Avis
7,2
Bien
7,8/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
13 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Online Sales and Marketing le 13 sept. 2021
Cher invité,
Merci d'avoir séjourné avec nous au Prestige Hotel Istanbul. Nous apprécions votre temps et votre avis sur Hotels.com. Le confort et la satisfaction des clients sont une préoccupation très importante pour nous et notre hôtel s'engage à faire tout son possible pour fournir un hébergement confortable, propre et convivial. Soyez assuré que vos commentaires ont été adressés à notre équipe de direction et nous travaillons très dur pour prendre immédiatement précautions pour s'assurer que tous nos invités sont très heureux.
Au plaisir de vous accueillir à nouveau au Prestige Hotel Istanbul dans un proche avenir.
Meilleures salutations,
10/10 Excellent
soufiyane
16 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
voyage pour instanbul business
soufiyane
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Sales Departmant le 20 juin 2019
Cher client, Nous voudrions tout d’abord vous remercier d’avoir pris le temps de nous écrire au sujet de votre expérience à l’hôtel Prestige. Nous apprécions vos commentaires positifs et nous continuons à nous efforcer d’améliorer notre niveau de service à tout moment. Vos commentaires ont donc été partagés avec les membres de notre équipe et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Cordialement, Département des ventes
10/10 Excellent
RAMZY
22 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RAMZY
Séjour de 10 nuits en septembre 2017
Dear our guest.
Warm greetings from Istanbul. Thank you for your lovely reviews on the Website. Those kind of revievs make us confident and focused on our job. We look forward to welcome you again.
Sincerely yours
8/10 Bien
BEN MOULA, tunis
12 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
encourageant
BEN MOULA
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Orhan
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
taghi, paris
28 mai 2009
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
trés décu
taghi
6/10 Satisfaisant
Necdet
Voyage d’affaires
4 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Necdet
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Sefa Adiguzel le 5 oct. 2023
Sehr geehrter Herr Necdet,Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns im Prestige Hotel Istanbul und dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen Kommentar zu hinterlassen. Der Komfort und die Zufriedenheit unserer Gäste liegen uns sehr am Herzen und unser Hotel versucht alles, um Ihnen einen komfortablen, sauberen und freundlichen Aufenthalt zu bieten. Wir berücksichtigen die Anregungen aller unserer Gäste und kümmern uns um Ihre Zufriedenheit.Wir hoffen, Sie so bald wie möglich mit unserem verbesserten Service wieder im Prestige Hotel Istanbul begrüßen zu dürfen.GrüßePrestige Hotel Old City ISTANBUL
10/10 Excellent
Jennifer
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Sefa Adiguzel le 3 août 2023
Dear Jennifer,Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience on EXPEDIA. We are happy to read that you had a pleasant stay with us.Such comments motivate us more than anything else and show that we are on the right track.Of course, there are points that we need to improve, we are all working on them.I hope you will come back and visit us soon...Best Regards,Prestige Hotel Old City ISTANBUL
2/10 Horrible
louqmane
21 juil. 2023
louqmane
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sefa Adiguzel le 24 juil. 2023
Dear Guest,Thank you for your valuable comments; and we apologize for the inconvenience caused.We are very sorry to hear that you were not satisfied with your stay.You can be sure that your feedback is shared with the relevant department managers so that similar problems are not repeated.We hope to have the opportunity to welcome you again soon.Kind regards.Prestige Hotel Old City ISTANBUL
8/10 Bien
Jasmin
20 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasmin
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Sefa Adıgüzel le 22 mai 2023
Dear Jasmine,Thank you for taking the time to share your Prestige Hotel Istanbul experience.Thank you for your valuable comments and we are sorry to see that we were not able to make you comfortable in general. Please accept our sincere apologies for any inconvenience and ensure that we take the necessary measures to prevent similar issues from recurring. Our rooms have central air conditioning and SPLIT air conditioning. We help our guests according to their wishes. Our tea and coffee is free of charge in the lobby between 16:00 and 17:00. In addition, if our guests request from ROOM SERVICE for a fee, we offer shuttle service to their rooms.We look forward to the opportunity to welcome you back soon, demonstrate our usual high standards of service and service, and make your next visit a memorable one for the right reasons.Kind regards,Prestige Hotel Old City ISTANBUL
10/10 Excellent
Mai
31 déc. 2022
Mai
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de Sefa A. le 2 janv. 2023
Dear Mai Masuod ,Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul and taking the time to rate us.We look forward to welcoming you back to Prestige Hotel Istanbul in the near future.Sincerely RegardsPrestige Hotel Old City ISTANBUL
10/10 Excellent
FIMA
Voyage d’affaires
22 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
FIMA
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Online Sales and Marketing le 23 nov. 2022
Dear Fima,Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience on EXPEDIA.com. We are happy to read that you had a pleasant stay with us.Such comments motivate us more than anything else and show that we are on the right track.Of course, there are points that we need to improve, we are all working on them.I hope you will come back and visit us soon...Best Regards,Prestige Hotel Old City ISTANBUL
8/10 Bien
Ali, Baabda
4 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ali
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Sefa Adiguzel le 5 oct. 2022
Dear Ali,Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul and taking the time to rate us.We can only hope that we will have the opportunity to welcome you back soon, during which we will have the chance to offer you our improved service, quality and Turkish hospitality.Sincerely RegardsPrestige Hotel Old City ISTANBUL
8/10 Bien
Nabeel
22 sept. 2022
Nabeel
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Sefa Adiguzel le 26 sept. 2022
Dear Nabeel,Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul and taking the time to rate us.We look forward to welcoming you back to Prestige Hotel Istanbul in the near future.Sincerely RegardsPrestige Hotel Old City ISTANBUL
2/10 Horrible
MIE
6 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MIE
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Sefa Adiguzel le 8 août 2022
Dear Mie Jaber,
We appreciate your valuable comments; and we apologize for the inconvenience.
