Avis sur Motel 6 Indio, CA - Palm Springs
Motel 6 Indio, CA - Palm Springs
82195 Indio Boulevard, Indio, CA
Avis
6,4
6,8/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
7 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Brand Experience Team le 8 août 2022
Hola Valère,
Gracias por reconocer el gran servicio brindado por nuestro personal. ¡Esperamos verte pronto, Safe Travels!
Lilith
#equipo6
10/10 Excellent
Amy
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jorge
24 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Hassine
24 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hassine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Estela
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Estela
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Eduardo
11 mai 2024
Eduardo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 mai 2024
Hi Eduardo,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Chelsea
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chelsea
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mai 2024
Hi Chelsea, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Alejandro
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejandro
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 mai 2024
Hi Alejandro,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Colin
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Colin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Youngwoong
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Youngwoong
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Charles
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Charles,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Phyllis
30 avr. 2024
Phyllis
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Taylor
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylor
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Taylor,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Cesar
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cesar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hola Cesar,¡Gracias por la increíble calificación! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Yvette
Voyage en groupe
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Yvette
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Yvette, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Michele
Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Michele,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Taylor
29 avr. 2024
Taylor
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Peter
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Peter,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Michael
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Michael,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Sony
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sony
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 10 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Tommie
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tommie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 10 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Daniel
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Daniel,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
GERMANI
Voyage d’affaires
27 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
GERMANI
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Traveler,On our behalf, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Oscar
27 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Oscar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hola Oscar,Gracias por tomarse el tiempo de revisar su reciente estadía con nosotros. Nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado como huésped. Por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Ryan
23 avr. 2024
Ryan
Séjour de 4 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Zachary
19 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zachary
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Managment le 20 avr. 2024
Good afternoon Zachary. we apologize for your experience with us at Motel 6. we are working profusely to resolve your issue. we hope you can give us another try to reconciliate your stay.
6/10 Satisfaisant
Veronica
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Veronica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Veronica, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6
10/10 Excellent
George
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 avr. 2024
Hi George,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
praiwarin
15 avr. 2024
praiwarin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Aurora
15 avr. 2024
Aurora
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Juanita
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juanita
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Juanita,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Jennifer S
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer S
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Jennifer S,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Pamela
Voyage avec des animaux de compagnie
12 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Pamela,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Rebecca
8 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Tommie
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tommie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Luis
4 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Glenn, Salem
31 mars 2024
Glenn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
OMAR
Voyage d’affaires
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
OMAR
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Omar,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Norma
Voyage en famille
30 mars 2024
Norma
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hola Norma,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6
2/10 Horrible
Cecilia
26 mars 2024
Cecilia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 avr. 2024
Hi Cecilia,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Rodd
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodd
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Managment le 24 mars 2024
Thank you for taking time out of your busy schedule to give us a review, we do apologize for the inconvenience and the experience you had with us. We are going to look into the situation.
6/10 Satisfaisant
Zandra
Voyage en couple
23 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Zandra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Managment le 24 mars 2024
Thank you for taking time out of your busy schedule to give us a feedback, we apologize for the inconvenience.
8/10 Bien
Michael
Voyage d’affaires
20 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Managment le 24 mars 2024
Thank you for taking time out of your busy schedule to give feedback we apologize for the inconvenience. we will look into the matter.
4/10 Médiocre
Srinivas
20 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Srinivas
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Managment le 24 mars 2024
Thank you for taking time out of your busy schedule to on giving us feedback, we apologize for the inconvenience.
2/10 Horrible
Margie
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Margie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Managment le 24 mars 2024
Thank you for taking time out of your busy schedule to give us a review, we apologize for the inconvenience, we will look into this matter.
2/10 Horrible
Jorge
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Managment le 24 mars 2024
Thank you for taking time out of your busy schedule to giving us a review. we apologize for the inconvenience..
8/10 Bien
Sue
15 mars 2024
Sue
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Managment le 24 mars 2024
Thank you for taking time out of your busy schedule to give us a review, we appreciate your business and hope to see you again.
4/10 Médiocre
Mitchell
12 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mitchell
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Managment le 24 mars 2024
Thank you for taking time out of your busy schedule to giving us a review, we apologize for the inconvenience.
6/10 Satisfaisant
cynthia
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
cynthia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Loman
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté
Loman
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6