Plage, sable blanc, bar de plage

Avis sur Memories Jibacoa- Adults Only - All Inclusive

3.5 out of 5
Memories Jibacoa- Adults Only - All Inclusive
Playa Arroyo Bermejo, KM 60 Via Blanca, Jibacoa, Mayabeque

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 67 avis sur 142." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 48 avis sur 142." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 13 avis sur 142." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 142." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 6 avis sur 142." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Kiki le 5 févr. 2020
Dear guest, It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us. We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back. Best Regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Accueil pas très attentif à nos demandes. Repas décevants dans son ensemble. Beaucoup de bruit avec tous les climatiseurs. Chambres spacieuse, belle piscine, jolie plage. Un peu loin de tout géographiquement.
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Kiki le 16 janv. 2020
Cher client L’équipe du Memories Jibacoa Beach Resort voulons vous présenter nos excuses par les inconvénients occasionnés avec les boissons, nous sommes travaillent pour améliorer chaque jour et si vous décidez nous visiter à nouveau nous pouvons garantir des améliorations. Bien à vous, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

8/10 Bien

Gilbert

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Kiki le 17 nov. 2019
Dear guest, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
La gentillesse du personnel et la beauté du lieu à seulement 1 h de la havane
Séjour de 2 nuits en août 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
J'ai choisi un all-inclusive en fin de circuit sur Cuba et proche de la Havanne. L'établissement est sympa et accueillant.
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Kiki le 6 mai 2019
Cher client, L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt. Salutations cordiales, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

4/10 Médiocre

CecileMP, Boulogne - France

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Espaces agréables avec des jardins biens entretenus Personnels des services restaurant et ménage professionnels, serviables et agréables ce qui n’est malheureusement pas le cas du personnel de l’accueil et des bars Déçue par l’accueil, la qualité de l’hebergement (chambre et salle de bain), de la piscine d’une profondeur maximum d’1,20 mètres et de la plage non conforme aux attentes et au prix payé Je ne recommande pas cet établissement
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Kiki le 16 févr. 2019
Nous avons reçu vos commentaires et nous sommes désolés de ne pas avoir répondu à vos attentes. Nous prendrons en compte la même chose pour mieux faire notre travail

4/10 Médiocre

EDOUARD

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BOF !!!!!!
Hôtel idéal pour ceux qui aiment les salles de cantine pour déjeuner et diner qui aiment une surpopulation de touristes, le bruit .... mais pas pour nous. Coin perdu et plage loin d'être une plage de rêve. Bref à surtout ne pas refaire.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de kiki le 14 févr. 2019
Nous sommes désolés que vous n’ayez pas aimé notre hôtel et que nous n’ayons pas répondu à vos attentes.

8/10 Bien

Christian

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel en bord de mer - Cuba
Hotel bien placé, certaines chambres avec vue mer et accès direct à la plage. État général vieillissant. Qualité repas moyenne. On n'y a passé que 2 jours car etape avant La Havane. Pas de comparaison avec autre hôtel à Cuba, donc peut être correct pour Cuba au niveau qualité/prix.
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Kiki le 9 févr. 2019
Cher Christian L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt. Salutations cordiales, Luis E. Sánchez Kiki

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Kiki le 14 janv. 2019
Dear guest, It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us.. We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back. Best Regards, Luis E. Sánchez Kiki Community Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L’hotel est composé de petits bâtiments dispersés dans un très beau jardin la plage est très agréable...un bel endroit pour passer un très bon séjour à Cuba
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Kiki le 9 janv. 2019
Cher client, L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt. Salutations cordiales, Luis E. Sánchez Kiki Community Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Gens très sympas et accueillants. Nourriture pas b
vacances détente au chaud
Séjour de 14 nuits en décembre 2018
Réponse de Kiki le 20 déc. 2018
Cher client, L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt. Salutations cordiales, Luis E. Sánchez Kiki Community Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout pour passer de magnifiques vacances dans un hotel calme a taille humaine
Séjour de 14 nuits en novembre 2018
Réponse de Kiki le 14 déc. 2018
Merci cher client. Merci du fond du cœur pour vos commentaires qui seront très utiles pour nos futurs clients également. Rien ne nous fait plus plaisir que de savoir que vous avez apprécié vos vacances parmi nous. Salutations cordiales, Luis E. Sanchez Community Manager

8/10 Bien

Patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en août 2018
Réponse de Kiki le 28 août 2018
Dear Patricia, It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us.. We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we fullfil your expectations. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back. Best Regards, Luis E. Sánchez Kiki Community Manager

10/10 Excellent

fabrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
les points positifs : cadre, club de plongée de l’hôtel, restauration, personnel point négatif : ne parlent pas français ( mais bon, ils parlent anglais c’est très bien ), bruit de la climatisation
Séjour de 6 nuits en mai 2018
Réponse de kiki le 3 juin 2018
Cher client Fabrice L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt. Salutations cordiales, Luis E. Sánchez Kiki Community Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une belle expérience
C'était ma première visite mais certainement pas la dernière!
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de KIKI le 6 mai 2018
Cher client, L'équipe du Memories Jibacoa Beach Resort vous remercie pour vos commentaires positifs et des suggestions. Nous sommes très contents de savoir que vous avez eu un beau séjour à notre hôtel. C'est très important pour nous que nos clients aient une bonne expérience. Nous espérons vous revoir bientôt. Salutations cordiales, Luis E. Sánchez Kiki Community Manager

10/10 Excellent

Beaune

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de KIKI le 4 avr. 2018
Dear Beaune, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Community Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Très moyen
Un hôtel très moyen. Formule all inclusive serait bien si La qualité de la nourriture et des boissons étaient à la hauteur. Médiocre nourriture, mauvaises boissons. Nous avions pris une suite vue océan. L'eau de la douche était jaune. Une très mauvaise odeur régnait dans le salon, le rendant inutilisable (quel intérêt d'avoir une suite ?). Une technicien est venu réparer cette mauvaise odeur en mettant des produits chimiques qui empestaient. Et pour l'eau jaune, on est passé de jaune foncé à jaune claire, sans que l'hôtel Ne puisse rien faire ni de propose aucun Dédommagement ! Le point positif c'est que Le personnel est super sympa et très accueillant ! C'est dommage c'est un lieu avec beaucoup de potentiel sous exploité. À ce prix la, allez au club med.
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de KIKI le 9 mars 2018
Cher client L’équipe du Memoriesjibacoa Beach Resort voulons vous présenter nos excuses par les inconvénients occasionnés avec la douche et la qualité de la nourriture et des boisson. Nous sommes travaillent pour améliorer chaque jour et si vous décidez nous visiter à nouveau nous pouvons garantir des améliorations. Bien à vous, Luis E. Sánchez Community Manager

10/10 Excellent

GENSERIC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay
Great stay at Jibacoa, nice people, well located in front of a beautifull beach, and "mountains" lanscape. Rooms are ok, do not expect luxurious conditions, since it has been built in the 70th. If you want to cut from reality, it's a good spot.
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de KIKI le 3 févr. 2018
Dear guest, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Kiki Community Manager

8/10 Bien

Céline , France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant à côté de la plage
Accueil du personnel agréable Chambre propre Restaurant délicieux Piscine et plage Activités
Séjour de 4 nuits en juin 2017
Réponse de Yorty Isaac, ReservationsDepartment le 15 juil. 2017
Thank you very much for your nice comments. Looking forward to hosting you again in a near future Regards,

8/10 Bien

Emma

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel, amazing beach.
Friendly staff, nice food, clean room. Beach is amazing. Really good to have snorkelling off the beach and a dive club on site. ots of activities on offer when the red flags are out on the beach (and you can’t snorkel).
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Kiki le 9 mars 2020
Dear Emma, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

10/10 Excellent

Svetlana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All very good!!!!!!!!!!!!!
Great place for a vacation for two. Responsive staff excellent cuisine ,good beach. Rooms are clean and comfortable equipped with everything you need. We spent a great week at this hotel not once regretting our choice. Thank you to all the hotel staff this was our best vacation.
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Kiki le 10 mars 2020
Dear Svetlana, It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us. We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back. Best Regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de kiki le 4 mars 2020
Dear Client: Thanks for taking your time and post your comments.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Kiki le 19 févr. 2020
Dear guest, It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us. We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back. Best Regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

8/10 Bien

Vidar

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Kiki le 24 janv. 2020
Dear guest, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Preis und Leistung stehen in keinem Verhältnis / Buffet in Schwimmbadhallenatmosphäre / zusätzliche (sehr gute) Restaurants sind angeblich ausgebucht oder wie an Weihnachten einfach geschlossen, wir konnten diese zumindest kaum nutzen / 24x7 Kundentelefonnummer ist nicht wirklich 24x7 besetzt / Läden auf dem Resortgelände machen selten zu den angebenen Zeiten auf; bei Beschwerden wird man gerne an der Rezeption "abgewimmelt" oder seltsame Begründungen für Probleme gefunden / Animationsprogramm ist nahezu peinlich und leider auch sehr nervig - hier wird man Abends ewig beschallt wenn man z.B. ein Zimmer mit Poolblick hat / ingesamt einfach wirklich nicht zufriedenstellend; positiv: Hotelarzt verfügbar der sich bei uns im Krankheitsfall sehr gut gekümmert hat
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Kiki le 24 janv. 2020
Sehr geehrte Zuallererst möchten wir uns für Ihr Kommentar bedanken. Auf diesem Wege möchten wir auch unser Bedauern aussprechen, dass wir nicht Ihre Erwartungen erfüllen konnten, was uns sehr traurig macht. Wir arbeiten jeden Tag um unsere Service- und Dienstleistung zu verbessern und sind für jede Kritikpunkte und Vorschläge von Ihnen dankbar. Unser Ziel und unser Bestreben ist es, dass sich unsere Gäste bei uns wohl fühlen und mit einem Gefühl der Zufriedenheit. Nochmals vielen Dank für Ihre wertvolle Zeit und Feedback und hoffen das Sie uns die Gelegenheit geben werden Sie in Zukunft wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Guest Relations & Community Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The suite was roomy and well sound-proofed, and the beds were really comfortable. No annoying music on the beach and no kids, so you can really relax. If you stay less than 7 days you can't book the à la carte restaurants and you'll have to eat at the buffet, which is actually better than we expected. Attentive medical staff is available 24/7. Transport to/from airport will cost you around 60-70 CUC each way.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Kiki le 28 déc. 2019
Dear guest, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Kiki le 19 déc. 2019
Dear guest, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your feedback about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

6/10 Satisfaisant

Glen

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
A couple of small things
Your over all properties were beautiful. Nothing to improve on. Your staff are awesome too. Two things happened that were disappointing. I went to see a Dr there. He was fantastic and got m issues looked after.I needed some extra pesos to pay him. He could not charge his fee to my room. So I went to the front desk to purchase some pesos but they said they couldn't sell me pesos (very strange) She arranged for a taxi into to town so I could go to a banking machine. It cost 30 pesos return. If you have a resort in the middle of no where you should be able to provide currency exchange. On my exit your front desk arranged a taxi for me. As we started our journey I said to the taxi "why are we going west when Varadero is to the east. He showed me his dispatch and the front desk had told him to take me to Havana airport. He was awesome and said no problem we will get you there as quick as we can. Great driver. Had I not been paying attention this mistake would have cost me over a $1000 Canadian. Flying out of Havana to Toronto is about 4 times more expensive. I would have lost my paid for flight out of Varadero and had to buy a flight out of Havana. Two small things but room for improvement Thanks for the memories Gle
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Kiki le 19 déc. 2019
Dear guest, After reading your review, we would like to transmit you that we are sorry to know that we did not fulfil your expectations. Get cash from your feecredit card is not possible at the resort but I can understand why the Dr. didn´t charge your fee to your room. About the transfer to the airport is something you arrange with your travel agency. We are very sorry for the inconveniences you may had during your stay with us. We work every day in order to improve our service and your suggestions are always welcome, thank you for your valuable time and feedback, we sincerely hope to have the opportunity to prove ourselves in the future. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Auf den ersten Blick ganz ordentliches hotel. Die Zimmer leider sehr in die Jahre gekommen. Das Essen ganz ok, hatten aber schon am zweiten Tag starke Magen-Darm-Beschwerden, vermutlich vom Essen/Trinken. Außerdem sehr hellhörig und oft laut.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Kiki le 3 déc. 2019
Dear guest, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

6/10 Satisfaisant

Andre, Berlin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Plastikgeschirr und Kunststoffmöbel, Cocktailmix unter aller Würde.
Séjour de 11 nuits en novembre 2019
Réponse de Kiki le 28 nov. 2019
DearAndre, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

2/10 Horrible

Tony

Séjour de 4 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 12 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 16 oct. 2019
Estimado cliente, Nos alegra mucho saber que han disfrutado de sus vacaciones. Esperamos volver a verles pronto. Atentamente, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Kiki le 16 oct. 2019
Estimado cliente, Nos alegra mucho saber que han disfrutado de sus vacaciones. Esperamos volver a verles pronto. Atentamente, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 9 oct. 2019
Dear guest, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

