Avis sur Staybridge Suites Indianapolis-Fishers, an IHG Hotel
Staybridge Suites Indianapolis-Fishers, an IHG Hotel
9780 Crosspoint Blvd, Indianapolis, IN
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 29 avr. 2024
Thank you so much for staying with us, hope to see you back soon!
10/10 Excellent
Anthony
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Anthony
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Management le 26 avr. 2024
Thank you so much for your preference, we are glad to hear that we meet your expectations, please come back soon.
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Xavier H. le 15 avr. 2024
Robert,I am so sorry that you did not have the exceptional experience you were both looking for as well as what we usually provide. I will make sure to talk to my team to make sure it doesnt happen again. Hopefully, you can give us another chance to impress you in the future.
6/10 Satisfaisant
Yesenia
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
7 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Yesenia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Xavier H. le 15 avr. 2024
Yesenia,I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. I will be sure to talk to the staff about the breakfast.
8/10 Bien
Jaakia
1 avr. 2024
Jaakia
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Xavier H. le 15 avr. 2024
Jaakia,Thank you for taking the time to review our property.
8/10 Bien
Amanda
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Xavier H. le 26 mars 2024
Amanda,Thank you for taking the time to review the property. We are looking forward to hosting you again soon. Working on the hot tub and pool for future stays.
10/10 Excellent
Jan
8 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Xavier H. le 26 mars 2024
Jan,Thank you for taking the time to review the property. We are looking forward to hosting you again soon.
8/10 Bien
Michael
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Xavier H. le 26 mars 2024
Michael,Thank you for taking the time to review the property. We are looking forward to hosting you again soon. Also going to work on the room that you were in to make sure those outlets get taken care of.
4/10 Médiocre
Daiane
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daiane
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Xavier H. le 23 avr. 2024
Daiane,Im sorry to see that you did not fully enjoy your stay. Can I contact you so we can discuss more?
4/10 Médiocre
Markia
Voyage en couple
22 févr. 2024
Markia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Xavier H. le 23 févr. 2024
Markia,Definitely apologize for the experience you've had at the hotel. Can you please contact me so we can discuss on making this right?
8/10 Bien
Larry D
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry D
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Xavier H. le 19 févr. 2024
Larry D,Thank you for taking the time to review our property. We are looking forward to hosting you again.
4/10 Médiocre
Robert
Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Robert
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Xavier H. le 5 févr. 2024
Robert, I am terribly sorry that this was your experience during your stay. If you could kindly reach out to me at the hotel, I would love to be able to get this situated for you.
10/10 Excellent
Amber
Voyage en famille
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Xavier H. le 24 janv. 2024
Amber,Thank you for taking the time to rate the property. Hopefully we get the opportunity to host you again soon.
10/10 Excellent
Steve
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Xavier H. le 24 janv. 2024
Steve,Thank you for taking the time to rate our property. We are looking forward to hosting you again!
10/10 Excellent
Amy
7 janv. 2024
Amy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Xavier H. le 9 janv. 2024
Amy,Thank you for taking the time to review the property. Sorry about the pool hot tub being down. Looking forward to hosting you again, and hopefully, with a working hot tub.
10/10 Excellent
Aaron
Voyage en couple
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Xavier H. le 9 janv. 2024
Aaron,Thank you for taking the time to review the property. We are looking forward to hosting you again soon.
8/10 Bien
Nicholas
31 déc. 2023
Nicholas
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Xavier H. le 1 janv. 2024
Nicholas,Thank you so much for taking the time to review our property. We are looking forward to hosting you again!
10/10 Excellent
Hayden
31 déc. 2023
Hayden
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Xavier H. le 1 janv. 2024
Hayden, Thank you for taking the time to review our property. We are looking forward to hosting you again!
8/10 Bien
brian, Evans
28 déc. 2023
brian
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Xavier H. le 24 janv. 2024
Brian,Thank you for taking the time to rate the property. Is there anything that we can do differently to make sure your stay is perfect next time?
2/10 Horrible
Ali
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ali
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 28 déc. 2023
Hello Ali, Thank you for staying with us and for your review.We are very sorry for the issues during your stay. We had to make an unexpected repair in regard to our water supply. This understandably negatively effected your stay and we are truly sorry for the inconvenience. We hope you will give us another opportunity to host you in the future.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
26 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Try a different hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Xavier H. le 1 janv. 2024
I am sorry that this was your experience with us at the time. Hopefully you will give us another chance in the future. Please reach out if you need anything else.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 déc. 2023
Les points faibles : Confort de la chambre
Down and out hotel!!!!!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Xavier H. le 1 janv. 2024
We were caught off guard that last day of your stay and we apologize for that. Please feel free to reach out if you need anything from us.
6/10 Satisfaisant
Jeff
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 6 janv. 2024
Hello Jeff, Thank you for staying with us and for your feedback. We are very sorry about the roof work that effected your stay. We will use this feedback for further training to our team. Our apologies for the noise disturbance. We hope you will stay with us again.
10/10 Excellent
Kamaljit
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamaljit
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Xavier H. le 27 déc. 2023
Kamaljit,Thank you for choosing us for your stay. I am glad that you enjoyed the stay especially the breakfast. Lookin forward to seeing you again!
10/10 Excellent
Megan
19 déc. 2023
Megan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 20 déc. 2023
Hi Megan!We thank you for staying with us and for the score! We hope to host you again soon. Enjoy the rest of your week!
2/10 Horrible
Daniel
Voyage d’affaires
17 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 20 déc. 2023
Hello Daniel, Thank you for your feedback. We are truly sorry that you had an experience like this. We will look more into this feedback to retrain our team and focus on items to be fixed.
10/10 Excellent
Jesse
Voyage d’affaires
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jesse
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 15 déc. 2023
Hello Jesse, Thank you for staying with us and for the score on your review. We hope to host you again soon!
10/10 Excellent
Jesse
Voyage d’affaires
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very welcoming...
Jesse
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 13 déc. 2023
Hi Jesse!Thank you for staying with us and also for the feedback and score. We hope to host you again soon!
2/10 Horrible
Deon
Voyage d’affaires
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deon
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 11 déc. 2023
Hello Deon, Thank you for staying with us. We see by your score we did not meet your expectations and we are sorry for that. Let us know more about your stay if you would like to reach out directly to us.
6/10 Satisfaisant
Bonnie
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bonnie
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 11 déc. 2023
Hello Bonnie, Thank you for staying with us and for your review. We apologize for the issues you experienced and we hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Rodney
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodney
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 11 déc. 2023
Hello Rodney, Thank you for staying with us and the feedback. We are truly sorry for your experience. We are very sorry for the hot water issues and had to make unexpected repairs. We need to make this right with you so please call the hotel and speak with a manager for rightful compensation.
8/10 Bien
Aaron
Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 11 déc. 2023
Hi Aaron, Thank you for staying with us and for the review and score! We hope to host you again soon!
8/10 Bien
Lee
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 11 déc. 2023
Hello Lee, I hope all is well and thank you for staying with us. Thank you for your feedback and the score. We hope to host you again soon!
6/10 Satisfaisant
Vicki
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Vicki
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 11 déc. 2023
Hello Vicki, Thank you for staying with us and we are sorry to hear what you and your friend experienced. We hope you had the chance to let someone know about the issues to see if a team member could correct them. We will follow up with the team and make sure they know how to respond to these opportunities.
10/10 Excellent
Victoria
Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Will rebook again someday
Victoria
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 11 déc. 2023
Hello Victoria, Thank you for staying with us and for the review! We hope to host you again soon!
4/10 Médiocre
Jonathan
22 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 24 nov. 2023
Hello Jonathan, Thank you for your feedback and we are very sorry to hear about your experience. I am not sure if you had a chance to speak with the front desk about your dissatisfaction so we may improve or make it right. We don't want you leaving unhappy.
10/10 Excellent
Craig
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Craig
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 24 nov. 2023
Thank you, Craig, for your score your rating! We hope to have you back soon!
2/10 Horrible
Toshia
12 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Toshia
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 24 nov. 2023
Hello Toshia, Thank you for taking to the time to score our hotel. From the looks of it, we needed to correct something about your stay. We are sorry it was not meeting your expectations. If you could please reach out with any further details so we may correct what we can. Thank you!
6/10 Satisfaisant
Eugenio, Phoenix
12 nov. 2023
Eugenio
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 24 nov. 2023
Thank you, Eugenio, for taking the time to score our hotel. It sounds like we have something to improve on or learn from your stay. Please let us know any details you may have.
10/10 Excellent
Nicholas
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicholas
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 24 nov. 2023
Hello Nicholas, We thank you for your rating! We hope to have you back soon!
10/10 Excellent
Erica
Voyage en couple
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erica
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 24 nov. 2023
Thank you, Erica, for your review and score! We apologize for the inconvenience and annoyance of the hot water going down. It has been repaired and thank you for your patience. We hope to have you again soon!
10/10 Excellent
thyllis, North Vernon
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
thyllis
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 24 nov. 2023
Hello thyllis, Thank you for your comments and score. We hope to host you again soon!
8/10 Bien
Stephanie
Voyage en famille
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good room but small details matter
Stephanie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 10 nov. 2023
Hello Stephanie, We apologize for what you experienced during your stay with us. That is not what we want our guests to experience at the Staybridge. We will use this feedback for training our team better. Thank you for taking the time to let us know.
10/10 Excellent
Sha
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sha
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 31 oct. 2023
Dear Sha, Thank you for staying with us! We appreciate the feedback and score! Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Sean
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 13 sept. 2023
Thank you for staying with us and the review!
10/10 Excellent
Leigh
8 août 2023
Leigh
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 13 sept. 2023
Thank you for your score and for staying with us!
4/10 Médiocre
Kati
Voyage en famille
6 août 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kati
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 13 sept. 2023
I'm sorry to read we didn't your expectations of our standards. Please let us know if there is anything we can follow up on.
10/10 Excellent
Randall
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Randall
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 21 juil. 2023
Thank you for your score and for staying with us. We hope you will choose to return!
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en groupe
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 17 juil. 2023
Thank you for your score and comments. We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
James
Voyage en couple
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Kyle O, General Manager le 3 juil. 2023
Thank you for your rating and we appreciate you staying with us!