Bar de plage

Avis sur Swiss Inn Resort Hurghada

5 out of 5
Swiss Inn Resort Hurghada
Main Safaga Road Hurghada, Hurghada, Red Sea Governorate

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 94 avis sur 289." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 101 avis sur 289." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 48 avis sur 289." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 30 avis sur 289." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 16 avis sur 289." "

7,8/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

5,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Mesut

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super
Séjour de 7 nuits en septembre 2021

8/10 Bien

Joanie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Amr Barakaat le 2 mars 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to write this review. We greatly appreciate every feedback made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. I am delighted that you have enjoyed your stay with us at the Resort and that you are satisfied with the services provided to your good self throughout your stay. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. , . Looking forward to welcoming you once again at Hilton Hurghada

8/10 Bien

valérie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Amr Barakaat le 25 févr. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to write this review. We greatly appreciate every feedback made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. I am delighted that you have enjoyed your stay with us at the Resort and that you are satisfied with the services provided to your good self throughout your stay. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. , . Looking forward to welcoming you once again at Hilton Hurghada

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre récemment rénovée, vue sur mer et piscine, lit très confortable, Salle de bain avec douche à l'italienne spacieuse et très propre, grande terrasse. Personnel très serviable.
Séjour de 14 nuits en août 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel vieillissant qui mériterait une rénovation, très inférieur à une classification 5*. Les équipements aquatique (piscine,plage, spa) sont plutôt bien. Le personnel est sympathique mais travaille dans la médiocrité. L'orientation quasi à 100% pour une clientèle "all inclusive" tire fortement les prestations vers le bas. Nous étions en séjour "chambre +petit déjeuner" et il nous a été presque impossible d'obtenir un bon repas à la carte dans les restaurants de l'hôtel, impossible de boire un cocktail fait avec de vrais alcools et jus ... Je pense qu'à un moment il serait plus simple de dire Hôtel exclusivement All inclusive. Les clients recherchant les prestations classiques d'un Hilton sont priés d'aller voir ailleurs". Nous avons utilisé le club de plongée de l'hôtel pour faire passer le PADI à nos enfants. Les instructeurs sont bons et pro, la structure globale d'accueil est beaucoup plus "fluctuante" mais correcte dans l'ensemble. Pour les amateurs de ville de charme, de tourisme urbain et de visites un peu "culturelles", Hurghada est une ville à oublier...
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Amr Barakaat le 13 janv. 2019
Dear Guest, Many Warm Greetings from Hilton Hurghada Resort , Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to fill in the survey. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. Needless to say, customer feedback is vital to our operations and we are most grateful for the effort you have made to share your observations Best Regards

8/10 Bien

Lotfi, Lille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Nous y avons séjourné 9 nuits en août dans une suite familiale et nous en gardons de très bons souvenirs, le personnel est accueillant et globalement à l’ecoute, l’hotel en général est bien entretenu, superbes jardins et propreté au rendez vous, niveau nourriture c’est moyen mais comme partout en Égypte malheureusement. Mais des efforts sont faits pour varier les plats si on est pas trop difficile ça passe. La plage et les piscines sont propres et le personnel amical, merci à Sara qui parle français qui a tout fait pour rendre notre séjour réussi et à tous les autres membres du staff en particulier Fath de la sécurité qui a toujours le sourire! nous reviendrons avec plaisir je l’espere.
Séjour de 9 nuits en août 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

anne-sophie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

4/10 Médiocre

suzon, franconville

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
fini pour moi !
je conseil plutôt le Hilton Plaza, une réception totalement incompétente, personnel et plage très bien, ne pas compter sur des fruits locaux à part oranges , bananes et dattes , nourriture comme dans une cantine à bas prix !! dans ma chambre, le frigo "nase", pas chaise mais un pouf !! ( opérée 5 fois du dos ) Bref, je n'y remettrai plus les pieds c'est certain et je vais en Egypte 7 fois par ans depuis 15 ans , donc je sais de quoi je parle..............

10/10 Excellent

SN, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyage de noces
Hotel absolument magnifique, personnel aux petits soins, plage, piscines d une propreté remarquable. Je conseil à tout les gens qui veulent séjourner à Hurghada de choisir le Hilton. Le seul petit détails indépendant de l hôtel, c est les taxi, veiller à bien négocier les prix peuvent varier du simple au quadruple... Merci encore au Hilton

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Hilton Ressort
bien sans plus je le recommande pas pour une famille qui a des enfants car le service n'ai pas le top et l’accueil non plus on dois tout leur demander. pour l'offre elle étais intéressante mes nous avons du payais une différence pour être près de l'hôtel de la piscine et de la plage car il nous avait choisi une chambre a coté des travaux et loin de l'hôtel.

6/10 Satisfaisant

Gary

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Understaffed both check in and checken out. To noise with late night music and screaming childen. Food was average at most. Paper thin walls can hear all your neighbors. To pricey for all these issues.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 Médiocre

Daniel

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2022

8/10 Bien

Maik

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Achtung. Unbedingt die Premium Zimmern buchen. Auf der Webseite sehen Standard und Premium gleich aus. Die Standart sind aber in einem ganz anderen Hotel. Über die Strasse und Zimmerqualität 2 Sterne weniger!
Séjour de 14 nuits en septembre 2021

4/10 Médiocre

Said

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was not yet prepared to receive the customer , wi fi is very week and does not reach the srea of my room , TV wad out of order ,Quality of lunch food is Zero.to ask for late checkout you have to pay LE 150.00 Very far from city center and not as mentioned in their website.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

2/10 Horrible

Yassin

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I'm so disappointed, firstly i was waiting more than 2 hrs for my room to be ready take it around 4:15 pm I lost my first day to do anything, secondly garden view it means you will be in not be in the beach front you have to cross a public street to reach the beach No fresh juice in the all inclusive option, thirdly the was wasn’t have a hot water it was broken no towel robe my room view is a parking lot and car street, the electric plug close to the water heater is broken so I couldn’t use it, it was my first day and my last I will leave tomorrow this hotel.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 Excellent

Jet Adam, New Jersey

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This place is a 4 to 5 star hotel. Breakfast and dinner buffets are delightful. Rooms are nice, the pools are clean and well maintained- a truly American standard.
Séjour de 3 nuits en octobre 2020

10/10 Excellent

Ladislaus, Bad Homburg

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles war sehr gut. Speisen, Lage und Menschen sehr freundlich.
Séjour de 7 nuits en octobre 2020

8/10 Bien

ayman

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2020

10/10 Excellent

Peter, Nürnberg

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Der Service war sehr Frundlich, außer der anfang bei anreisen, war ein Systemfehler ( all on oder nur Zimmer),deswegen hat lang gedauert um nach zu kontaktieren ob all oder nur ein zimmer ohne nix
Séjour de 4 nuits en octobre 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2020

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Horrible service some staff was terrible service
Séjour de 8 nuits en juillet 2020

2/10 Horrible

Sara

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en juillet 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Henkilökunta ystävällinen ja palvelualtis. Hotellin sisustus vanhanaikainen ja kulunut, mutta hyvin siivottu.
Séjour de 8 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 Bien

Magdi

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Amrbarakaat le 10 févr. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to write this review. We greatly appreciate every feedback made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. I am delighted that you have enjoyed your stay with us at the Resort and that you are satisfied with the services provided to your good self throughout your stay. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. , . Looking forward to welcoming you once again at Hilton Hurghada

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Amr barakaat le 10 févr. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to write this review. . Looking forward to welcoming you once again at Hilton Hurghada

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
Massive disappointment
We booked for one night me and my wife for wedding anniversary it was not really great experience which I think it was not very nice for our special day . The room it was disgusting hair everywhere dust everywhere and the manor of some stuff they need training them better than that , the whole stay it was not nice at all I think I will not going back again.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

6/10 Satisfaisant

Abdelkarim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Gefallen: - Schnelligkeit der Ein- und Auschecken - Die Personal waren super nett und freundlich - Das Essen war super lecker Nicht gefallen: - das Internet ist nur kostenlos an der Lobby, und war zu langsam. - die Ausstattung des Zimmers ist zu alt - das Preis für den Gibon-Insel war zu hoch im Vergleich zu den anderen Reisenden, die auf dem gleichen Boat mitgereist.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de sarah nawar le 16 janv. 2020
Großartig, unser geschätzter Gast, Grüße vom Hilton Hurghada Resort, Vielen Dank, dass Sie sich für unser Resort entschieden haben. Ich war besorgt, über die Erfahrungen zu lesen, die Sie gemacht haben während Ihres Aufenthaltes im Hilton Hurghada Resort und möchte mit freundlichen Grüßen entschuldigen Sie eventuelle Unannehmlichkeiten. ich habe genommen die Freiheit, Feedback mit allen Beteiligten zu teilen, und möchte Ihnen versichern, dass alle Maßnahmen ergriffen wurden, um die angesprochenen Probleme zu beheben. Wir versichern, dass wir bei Hilton Hotels & Resorts; Ich würde niemals Mühe scheuen, die Aufenthalte unserer Gäste bemerkenswert zu machen.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Das Personal war allzeit hilfsbereit und freundlich. Die Küche im großen Restaurant ist sehr vielfältig und lecker und geht auf spezielle Wünsche (Allergie) ein. Der bauliche Zustand leicht renovierungsbedürftig. Dies gilt auch für das Umfeld des Hotels.
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Azza Hussein le 11 janv. 2020
It's such a pleasure reading your detailed and wonderful feedback, where it is an important and positive support to us. I will make sure to pass on your gratitude to the management for which they will definitely appreciate. On the other hand, the resort features two location sides, where every Guest has the possibility to choose their preferable location based on their own preferences and price, upon hotel availability. Yet, as we do strive to enhance our offered services and facilities, an undergoing renovation of the hotel front-line rooms is taking place to modernize hotel rooms planned into time-framed phases. Looking forward to your return. Yours Sincerely,

8/10 Bien

Khaled

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Gut für kurze Aufenthalt
Schlechte Qualität und Auswahl beim Essen. Extrem schwaches WiFi. Personal von restaurant sind unhöflich und ohne Erfahrungen.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de sarah nawar le 11 janv. 2020
Great Our Valued Guest , Greetings from Hilton Hurghada Resort , Thank you for have choosing our resort for you stay , I was concerned to read about the experience that you have encountered during your stay at Hilton Hurghada Resort and would like to sincerely apologize for any inconvenience that might be happened. I have taken the liberty to share feedback with all concerned and would like to assure you that all measures have been taken to rectify the addressed issues. We do assure that we, at Hilton Hotels & Resorts; would never spare no efforts making our guests' stays remarkable.

10/10 Excellent

Reham

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
Very good hotel and the rooms by the pool are amazing, we really enjoyed our stay
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de sarah nawar le 10 janv. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to write this review. We greatly appreciate every feedback made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. I am delighted that you have enjoyed your stay with us at the Resort and that you are satisfied with the services provided to your good self throughout your stay. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. Looking forward to welcoming you once again at Hilton Hurghada Resort and any of Hilton Worldwide Portfolio of Brands in the near future.

2/10 Horrible

Hatem

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Amr Barakaat le 7 janv. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to write this review. We greatly appreciate every feedback made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. I am concerned to notice that you are dissatisfied with some services. Please accept my sincere apologies for any inconvenience. Your comment has been taken into consideration and it is under discussion with the concerned department involved to find the best solution. Looking forward to welcoming you once again at Hilton Hurghada Resort and any of Hilton Worldwide Portfolio of Brands in the near future.

8/10 Bien

Alexandre

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
better then expected!
We stayed one night only but, enough to say that the hotel is extremely well taking of. The hotel itself doesn't look so good when your arrive, but the rooms were modern, super clean and spacious with a great balcony. Lovely staff and great choices of food for buffet diner or breakfast. The beach is not the best I have been but, it is OK for a short stay, and it is clean as well. Would stay here again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de amr Barakaat le 7 janv. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to write this review. We greatly appreciate every feedback made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. I am delighted that you have enjoyed your stay with us at the Resort and that you are satisfied with the services provided to your good self throughout your stay. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton.

4/10 Médiocre

Ali, België

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hilton was een zware teleurstelling. Het is een 5-sterren hotel, maar het lijkt eerder op een 3- sterren hotel. Het eten was totaal geen 5-sterren zoals het wel zo hoort te zijn. Als er eten overbleef legde ze dat terug voor de volgende dag. Ook was er best wel weinig variatie. Het buffet was elke dag hetzelfde in mijn 13 dagen verblijf. Men kreeg in dit hotel ook gratis WiFi, maar die was ontzettend slecht. Om de paar minuten werkte het niet en als het dan wel werkte was de verbinding niet goed. Tijdens mijn verblijf waren ze ook aan het werken wat niet bepaald genieten is. Bovendien was er naast het hotel een generator die 24/7 werkte die heel veel lawaai maakte. Ik heb die nachten slecht geslapen. Ik had wel wat meer verwacht van een 5-sterren hotel. Hilton is wereldbekend normaal moet het dan toch wel top zijn? Ik raad dit hotel niet aan.
Séjour de 13 nuits en décembre 2019
Réponse de amr Barakaat le 7 janv. 2020
Great Our Valued Guest , Greetings from Hilton Hurghada Resort , Thank you for have choosing our resort for you stay , I was concerned to read about the experience that you have encountered during your stay at Hilton Hurghada Resort and would like to sincerely apologize for any inconvenience that might be happened. I have taken the liberty to share feedback with all concerned and would like to assure you that all measures have been taken to rectify the addressed issues. We do assure that we, at Hilton Hotels & Resorts; would never spare no efforts making our guests' stays remarkable.

6/10 Satisfaisant

MR, Norddeutschland

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hygiene mangelhaft und für ein Hilton Hotel alles ziemlich in die Jahre gekommen.
Séjour de 11 nuits en décembre 2019
Réponse de Amr barakaat le 7 janv. 2020
Great Our Valued Guest , Greetings from Hilton Hurghada Resort , Thank you for have choosing our resort for you stay , I was concerned to read about the experience that you have encountered during your stay at Hilton Hurghada Resort and would like to sincerely apologize for any inconvenience that might be happened. I have taken the liberty to share feedback with all concerned and would like to assure you that all measures have been taken to rectify the addressed issues. We do assure that we, at Hilton Hotels & Resorts; would never spare no efforts making our guests' stays remarkable.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Amr Barakaat le 7 janv. 2020
Great Our Valued Guest , Greetings from Hilton Hurghada Resort , Thank you for have choosing our resort for you stay , I was concerned to read about the experience that you have encountered during your stay at Hilton Hurghada Resort and would like to sincerely apologize for any inconvenience that might be happened. I have taken the liberty to share feedback with all concerned and would like to assure you that all measures have been taken to rectify the addressed issues. We do assure that we, at Hilton Hotels & Resorts; would never spare no efforts making our guests' stays remarkable.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly and welcoming staff at the reception. Clean rooms
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Amr Barakaat le 29 déc. 2019
Dear Guest , Many Warm Greetings from Hilton Hurghada Resort, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to post your experience We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. It is a pleasure to learn that you were pleased with your stay with us and that we succeeded to make your experience at Hilton Hurghada Resort a memorable one. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. We are looking forward to welcome you back at our resort

10/10 Excellent

Hala

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Amrbarakaat le 26 janv. 2020
Greetings From Hilton Hurghada resort , Thank you for have choosing our resort for your stay ,and for posting your rating we are looking forward to welcome you back soon

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Good location, clean rooms, and friendly staff. Requires some renovation.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Amr Barakaat le 29 déc. 2019
Dear Guest , Many Warm Greetings from Hilton Hurghada Resort, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to post your experience We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. It is a pleasure to learn that you were pleased with your stay with us and that we succeeded to make your experience at Hilton Hurghada Resort a memorable one. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. We are looking forward to welcome you back at our resort

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

No reservee avec votre agence pas seriee fini pas correct
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Amr barakaat le 29 déc. 2019
Dear Guest , Many Warm Greetings from Hilton Hurghada Resort, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to post your review. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. I am very concerned to notice that you are dissatisfied with some services. Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused to you Your comment has been taken into consideration and it is under discussion with the concerned department involved to find the best solution. We are looking forward to welcome you back at our resort

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Outrageous for a Hilton property to have a total ban on any guests to enter your accommodation. This is like a prison or mental institution. My friend from Germany is staying next door and Hilton would not allow him in, even with his passport.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Amr Barakaat le 29 déc. 2019
Dear Guest , Many Warm Greetings from Hilton Hurghada Resort, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to post your review. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. I am very concerned to notice that you are dissatisfied with some services. Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused to you Your comment has been taken into consideration and it is under discussion with the concerned department involved to find the best solution. We are looking forward to welcome you back at our resort

10/10 Excellent

Andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Amr Barakaat le 29 déc. 2019
Dear Guest , Many Warm Greetings from Hilton Hurghada Resort, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to post your experience We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. It is a pleasure to learn that you were pleased with your stay with us and that we succeeded to make your experience at Hilton Hurghada Resort a memorable one. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. We are looking forward to welcome you back at our resort

10/10 Excellent

Ahmed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Amr Barakaat le 7 déc. 2019
Dear Guest , Many Warm Greetings from Hilton Hurghada Resort, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to post your experience We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. It is a pleasure to learn that you were pleased with your stay with us and that we succeeded to make your experience at Hilton Hurghada Resort a memorable one. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. We are looking forward to welcome you back at our resort

8/10 Bien

Lize-Mari

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Amr Barakaat le 3 déc. 2019
Dear Guest , Many Warm Greetings from Hilton Hurghada Resort, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to post your experience We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. It is a pleasure to learn that you were pleased with your stay with us and that we succeeded to make your experience at Hilton Hurghada Resort a memorable one. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. We are looking forward to welcome you back at our resort

4/10 Médiocre

Jacqueline

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Friendly staff, but accommodations were poor
To start, during check in we were given no information about the resort- no map, no explanation of restaurants or pools, nothing. Then we were given the wrong room... we had paid extra for a view and were given a room overlooking the street. We asked to be given the room we reserved and paid for, and the staff was friendly and accommodating- but in switching rooms we were able to see the rooms were very dated and extremely warm. The room we were given for so warm, that we had to call multiple times to request a fan (and had made note of 2 other guests asking for fans when we checked in). When we called they would send the staff to “look” at the thermostat and say “good”—but it was far from good- my sister ended up sleeping outside on the balcony for several hours to cool off, as the rooms were easily 10-15 degrees warmer than it was outside. The showers were not clean, so we wore sandals when we showered. We attempted to speak with a manager, but every time we went to the front desk the manager was not on duty. In the end, at check out the manager was there and was willing to speak with us, away from the front desk. He let us know they were sorry about the problems and that if we wanted to see the much nicer rooms they had available, they would show us... since we were leaving at that time, this only added frustration. During our stay we went to neighboring hotels and spent our time there instead- we found alternative facilities in the area much nicer.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Amr Barakaat le 3 déc. 2019
Dear Guest , Many Warm Greetings from Hilton Hurghada Resort, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to post your review. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. I am very concerned to notice that you are dissatisfied with some services. Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused to you Your comment has been taken into consideration and it is under discussion with the concerned department involved to find the best solution. We are looking forward to welcome you back at our resort

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liked very clean and helpful staff and nice location and view
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Amr Barakaat le 3 déc. 2019
Dear Guest , Many Warm Greetings from Hilton Hurghada Resort, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to post your experience We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. It is a pleasure to learn that you were pleased with your stay with us and that we succeeded to make your experience at Hilton Hurghada Resort a memorable one. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. We are looking forward to welcome you back at our resort

10/10 Excellent

Michala Cecilie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfekt!
Morgenmadsbuffeten var så fantastisk! Der var så meget at foretage sig. Og så lå det på en gade der lå afskærmet fra de fleste egyptere - forstået på den måde, at hvis du tog til et andet sted i Egypten, bliver du ikke ladet være i fred, alle har en “special Price for you”. Her kunne man gå i fred! Så dejligt at slutte vores ferie af her, især fordi vi lige kom fra hektiske Cairo. Servicen var også fantastisk. Alt spillede bare.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Amr Barakaat le 3 déc. 2019
Dear Guest , Many Warm Greetings from Hilton Hurghada Resort, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to post your experience We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. It is a pleasure to learn that you were pleased with your stay with us and that we succeeded to make your experience at Hilton Hurghada Resort a memorable one. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. We are looking forward to welcome you back at our resort