6/10 Satisfaisant

Dayries

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Exageradamente tranquilo,la musica que ponen en la piscina no se escucha nada,entiendo perfectamente que es un hotel para adultos,pero no hay que exagerar,poca y aburrida recreacion y pienso que se paga mucho para no disfrutar como debe ser en un hotel,la comida poca variedad solo algunas cosas se podian comer,al menos yo y mi familia no volveremos ahi,y despues de la comida no hay mas nada que comer hasta el proximo dia el desayuno
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 1 oct. 2019
Dear Dayries, After reading your review, we would like to transmit you that we are sorry to know that we did not fulfil your expectations. We are disappointed and surprised to read the situations presented during your holidays, we find hard to believe that the hotel you are describing it is Memories Jibacoa Beach Resort. We work every day in order to improve our service and your suggestions are always welcome, thank you for your valuable time and feedback, we sincerely hope to have the opportunity to prove ourselves in the future. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We really enjoyed the service in general, however, the service at check-in could be improved. We have never stayed in Memories before, an explanation of the available service and facilitairs would have been nice. Check-out time was not mentioned and no luggage service to room was offered. Also, it is not easy to get bottles of water. We got 1 per day, for 2 persons. When asking for a refill/new bottle, this was not possible. We hardly drink softdrinks or alcohol, mostly water. This should be made available more easily. Finally the fan speed of the airconditioning could be regulated in the livingroom, but not in the bedroom. It was pretty noisy, being able to adjust the fan speed would have been nice. Overall we really enjoyed our stay; room was very clean, good food and excellent service.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Kiki le 1 oct. 2019
Dear guest, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 1 oct. 2019
Dear guest, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 1 oct. 2019
Dear guest, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

10/10 Excellent

Gretter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Kiki le 17 sept. 2019
Dear Gretter, It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us. We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back. Best Regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

10/10 Excellent

Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buffet needs review on choices need chips roasted potato or mash to go with meats .to much rice great people
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Kiki le 5 sept. 2019
Dear Martin, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

8/10 Bien

MARTIN

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Kiki le 5 sept. 2019
Dear guest, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Limpio, buena comida y buena atención. Por desgracia, dirigido a un público angloparlante. Poca animación.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Kiki le 7 déc. 2019
Estimado cliente, En primer lugar nos gustaría agradecerle el tiempo que ha dedicado a escribir este comentario y que eligiese Memories Jibacoa como destino para sus vacaciones. Lamentamos mucho no haber satisfecho sus expectativas y todos los inconvenientes que haya podido tener durante su estancia en nuestro hotel. Esperamos pueda darnos una segunda oportunidad y visitarnos de nuevo en un futuro. Un cordial saludo, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scuba diving lesson was a really nice bonus and a lot of fun!
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Kiki le 3 sept. 2019
Dear guest, It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us. We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back. Best Regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

10/10 Excellent

Joan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EXCELENTE Y RECOMENDABLE HOY POR HOY. APROVÉCHENLO
Creo que sólo es mejorable els ervicio de Wi-fi... las tarjetas de una hora que se deben comprar es limitado. Deberían haber tarjetas de 5 horas o de un dia. Es un Hotel excelente para Cuba... el personal no sólo es agradable sinó que es muy servicial; La comida de Bufett es de calidad, bien hecha y cocinada. Se nota hay una buena dirección.. incluso los jugos son de calidad. uenos cocineros, trabajan con rapidez y buen trato. Las cenas con Reserva para las noches en el Restaurante Internacional, Italiano y Ranchon , son excelentes.. en especial el menú Gormet del Italiano y del Internacional. Las habitaciones espaciosas y bien limpias. La playa y piscina con servicio gratuito de refrescos y tragos; incluso te sirven cocos recien cortados. Los 2 Yacuzzy de la piscina funcionan. Los espectáculos de noches son buenos y los músicos que amenizan por la tarde tambien buenos. No sabría que mas decir de un Hotel medio en la Playa de Cuba... simplemente, me parece de Muy Bueno a Excelente.
Séjour de 5 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very friendly and inviting. Property is conveniently very close to the beach. They don’t offer many activities or excursions. Diamond club helps a bit with meals. Food is just OK but staff friendliness makes up for it.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Kiki le 29 août 2019
Dear Connie, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Out suite was rally nice, and the water & snorkeling were great.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Kiki le 24 août 2019
Dear guest, It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us. We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back. Best Regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

10/10 Excellent

Edel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Me fue sensacional se los recomiendo a todos
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Riccardo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Kiki le 24 août 2019
Dear Riccardo, On behalf of the management and the staff from Memories Jibacoa we would like to thank you for your positive comments and suggestions about your stay in our hotel. We hope that Memories Jibacoa will be your hotel in your next time visiting Cuba. We will do our best to make you have a wonderful stay. It will be pleasure to welcome you back. Best regards, Luis E. Sánchez Kiki Guest Relations & Community Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Empfehlenswert
Schöne Anlage an einem schönen Strand mit Korallenriff direkt davor. Unbedingt Schnorcheln gehen. Das Personal ist sehr freundlich und engagiert, der Zustand insgesamt gut. Das Büfett Abendessen ist eher Mittelmaß. Besser soll das Italienische Restaurant sein, das man aber morgens reservieren muss.
Séjour de 1 nuit en août 2019