Bar (sur place)

Avis sur Hotel Venera

4 out of 5
Hotel Venera
Mesihpaþa Caddesi No:72, Laleli Eminonu, Istanbul, Istanbul

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 27 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 37 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 19 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 95." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 95." "

8,4/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Rahal

Voyage en famille
Les points faibles : Confort de la chambre
Ne mérite pas un 4 étoiles
Séjour de 3 nuits en mai 2023

8/10 Bien

karim

Séjour de 4 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en septembre 2021

8/10 Bien

angela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2018

2/10 Horrible

Malika, Paris

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
L hôtel ne correspond pas a un 4 étoiles , le lit très mauvaise qualité , petit déjeuner nul le deuxième jour pas de café car machine en panne
Réponse de Cansu BALABAN le 31 août 2018
Dear Guest, Thank you for sparing time to comment on Hotel Venera. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards,

8/10 Bien

Fayza

Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Tatjana

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice little hotel.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Luca

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Personal an der Rezeption ok , an der Bar und beim Frühstück sehr unfreundlich …
Séjour de 4 nuits en mai 2023

4/10 Médiocre

Zeynep

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2023

2/10 Horrible

Amani

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nothing like the pictures they provide in Expedia site, room is very very small size, we pick 3 beds in a room , the picture showing nice area and space between beds, it is ended up that they add a bed between 2 beds in the walking area instead of the table , there was no chair in room can't walk between beds very tight, if we get food we have to eat on our bed because there is no other choice , we keep asking stuff to move to bigger room or to book another room for one person to move there , they refuse and there was no other option, it was long stay 15 days , bad experience. Breakfast: most of the days the egg making guy is not there!!

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2022

8/10 Bien

Alex

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Nazar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All went well and comfortable
Séjour de 3 nuits en décembre 2021

8/10 Bien

Amin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
İt was Good
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

8/10 Bien

Piotr

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juin 2021

8/10 Bien

Zahia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

FIRAS

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful hotel good location
Séjour de 8 nuits en septembre 2020

10/10 Excellent

IRINA

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Любимый отель
Много лет останавливаюсь именно в этом отеле! Люблю за все! Рекомендую!!
Вид из номера на Эгейское море
Séjour de 2 nuits en février 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Завтраки
Отель Венера Все замечательно ( не супер ,нормально ) Но завтраки не очень Я не имею ввиду (креветки,лопстеры) Обычная яичница и то не сьедобна (холодная,то с помидорами,то с укропом )яиц короче не видно Вот в GOLD отеле Это завтраки там супер
Séjour de 4 nuits en novembre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

IRINA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Люблю
Все супер!!
Séjour de 2 nuits en mai 2019

10/10 Excellent

IRINA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Великолепно
Любимый отель
Séjour de 2 nuits en avril 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I had a nice stay at venara hotel. Hotel well clean. Nice breakfast. Staff very helpful. Let
Séjour de 5 nuits en mars 2019

4/10 Médiocre

Shaaer Hassan

Les points faibles : Personnel et service
Not Worth it. Definitely not a 4 star hotel.
I am downgrading the rating to 2.5 stars after staying there for 4 nights. As they claim, its definitely not a 4 star hotel. Something remotely close to 3 star i would say. First things first, the check-in experience was pretty bad. They just handed over the key to me and I had to carry all the luggage myself. I booked a triple bedroom. But when I entered the room, it was a double bed room with no windows. Then they led me to a different bed room with 3 beds and i realized that all the rooms are of same small size, just the no. of beds varies. Another issue i faced is with the service. They don't clean the room, just take out the trash (there was only 1 trash bin, that too in the washroom) and arrange the bedsheets and no toothbrush/ paste in the toiletteries. On the positive side, the location is really nice. Around 200m walk to the nearest tram station and that will take you to all major attractions. The staff were courteous. Towels and beds were clean. Breakfast was ok, though its kind of sad to have the same bland stuff every morning. Overall, wouldn't recommend. Not worth it.
Séjour de 4 nuits en mars 2019

8/10 Bien

Abdulhamit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merkezi konumda
Misafirlerimiz konakladı genelde memnun kaldılar. Ama bagajlarla otele girişte kimsenin yardım etmemesini garipsedim
Séjour de 1 nuit en février 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2019

10/10 Excellent

IRINA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Любимый отель
Séjour de 3 nuits en février 2019

8/10 Bien

Youssef

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
i like hotel venera..
i used to stay in venera hotel .. ist a good,quite, and nice hotel ..i tray many hotels but venera is my favourite hotel.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en octobre 2018

