Espace de soins pour les couples, sauna, bain à remous, hammam, hammam

Avis sur Eresin Hotels Topkapi

5 out of 5
Eresin Hotels Topkapi
Millet Caddesi 186 Topkapi, Istanbul, Istanbul

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 352 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 308 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 167 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 84 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 90 avis sur 1001." "

7,8/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Yves

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent accueil de Saban et Emre. Bien équipé. Grande piscine mais un peu froide. Sauna et Hamman tout neufs. Le jacuzzi est nul par contre. Massages merveilleux. Bien situé juste en face du tramway.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Dogan E. - E-Commerce Specialist le 30 mars 2024
Cher Yves,Merci d'avoir été notre client et d'avoir publié votre belle note. Au plaisir de vous accueillir à nouveau à Eresin Hotels Topkapi.Cordialement,

10/10 Excellent

YASMINA

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le personnel est tres professionnels
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Osman BerkAsst.GM of Rooms le 8 janv. 2024
Dear Valued GuestThank you for sharing your comments regarding your stay at our hotel. As Eresin Hotels Topkapi family, we are very happy to see that your stay met your expectations and that you had a good time. We hope to welcome you again in our hotel as soon as possible. Warm Regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

2/10 Horrible

Brahim

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de osman berk le 16 nov. 2023
Dear Brahim Ouhbi,We thank you for taking the time to tell us about your experience at Eresin Hotels Topkapi. We are sorry to know that your stay with us was under your expectations. Your valuable feedback as this helps us understand areas of possible improvement.I would be happy for you to contact me regarding the details. We hope that you visit us again in near future and give us the opportunity to provide you with exceptional service that we commit to deliver. Kind regards, Osman BerkAsst.GM of Rooms

6/10 Satisfaisant

Kamal

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de osman berk le 10 nov. 2023
Dear Kamal Benjelloun,We thank you for taking the time to tell us about your experience at Eresin Hotels Topkapi. We are sorry to know that your stay with us was under your expectations. Your valuable feedback as this helps us understand areas of possible improvement. We hope that you visit us again in near future and give us the opportunity to provide you with exceptional service that we commit to deliver. Kind regards, Osman BerkAsst.GM of Rooms

2/10 Horrible

Abellak

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Vacances mauvaise expérience
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de osman berk le 13 mars 2023
Dear Valued GuestThank you for choosing to stay at Eresin Hotels Topkapi and for posting your review. We have taken into consideration your comments and have shared these with my colleagues. Hope you could give us another opportunity in the future to welcome you back.With sincere regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

4/10 Médiocre

Josra

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de osman berk le 31 janv. 2023
Dear Josra Uzunkaya,Thank you for choosing to stay at Eresin Hotels Topkapi and for posting your review. We have taken into consideration your comments and have shared these with my colleagues. Hope you could give us another opportunity in the future to welcome you back.With sincere regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

8/10 Bien

Rajaa

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de osman berk le 23 nov. 2022
Dear Valued GuestWe appreciate the great rating you have posted and look forward to welcoming you back at Eresin Hotels Topkapi in the near future.With best regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 Excellent

CHRISTIAN

Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Osman BerkAsst.GM of Rooms le 29 juin 2022
Dear CHRISTIAN, Thank you very much for taking the time to rate Eresin Hotels Topkapi with 5 stars, we are glad to know that you have had an amazing stay. We value your feedback and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Osman Berk Asst.GM of Rooms

2/10 Horrible

Faïza

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
Etablissement tres eloigné de tout aucun sens commercial
Séjour de 7 nuits en février 2022
Réponse de Eresin Hotels Team le 8 mars 2022
Dear Valued Guest, Thank you for your review of our hotel. We appreciate the time you took to leave your comments, and we are disappointed to hear that your stay was not up to our high standards. Best Regards, Serkan Polat Asst. Front Office Manager

4/10 Médiocre

Mohamed

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Very poor service specialy at the front desk. Never back at this hotel
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Eresin Hotels Topkapı Team le 9 nov. 2021
Dear Valued Guest, On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience Best Regards, Eresin Hotels Topkapı Team

2/10 Horrible

Houria

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible
Hôtel vraiment a fuir, jai réservé 2 chambres pour 7 nuits. J'avais demandé un lit bébé dans une des chambre avant mon arrivé lhotel ma hentillement répondu quil sera directement placé dans la chambre à mon arrivé, je ne lai jamais vu jusqu'à mon départ. En plus de ça on m'a donné des chambres avec deuc lits simples ( allez dormir avec un bébé dans un lit une place sans qu'il tombe dans la nuit)donc folle de rage je demande a changer de chambre même probleme on me fais visiter au moins 10 chambres avant de trouver une avec un grand lit double mais tjs pas de lit bébé. Le personnel est très froid et ne patle quasiment que le turc. Le ménage est fait tous les jours eeuh enfin juste les lits et changement de serviettes car le sol est rester sale toute la semaine. Bref je n'y retournerai pour rien au monde. Il ne vaut même pas 1* à fuir vraiment horrible
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Eresin Hotels Topkapı Team le 14 oct. 2021
Chère Mademoiselle, Merci d'avoir partagé vos commentaires. Nous sommes désolés que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. C'était un cas rare et nous ferons mieux. Meilleures salutations

2/10 Horrible

Katleen, lyon

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel pas propre. Salle de bain avec les joins moisis. Le parking est payant Très mauvais pour un 5 étoiles
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Engin ANIL le 4 mars 2020
Dear Katleen, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us. I would like to inform you that,renovation works are continuing in our hotel. That will be pleasure for us to welcoming you again.Kindest Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Engin ANIL le 29 févr. 2020
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté
Les chambres ne sont pas bien éclairés la baignoire les joints sont son tout noir limite dégoûtant pour un 5 étoiles
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Enginanil le 27 févr. 2020
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
J’ai séjourné une semaine un peu déçu de l’accueil à la réception très peu de personne sympa dommage seule l’équipe de la piscine est excellente superbe accueil très gentille prend le temps de communiquer avec nous 🏊‍♀️👍. Côté chambre déçu
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Engin ANIL le 20 févr. 2020
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très déçu de la prestation de l’hôtel, le personnel n’est pas accueillant, la clim ne fonctionne pas, la nourriture est celle du self comme à la cantine, décor et présentation vieillotte Et vétuste à éviter d’urgence.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Engin ANIL le 17 févr. 2020
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,

10/10 Excellent

Omer, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pres des transports ,accuil amicale,tres bon petit dejuner,tres bonne qualite prix..je reviendrais et je recommande...
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de engin anıl le 20 janv. 2020
Dear guest, Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed. Hope to see you in the future. Kindest regards,

6/10 Satisfaisant

LILA

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service
Hôtel en dégradation. Personnel très froid .Il est temps de le refaire. Seul satisfaction le Bain turc, la piscine et le Sauna et aussi l’emplacement.
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Engin ANIL le 17 déc. 2019
Dear Lila, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us. I would like to inform you that,renovation works are continuing in our hotel. That will be pleasure for us to welcoming you again.Kindest Regards

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Erhan Cakay le 5 nov. 2019
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality. We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
le nettoyage des chambres se fait chaque matin, la piscine, la sauna, le hammam, la salle de sport, tout est bien nettoyé
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Erhan Cakay le 17 oct. 2019
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service qualit.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Erhan Cakay le 17 oct. 2019
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service qualit.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,

8/10 Bien

Ozlem

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Erhan Cakay le 17 oct. 2019
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service qualit.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le meilleures hotel de istanbul , le staff est au top
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Erhan Çakay le 27 mai 2019
Dear guest , I would like to thank you for your good review. We are working hard to ensure that our guests enjoy the hospitality of Eresin hotels and It is an honor for us to hear that we reflected our quality standards. That will be pleasure for us welcoming you again in Eresin Hotels Topkapi. Best regards, Erhan Çakay General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Erhan Cakay le 22 mai 2019
Dear guest. At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality. We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Équipement spa très bien...dommage presque tout en travaux en ce moment...sauna et douches fermés Reste de l hôtel parfait bonne situation Je recommande
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Erhan Cakay le 13 mai 2019
Dear guest. At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality. We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
super emplacement, station de tramway juste en bas de l'hôtel qui relie presque tout les lieux touristiques. Personnel très accueillant et sympathique merci a tous...
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Erhan Çakay le 27 avr. 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us.Your comments are very important for us to improve our service quality.That will be pleasure for us to welcoming you again.Kindest Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Le petit déjeuner était trop copieux.......c’est à dire il y avait pas énormément de choix par exemple pour les œufs. Certains les aiment comme omelette d’autres brouiller..
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Erhan Cakay le 4 avr. 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us.Your comments are very important for us to improve our service quality. That will be pleasure for us to wellcoming you again. We already share your comment in our operation meeting as well.Kindest Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de Erhan Cakay le 1 avr. 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. That will be pleasure for us to wellcoming you again. Kindest Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Istanbul is a beautiful city I recommend this hotel for a romantic weekend very well located and very well served by the metro and the tram as the taxi. the hotel staff is very kind. always listening. I recommend taking the superior room with jacuzzi. Thanks to the staff for taking good care of me: Kemal Yuce Reception Melissa Nihat Erkek Supervisor _________________________________ Istanbul est une ville magnifique je conseille cet hôtel pour un weekend amoureux très bien situé et très bien desservi par le métro et par le tramway que le taxi. le personnel de l'hôtel est très gentille. toujours à l'écoute. je conseille de prendre la chambre supérieure avec jacuzzi. merci au personnel de vous être bien occupé de moi : Kemal yuce reception Melissa Nihat erkek superviseur
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Erhan Cakay le 1 mars 2019
Dear Guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us. Your comments are very important for us to improve our service quality. That will be pleasure for us to wellcoming you again. Kindest Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon établissement, pas la bonne chambre au départ mais très bonne réactivité par la suite
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Erhan Cakay le 20 févr. 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with your valuable time to increase the quality of service we offer for our valued guests. That will be pleasure for us to wellcoming you again. Kindest Regards

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Personnel souriant hotel propre mais trop de bruit
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Erhan Cakay le 29 janv. 2019
Dear Guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us. That will be pleasure for us to wellcoming you again. Kindest Regards

10/10 Excellent

Braik, Lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RAS étant un jeune couple on a appréciée les services de cette hôtel qui se situe pas loin des transport ( bus en face ) le seul inconvénient il parle pas français juste anglais et turque .
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Erhan Cakay le 23 oct. 2018
Dear our valued guest, Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed. Hope to see you in the future. Kindest regards, Erhan Cakay General Manager

8/10 Bien

Ad, Lille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hotel de qualité, bien placé, en face de l'arret tramway qui dessere le centre ville.
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
Réponse de Erhan Cakay le 6 oct. 2018
Dear our valued guest, Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed. Hope to see you in the future - Istanbul is the type of city that you have to visit many times. There is so much going on here! Kindest regards, Erhan Cakay General Manager

6/10 Satisfaisant

Mazen, Montreal

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Almost no one speak other language than turc. They make me wait for almost 40 minutes to have my rooms. The breakfest is poor.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Cuneyt Sabuncuoglu le 3 sept. 2018
Dear Mazen, I would like to thank you for your time in reviewing our hotel and we are sorry to hear that your expectations were not met on this occasion. In accordance to your complaint we will continue to improve our service at the Eresin Hotels Topkapi and your comments will be shared with our teams so that we can address areas where there is a shortfall. We hope that you will give us another opportunity to regain your trust in us as I'm sure that we can, and we should do so much better than this.

8/10 Bien

Khaled

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
On a passé 4 nuits et on est satisfait en global de ce séjour, cependant, j'aimerais préciser que la salle de bain n'a pas le même niveau de fonctionnalité que le reste de l'hôtel (problème de robinet !). On sentait également de l'odeur de fumé qui vient apparemment des draps, sachant que notre chambre était pour les non-fumeurs..
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Erhan Cakay le 13 août 2018
Dear Khaled, Thank you for your review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed. Hope to see you in the future - Istanbul is the type of city that you have to visit many times. There is so much going on here! Kindest regards, Erhan Cakay General Manager

4/10 Médiocre

gokan, france

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel mal situé
Mal situé l’hotel Très bruyant, l’hotel Donne sur un très grande axe de circulation , descente de parking mal faites raccroché deux fois ma voiture , salle de bain , baignoire plus lavabo , lavabo avait une fuite et bouché
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Erhan Cakay le 3 août 2018
Dear our valued guest, Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate the opportunity to see things from our guests’ viewpoint. We hope that you will consider staying with us again on your next visit. Kindest regards, Erhan Cakay General Manager

