Avis sur Grand Star Hotel Bosphorus
Grand Star Hotel Bosphorus
Siraselviler Cadessi No: 45/1 Taksim, Istanbul, Istanbul
Avis
5,8
6,4/10
Propreté
6,2/10
Personnel et service
5,2/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,6/10
Écoresponsabilité
Avis
17 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Grand Star le 17 nov. 2023
Dear Othman,Your reservation was Standart room for 1 nightand we gave you on 6 floor Standart room.What was wrong about roomWe are located on Taksim Square and as you know 7/24 hrs crowded area.Next time you may check our Superior bosphorus room with view and quite rooms
2/10 Horrible
ilhan
Voyage en famille, Voyage d’affaires
2 nov. 2023
ilhan
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Messaoud
Voyage en famille
13 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Messaoud
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Moez
Voyage d’affaires
6 déc. 2022
Les points faibles : Confort de la chambre
Noisy
Moez
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
Pierre
12 oct. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Pierre
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
4/10 Médiocre
philippe
15 juin 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dommage
philippe
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Grand Star Team le 15 juin 2022
Dear Guest ,
Thanks for info
8/10 Bien
lazhar
27 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lazhar
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Grand Star team le 27 déc. 2021
Dear Lazhar
Thanks for you pointer and comment
Best regard
4/10 Médiocre
lazhar
Voyage d’affaires
28 mars 2021
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
lazhar
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de hotel management le 29 mars 2021
Dear Valuable Guest,
First and foremost, we would like to thank you on behalf of the ladies and gentlemen of Grand Star Hotel Bosphorus and state our happiness for your kind interest shown.
We value all your feedbacks as they guide us, motivate and assist us to improve our service quality. Thank you very much for taking your time to share your experience regarding our service. It is very kind of you that you highlighted our team. Your valuable comments about our room service have already been shared with our department heads.
We will be more than happy if we will be honored with the opportunity of welcoming you and your guests in near future to our beautiful property and timeless city.
Kindest Regards,
8/10 Bien
Hatice can
Voyage en groupe
22 janv. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hatice can
Séjour de 20 nuits en décembre 2020
Réponse de hotel managent le 22 janv. 2021
Valuable Guest,
First and foremost, we would like to thank you on behalf of the ladies and gentlemen of Grand Star Hotel Bosphorus and state our happiness for your kind interest shown.
We value all your feedbacks as they guide us, motivate and assist us to improve our service quality. Your feedbacks are very important for us as they motivate us to improve our service quality. We are delighted to hear that you enjoyed your room with . We would like to thank you for taking your time to share your experiences regarding our service, the team and our breakfast. Our hotel is very well known with its rich breakfast buffet and we believe it is important for our guests to start a healthy day with a Dear great variety of breakfast offerings before they visit the historical sites. Thank you very much for highlighting our beautiful property as well as our ice cream. Your kind comments have already been shared with the related department heads.
We will be more than happy if we will be honored with the opportunity of welcoming you and your guests in near future to our beautiful property and timeless city.
Kindest Regards,
2/10 Horrible
Irigalet
Voyage en groupe
29 déc. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Irigalet
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de hotel management le 30 déc. 2020
Dear Valuable Guest,
First and foremost, we would like to thank you on behalf of the ladies and gentlemen of Grand Star Hotel Bosphorus and state our happiness for your kind interest shown.
We value all your feedbacks as they guide us, motivate and assist us to improve our service quality. Thank you very much for taking your time to share your experience regarding our service. It is very kind of you that you highlighted our team. Your valuable comments about our room service have already been shared with our department heads.
We will be more than happy if we will be honored with the opportunity of welcoming you and your guests in near future to our beautiful property and timeless city.
Kindest Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de hotel management le 25 mars 2020
Valuable Guest,
First and foremost, we would like to thank you on behalf of the ladies and gentlemen of Grand Star Hotel Bosphorus and state our happiness for your kind interest shown.
We value all your feedbacks as they guide us, motivate and assist us to improve our service quality. Your feedbacks are very important for us as they motivate us to improve our service quality. We are delighted to hear that you enjoyed your room with . We would like to thank you for taking your time to share your experiences regarding our service, the team and our breakfast. Our hotel is very well known with its rich breakfast buffet and we believe it is important for our guests to start a healthy day with a Dear great variety of breakfast offerings before they visit the historical sites. Thank you very much for highlighting our beautiful property as well as our ice cream. Your kind comments have already been shared with the related department heads.
We will be more than happy if we will be honored with the opportunity of welcoming you and your guests in near future to our beautiful property and timeless city.
Kindest Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de hotel management le 25 nov. 2019
Valuable Guest,
First and foremost, we would like to thank you on behalf of the ladies and gentlemen of Grand Star Hotel Bosphorus and state our happiness for your kind interest shown.
We value all your feedbacks as they guide us, motivate and assist us to improve our service quality. Your feedbacks are very important for us as they motivate us to improve our service quality. We are delighted to hear that you enjoyed your room with . We would like to thank you for taking your time to share your experiences regarding our service, the team and our breakfast. Our hotel is very well known with its rich breakfast buffet and we believe it is important for our guests to start a healthy day with a Dear great variety of breakfast offerings before they visit the historical sites. Thank you very much for highlighting our beautiful property as well as our ice cream. Your kind comments have already been shared with the related department heads.
We will be more than happy if we will be honored with the opportunity of welcoming you and your guests in near future to our beautiful property and timeless city.
Kindest Regards,
2/10 Horrible
Stephane
Voyage en famille
31 oct. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Attention arnaque
Stephane
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de hotel management le 3 nov. 2019
Dear Valuable Guest,
First and foremost, we would like to thank you on behalf of the ladies and gentlemen of Grand Star Hotel Bosphorus and state our happiness for your kind interest shown.
We value all your feedbacks as they guide us, motivate and assist us to improve our service quality. Thank you very much for taking your time to share your experience regarding our service. It is very kind of you that you highlighted our team. Your valuable comments about our room service have already been shared with our department heads.
We will be more than happy if we will be honored with the opportunity of welcoming you and your guests in near future to our beautiful property and timeless city.
Kindest Regards,
2/10 Horrible
Berrada
6 sept. 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Je ne recommande pas l hôtel a n importe qui
Berrada
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de hotel managament le 9 sept. 2019
Dear Valuable Guest,
First and foremost, we would like to thank you on behalf of the ladies and gentlemen of Grand Star Hotel Bosphorus and state our happiness for your kind interest shown.
We value all your feedbacks as they guide us, motivate and assist us to improve our service quality. Thank you very much for taking your time to share your experience regarding our service. It is very kind of you that you highlighted our team. Your valuable comments about our room service have already been shared with our department heads.
We will be more than happy if we will be honored with the opportunity of welcoming you and your guests in near future to our beautiful property and timeless city.
Kindest Regards,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
20 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de hotel management le 22 août 2019
Dear Valuable Guest,
First and foremost, we would like to thank you on behalf of the ladies and gentlemen of Grand Star Hotel Bosphorus and state our happiness for your kind interest shown.
We value all your feedbacks as they guide us, motivate and assist us to improve our service quality. Thank you very much for taking your time to share your experience regarding our service. It is very kind of you that you highlighted our team. Your valuable comments about our room service have already been shared with our department heads.
We will be more than happy if we will be honored with the opportunity of welcoming you and your guests in near future to our beautiful property and timeless city.
Kindest Regards,
2/10 Horrible
Vincent
28 juin 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vincent
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de hotel management le 3 juil. 2019
Dear Guest,I hope we would like to stay in better conditions. best regards,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 mai 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Mert Üzmez - Front Office Manager le 26 mai 2019
Cher client,
Tout d’abord, nous voudrions vous remercier au nom des dames et messieurs du Grand Star Hotel Bosphorus
Nous apprécions tous vos commentaires car ils nous guident, motivent et nous permettent d'améliorer la qualité de nos services. Nous sommes désolés pour le désagrément que vous avez eu lors de votre visite. Nous avons eu nos réunions avec les chefs de département concernés et nous nous assurerons que vos retours sont pris en compte.
Nous serons plus qu'heureux si nous serions honorés de l'occasion de vous accueillir, vous et vos invités, dans un avenir proche, dans notre belle propriété et notre ville intemporelle.
Meilleures salutations,
4/10 Médiocre
Fawzia
20 mars 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Déception
Fawzia
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Mert Üzmez - Front Office Manager le 22 mars 2019
Cher client,
Tout d’abord, nous voudrions vous remercier au nom des dames et messieurs du Grand Star Hotel Bosphorus
Nous apprécions tous vos commentaires car ils nous guident, motivent et nous permettent d’améliorer la qualité de nos services. Nous sommes désolés pour le désagrément que vous avez eu lors de votre visite. Nous avons eu nos réunions avec les chefs de département concernés et nous veillerons à ce que vos commentaires soient pris en compte.
S'il vous plaît nous donner la deuxième chance de vous accueillir vous et vos invités dans un proche avenir dans notre belle propriété et la ville intemporelle.
Meilleures salutations,
Mert Üzmez
Chef de réception
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel et très classe
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Mert Üzmez - Front Office Manager le 8 mars 2019
Dear Valuable Guest,
First and foremost, we would like to thank you on behalf of the ladies and gentlemen of Grand Star Hotel Bosphorus and state our happiness for your kind interest shown.
We value all your feedbacks as they guide us, motivate and assist us to improve our service quality. Thank you very much for taking your time to share your experience regarding our service. It is very kind of you that you highlighted our team. Your valuable comments about our room service have already been shared with our department heads.
We will be more than happy if we will be honored with the opportunity of welcoming you and your guests in near future to our beautiful property and timeless city.
Kindest Regards
Mert Üzmez
Front Office Manager
2/10 Horrible
Rachel
22 mai 2024
Rachel
Séjour de 7 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Nursel
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nursel
Séjour de 10 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Eiad
Voyage d’affaires, Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eiad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Gökhan
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gökhan
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Laila
15 janv. 2024
Laila
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Shahinaz
12 janv. 2024
Shahinaz
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
4/10 Médiocre
Bassam
21 déc. 2023
Bassam
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Jeannette Marlene
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeannette Marlene
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
ISSA
Voyage en couple
11 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ISSA
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Amir
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amir
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
AHMED
3 déc. 2023
AHMED
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
3 déc. 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Oguzhan
28 nov. 2023
Oguzhan
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
abdul
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
abdul
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
sedat
24 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sedat
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Fatima
21 nov. 2023
Fatima
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Muzaffer
Voyage en famille
17 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Igrenc bir deneyim
Muzaffer
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
olanrewaju
Voyage d’affaires
15 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
olanrewaju
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Not the best
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Bedur
Voyage en famille
11 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bedur
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Bedur
8 nov. 2023
Bedur
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
bahar
Voyage en groupe
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bahar
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Marjan
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad Memory
Marjan
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Maher
22 oct. 2023
Anbefalles ikke til barnefamilier.
Maher
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Oktaj
18 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible! Dont chose this one. Scammers.
Oktaj
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Michael
15 oct. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Jackueline harika
13 oct. 2023
Jackueline harika
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
David
10 oct. 2023
David
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Selcuk
9 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ringe hotel
Selcuk
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Natalia
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Natalia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023