Avis sur 7Pines Resort Ibiza, part of Destination by Hyatt
7Pines Resort Ibiza, part of Destination by Hyatt
Calle Puig Delfin s/n, Sant Josep de sa Talaia, Balearic Islands
Avis
9,4
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Romain
Voyage en couple
12 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Romain
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Alexandre
17 oct. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice But...
Alexandre
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Eric
18 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Carlos Fritz, Hotel Manager le 20 sept. 2019
Dear Eric,
Thank you very much for sharing your experience with us.
Kind Regards,
Carlos Fritz
Hotel Manager
8/10 Bien
JACQUES
5 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Piscine non chauffée, dommage !
JACQUES
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Carlos Fritz, Hotel Manager le 14 juin 2019
Cher JACQUES,
Nous vous remercions de votre commentaire. Il est vrai que notre piscine Infinity n'est pas chauffée. En revanche, la piscine du Spa Pure Seven l'est, à une température d'environ 25 degrés.
Nous regrettons les inconvénients que cela ait pu vous causer et espérons malgré tout vous avoir à nouveau parmi nous très prochainement.
Avec mes meilleures salutations,
Carlos Fritz
Hotel Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 mai 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Markus Lueck General Manager le 29 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for your honest feedback which we value a lot and which will help us to finetune our service levels to allow our guests to experience the true and unique 7Pines service experience.
Please do accept our apologies for the inconvenience caused. It would be a pleasure to apologize to you in person. For that, I kindly ask you to contact the resort back.
It would be great if we had the chance to welcome you again at the 7Pines Resort Ibiza and showcase that the lived experience was a one of and not a common one.
With kind regards,
10/10 Excellent
Carmen Gracia
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen Gracia
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Astrid
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Astrid
Séjour de 5 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Hayley
Voyage en famille, Voyage en couple
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hayley
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en couple
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Javier Padilla, Marketing & Communications Manager le 27 sept. 2023
Dear Daniel,Thank you for sharing your recent experience at 7Pines Resort Ibiza, and for providing feedback that helps us improve. We appreciate your kind words about our beautiful resort, friendly and attentive staff, fantastic breakfast, and well-maintained suites.We understand your concern about the pricing of food and drinks and appreciate your feedback. We are committed to finding a balance that offers both quality and value for our guests, and your comments will certainly help us in this endeavor.Your feedback is invaluable to us, and we look forward to welcoming you back in the future for an even more enjoyable stay.Warm regards,
10/10 Excellent
Massimo
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Massimo
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Javier Padilla, Marketing & Communications Manager le 27 sept. 2023
Dear Massimo,We appreciate your positve feedback about your recent stay at 7Pines Resort Ibiza.We're thrilled that you had a wonderful time relaxing and experiencing our resort.Your feedback fuels our passion to continually provide the best hospitality. Looking forward to your next visit!Warm regards
10/10 Excellent
Aaron
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Javier Padilla, Marketing & Communications Manager le 27 sept. 2023
Dear Aaron,it warms our hearts to read your glowing review of 7Pines Resort Ibiza. We're dedicated to offering a memorable experience, and we're delighted to have succeeded during your stay. Your feedback inspires us to maintain our commitment to excellence. See you again soon!Warm regards,
10/10 Excellent
Rebekah
Voyage en groupe
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebekah
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Stephen
29 août 2023
Stephen
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Nuria
Voyage en famille
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nuria
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
MARIA
Voyage en groupe
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIA
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Sade A.M
Voyage en groupe
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sade A.M
Séjour de 6 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Chinedu
17 août 2023
Chinedu
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Sharath Attur
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharath Attur
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The most stunning setting!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Robert
Voyage en groupe
12 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Damian, Chicago
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Damian
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Manuela
24 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ibiza relaxed
Manuela
Séjour de 3 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Dieter
Voyage en couple
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dieter
Séjour de 4 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Mathias
18 juin 2023
Mathias
Séjour de 6 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Frederico
Voyage en couple
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frederico
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Peng
3 juin 2023
Peng
Séjour de 5 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Bettina
23 mai 2023
Bettina
Séjour de 3 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Martin
23 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 14 nuits en septembre 2022
Réponse de Carlos Fritz, General Manager le 26 sept. 2022
Dear Martin,Thank you very much for taking time to rate your stay with us.We would like to express our gratitude for your wonderful words of praise and for choosing the 7Pines Resort Ibiza.We are happy to hear that you had a great experience with us and that our security staff were especially attentive.Hopefully, you will come back and see us again soon!With best regards from Ibiza,
10/10 Excellent
Gustav
22 sept. 2022
Gustav
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Hsing
6 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hsing
Séjour de 5 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Consuelo
Voyage en famille
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Consuelo
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Carlos Fritz, General Manager le 5 sept. 2022
Dear Consuelo,It is always good to hear that our guests enjoyed their time staying with us and that they spent some lovely days with us.Thank you very much for taking your time to evaluate our hotel and to describe your recent experiences.Praise and recognition are the highest level of esteem and the biggest motivator for all of us.They help us achieve what we are striving for: to always do our best and to grant our guests a unique stay filled with unrepeatable moments and authentic experiences.We are looking forward to welcome you back at 7Pines Resort Ibiza.Best regards
10/10 Excellent
Vivien
2 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vivien
Séjour de 6 nuits en août 2022
8/10 Bien
Craig
Voyage en couple
1 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Carlos Fritz General Manager le 2 sept. 2022
Dear Craig,Thank you very much for your trust and being your hosts.I was really pleased after reading your lines that we were able to inspire you with our staff, premises, and stunning views. We are really sorry that your room did not meet your expectation concerning the bathroom. We do have different types of suites which vary in size and layout.Our reservations department will be more than happy to assist you before your next stay to find the most comfortable option for you.Nevertheless, I feel of course sorry for what you experienced different from what you expected and wished. This is not at all enjoyable for us as your hosts who wish the best experiences and memories for their clients. Once again thank you very much for your evaluation, which is really appreciated.We would be very pleased to welcome you back again at 7Pines Resort Ibiza.Best regards,Carlos FritzGeneral Manager
10/10 Excellent
Sahiba
Voyage en famille
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sahiba
Séjour de 3 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
THERESA
1 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
THERESA
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Ulrich
Voyage d’affaires
28 juil. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frühstück genial
Ulrich
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Executive Office le 29 juil. 2022
Sehr geehrter Ulrich,
Vielen Dank für die Bewertung über Ihren Aufenthalt im 7Pines Resort Ibiza.
Wir freuen uns, dass Sie eine Verbesserung unseres Service empfunden haben und mit Ihrer Suite zufrieden waren.
Ihr Feedback ist uns sehr wichtig und wir sind stets auf der Suche nach Trainings- und Optimierungsmöglichkeiten um Ihren Aufenthalt einem unvergesslichen Erlebnis zu machen.
Wir hoffen Sie bald erneut in Ibiza willkommen heißen zu dürfen und senden beste Grüße,
Ramona Brieschenk
Executive Office
6/10 Satisfaisant
Ulrich
Voyage d’affaires
28 juil. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Zimmer Checkin verspätet, aber es wurde besser
Ulrich
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Executive Office le 29 juil. 2022
Sehr geehrter Ulrich,
Vielen Dank auch für diese Bewertung über unser Resort.
Wir bedauern zu lesen, dass Ihre Suite zum versprochenen Zeitpunkt nicht zur Verfügung stand.
Im Namen aller Teams entschuldigen wir uns aufrichtig und hoffen diese Unannehmlichkeit hat Ihren restlichen Aufenthalt nicht zu sehr getrübt.
Bedauerlicherweise können wir das Geschehene leider nicht mehr rückgängig machen. Dennoch würden wir uns über eine zweite Chance bei Ihrem nächsten Aufenthalt freuen, um Sie von unserem Service zu überzeugen, für den wir bekannt sind.
Beste Grüße aus Ibiza,
Ramona Brieschenk
Executive Office
10/10 Excellent
hamaoka
Voyage en groupe
28 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
hamaoka
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Director of Operations le 29 juil. 2022
Dear hamaoka,
Thank you for your time to value and rate your recent wonderful stay with us. We are thrilled to read that you had such a top-notch experience with us.
Hopefully, you´ll visit us again!
Best regards, Daniele Trombacco
Director of Operations
10/10 Excellent
RICARDO
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RICARDO
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Cindy
Voyage en couple
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Director of Operations le 20 juil. 2022
Dear Cindy,
Thank you for taking the time to value your recent stay with us. We are happy to know that you enjoyed our sunset views so much and that our resort met your expectations.
We take into account your comment regarding the sunbeds and our gastronomic offering.
Thank you again for your time and valuable feedback.
Hopefully, you´ll visit us again soon!
Best regards,
Daniele Trombacco
Director of Operations
10/10 Excellent
R
Voyage en famille
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Happy Bunnies
R
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Director of Operations le 20 juil. 2022
Dear R,
Thank you for sharing your feedback of your recent wonderful stay with us. We are happy to hear that you had such a good time with us, that you enjoyed our breakfast and delicious food and tasty drinks.
We hope to welcome you again soon!
Best regards,
Daniele Trombacco
Director of Operations
10/10 Excellent
Ashley
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ashley
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Director of Operations le 11 juil. 2022
Dear Ashley,
Thank you for sharing your feedback of your recent stay with us. We are more than happy to see that you had a top notch stay.
Hopefully, you´ll visit us again!
Best regards,
Daniele Trombacco
Director of Operations
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en couple
24 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Director of Operations le 24 juin 2022
Dear Sara,
Thank you for taking the time to value and share your recent stay with us. We are happy to know that you found our resort amazing along with our service and team.
Thank you again for your time and feedback.
Hopefully, you´ll visit us again for a new experience!
Best regards,
Daniele Trombacco
Director of Operations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfektes Hotel für Paare und Familien
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 22 juin 2022
Liebe Gäste,
wir bedanken uns für Ihre ausführliche Bewertung und das Teilen der Eindrücke Ihres Aufenthaltes. Es war uns eine Freude, Ihre Gastgeber zu sein.
Es freut mich sehr zu lesen, dass Sie wohlfühlsame, ruhige und entspannte Tage bei uns im 7Pines Resort verbrach haben.
Wie schön, dass Sie mit einem klasse Frühstück in Ihre Urlaubstage gestartet sind und vom 7Pines Team zuvorkommend umsorft wurden.
Genau so, soll es auch sein
In der Hoffnung, Sie bald wieder mit einem HERZLICH WILLKOMMEN ZURUECK begrüßen zu dürfen verbleibe ich
mit sonnigen Grüßen,
Carlos Fritz
General Manager
10/10 Excellent
Bartlomiej
20 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Najlepszy hotel na Ibizie
Bartlomiej
Séjour de 7 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
C
28 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent resort and holiday
C
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Alexander
Voyage en famille
25 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexander
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
4/10 Médiocre
Mark
Voyage en couple
3 sept. 2021
Les points faibles : Personnel et service
Mark
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Director of Operations le 3 sept. 2021
Dear Mark,
Thank you for your time to value and rate your recent stay with us. We are sad to hear that our hotel didn´t meet your expectations. You mention that service was poor and that the room and bathroom are small. We do have other rooms that are larger and with amazing views. We would be happy to welcome you again but allocate you in a room more appropriate for you. We really appreciate your feedback since it helps us grow and improve to provide the service our beloved guests deserve. Thank you again for your time.
Hopefully, you´ll visit us again for a 10 points experience,
Kind regards,
Patricia Rocha,
Director of Operations
10/10 Excellent
Laura
2 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laura
Séjour de 1 nuit en août 2021