10/10 Excellent

selçuk

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hotel 5* à 2 pas des monuments, que du bonheur
Un hôtel hyper accueillant, propre et un vrai 5*. Accès au tramway à 2mn de l'entrée de l'hôtel, nous avons pu apprécié nos visites de monuments rien qu'à 15mn sur une seule ligne de tram. Un personnel souriant, serviable et très professionnel. C'est un hôtel que je conseille à tous les français désireux d'avoir un réel rapport qualité/prix digne de ce nom. A bon entendeur ;)
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Erhan Cakay le 5 juil. 2018
Dear Selcuk, Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed. Hope to see you in the future - Istanbul is the type of city that you have to visit many times. There is so much going on here! Kindest regards, Erhan Cakay General Manager

4/10 Médiocre

dabech

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hotel des années 1990
je voyage chaque moi a Istanbul et je n'ai jamais vu un hotel comme celle ci , je suis arrivé tard et le réceptionniste me demande d'attendre après 15 mn j'ai eu les clé et le surprise 2 hommes en train de me préparer la chambre a 00H30 , en plus l'ascenseur en dirai celle du bateau Titanic, malgrais j'ai payer 10 euro de plus pour le petit déjeuner il m'ont informé que l'omelette est extra cad il faut le payer en plus ,je n'ai jamais vu ca dans ma vie. je ne recommande pas cette établissement.
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Erhan Cakay le 20 avr. 2018
Merci d'avoir laissé un commentaire. Je suis désolé d'apprendre que vous n'avez pas apprécié votre séjour chez Generator Paris. Nous prenons en compte vos réflexions afin d'esayer d'améliorer nos services. En espérant vous revoir bientôt pour vous prouvez que notre hotel est le meilleur endroit où rester.

8/10 Bien

Fadil

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
3 étoiles
Les instalations sanitaire (salle de bains)laisse un goût un peu amère a ce magnifique hotel. Le services on peu dire ca va. Piscine, hammam, sauna et spa exellent.
Séjour de 2 nuits en janvier 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel serviable à tous moments
Endroit propre calme personnel très serviable je recommande cet endroit très bonne réception
Séjour de 7 nuits en décembre 2017
Réponse de Eresin Hotels Topkapi le 9 mai 2023
Cher Guest,Nous apprécions l'excellente note que vous avez publié et nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau àEresin Hotels Topkapi dans un proche avenir.Cordialement,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel digne d un palace parisien
A votre arrivée vous êtes interpellé par la beauté extérieure de la façade de l'hôtel puis vous êtes ébloui par le hall d'entrée digne d'un palace parisien. Le personnel d'accueil est extrêmement professionnel : Accueillant, disponible et discret. Parle tres bien l anglais. Les chambres sont spacieuses confortables et luxueuses. Le restaurant permet de Bien manger à un prix très raisonnable ex soupe et plat de penne pour 9 euros. le cadre du Spa est magnifique et reposant : Piscine bains à remous sauna hammam à disposition gratuits Le tram devant l'hôtel vous amène très facilement dans le centre. 20 mn de la place Sultanahmet. Excellent rapport qualité prix 300 euros pour 6 nuits
Séjour de 6 nuits en novembre 2017

10/10 Excellent

mathias

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je reviendrai
Une très grande chambre, excellent
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 Bien

Bard M., France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Bon séjour. chambre confortable. petit déjeuner copieux et complet..seul petit bémol = pas de jus de fruits frais pressés. Dommage pour un 5 étoiles qu'il n'y ai qu'une bouteille d'eau offerte dans la chambre à l'arrivée et plus rien le reste du séjour...

10/10 Excellent

Kivilcim K.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
C,est parfait mieux serait insupportable
Comme d'habitude parfait ,accueil, repas, piscine , spa , massage
Réponse de Eresin Hotels Topkapi le 9 mai 2023
Cher Kivilcim K.,Merci d'avoir été notre client et d'avoir publié votre belle note. Au plaisir de vous accueillir à nouveau à Eresin Hotels Topkapi.Cordialement,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant, très propre
Hotel très propre proche des sites touristiques proche tram juste devant la hotel

8/10 Bien

AKLI, Alger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Agréable séjour
Agréable dans l'ensemble.Dommage que le personnel ne parle pas arabe ! Comme c'est notre premier voyage à Istanbul on s'est senti un peu délaissé dans cet hôtel.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon séjour à Istanbul
Accueil chaleureux, très bon service.

10/10 Excellent

mehdi, beziers

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
trés bon hotel
trés bon rapport qualité prix, un peut excentrer par rapport au centre historique mais avec le tramway tout est coté;

10/10 Excellent

Charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement