Avis sur Memories Jibacoa- Adults Only - All Inclusive
Memories Jibacoa- Adults Only - All Inclusive
Playa Arroyo Bermejo, KM 60 Via Blanca, Jibacoa, Mayabeque
Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
29 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Kiki le 5 févr. 2020
Dear guest,
It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us.
We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations.
Thank you for taking the time to share your feedback with us.
We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back.
Best Regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Kiki le 16 janv. 2020
Cher client
L’équipe du Memories Jibacoa Beach Resort voulons vous présenter nos excuses par les inconvénients occasionnés avec les boissons, nous sommes travaillent pour améliorer chaque jour et si vous décidez nous visiter à nouveau nous pouvons garantir des améliorations.
Bien à vous,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
8/10 Bien
Gilbert
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gilbert
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Kiki le 17 nov. 2019
Dear guest,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Kiki le 6 mai 2019
Cher client,
L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt.
Salutations cordiales,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
4/10 Médiocre
CecileMP, Boulogne - France
Voyage en famille
9 févr. 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
CecileMP
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Kiki le 16 févr. 2019
Nous avons reçu vos commentaires et nous sommes désolés de ne pas avoir répondu à vos attentes.
Nous prendrons en compte la même chose pour mieux faire notre travail
4/10 Médiocre
EDOUARD
8 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BOF !!!!!!
EDOUARD
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de kiki le 14 févr. 2019
Nous sommes désolés que vous n’ayez pas aimé notre hôtel et que nous n’ayons pas répondu à vos attentes.
8/10 Bien
Christian
2 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel en bord de mer - Cuba
Christian
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Kiki le 9 févr. 2019
Cher Christian
L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt.
Salutations cordiales,
Luis E. Sánchez Kiki
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Kiki le 14 janv. 2019
Dear guest,
It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us..
We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations.
Thank you for taking the time to share your feedback with us.
We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back.
Best Regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Community Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Kiki le 9 janv. 2019
Cher client,
L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt.
Salutations cordiales,
Luis E. Sánchez Kiki
Community Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Gens très sympas et accueillants. Nourriture pas b
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en décembre 2018
Réponse de Kiki le 20 déc. 2018
Cher client,
L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt.
Salutations cordiales,
Luis E. Sánchez Kiki
Community Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en novembre 2018
Réponse de Kiki le 14 déc. 2018
Merci cher client.
Merci du fond du cœur pour vos commentaires qui seront très utiles pour nos futurs clients également. Rien ne nous fait plus plaisir que de savoir que vous avez apprécié vos vacances parmi nous.
Salutations cordiales,
Luis E. Sanchez
Community Manager
8/10 Bien
Patricia
28 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patricia
Séjour de 10 nuits en août 2018
Réponse de Kiki le 28 août 2018
Dear Patricia,
It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us.. We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we fullfil your expectations. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back.
Best Regards, Luis E. Sánchez Kiki Community Manager
10/10 Excellent
fabrice
25 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
fabrice
Séjour de 6 nuits en mai 2018
Réponse de kiki le 3 juin 2018
Cher client Fabrice
L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt.
Salutations cordiales,
Luis E. Sánchez Kiki
Community Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une belle expérience
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de KIKI le 6 mai 2018
Cher client,
L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt.
Salutations cordiales,
Luis E. Sánchez Kiki
Community Manager
10/10 Excellent
Beaune
2 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beaune
Réponse de KIKI le 4 avr. 2018
Dear Beaune,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Community Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 mars 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Très moyen
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de KIKI le 9 mars 2018
Cher client
L’équipe du Memoriesjibacoa Beach Resort voulons vous présenter nos excuses par les inconvénients occasionnés avec la douche et la qualité de la nourriture et des boisson. Nous sommes travaillent pour améliorer chaque jour et si vous décidez nous visiter à nouveau nous pouvons garantir des améliorations.
Bien à vous,
Luis E. Sánchez
Community Manager
10/10 Excellent
GENSERIC
3 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay
GENSERIC
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de KIKI le 3 févr. 2018
Dear guest,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Kiki
Community Manager
8/10 Bien
Céline , France
8 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant à côté de la plage
Céline
Séjour de 4 nuits en juin 2017
Réponse de Yorty Isaac, ReservationsDepartment le 15 juil. 2017
Thank you very much for your nice comments. Looking forward to hosting you again in a near future
Regards,
8/10 Bien
Emma
Voyage en famille
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel, amazing beach.
Emma
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Kiki le 9 mars 2020
Dear Emma,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
10/10 Excellent
Svetlana
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All very good!!!!!!!!!!!!!
Svetlana
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Kiki le 10 mars 2020
Dear Svetlana,
It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us.
We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations.
Thank you for taking the time to share your feedback with us.
We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back.
Best Regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de kiki le 4 mars 2020
Dear Client:
Thanks for taking your time and post your comments.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Kiki le 19 févr. 2020
Dear guest,
It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us.
We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations.
Thank you for taking the time to share your feedback with us.
We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back.
Best Regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
8/10 Bien
Vidar
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Vidar
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Kiki le 24 janv. 2020
Dear guest,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Kiki le 24 janv. 2020
Sehr geehrte
Zuallererst möchten wir uns für Ihr Kommentar bedanken.
Auf diesem Wege möchten wir auch unser Bedauern aussprechen, dass wir nicht Ihre Erwartungen erfüllen konnten, was uns sehr traurig macht.
Wir arbeiten jeden Tag um unsere Service- und Dienstleistung zu verbessern und sind für jede Kritikpunkte und Vorschläge von Ihnen dankbar.
Unser Ziel und unser Bestreben ist es, dass sich unsere Gäste bei uns wohl fühlen und mit einem Gefühl der Zufriedenheit.
Nochmals vielen Dank für Ihre wertvolle Zeit und Feedback und hoffen das Sie uns die Gelegenheit geben werden Sie in Zukunft wieder bei uns
begrüssen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Guest Relations & Community Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Kiki le 28 déc. 2019
Dear guest,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Kiki le 19 déc. 2019
Dear guest,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your feedback about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
6/10 Satisfaisant
Glen
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
A couple of small things
Glen
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Kiki le 19 déc. 2019
Dear guest,
After reading your review, we would like to transmit you that we are sorry to know that we did not fulfil your expectations. Get cash from your feecredit card is not possible at the resort but I can understand why the Dr. didn´t charge your fee to your room. About the transfer to the airport is something you arrange with your travel agency.
We are very sorry for the inconveniences you may had during your stay with us.
We work every day in order to improve our service and your suggestions are always welcome, thank you for your valuable time and feedback, we sincerely hope to have the opportunity to prove ourselves in the future.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Kiki le 3 déc. 2019
Dear guest,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
6/10 Satisfaisant
Andre, Berlin
Voyage en couple
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Andre
Séjour de 11 nuits en novembre 2019
Réponse de Kiki le 28 nov. 2019
DearAndre,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
2/10 Horrible
Tony
14 nov. 2019
Tony
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 16 oct. 2019
Estimado cliente,
Nos alegra mucho saber que han disfrutado de sus vacaciones. Esperamos volver a verles pronto.
Atentamente,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Kiki le 16 oct. 2019
Estimado cliente,
Nos alegra mucho saber que han disfrutado de sus vacaciones. Esperamos volver a verles pronto.
Atentamente,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 9 oct. 2019
Dear guest,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
6/10 Satisfaisant
Dayries
Voyage en famille
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Dayries
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 1 oct. 2019
Dear Dayries,
After reading your review, we would like to transmit you that we are sorry to know that we did not fulfil your expectations.
We are disappointed and surprised to read the situations presented during your holidays, we find hard to believe that the hotel you are describing it is Memories Jibacoa Beach Resort.
We work every day in order to improve our service and your suggestions are always welcome, thank you for your valuable time and feedback, we sincerely hope to have the opportunity to prove ourselves in the future.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Kiki le 1 oct. 2019
Dear guest,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 1 oct. 2019
Dear guest,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 1 oct. 2019
Dear guest,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
10/10 Excellent
Gretter
16 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gretter
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 17 sept. 2019
Dear Gretter,
It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us.
We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations.
Thank you for taking the time to share your feedback with us.
We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back.
Best Regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
10/10 Excellent
Martin
5 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Kiki le 5 sept. 2019
Dear Martin,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
8/10 Bien
MARTIN
Voyage en groupe
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARTIN
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Kiki le 5 sept. 2019
Dear guest,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Kiki le 7 déc. 2019
Estimado cliente,
En primer lugar nos gustaría agradecerle el tiempo que ha dedicado a escribir este comentario y que eligiese Memories Jibacoa como destino para sus vacaciones. Lamentamos mucho no haber satisfecho sus expectativas y todos los inconvenientes que haya podido tener durante su estancia en nuestro hotel.
Esperamos pueda darnos una segunda oportunidad y visitarnos de nuevo en un futuro.
Un cordial saludo,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Kiki le 3 sept. 2019
Dear guest,
It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us.
We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations.
Thank you for taking the time to share your feedback with us.
We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back.
Best Regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
10/10 Excellent
Joan
30 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EXCELENTE Y RECOMENDABLE HOY POR HOY. APROVÉCHENLO
Joan
Séjour de 5 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Kiki le 29 août 2019
Dear Connie,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Kiki le 24 août 2019
Dear guest,
It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us.
We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations.
Thank you for taking the time to share your feedback with us.
We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back.
Best Regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
10/10 Excellent
Edel
21 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edel
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Riccardo
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Riccardo
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Kiki le 24 août 2019
Dear Riccardo,
On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back.
Best regards,
Luis E. Sánchez Kiki
Guest Relations & Community Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Empfehlenswert
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019