Façade de l’hébergement

Avis sur Prestige Hotel Old City

3 out of 5
Prestige Hotel Old City
Koska Caddesi No: 6 Laleli, Istanbul, Fatih

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 30 avis sur 129." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 47 avis sur 129." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 27 avis sur 129." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 12 avis sur 129." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 129." "

7,8/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Mohamed

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel excellent rapport qualité prix
C’est mon second séjour au prestige hôtel. Personnel accueillant et très à l’écoute. Super petit déjeuner sous forme de buffet. Par contre prenez une multiprise avec vous car il y en a peu dans les chambres
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Online Sales and Marketing le 13 sept. 2021
Cher invité, Merci d'avoir séjourné avec nous au Prestige Hotel Istanbul. Nous apprécions votre temps et votre avis sur Hotels.com. Le confort et la satisfaction des clients sont une préoccupation très importante pour nous et notre hôtel s'engage à faire tout son possible pour fournir un hébergement confortable, propre et convivial. Soyez assuré que vos commentaires ont été adressés à notre équipe de direction et nous travaillons très dur pour prendre immédiatement précautions pour s'assurer que tous nos invités sont très heureux. Au plaisir de vous accueillir à nouveau au Prestige Hotel Istanbul dans un proche avenir. Meilleures salutations,

10/10 Excellent

soufiyane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
voyage pour instanbul business
l’hotel est formidable, le personnel est souriant et accueillant, le petit déjeuné inclus est complet avec tout ceux dont on a besoin pour bien commencé la matiné, les lits sont simples et sophistiqués et la clim est inclus, les magasins sont proches. les grands bazars et les mosquées sont proches aussi
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Sales Departmant le 20 juin 2019
Cher client, Nous voudrions tout d’abord vous remercier d’avoir pris le temps de nous écrire au sujet de votre expérience à l’hôtel Prestige. Nous apprécions vos commentaires positifs et nous continuons à nous efforcer d’améliorer notre niveau de service à tout moment. Vos commentaires ont donc été partagés avec les membres de notre équipe et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Cordialement, Département des ventes

10/10 Excellent

RAMZY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en septembre 2017
Dear our guest. Warm greetings from Istanbul. Thank you for your lovely reviews on the Website. Those kind of revievs make us confident and focused on our job. We look forward to welcome you again. Sincerely yours

8/10 Bien

BEN MOULA, tunis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
encourageant
je suis en transit !! j'ai apprécié cet hôtel pour son emplacement , prix et qualité

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Orhan
Hotel trés bien situé proche de tout.Personnel aimable. Calme.

2/10 Horrible

taghi, paris

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
trés décu
trés décu

6/10 Satisfaisant

Necdet

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Das Hotel braucht dringend eine Sanierung. Dafür ist das Personal sehr freundlich und sehr aufmerksam und herzlich. Das macht's einiges wieder gut.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Sefa Adiguzel le 5 oct. 2023
Sehr geehrter Herr Necdet,Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns im Prestige Hotel Istanbul und dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen Kommentar zu hinterlassen. Der Komfort und die Zufriedenheit unserer Gäste liegen uns sehr am Herzen und unser Hotel versucht alles, um Ihnen einen komfortablen, sauberen und freundlichen Aufenthalt zu bieten. Wir berücksichtigen die Anregungen aller unserer Gäste und kümmern uns um Ihre Zufriedenheit.Wir hoffen, Sie so bald wie möglich mit unserem verbesserten Service wieder im Prestige Hotel Istanbul begrüßen zu dürfen.GrüßePrestige Hotel Old City ISTANBUL

10/10 Excellent

Jennifer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff at breakfast time was amazing ~ Ahmet ~ Head Waiter was very kind and caring. I had my two grandchildren with me who loved the pancakes °•☆▪︎.... x The hotel was very clean and the rooms were spotless. The cleaners were polite. I would recommend this hotel its close to everything
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Sefa Adiguzel le 3 août 2023
Dear Jennifer,Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience on EXPEDIA. We are happy to read that you had a pleasant stay with us.Such comments motivate us more than anything else and show that we are on the right track.Of course, there are points that we need to improve, we are all working on them.I hope you will come back and visit us soon...Best Regards,Prestige Hotel Old City ISTANBUL

2/10 Horrible

louqmane

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sefa Adiguzel le 24 juil. 2023
Dear Guest,Thank you for your valuable comments; and we apologize for the inconvenience caused.We are very sorry to hear that you were not satisfied with your stay.You can be sure that your feedback is shared with the relevant department managers so that similar problems are not repeated.We hope to have the opportunity to welcome you again soon.Kind regards.Prestige Hotel Old City ISTANBUL

8/10 Bien

Jasmin

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No coffee and tea in rooms and no air conditioning.
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Sefa Adıgüzel le 22 mai 2023
Dear Jasmine,Thank you for taking the time to share your Prestige Hotel Istanbul experience.Thank you for your valuable comments and we are sorry to see that we were not able to make you comfortable in general. Please accept our sincere apologies for any inconvenience and ensure that we take the necessary measures to prevent similar issues from recurring. Our rooms have central air conditioning and SPLIT air conditioning. We help our guests according to their wishes. Our tea and coffee is free of charge in the lobby between 16:00 and 17:00. In addition, if our guests request from ROOM SERVICE for a fee, we offer shuttle service to their rooms.We look forward to the opportunity to welcome you back soon, demonstrate our usual high standards of service and service, and make your next visit a memorable one for the right reasons.Kind regards,Prestige Hotel Old City ISTANBUL

10/10 Excellent

Mai

Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de Sefa A. le 2 janv. 2023
Dear Mai Masuod ,Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul and taking the time to rate us.We look forward to welcoming you back to Prestige Hotel Istanbul in the near future.Sincerely RegardsPrestige Hotel Old City ISTANBUL

10/10 Excellent

FIMA

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
every time when i'm coming to Istanbul ,i stay in this hotel.Wonderful and helpful personal,all of them.
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Online Sales and Marketing le 23 nov. 2022
Dear Fima,Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience on EXPEDIA.com. We are happy to read that you had a pleasant stay with us.Such comments motivate us more than anything else and show that we are on the right track.Of course, there are points that we need to improve, we are all working on them.I hope you will come back and visit us soon...Best Regards,Prestige Hotel Old City ISTANBUL

8/10 Bien

Ali, Baabda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Sefa Adiguzel le 5 oct. 2022
Dear Ali,Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul and taking the time to rate us.We can only hope that we will have the opportunity to welcome you back soon, during which we will have the chance to offer you our improved service, quality and Turkish hospitality.Sincerely RegardsPrestige Hotel Old City ISTANBUL

8/10 Bien

Nabeel

Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Sefa Adiguzel le 26 sept. 2022
Dear Nabeel,Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul and taking the time to rate us.We look forward to welcoming you back to Prestige Hotel Istanbul in the near future.Sincerely RegardsPrestige Hotel Old City ISTANBUL

2/10 Horrible

MIE

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bad
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Sefa Adiguzel le 8 août 2022
Dear Mie Jaber, We appreciate your valuable comments; and we apologize for the inconvenience. We are very sorry to hear that you were not satisfied with your stay. You can be sure that your feedbacks have been shared with respective department heads in order to prevent similar issues from reoccurring. We can only hope that we will have the opportunity to welcome you back soon, during which we will have the chance to offer you our improved service, quality and Turkish hospitality. Best regards,

8/10 Bien

ELMIR

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Personal ist freundlich und hilfsbereit,mir hat die Einrichtung ,so wie die schlechte Beleuchtung im Zimmer nicht gefallen .Die Lobby fand ich schön,das Frühstück war auch insgesamt gut.
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Prestige Hotel Old City | ISTANBUL le 13 juin 2022
Liebe Elmir, Vielen Dank, dass Sie bei uns im Prestige Hotel Istanbul übernachtet haben und sich die Zeit genommen haben, uns zu bewerten. Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen, sobald wir die Möglichkeit haben, Ihnen unseren verbesserten Service, unsere Qualität und unsere türkische Gastfreundschaft anzubieten. Mit freundlichen Grüßen Prestige Hotel Old City | ISTANBUL

8/10 Bien

Mohamad

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Sefa Adiguzel le 5 mai 2022
Dear Mohamad, Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul and taking the time to rate us. We look forward to welcoming you back to Prestige Hotel Istanbul in the near future. Sincerely Regards Prestige Hotel Old City | ISTANBUL

10/10 Excellent

Bernardo

Séjour de 5 nuits en février 2022
Réponse de Online Sales and Marketing le 15 févr. 2022
Dear Guest, Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul and taking the time to rate us. We look forward to welcoming you back to Prestige Hotel Istanbul in the near future. Sincerely Regards Prestige Hotel Old City | ISTANBUL

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was a decent stay in general
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Reservation Departmant le 17 janv. 2022
Dear Guest, Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience at Hotels.com. I'm happy to read that you had an enjoyable stay with us. Such comments motivates us more than anything and shows us we are on the right path. Of course we have some points to improve, we are all working on these. I hope you come back and visit us very soon... Kind Regadrs, Prestige Hotel Old City | ISTANBUL

10/10 Excellent

Mariano

Séjour de 5 nuits en août 2021

6/10 Satisfaisant

bassam

Voyage en famille
Séjour de 6 nuits en août 2021
Réponse de Prestige Hotel le 31 août 2021
Thank you for your review. hope we can make everything better for your pleasure next time.

10/10 Excellent

Mohamed

Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Online Sales and Marketing Departmant le 2 oct. 2021
Dear Mohamed, Thank you for staying at our hotel and for your rating. Looking forward to welcome you again at Prestige Hotel Istanbul in the near future. Best Regards, Prestige Hotel Old City | Istanbul

10/10 Excellent

Duygu

Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Prestige Hotel le 27 juil. 2021
Teşekkürler Duygu Hanım, Tekrar görüşmek üzere

2/10 Horrible

ANIL

Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Sales Departmant le 31 mai 2021
Dear Guest, We appreciate your valuable comments; and we apologize for the inconvenience. We are very sorry to hear that you were not satisfied with your stay. You can be sure that your feedbacks have been shared with respective department heads in order to prevent similar issues from reoccurring. We can only hope that we will have the opportunity to welcome you back soon, during which we will have the chance to offer you our improved service, quality and Turkish hospitality. Best regards,

10/10 Excellent

MARIANO

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Sales Department le 31 déc. 2020
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Prestige Hotel. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind Regards, Sales Department

8/10 Bien

ALEXANDER

Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Sales Departmant le 7 juin 2021
Dear Guest, Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience at I'm happy to read that you had an enjoyable stay with us. Such comments motivates us more than anything and shows us we are on the right path. Of course we have some points to improve, we are all working on these. I hope you come back and visit us very soon...

8/10 Bien

Hidra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
The Hotels is amazing and it’s on lovely place I mean the location is very close to city centre, restaurants and shops ets. The hotel staff are very friendly and helpful.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Sales Departmant le 19 déc. 2019
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Prestige Hotel. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Sales Departmant le 21 nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience at Hotels.com. I'm happy to read that you had an enjoyable stay with us. Such comments motivates us more than anything and shows us we are on the right path. Of course we have some points to improve, we are all working on these. Best regards.

10/10 Excellent

Patricia, Lebanon

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good location Helpful stuff Very good breakfast
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Sefa Adıgüzel le 3 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul. We appreciate your time and your review on Expedia. Guest comfort and satisfaction is a very important concern to us and our hotel is committed to making every possible effort to provide comfortable, clean and friendly accommodations.Rest assured that your feedback was addressed to our Executive team and we are working very hard to take immediate precautions to make sure all of our guests are very happy. Looking forward to welcome you again at Prestige Hotel Istanbul in the near future. Best Regards, Sales Deparmant

8/10 Bien

Babak

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Sales Dırector le 7 juil. 2019
Thank you so much for your revıew, Hope to see you soon :)

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not bad of its location
Location is 750m from Grand Bazaar, 1.6km from blue mosque... yet tram station is just 100m away and Airport bus station (Line 7) is about 700m away!
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Sales Department le 13 juin 2019
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Prestige Hotel. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind Regards,

8/10 Bien

margarita

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Sales Departmant le 13 juin 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience at Hotels.com. I'm happy to read that you had an enjoyable stay with us. Such comments motivates us more than anything and shows us we are on the right path. Of course we have some points to improve, we are all working on these. I hope you come back and visit us very soon...

8/10 Bien

Valerii

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Sales and Online le 13 juin 2019
Thank you very much..

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Sales and Online le 3 mai 2019
Thank you very much..

8/10 Bien

Ahmed

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was nice, clean and quite all the time, breakfast was very good and Staff was helpful specially when I lost my suite case locker's key they helped me to break the locker. All in all I would difenetly stay again.
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Sales Manager le 1 mai 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at Pristige Hotel Istanbul. Guest comfort and satisfaction is a very important concern to us and our hotel is committed to making every possible effort to provide comfortable, clean and friendly accommodations.Rest assured that your feedback was addressed to our Executive team and we are working very hard to take immediate precautions to make sure all of our guests are very happy. Looking forward to welcome you again at Pristige Hotel Istanbul in the near future. Best Regards

10/10 Excellent

Lyubov

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Замечательно
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Sales Manager le 26 mars 2019
СПАСИБО ЗА РЕКОМЕНДАЦИЮ

8/10 Bien

wayne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and comfortable
Staff at reception were helpful and took our luggage to the room.Room was clean and comfortable with aircon.WiFi was good.Plenty of choices at the buffet breakfast.Good service by staff overall.Hotel is in a clothing district and there are few eating places in area.Would stay here again
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Online Sales Reservation Department le 1 nov. 2018
Dear guest, Warm greetings from istanbul, Thank you for your comments. Sincerely yours.

10/10 Excellent

Eleonora

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Все супер!
Прекрасный отель! Чудесный завтрак
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Prestige Hotel le 14 août 2018
Дорогой наш гость. Благодарим вас за прекрасный обзор. Мы будем рады приветствовать вас снова. Искренне Ваш.

8/10 Bien

LOUIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Affaires resan
Det var bra hotell bra service
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Prestige Hotel le 22 juin 2018
Kära vår gäst. Tack för din underbara recension. Vi ser fram emot att välkomna dig igen. Med vänlig hälsning.

8/10 Bien

Konstantin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Prestige Hotel le 15 mai 2018
Dear our guest. Warm greetings from Istanbul. Thank you for your review and the points you have given us. We look forward to welcome you again. Sincerely yours.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall pleasing experience
The overall experience was pleasant, the hotel has w good location with easy access to main streets and public transportation. Although the air conditioning and temperature control need to be improved, the rooms are cozy and clean.
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Prestige Hotel le 15 mai 2018
Dear our guest. Warm greetings from Istanbul. Thank you for your review and the points you have given us. We look forward to welcome you again. Sincerely yours.

8/10 Bien

Yamen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Dear our guest. Warm greetings from Istanbul. Thank you for your lovely reviews on the Website. Those kind of revievs make us confident and focused on our job. We look forward to welcome you again. Sincerely yours

8/10 Bien

Aleksandr

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Бюджетно, в хорошем месте
Жил один в трехместном номере (однушек не было). Завтрак в отеле, для такой цены, просто замечательный.
Séjour de 3 nuits en août 2017
Réponse de Sales Departmant le 7 juin 2021
Дорогой гость, Спасибо, что остановились у нас в отеле Prestige Hotel Istanbul. Мы ценим ваше время и ваш отзыв на Hotels.com. Комфорт и удовлетворение гостей - это очень важная задача для нас, и наш отель стремится сделать все возможное, чтобы обеспечить комфортные, чистые и дружелюбные номера. Будьте уверены, что ваши отзывы были адресованы нашей исполнительной команде, и мы очень стараемся принять их незамедлительно. меры предосторожности, чтобы убедиться, что все наши гости очень довольны. Будем рады приветствовать вас снова в Prestige Hotel Istanbul в ближайшем будущем. Наилучшие пожелания

8/10 Bien

Konstantin

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 6 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personale var meget flink hotel var midt i Byen alt var tæt på indkøb transport mv......
Séjour de 6 nuits en juillet 2017
Réponse de Sezer - Online Sale Executive. le 25 juil. 2017
Kære vores gæst. Varm hilsen fra Istanbul. Tak for dine dejlige komplimenter på Hotel Prestige. Vi ser frem til at byde dig velkommen snart. Med venlig hilsen

6/10 Satisfaisant

Tatiana, Beirut

Les points forts : Propreté et personnel et service
The room was very small.
Well it is close to the shopping center area. This makes shopping easy especially to people who are there for business.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Ahmed m. o., Egypt

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed my stay there totally nice hotel
Nice hotel , very good location , near tram station , service not bad , something wrong with the staff not friendly and very good hot breakfast with a very nice omlet( egg )and waffle maker.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

Aleksandr

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Очень хорошо
Всё было очень хорошо! Особенно порадовал завтрак, ежедневно жарили блины и омлет.