Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Dogan E. - E-Commerce Specialist le 30 mars 2024
Cher Yves,Merci d'avoir été notre client et d'avoir publié votre belle note. Au plaisir de vous accueillir à nouveau à Eresin Hotels Topkapi.Cordialement,
10/10 Excellent
YASMINA
Voyage d’affaires
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le personnel est tres professionnels
YASMINA
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Osman BerkAsst.GM of Rooms le 8 janv. 2024
Dear Valued GuestThank you for sharing your comments regarding your stay at our hotel. As Eresin Hotels Topkapi family, we are very happy to see that your stay met your expectations and that you had a good time. We hope to welcome you again in our hotel as soon as possible. Warm Regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms
2/10 Horrible
Brahim
14 nov. 2023
Brahim
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de osman berk le 16 nov. 2023
Dear Brahim Ouhbi,We thank you for taking the time to tell us about your experience at Eresin Hotels Topkapi. We are sorry to know that your stay with us was under your expectations. Your valuable feedback as this helps us understand areas of possible improvement.I would be happy for you to contact me regarding the details. We hope that you visit us again in near future and give us the opportunity to provide you with exceptional service that we commit to deliver. Kind regards, Osman BerkAsst.GM of Rooms
6/10 Satisfaisant
Kamal
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kamal
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de osman berk le 10 nov. 2023
Dear Kamal Benjelloun,We thank you for taking the time to tell us about your experience at Eresin Hotels Topkapi. We are sorry to know that your stay with us was under your expectations. Your valuable feedback as this helps us understand areas of possible improvement. We hope that you visit us again in near future and give us the opportunity to provide you with exceptional service that we commit to deliver. Kind regards, Osman BerkAsst.GM of Rooms
2/10 Horrible
Abellak
12 mars 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Vacances mauvaise expérience
Abellak
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de osman berk le 13 mars 2023
Dear Valued GuestThank you for choosing to stay at Eresin Hotels Topkapi and for posting your review. We have taken into consideration your comments and have shared these with my colleagues. Hope you could give us another opportunity in the future to welcome you back.With sincere regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms
4/10 Médiocre
Josra
30 oct. 2022
Josra
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de osman berk le 31 janv. 2023
Dear Josra Uzunkaya,Thank you for choosing to stay at Eresin Hotels Topkapi and for posting your review. We have taken into consideration your comments and have shared these with my colleagues. Hope you could give us another opportunity in the future to welcome you back.With sincere regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms
8/10 Bien
Rajaa
25 juil. 2022
Rajaa
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de osman berk le 23 nov. 2022
Dear Valued GuestWe appreciate the great rating you have posted and look forward to welcoming you back at Eresin Hotels Topkapi in the near future.With best regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms
10/10 Excellent
CHRISTIAN
28 juin 2022
CHRISTIAN
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Osman BerkAsst.GM of Rooms le 29 juin 2022
Dear CHRISTIAN,
Thank you very much for taking the time to rate Eresin Hotels Topkapi with 5 stars, we are glad to know that you have had an amazing stay.
We value your feedback and look forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Osman Berk
Asst.GM of Rooms
2/10 Horrible
Faïza
Voyage en famille
6 mars 2022
Les points faibles : Équipements
Faïza
Séjour de 7 nuits en février 2022
Réponse de Eresin Hotels Team le 8 mars 2022
Dear Valued Guest,
Thank you for your review of our hotel. We appreciate the time you took to leave your comments, and we are disappointed to hear that your stay was not up to our high standards.
Best Regards,
Serkan Polat
Asst. Front Office Manager
4/10 Médiocre
Mohamed
Voyage en couple
26 oct. 2021
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Mohamed
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Eresin Hotels Topkapı Team le 9 nov. 2021
Dear Valued Guest,
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience
Best Regards,
Eresin Hotels Topkapı Team
2/10 Horrible
Houria
Voyage en famille
12 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible
Houria
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Eresin Hotels Topkapı Team le 14 oct. 2021
Chère Mademoiselle,
Merci d'avoir partagé vos commentaires. Nous sommes désolés que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. C'était un cas rare et nous ferons mieux.
Meilleures salutations
2/10 Horrible
Katleen, lyon
Voyage en couple
3 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katleen
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Engin ANIL le 4 mars 2020
Dear Katleen, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us. I would like to inform you that,renovation works are continuing in our hotel. That will be pleasure for us to welcoming you again.Kindest Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Engin ANIL le 29 févr. 2020
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
26 févr. 2020
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Enginanil le 27 févr. 2020
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Engin ANIL le 20 févr. 2020
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Engin ANIL le 17 févr. 2020
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,
10/10 Excellent
Omer, Paris
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Omer
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de engin anıl le 20 janv. 2020
Dear guest, Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed. Hope to see you in the future. Kindest regards,
6/10 Satisfaisant
LILA
Voyage d’affaires
16 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service
LILA
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Engin ANIL le 17 déc. 2019
Dear Lila, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us. I would like to inform you that,renovation works are continuing in our hotel. That will be pleasure for us to welcoming you again.Kindest Regards
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
3 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Erhan Cakay le 5 nov. 2019
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality. We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Erhan Cakay le 17 oct. 2019
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service qualit.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
25 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Erhan Cakay le 17 oct. 2019
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service qualit.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,
8/10 Bien
Ozlem
22 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ozlem
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Erhan Cakay le 17 oct. 2019
Dear guest, At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service qualit.We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Erhan Çakay le 27 mai 2019
Dear guest , I would like to thank you for your good review. We are working hard to ensure that our guests enjoy the hospitality of Eresin hotels and It is an honor for us to hear that we reflected our quality standards. That will be pleasure for us welcoming you again in Eresin Hotels Topkapi. Best regards, Erhan Çakay General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Erhan Cakay le 22 mai 2019
Dear guest. At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality. We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Erhan Cakay le 13 mai 2019
Dear guest. At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality. We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Erhan Çakay le 27 avr. 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us.Your comments are very important for us to improve our service quality.That will be pleasure for us to welcoming you again.Kindest Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Erhan Cakay le 4 avr. 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us.Your comments are very important for us to improve our service quality. That will be pleasure for us to wellcoming you again. We already share your comment in our operation meeting as well.Kindest Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de Erhan Cakay le 1 avr. 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. That will be pleasure for us to wellcoming you again. Kindest Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Erhan Cakay le 1 mars 2019
Dear Guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us. Your comments are very important for us to improve our service quality. That will be pleasure for us to wellcoming you again. Kindest Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Erhan Cakay le 20 févr. 2019
Dear guest,
First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı.
We would like to thank you for sharing your hotel experience with your valuable time to increase the quality of service we offer for our valued guests.
That will be pleasure for us to wellcoming you again.
Kindest Regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Erhan Cakay le 29 janv. 2019
Dear Guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us. That will be pleasure for us to wellcoming you again. Kindest Regards
10/10 Excellent
Braik, Lyon
22 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Braik
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Erhan Cakay le 23 oct. 2018
Dear our valued guest, Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed. Hope to see you in the future. Kindest regards, Erhan Cakay General Manager
8/10 Bien
Ad, Lille
5 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ad
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
Réponse de Erhan Cakay le 6 oct. 2018
Dear our valued guest, Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed. Hope to see you in the future - Istanbul is the type of city that you have to visit many times. There is so much going on here! Kindest regards, Erhan Cakay General Manager
6/10 Satisfaisant
Mazen, Montreal
16 août 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mazen
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Cuneyt Sabuncuoglu le 3 sept. 2018
Dear Mazen,
I would like to thank you for your time in reviewing our hotel and we are sorry to hear that your
expectations were not met on this occasion.
In accordance to your complaint we will continue to improve our service at the Eresin Hotels Topkapi and your comments will be shared with our teams so that we can address areas where there is a shortfall.
We hope that you will give us another opportunity to regain your trust in us as I'm sure that we can, and we should do so much better than this.
8/10 Bien
Khaled
10 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Khaled
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Erhan Cakay le 13 août 2018
Dear Khaled, Thank you for your review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed. Hope to see you in the future - Istanbul is the type of city that you have to visit many times. There is so much going on here! Kindest regards, Erhan Cakay General Manager
4/10 Médiocre
gokan, france
1 août 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel mal situé
gokan
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Erhan Cakay le 3 août 2018
Dear our valued guest, Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate the opportunity to see things from our guests’ viewpoint. We hope that you will consider staying with us again on your next visit. Kindest regards, Erhan Cakay General Manager
10/10 Excellent
selçuk
4 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hotel 5* à 2 pas des monuments, que du bonheur
selçuk
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Erhan Cakay le 5 juil. 2018
Dear Selcuk,
Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed.
Hope to see you in the future - Istanbul is the type of city that you have to visit many times. There is so much going on here!
Kindest regards,
Erhan Cakay
General Manager
4/10 Médiocre
dabech
17 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hotel des années 1990
dabech
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Erhan Cakay le 20 avr. 2018
Merci d'avoir laissé un commentaire. Je suis désolé d'apprendre que vous n'avez pas apprécié votre séjour chez Generator Paris. Nous prenons en compte vos réflexions afin d'esayer d'améliorer nos services. En espérant vous revoir bientôt pour vous prouvez que notre hotel est le meilleur endroit où rester.
8/10 Bien
Fadil
29 janv. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
3 étoiles
Fadil
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel serviable à tous moments
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2017
Réponse de Eresin Hotels Topkapi le 9 mai 2023
Cher Guest,Nous apprécions l'excellente note que vous avez publié et nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau àEresin Hotels Topkapi dans un proche avenir.Cordialement,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel digne d un palace parisien
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
mathias
1 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je reviendrai
mathias
Séjour de 1 nuit en août 2017
8/10 Bien
Bard M., France
9 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Bard M.
10/10 Excellent
Kivilcim K.
19 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
C,est parfait mieux serait insupportable
Kivilcim K.
Réponse de Eresin Hotels Topkapi le 9 mai 2023
Cher Kivilcim K.,Merci d'avoir été notre client et d'avoir publié votre belle note. Au plaisir de vous accueillir à nouveau à Eresin Hotels Topkapi.Cordialement,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant, très propre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
AKLI, Alger
5 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Agréable séjour
AKLI
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 août 2015
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon séjour à Istanbul
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
mehdi, beziers
18 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
trés bon hotel
mehdi
10/10 Excellent
Charles
17 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charles
8/10 Bien
Philippe
14 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement