Avis sur ibis Styles Jerusalem City Center - An AccorHotels Brand
ibis Styles Jerusalem City Center - An AccorHotels Brand
4 Ben Yehuda Street, Jerusalem, Jerusalem District
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Wassim Mushasha le 2 févr. 2024
Dear Wlan,We are happy that your stay was an enjoyable one. We truly appreciate your constructive feedback and we are ready to help our guests whenever possible. Best regards,Wassim Mushasha, Customer Relations Manager
8/10 Bien
ÉRIC
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ÉRIC
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 27 déc. 2023
Dear Eric, We appreciate your honest input and we will make sure you that all your comments will be handled accordingly, we shared your concerns with our team as we are dedicated to ensuring your satisfaction. We hope to have the opportunity to serve you better in the future. Sincerely, Wassim MushashaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Julie
Voyage en famille
25 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 25 juin 2023
Dear Julie,Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in our hotels ibis Jerusalem City Center and ibis Styles Jerusalem city Center. Best Regards.Wassim MushashaGuest Relation Manager
6/10 Satisfaisant
joe
14 juin 2023
joe
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 15 juin 2023
Dear Joe,We apologize for your dissatisfaction, we do our best to We hope to see you again in the future.Sincerely, Wassim MushashaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Fred
28 janv. 2023
Fred
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 29 janv. 2023
Dear Fred,Thanks for thar amazing review score you gave us. We hooe to see you again soon in on of our hotels in Jerusalem. Best Regards Wassim Mushasha Customer Relations Manager
4/10 Médiocre
Pierre
3 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Wassim Mushasha le 5 janv. 2023
Dear Pierre,We apologize for your dissatisfaction, we do our best to please our guests.We hope to see you again in the future.Sincerely, Wassim MushashaGuest Relations Manager
8/10 Bien
Philippe
22 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Wassim Mushasha le 23 oct. 2022
Dear Philippe ,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Wassim MushashaGuest Relations Manager
8/10 Bien
SACHA
24 août 2022
SACHA
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Wassim Mushasha le 25 août 2022
Dear Sacha,Thank you the good score your gave our hotel.We hope to see you soon at one of our hotels IBIS Jerusalem City Center and Ibis Styles Jerusalem City Center Best Regards Wassim Mushasha Customer Relations Manager
10/10 Excellent
Maurice
Voyage en couple
19 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maurice
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Wassim Mushasha le 19 juil. 2022
Dear Maurice,
Thank you for the amazing high score and great feedback. We promise you that each and every comment you had will be dealt with accordingly. We hope to see you soon at the IBIS Styles Jerusalem City Center
Best regards
Wassim Mushasha
Customer Relations Manager
10/10 Excellent
thierry
3 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal à Jérusalem
thierry
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Wassim Mushasha le 9 juin 2022
Monsieur Thierry
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis Jerusalem City Center.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les
meilleurs
Wassim Mushasha
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Gilles
Voyage d’affaires
24 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable, central mais bruyant
Gilles
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Wassim Mushasha le 10 juin 2022
Dear Gilles,
Thank you for taking the time and reviewing our hotel.
We hope to see you soon again at IBIS Styles Jerusalem City Center
Wassim Mushasha
Customer Relations Manager
8/10 Bien
MICKAEL
25 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MICKAEL
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Wassim Mushasha le 5 déc. 2021
Cher invité,
Merci pour la bonne critique de notre hôtel! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour, nous apprécions votre aimable commentaire et espérons vous revoir très bientôt.
Sincèrement,
Wassim Mushasha
Responsable Relations Clients
8/10 Bien
Isabel
19 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10
Isabel
Séjour de 2 nuits en février 2020
2/10 Horrible
VIVIANE
Voyage en famille
26 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
VIVIANE
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Boris le 30 déc. 2019
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
Boris Mironov
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Boris le 22 déc. 2019
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
Boris Mironov
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour standard, hôtel bien placé
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Boris le 15 déc. 2019
Madame\Monsieur,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!
Veuillez agréer, Madame\Monsieur, nos salutations distinguées.
Boris Mironov
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Guillaume, Paris
Voyage en couple
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guillaume
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de sandra le 12 nov. 2019
Dear Guillauume,
We are glad that you enjoyed many features of our hotel and look forward to welcome you soon.
Sincerely,
Sandra
Evening Manager
10/10 Excellent
Evelyne
Voyage en groupe
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evelyne
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de sandra le 12 nov. 2019
Dear Evelyne,
We appreciate your score and hope you will return to Jerusalem.
Sincerely,
Sandra
Evening Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de sandra le 11 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback!
Sincerely,
Sandra
Evening Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Boris le 24 déc. 2019
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
Boris Mironov
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Philippe
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de sandra le 20 août 2019
Dear Pjilippe,
We thank you for taking the time to post your high rating score.
We hope to host you again soon.
Sincerely,
Sandra
Duty Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Boris le 24 déc. 2019
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
Boris Mironov
Guest Relations Manager
8/10 Bien
mathieu
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Au milieu du centre ville
mathieu
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Boris le 24 déc. 2019
Monsieur Mathieu,
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
Boris Mironov
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Boris le 24 déc. 2019
Dear Guest,
We truly appreciate your kind feedback and recommendations.
Sincerely,
Boris Mironov
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Nadia
13 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nadia
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de sandra le 19 juin 2019
Dear Nadia,
Thank you for your kind score.
We hope to host you again.
Sandra
Duty Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de sandra le 4 juin 2019
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Sandra
Duty Manager
8/10 Bien
arnaud
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
arnaud
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de san le 5 mai 2019
Dear Arnaud,
Thank you for sharing your experience.
We hope to see you again soon.
Sincerely,
Sandra
Duty Manager
8/10 Bien
Hélène
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hélène
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de sandra le 28 avr. 2019
Dear Helene,
It is always a pleasure to receive positive feedback.
we hope to host you again soon.
sincerely,
Sandra
Duty Manager
6/10 Satisfaisant
herve
19 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
herve
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de sandra le 21 avr. 2019
Dear Guest,
We appreciate your honest input regarding your recent stay with us.
Please fell free to contact me should you wish to discuss this matter further.
Sincerely,
Sandra
Duty Manager
10/10 Excellent
Steven
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Wassim Mushasha le 24 mai 2024
Dear Steven, We are delighted by your kind words especially to the ones pertaining to our team members. We strive every day to make our guest feel home and comfortable. It certainly feel a sense of accomplishment when this is achieved we hope to have the opportunity to host you again. Best Regards.Wassim MushashaGuest Relation Manager.
10/10 Excellent
Daniel
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Wassim Mushasha le 21 mai 2024
Dear Daniel, We are happy that your stay with us was an enjoyable one.Sincerely,Wassim MushashaGuest Relations Manager
8/10 Bien
Guy, Sunnyvale
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Guy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Wassim Mushasha le 24 avr. 2024
Dear Guy,Thank you for your feedback and we wish to see you soon again at IBIS Styles Jerusalem City Center. Best regards, Wassim Mushasha, Customer Relations Manager
8/10 Bien
Mitchell, Beachwood
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mitchell
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Wassim Mushasha le 12 avr. 2024
Dear Mitchell,Thank your for taking the time and reviewing our hotel. We appreciate your kind words and constructive feedback. We hope to see you soon again at IBIS Styles Jerusalem City Center. Best regards Wassim Mushasha Customer Relations Manager
10/10 Excellent
alexander
Voyage en couple
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
alexander
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Wassim Mushasha le 23 mars 2024
Dear Alexander,Thank you for the amazing review and high score. We are truly happy that your stay was an enjoyable one. We hope to see you soon again at IBIS Styles Jerusalem City Center. Best regards, Wassim Mushasha, Customer Relations Manager
10/10 Excellent
james
12 mars 2024
james
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Wassim Mushasha le 2 avr. 2024
Dear James, We are happy that your stay with us was an enjoyable one.Sincerely,Wassim MushashaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Tal
Voyage en famille
17 févr. 2024
Tal
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Wassim Mushasha le 17 févr. 2024
Dear TalThank you for the amazing review and high score. We are happy that your stay was an enjoyable one.Best regards Wassim Mushasha Customer Relations Manager
10/10 Excellent
Alberto
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alberto
Séjour de 11 nuits en janvier 2024
Réponse de Wassim Mushasha le 6 févr. 2024
Dear Alberto ,Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay with us. It was truly a pleasure having you as our guest and we are delighted by your glowing review. We are thankful for taking the time to write your comments, especially the ones pertaining to our professional team.We strive every day to make our guest feel home and comfortable. It certainly feel a sense of accomplishment when this is achievedThe entire team can take these beautiful words as an encouragement so serve better and to make the best efforts and beyond to achieve our guests' satisfaction.We certainly hope to have the privilege to serve you again in the near future. Sincerely,Wassim MushashaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Liviu
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quiet weekend
Liviu
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Wassim Mushasha le 13 janv. 2024
Dear Liviu,Thank you for the amazing score and review of our hotel.At the IBIS Styles Jerusalem City Center we strive to give the best service and experience to our guests and we feel a great sense of accomplishment when we see that happen. We wish to see you soon again and enjoy your stay once again. Best regards Wassim Mushasha Customer Relations Manager
10/10 Excellent
Raphael
5 janv. 2024
Raphael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Wassim Mushasha le 8 janv. 2024
Dear Raphael, We are happy that your stay with us was an enjoyable one.Sincerely,Wassim MushashaGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Katsuhiko
Voyage d’affaires
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Katsuhiko
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 25 déc. 2023
Dear Katsuhiko,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the IBIS Styles Jerusalem City Center.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At IBIS Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Wassim MushashaCustomer Services Manager
10/10 Excellent
Julien
Voyage en famille
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julien
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 12 déc. 2023
Dear Julien, We are happy that your stay with us was an enjoyable one.Sincerely,Wassim MushashaGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Michelle
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 28 nov. 2023
Dear Michelle,Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay with us. It was truly a pleasure having you as our guest and we are delighted by your glowing review. We are thankful for taking the time to write your comments, especially the ones pertaining to our professional team.We hope to see you again in our hotels ibis Jerusalem City Center and ibis Styles Jerusalem city Center. Best Regards.
8/10 Bien
Katsuhiko
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Katsuhiko
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 10 nov. 2023
Dear Katsuhiko,Thank you for taking the time and reviewing our hotel. We hope to see you soon again at IBIS Styles Jerusalem City Center. Best regards,Wassim Mushasha Customer Relations Manager
10/10 Excellent
Ruediger
Voyage en couple
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruediger
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 13 oct. 2023
Dear Ruediger, We appreciate your high rating score. We are pleased to inform you that the parking lot will be opening soon for your convenience. We hope to host you again in the futureSincerely, Wassim Mushasha Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Trine Overå
9 oct. 2023
Trine Overå
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 11 oct. 2023
Dear Trine Overa,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay.We thank you for being our guest and look forward to welcoming you again soon. We look forward to serving you again soon.Sincerely,Wassim Mushasha Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Fred david
7 oct. 2023
Fred david
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 8 oct. 2023
Dear Fred,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay.We thank you for being our guest and look forward to welcoming you again soon. We look forward to serving you again soon.Sincerely,Wassim Mushasha Guest Relations Manager
8/10 Bien
Raymond
Voyage en couple
4 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Raymond
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 4 oct. 2023
Dear Raymond,Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay with us. It was truly a pleasure having you as our guest and we are delighted by your glowing review. We are thankful for taking the time to write your comments, especially the ones pertaining to our professional team.We hope to see you again in our hotels ibis Jerusalem City Center and ibis Styles Jerusalem city Center. Best Regards.Wassim MushashaGuest Relation Manager.
10/10 Excellent
Maria
27 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Maria
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 27 sept. 2023
Dear Maria,Thank you for your review and constructive feedback. We hope to see you soon again at IBIS Styles Jerusalem City Center Wassim Mushasha,Customer Relations Manager.
8/10 Bien
Monica
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 26 sept. 2023
Dear Monica,Thank you for your review and your constructive comments. We hope to see you soon again at IBIS Styles Jerusalem City Center. Best regards, Wassim Mushasha, Customer Relations Manager
10/10 Excellent
Andrea
Voyage en couple
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Wassim Mushasha le 21 sept. 2023
Dear Andrea, Thank you for taking the time and reviewing our hotel. We are truly honoured by your wonderful words and graceful comments. We were honoured to host you at our hotel and we hope to see you soon again. Best regards Wassim Mushasha Customer Relations Manager