Extérieur

Avis sur Le Grandeur Mangga Dua

4.5 out of 5
Le Grandeur Mangga Dua
Jl. Mangga Dua Raya, Jakarta, Special Capital Region of Jakarta

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 29 avis sur 174." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 78 avis sur 174." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 41 avis sur 174." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 17 avis sur 174." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 174." "

7,0/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,6/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel vieillissant, peu de travaux de rénovation durant les 20 dernières années. Chambre spacieuse, salle de bain correcte mais robinetterie d'y il y a 25 ans. Coffre de sécurité hors service. Réception TV aléatoire, Wifi très correct. Literie propre et en bon état. Breakfast abondant et bon . Parking facile à l'hotel avec la chambre.Prix très compétitif 39 Euros/nuit.. Bonne Localisation. Insonorisation du bruit extérieur bonne.
Séjour de 2 nuits en janvier 2019

8/10 Bien

Sissie, PH

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant, situé dans une zone animee.
Bonne adresse pour visiter Jakarta car hotel bien situé.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Hotel & rooms are old furniture need replace
The hotel is old and most of the things in the room are old and damage. The property and rooms must re-work condition.
Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 Bien

RafatSedky, Egypt

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Place is a relaxing place for you and your family
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en octobre 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mannga due
Breakfast was ok but overall environmental is old.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

YOUNGIL

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
곰팡이 냄새
에어컨을 켜면 곰팡이 냄새가 납니다. 잠을 못잤어요
Séjour de 3 nuits en août 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
建物やインテリの広さに余裕があってよいが、全体に古びている。
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

khaled

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
رحله
مكان اقامه قريب من المولات .. يجمع بين اربع الى سته مولات .. راحه ونظافه وسعر بسيط
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
マンガドゥアモール直結のホテル
クラブルームに宿泊しましたが部屋は喫煙ルームだし、VIPラウンジも喫煙でタバコ臭く、食べ物もドライフルーツとしょぼい果物位しかなく意味がありませんでした。モールに行くのは便利ですが、夜になると周囲は暗く、食べる店も徒歩圏にほぼないので、ホテル内で中華を食べました。そこは中国でした。
Séjour de 1 nuit en mars 2019

6/10 Satisfaisant

avanish

Les points faibles : Propreté
ok hotel
the hotel services are not so good as it used to be earlier. this may be the reason there were not many guests in the hotel.
Séjour de 2 nuits en avril 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service
The staff was terrible I bought new soccer shoes left them in my room and when I came back they were gone. I asked the staff about them maybe cleaning staff misplaced them & they then proceeded to accuse me of lying and all they did was write a report and “opened” an investigation. They were so rude about the situation and accused me of lying but did nothing to try to reimburse my cost or finding my shoes.
Séjour de 2 nuits en avril 2019

4/10 Médiocre

Bondy

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
設備老舊,還有蟑螂
Séjour de 3 nuits en avril 2019

8/10 Bien

UGO

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nella norma
Ambiente pulito, mobilio datato ma in ordine. Personale molto gentile e simpatico.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

6/10 Satisfaisant

LIM

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Na
Room in poor condition It a old hotel
Séjour de 2 nuits en février 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
禁煙お願いしてたが、喫煙ルームだった為臭いが... 場所は
Séjour de 3 nuits en février 2019

6/10 Satisfaisant

Sim Moh

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
So so hotel
There are many young bb cockroaches in the toilet area..
Séjour de 4 nuits en février 2019

10/10 Excellent

Muhamad, kuala lumpur, my

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Its near to shopping Mall Mangga Dua. Just walking distance but far from Mangga Square. The taxi around hotel is quite expensive! But i am sure its out of your control. At night its nothing we can do near that area because Mangga Dua is close early around 6pm. To find halal food court also far and not so many stall near the hotel. Its important for me and my family of 6 to travel far without private car
Séjour de 2 nuits en février 2019

4/10 Médiocre

PERVEZ

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Better avoid
Its better you remove this hotel from your list. Almost on the verge of Closure. Sub-standard Food in Breakfast, No Hygiene in Bathrooms, Very poor service, No one understand English. Old furniture. Dark Rooms
Séjour de 3 nuits en février 2019

8/10 Bien

rusmidi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
semua baik, bersih, nyaman
semua baik, bersih, nyaman.
Séjour de 1 nuit en février 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel & great staff but room cleanliness this visit was terrible.
Séjour de 5 nuits en janvier 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
Since i booked the hotel via Expedia, i am not allowed a late check out at all. Lady staff is not too friendly when checking in with a big frown on her face as if i hv not made any bookings. Bfsat is good.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018

4/10 Médiocre

Jenny

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Retouching needed
Séjour de 2 nuits en décembre 2018

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

This was my third, and probably the last visit to this hotel. They need a major renovation of the facility. At least they need to do drastic bug control measures. During my one week stay, the first thing I did when I got to the room was to kill roaches, at least 3 of them everyday. They were mostly in the bathroom but some also found on the TV cabinet and ON THE BED. The front desk kindly provided me an upgrade to the executive suite but I still saw them everyday and I also struggled with mosquitos. I saw mice in the restaurant and the lounge during my first and second visits. The restaurant served moldy cakes in the morning, the TV never picked up the signal and the remote didn't work correctly, the bell boy was insistent to carry my baggage and never left my room until got tipped. I emailed the hotel to ask about the payment after the visit but no reply. To be fair, most of the staff were friendly.
Séjour de 7 nuits en novembre 2018

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

The Aircon in the room was not cold at all. The shower water tap was uneasy to control the hotness of the water. Regular maintance needed.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

8/10 Bien

たか, 広島

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
モールが近い。歩いていける
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice hotel close to the shopping mall and have a kind staff
Séjour de 3 nuits en novembre 2018

10/10 Excellent

Dan, Kuala Lumpur

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good location good location good location good location
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

Faizal, Malaysia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Saya puas hati hotel ini dan pekerja nya sangat friendly
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

2/10 Horrible

Mike, Portland, OR

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Doorman and receptionist is not welcoming upon arrival for a 5 stars hotel. I have to carry my own luggage throughout the check-in process. Receptionist clearly didn't care. Room is outdated and need serious repairs. Missing amenities such as facial towel, slipper, toothbrush. I have to call housekeeping to request it. Broken hair dryer. No cabinet for clothes storage. Dirty sheet. Old towel. Breakfast is below standard. Area is dead after 6pm. Stay away from this hotel.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

6/10 Satisfaisant

Ivan, Medan, Indonesia

Les points forts : Propreté et personnel et service
Connecting to mangga dua, If you guys like to shop and bargain price, this is totally the place for you to be.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

6/10 Satisfaisant

T.K, 日本

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nice hotel but dated and in need of refurbishment
Nice hotel but dated and in need of refurbishment, there were signs of wear and tear everywhere. Small things like USB sockets could improve the look and feel.
Séjour de 4 nuits en septembre 2018

10/10 Excellent

Nadiah, singapore

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nice hotel
love the daily breakfast and the hotel.... nice location near shopping.
Séjour de 3 nuits en septembre 2018

4/10 Médiocre

Zaiazly, Jln u-thant ampang

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2018

6/10 Satisfaisant

Feroz, Malaysia

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Wifi Good Friendly Staff Good location to take grab & access to all areas.. Breakfast is nice
Séjour de 3 nuits en août 2018

6/10 Satisfaisant

Jonathan

Séjour de 3 nuits en août 2018

8/10 Bien

paulijanto, vancouver/cand and cipanas ind

Les points forts : Propreté et personnel et service
Close for shoping, clean nd nice people
We always have a good experiences in this hotel,and always stay in there.....since they had an old hotels name.
Séjour de 4 nuits en mai 2018

2/10 Horrible

Jenny

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very horrible experience!!!!!!!!
It was my second stay at this hotel, but I will never ever choose it again!! I have booked 2 rooms for business trip stay, but it was a nightmare, as the first night, I can not access the room smoothly due to the door lock was totally broken! They spent 1 hour to fix it!! All my luggage was inside the room, it was 11PM!! Very tired, and no compensation at all!! Moreover, we required the hair dryer, but we called several times, they gave us the broken one! when the second night, we tried to get the hair dryer again since the hair dryer which mounts on the wall in its restroom which is extremely weak, and sucks, the hotel manager promised to offer the new hair dryer, but once again, we have been lied again, they gave the old one and still broken!! I left my name card and summit the customer satisfaction questionnaire but no one contacted me, how this kind of hotel can have 4 stars certification, very disappointed, it was my worst stay experience!!!

8/10 Bien

KODA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
また、次回も泊まるかなと思います。スタッフは、本当に良い対応する方ばかりです。
今回2度目の宿泊でした。前回は、夜チャックイン、早朝チェックアウトと滞在した感じ無かったですが、今回3泊しましたので良く判りました。クラブフロアに泊まったので、クラブラウンジ使えるの良いと思います。また、チェックインもここで出来て良かったです。ただ、お酒の提供は、17時から21時までで他の時間帯は、夜有料で、お昼は、提供自体有りませんでした。朝食は、まあまあかな? 1番良いのは、どのスタッフも対応が良かったです。

8/10 Bien

Mohammed, Saudi Arabia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A hotel good for shopping
I booked 2 rooms. However when I arrived 1 room was ready although I arrived after the check in time. When I got the other room, towels and other amenities were not complete. I didnt like this situation.
Séjour de 2 nuits en avril 2018

4/10 Médiocre

Jaehyung

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
그닥 비추
외관상으로는 괜찮아 보였던 호텔이었으나 룸컨디션은 별로 였음. 너무 낡았고 특히 욕실은 시급히 renovation이 필요함

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
الموقع جيد قريب من التسوق لكن النظافة غير مقبولة والخدمة ما جيدة

8/10 Bien

CHI KEUNG

Good value
Nice staffs, close to the Kota area.
Séjour de 1 nuit en mars 2018

6/10 Satisfaisant

Ugo

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bad service.
No hot water in the sink. Talked with reception, nothing happened. Bad service Too cold, also with air conditioning turned off.
Séjour de 1 nuit en mars 2018

10/10 Excellent

Hui-Mei

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel is good to stay. Shopping mall is near by. Very convenience
Séjour de 2 nuits en janvier 2018

8/10 Bien

Salahuddin

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good facilities
Facilities at the hotel are very good. Room service menu need to be improved in terms of choices and prices.
Séjour de 2 nuits en janvier 2018

6/10 Satisfaisant

Ester

Séjour de 1 nuit en janvier 2018