6/10 Satisfaisant

Igor

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
не 4 звезды!!! маленькие номера
Недалеко от метро и достопримечательностей.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

6/10 Satisfaisant

Ibrahim, Dubai

Les points forts : Propreté
Unique is value for price. Didnt like the room space and breakfast options
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Cansu BALABAN le 31 août 2018
Dear İbrahim, Thank you for sparing time to comment on Hotel Venera. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards,

2/10 Horrible

Raisa

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Больше не поеду в этот отель!
При заселении мне дали номер без окон и очень маленький, после скандала предоставили номер 617 с окном , но под окном находились 3 блока от кондиционеров, которые дули мне в окно горячий воздух и сильно шумели. Номер маленький, кондиционер дует прямо на кровать. В номере все старое, грязное! Отель 4 звезды, а не тянет даже на 3!!! Ужасный!!!!
Séjour de 4 nuits en août 2018

6/10 Satisfaisant

Erol

No name
Yerimi ayırttım ama işimden sebep gitmedim
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Cansu BALABAN le 31 août 2018
Dear Erol, thank you for commenting on Hotel Venera. We would like to host you in your future vacations for sure, as you could not come because of your business occupation. Thank you for your interest in HT Hotels! Best Regards,

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No swiming pool no hamam a lot of noise of cars
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de Cansu BALABAN le 31 août 2018
Dear Guest, Thank you for sparing time to comment on Hotel Venera. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Best Regards,

6/10 Satisfaisant

Shehnaaz

Les points faibles : Confort de la chambre

10/10 Excellent

Rukiye

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cok tesekkurler
Is seyehati icin kinakladim Cok tesekkurler
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Cansu BALABAN le 31 août 2018
Dear Rukiye, Thank you for sparing time to comment on Hotel Venera. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards,

4/10 Médiocre

Bruno

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enkel voor shopping in de omgeving
De hotel ligt in de kledinggroothandels buurt en is moeilijk bereikbaar per taxi tijdens de dag.De lobby is duister en geeft een gevoel van "wat doe ik hier". Receptionist is ok. Kamer is zeer klein met zicht op een muur. (Fotos beschikbaar). Badkamer is super mini, kleinder dan dat van een Ibis. Restaurant op 8e verdiep heeft mooi uitzicht maar personeel aanzie je als storend voorwerp. Ontbijt is k en zeer uitgebreid. Koffie is nauwelijks drinkbaar. Minibar in kamer werkte viet en werd niet herseld. Airco werkte enkel op verwarming, interessant als het al 26°C is in de kamer. Hotel organiseert taxi transfer naar luchthaven voor 20* maar geen ontvangstbewijs.
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Cansu BALABAN le 31 août 2018
Dear Guest, Thank you for sparing time to comment on Hotel Venera. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en février 2018

8/10 Bien

Rukayat

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel. I really enjoyed my stay here especially the breakfast
Séjour de 5 nuits en janvier 2018
Réponse de Cansu BALABAN le 31 août 2018
Dear Rukayat, Thank you for sparing time to comment on Hotel Venera. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards,

8/10 Bien

tatyana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Средне
Так всё хорошо,но было очень холодно.Когда уходишь из номера,карточку вытаскиваешь и обогреватель перестаёт работать.Приходишь-холод,даже в душ залезть не можешь.Еда однообразная ,суп просто вода.Еда не на 4 звезды.Интернет очень медленный,тормозит
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Cansu BALABAN le 31 août 2018
Dear Guest, Thank you for sparing time to comment on Hotel Venera. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards,

8/10 Bien

Jacek

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2018

4/10 Médiocre

Svetlana

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Впечатления от проживания: превосходные.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Réponse de Cansu BALABAN le 31 août 2018
Dear Guest, Thank you for sparing time to comment on Hotel Venera. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards,

4/10 Médiocre

Tarmo

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Puhastime Kapp
Hotel ei ole 4 **** ainult 2**. Standard single room on puhastamise kapp. Ei ole aknaid välja, lauanõud ovat katki. Meeskond on väsinud ja ilma huvi tööd teha???????
Séjour de 5 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

DMITRY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre

10/10 Excellent

DMITRII

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

mohamed farid, egypt

Les points forts : Propreté et personnel et service
good hotel
good hotel for business location is very good food is middle
Réponse de Cansu BALABAN le 31 août 2018
Dear Guest, Thank you for sparing time to comment on Hotel Venera. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zentraler Ausgangspunkt fürStadtbesichtigung
Straßenbahn für fahrt ins Zentrum fast vor der Haustür
Réponse de Cansu BALABAN le 31 août 2018
Dear Guest, Thank you for sparing time to comment on Hotel Venera. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards,