know that you enjoyed your visit to our mile long beach, Caribbean destination and will keep improving to make your experience even better.
Thank you.
Kind Regards.
6/10 Satisfaisant
Annie
16 avr. 2018
Annie
10/10 Excellent
thierry
8 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
magnifique
thierry
Réponse de Rodrigo le 9 avr. 2018
Dear guest!
Thank you for your score and comments, this help us to improve our services.
Kind regards
8/10 Bien
André Buist, Québec, Canada
3 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel avec bel emplacement sur la plage
André Buist
Séjour de 14 nuits en mars 2018
Réponse de Rodrigo le 9 avr. 2018
Dear guest!
Thank you for your score and comments, this help us to improve our services.
Kind regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel bien situé sur une très belle plage
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Fitzroy
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Fitzroy
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 13 mai 2024
Thank you for your comments.
10/10 Excellent
Tamara
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tamara
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de management le 16 mai 2024
Thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
manuel
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
manuel
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 10 mai 2024
Thank you for staying with us. We are always working on improving our property for a greater guest experience.
6/10 Satisfaisant
Nicole J
9 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole J
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de management le 10 mai 2024
Thank you for staying with us. We are always working on improving our property for a greater guest experience.
6/10 Satisfaisant
cynthia
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
cynthia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Management le 9 mai 2024
Thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
JOANNE
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
JOANNE
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 8 mai 2024
Thank you for staying with us. We are always working on improving our property for a greater guest experience.
2/10 Horrible
Georgia
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de management le 8 mai 2024
Thank you for staying with us. We are always working on improving our property for a greater guest experience.
2/10 Horrible
Arnis
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arnis
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 6 mai 2024
Thank you for staying with us. We are always working on enhancing our property for a greater guest experience.
8/10 Bien
Gordon
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gordon
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Management le 6 mai 2024
Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
H BRIAN
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
H BRIAN
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de management le 6 mai 2024
Thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
Roger
2 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de management le 6 mai 2024
Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Jenaya Sheree
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenaya Sheree
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 30 avr. 2024
Thank you for staying with us
4/10 Médiocre
Dario, Miami
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dario
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 26 avr. 2024
Thank you for staying with us and we are sorry that you may have experience any inconvenience during your stay. We are always working on improving our property for a greater guest experience.
6/10 Satisfaisant
Nicole
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Nicole
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 24 avr. 2024
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
karishma
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Équipements
karishma
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 24 avr. 2024
Thank you for staying with us
6/10 Satisfaisant
Zhan peng
21 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Zhan peng
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Management le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback
6/10 Satisfaisant
kevin
18 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
kevin
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 19 avr. 2024
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Indra
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Indra
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 17 avr. 2024
Thank you for your comments.
8/10 Bien
Safiyyah felita
14 avr. 2024
Safiyyah felita
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 14 avr. 2024
Thank you for your kind words.
6/10 Satisfaisant
Tomkeshia
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Tomkeshia
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 14 avr. 2024
Thank you for your comments
2/10 Horrible
Paulina
12 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paulina
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 12 avr. 2024
We are sorry not to have met your expectations. We offer the very best value in Antigua on the best beach on the island and apologize if you feel you received anything less.
10/10 Excellent
Tanyelle L, Willingboro
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanyelle L
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 12 avr. 2024
Thank you so much for your kind words. We look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Kathy
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 8 avr. 2024
Thank you for your helpful comments.
6/10 Satisfaisant
Christopher
7 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 10 avr. 2024
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Genevieve, Ottawa
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Genevieve
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 8 avr. 2024
Thank you for your review. Your comments have been brought to the attention of the resort Management and are greatly appreciated.
10/10 Excellent
Perla Milena
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perla Milena
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 8 avr. 2024
Thank you so much for your kind words & high marks
8/10 Bien
Randall
Voyage en famille
4 avr. 2024
Randall
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 8 avr. 2024
Thank you so much for your favorable marks.
8/10 Bien
FLORENCE V
Voyage en couple
2 avr. 2024
FLORENCE V
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
Arlene, Marabella
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Arlene
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 3 avr. 2024
thank you for your feedback. We are sorry not to have met your expectations.
6/10 Satisfaisant
Joanne
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Joanne
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 3 avr. 2024
Thank you for your grade. We are sorry not to have met your expectations.
4/10 Médiocre
Kayleigh Mae
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayleigh Mae
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 1 avr. 2024
Acknowledged, apologies we did not meet your expectations.
6/10 Satisfaisant
Erwin
25 mars 2024
Les points faibles : Propreté
Erwin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 26 mars 2024
Thank you for your helpful feedback
6/10 Satisfaisant
Godfrey, East Orange
Voyage en groupe, Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Godfrey
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 25 mars 2024
Thank you for your comments however, the accusations of bedbugs are extremely concerning. We have no such reports of this from your visit and have insured all rooms are inspected.
10/10 Excellent
HARSHIT
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HARSHIT
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 25 mars 2024
Thank you for your kind words.
2/10 Horrible
Amalie
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amalie
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Mark Anthony
21 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Mark Anthony
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 24 mars 2024
Thank you for your marks.