We are very sorry to hear that you were not satisfied with your stay.
You can be sure that your feedbacks have been shared with respective department heads in order to prevent similar issues from reoccurring.
We can only hope that we will have the opportunity to welcome you back soon, during which we will have the chance to offer you our improved service, quality and Turkish hospitality.
Best regards,
8/10 Bien
ELMIR
Voyage en famille
27 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
ELMIR
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Prestige Hotel Old City | ISTANBUL le 13 juin 2022
Liebe Elmir,
Vielen Dank, dass Sie bei uns im Prestige Hotel Istanbul übernachtet haben und sich die Zeit genommen haben, uns zu bewerten.
Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen, sobald wir die Möglichkeit haben, Ihnen unseren verbesserten Service, unsere Qualität und unsere türkische Gastfreundschaft anzubieten.
Mit freundlichen Grüßen
Prestige Hotel Old City | ISTANBUL
8/10 Bien
Mohamad
3 mai 2022
Mohamad
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Sefa Adiguzel le 5 mai 2022
Dear Mohamad,
Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul and taking the time to rate us.
We look forward to welcoming you back to Prestige Hotel Istanbul in the near future.
Sincerely Regards
Prestige Hotel Old City | ISTANBUL
10/10 Excellent
Bernardo
13 févr. 2022
Bernardo
Séjour de 5 nuits en février 2022
Réponse de Online Sales and Marketing le 15 févr. 2022
Dear Guest,
Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul and taking the time to rate us.
We look forward to welcoming you back to Prestige Hotel Istanbul in the near future.
Sincerely Regards
Prestige Hotel Old City | ISTANBUL
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Reservation Departmant le 17 janv. 2022
Dear Guest,
Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience at Hotels.com. I'm happy to read that you had an enjoyable stay with us.
Such comments motivates us more than anything and shows us we are on the right path.
Of course we have some points to improve, we are all working on these.
I hope you come back and visit us very soon...
Kind Regadrs,
Prestige Hotel Old City | ISTANBUL
10/10 Excellent
Mariano
5 sept. 2021
Mariano
Séjour de 5 nuits en août 2021
6/10 Satisfaisant
bassam
Voyage en famille
27 août 2021
bassam
Séjour de 6 nuits en août 2021
Réponse de Prestige Hotel le 31 août 2021
Thank you for your review. hope we can make everything better for your pleasure next time.
10/10 Excellent
Mohamed
22 août 2021
Mohamed
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Online Sales and Marketing Departmant le 2 oct. 2021
Dear Mohamed,
Thank you for staying at our hotel and for your rating.
Looking forward to welcome you again at Prestige Hotel Istanbul in the near future.
Best Regards,
Prestige Hotel Old City | Istanbul
10/10 Excellent
Duygu
23 juil. 2021
Duygu
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Prestige Hotel le 27 juil. 2021
Teşekkürler Duygu Hanım,
Tekrar görüşmek üzere
2/10 Horrible
ANIL
30 mai 2021
ANIL
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Sales Departmant le 31 mai 2021
Dear Guest,
We appreciate your valuable comments; and we apologize for the inconvenience.
We are very sorry to hear that you were not satisfied with your stay.
You can be sure that your feedbacks have been shared with respective department heads in order to prevent similar issues from reoccurring.
We can only hope that we will have the opportunity to welcome you back soon, during which we will have the chance to offer you our improved service, quality and Turkish hospitality.
Best regards,
10/10 Excellent
MARIANO
Voyage d’affaires
13 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARIANO
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Sales Department le 31 déc. 2020
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Prestige Hotel. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind Regards, Sales Department
8/10 Bien
ALEXANDER
20 mars 2020
ALEXANDER
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Sales Departmant le 7 juin 2021
Dear Guest,
Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience at I'm happy to read that you had an enjoyable stay with us.
Such comments motivates us more than anything and shows us we are on the right path.
Of course we have some points to improve, we are all working on these.
I hope you come back and visit us very soon...
8/10 Bien
Hidra
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Hidra
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Sales Departmant le 19 déc. 2019
Dear Valued Guest,
First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Prestige Hotel. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future.
Kind Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Sales Departmant le 21 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience at Hotels.com. I'm happy to read that you had an enjoyable stay with us.
Such comments motivates us more than anything and shows us we are on the right path.
Of course we have some points to improve, we are all working on these.
Best regards.
10/10 Excellent
Patricia, Lebanon
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Sefa Adıgüzel le 3 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us at Prestige Hotel Istanbul. We appreciate your time and your review on Expedia. Guest comfort and satisfaction is a very important concern to us and our hotel is committed to making every possible effort to provide comfortable, clean and friendly accommodations.Rest assured that your feedback was addressed to our Executive team and we are working very hard to take immediate precautions to make sure all of our guests are very happy.
Looking forward to welcome you again at Prestige Hotel Istanbul in the near future.
Best Regards,
Sales Deparmant
8/10 Bien
Babak
6 juil. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Babak
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Sales Dırector le 7 juil. 2019
Thank you so much for your revıew,
Hope to see you soon :)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not bad of its location
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Sales Department le 13 juin 2019
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Prestige Hotel. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind Regards,
8/10 Bien
margarita
9 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
margarita
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Sales Departmant le 13 juin 2019
Dear Guest,
Thank you very much for choosing Prestige Hotel Istanbul during your visit to Istanbul and for sharing your experience at Hotels.com. I'm happy to read that you had an enjoyable stay with us.
Such comments motivates us more than anything and shows us we are on the right path.
Of course we have some points to improve, we are all working on these.
I hope you come back and visit us very soon...
8/10 Bien
Valerii
25 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Valerii
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Sales and Online le 13 juin 2019
Thank you very much..
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Sales and Online le 3 mai 2019
Thank you very much..
8/10 Bien
Ahmed
Voyage en couple
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmed
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Sales Manager le 1 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us at Pristige Hotel Istanbul. Guest comfort and satisfaction is a very important concern to us and our hotel is committed to making every possible effort to provide comfortable, clean and friendly accommodations.Rest assured that your feedback was addressed to our Executive team and we are working very hard to take immediate precautions to make sure all of our guests are very happy.
Looking forward to welcome you again at Pristige Hotel Istanbul in the near future.
Best Regards
10/10 Excellent
Lyubov
23 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Замечательно
Lyubov
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Sales Manager le 26 mars 2019
СПАСИБО ЗА РЕКОМЕНДАЦИЮ
8/10 Bien
wayne
25 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and comfortable
wayne
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Online Sales Reservation Department le 1 nov. 2018
Dear guest,
Warm greetings from istanbul,
Thank you for your comments.
Sincerely yours.
10/10 Excellent
Eleonora
11 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Все супер!
Eleonora
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Prestige Hotel le 14 août 2018
Дорогой наш гость.
Благодарим вас за прекрасный обзор.
Мы будем рады приветствовать вас снова.
Искренне Ваш.
8/10 Bien
LOUIS
31 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Affaires resan
LOUIS
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Prestige Hotel le 22 juin 2018
Kära vår gäst.
Tack för din underbara recension.
Vi ser fram emot att välkomna dig igen.
Med vänlig hälsning.
8/10 Bien
Konstantin
13 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Konstantin
Réponse de Prestige Hotel le 15 mai 2018
Dear our guest.
Warm greetings from Istanbul.
Thank you for your review and the points you have given us.
We look forward to welcome you again.
Sincerely yours.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall pleasing experience
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Prestige Hotel le 15 mai 2018
Dear our guest.
Warm greetings from Istanbul.
Thank you for your review and the points you have given us.
We look forward to welcome you again.
Sincerely yours.
8/10 Bien
Yamen
24 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yamen
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Dear our guest.
Warm greetings from Istanbul. Thank you for your lovely reviews on the Website. Those kind of revievs make us confident and focused on our job. We look forward to welcome you again.
Sincerely yours
8/10 Bien
Aleksandr
23 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Бюджетно, в хорошем месте
Aleksandr
Séjour de 3 nuits en août 2017
Réponse de Sales Departmant le 7 juin 2021
Дорогой гость,
Спасибо, что остановились у нас в отеле Prestige Hotel Istanbul. Мы ценим ваше время и ваш отзыв на Hotels.com. Комфорт и удовлетворение гостей - это очень важная задача для нас, и наш отель стремится сделать все возможное, чтобы обеспечить комфортные, чистые и дружелюбные номера. Будьте уверены, что ваши отзывы были адресованы нашей исполнительной команде, и мы очень стараемся принять их незамедлительно. меры предосторожности, чтобы убедиться, что все наши гости очень довольны.
Будем рады приветствовать вас снова в Prestige Hotel Istanbul в ближайшем будущем.
Наилучшие пожелания
8/10 Bien
Konstantin
7 août 2017
Les points forts : Personnel et service
Konstantin
Séjour de 6 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2017
Réponse de Sezer - Online Sale Executive. le 25 juil. 2017
Kære vores gæst.
Varm hilsen fra Istanbul.
Tak for dine dejlige komplimenter på Hotel Prestige.
Vi ser frem til at byde dig velkommen snart.
Med venlig hilsen
6/10 Satisfaisant
Tatiana, Beirut
15 mai 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
The room was very small.
Tatiana
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Ahmed m. o., Egypt
7 mai 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed my stay there totally nice hotel
Ahmed m. o.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Aleksandr
13 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre