Extérieur

Avis sur SUNRISE Aqua Joy Resort - All inclusive

4 out of 5
SUNRISE Aqua Joy Resort - All inclusive
Elmamsha, Hurghada, Hurghada

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 55 avis sur 133." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 38 avis sur 133." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 22 avis sur 133." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 133." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 12 avis sur 133." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Frederic

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe hôtel. La propreté, l'amabilité du personnel, la restauration, les animations proposées, etc ,etc, tout était à la hauteur de mes attentes. Mais lorsque vous sortez de l'hôtel et traversez la rue, vous êtes harcelé par les nombreux commerçants du quartier qui vous accostent les uns après les autres sur le trottoir. Cela donne un sentiment d'insécurité et surtout pas envie d'entrer à l'intérieur, c'est dommage, ils tuent leur propre commerce.
Séjour de 7 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Melanie

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 8 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Isabelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en février 2024

8/10 Bien

Fares

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sympa
Bien placé et sympa les restaurants sont bien l’équipe d’animation et très bien je le conseil
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest experience & Quality Department le 13 févr. 2024
Dear fares, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 Excellent

Isabelle

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 13 févr. 2024
Dear Isabelle, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 Excellent

Isabelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de presque 3 semaines dans cet hôtel absolument magnifique… on se sent comme chez soi ! Tout le staff de l’accueil au restaurant en passant par l’équipe de nettoyage d’animation.. bref tout le monde a toujours le sourire et un petit mot gentil pour vous .. une bienveillance incomparable !!!! Merci merci merci à tous Les menus sont variés et explosifs en matière de qualité. Votre frigo dans la chambre toujours plein les 6 piscines toujours propre et surveillée s la jetée vers la mer avec dès transat VIP des stands crêpes hamberger glaces kebab pâtes…. Bref vraiment topissime 😂😂. je pourrais remercier tout le monde mais je pas assez de place .. mention spéciale à osama Viviane doha Mohamed 1234😂mr Saïd melegi hamdy Ahmed 1et 2 3 hasssan …… bref bravo à tous et encore merci car j'ai trouvez plus qu’un hôtel .. une vraie famille et 2 eme maison 👍👍👍vous allez me manquez 😍😍😍
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Bernard

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel niveau 3 étoiles
Hôtel vieillissant, la salle du buffet est terriblement bruyante et l’ambiance est très froide. Heureusement on peut déjeuner en terrasse et dîner dans les autres restaurants. La plage est bien aménagée et les employés sont très aimables. La nourriture est plutôt correcte.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Dragana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout est exelent
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 1 nov. 2023
Dear Dragana, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards,

6/10 Satisfaisant

Claudine

Séjour de 7 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Ildiko

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hôtel très propre . Le personnel très serviable ,gentil ,l’attentionné. Emplacement d’Hotel c’est top et très sécurisé. Le resto bruyant , beaucoup de choix de nourriture mais médiocre.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 17 oct. 2023
Dear lldiko, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards,

6/10 Satisfaisant

Ymed

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 17 oct. 2023
Dear Ymed First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments with us. We appreciate your detailed observations and opinions, as they enable us to assess the standard of our facilities and services, and monitor as well if we are meeting guests needs and expectations. We are in the same time sad to know that not in every way we met your expectations. We hope to have the honor to welcoming you one more time and show you our improvements. Best regards

10/10 Excellent

Sophie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Génial les deux jeunes qui fesait les chambres dans notre étages au 3eme était très gentil aux petit soin avec nous, le services à l’hôtel de qualité vraiment hâte d’y retourné…
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 25 juin 2023
Dear guest, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards,

10/10 Excellent

Génésis Taylor

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande
L’hôtel est très agréable ainsi que le personnel. La nourriture y est très bonne avec un large choix de restaurant. Petit parc aquatique appréciable. Beaucoup d’animation
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 23 mai 2023
Dear Taylor , Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 23 mai 2023
Dear Guest , Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards,

8/10 Bien

Pascal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
Belles piscines, nombreux toboggans mais celui avec bouées n'est pas accessible en solo. Le restaurant principale est bruyant vu le nombre de personnes qu'il peut accueillir. Les animations musicales organisées aux restaurant sont sympathiques mais le rende encore plus bruyant ! La nourriture est très variées et bonne pour la plupart des plats. Le service est de qualité et rapide.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 23 mai 2023
Dear Pascal, Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards,

4/10 Médiocre

Korab

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service
Nous avons trouvé la nourriture très médiocre. Le personnel peut, par moment, être « trop » intrusif. La plage est très belle et les lits confortables.
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 16 avr. 2023
Dear Mr. Korab , kindly contact the reception.

10/10 Excellent

Hakim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
super hotel
Séjour de 8 nuits en mars 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 18 mars 2023
Dear Valued Guest, Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 Excellent

Jean Pascal

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très agréable hôtel, juste bruyant car tout les soirs musique forte de 20:30 à 23h…. Un des bassins est chauffer, c est top Pour les repas j ai profiter de l’offre all inclusive et vraiment pas déçu ! Les plats changent à chaque repas, super dessert, et petit dej. Merci beaucoup aux cuisiniers. Bien placée à hurghada avec plein de commerce en face, d ailleur sur la gauche de l hôtel il y’a un magasin « bazard cleopatra avec des prix fixes (bas prix) Tout les autres sont charlatans qui font les prix à la tête du client…
Réponse de Guest experience & Quality Department le 18 févr. 2023
Dear pascal, Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards, Guest experience & Quality Department

8/10 Bien

gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un all-in , quoi !
grand complexe, nourriture moyenne , restaurant inclus dans le all-in très difficile à réserver ,
Séjour de 7 nuits en novembre 2022

2/10 Horrible

Shayla, Lausanne

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ne réservez pas là-bas, allez dans un autre hôtel all inclusive.
Séjour de 7 nuits en novembre 2022

8/10 Bien

Sofyan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement propre personnel à l’écoute et toujours serviable, service baby-sitting au top ! Piscine agréable et beaucoup de choix du plus petit au plus grand, petit bémol pour la plage que nous n’avons pas apprécié car à un effet artificiel et n’es pas aussi bleu clair que sur les photos .. côtés restauration la cuisine est très bonne et assez variées
Séjour de 17 nuits en août 2022
Réponse de SUNRISE Aqua Joy Resort le 19 sept. 2022
Cher Sofyan,Nous voulons vous remercier pour vos commentaires sur notre hôtel. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et serons honorés de vous accueillir à nouveau dans SUNRISE Aqua Joy Resort.Avec les meilleures salutations,l'expérience des clients et le service de qualité

10/10 Excellent

semia sarah

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les équipes de l’hôtel sont au top du top, répondent à vos besoins le seul hic personne ne parle français
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de SUNRISE Aqua Joy Resort le 9 août 2022
Cher Semia Sarah, Nous voulons vous remercier pour vos commentaires sur notre hôtel. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et serons honorés de vous accueillir à nouveau dans SUNRISE Aqua Joy Resort Avec les meilleures salutations, l'expérience des clients et le service de qualité

8/10 Bien

Williams

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les employés étaient vraiment accueillants, souriants, aimable, toujours au petit soin. Le restaurant servait des repas toujours variés - Les personnes cherchant à vendre leurs services sont trop persécutant. Un « non » ne suffit jamais. Il faut toujours discuter, expliquer le pourquoi du comment.
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de SUNRISE Aqua Joy Resort le 12 juin 2022
Cher invité L'équipe de SUNRISE Aqua Joy Resort vous remercie beaucoup pour ces merveilleux compliments. Nous sommes très heureux que nous puissions répondre à vos attentes et fiers de vos commentaires! Nous espérons que nous pouvons vous accueillir bientôt dans notre station et rendre votre séjour aussi confortable que celui-ci. Meilleures salutations, La gestion de l'hôtel.

10/10 Excellent

Gladys

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous recommandons chaleureusement !
Grande chambre avec balcon et vue sur la piscine comme toutes les chambres. Buffet variés est bon. Personnel très agréable. Animation régulière dans la journée. En bord de mer avec le club de plongée juste à côté. Possibilité de faire des excursions également en passant par l’hôtel. Nous recommandons chaleureusement !
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de SUNRISE Aqua Joy Resort le 10 mai 2022
Dear Mr. Yahia, Thank you for choosing SUNRISE AQUA JOY RESORT for your recent vacation, and for taking the time to share your experience online. We are delighted to read that you were completely satisfied with your stay. Rest assured that we will continue to provide the best possible service to all of our valued guests. We hope to have the honor of welcoming you back soon at your second home. Kind regards, Guest Experience & Quality Department

10/10 Excellent

Tatiana

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2021

10/10 Excellent

Jonatan

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Hôtel magnifique. Le personnel que ce soit de l’accueil, animateur, cuisine, bar, nettoyage... est respectueux, souriant, bienveillant et toujours prêt à vous aider. Je ne comprend pas que cet hôtel soit seulement un 4 étoiles car il vaut largement un 5 étoiles pour les memes prestation voir mieux que dans d’autres hôtels. Les piscines, les toboggans, là plages est magnifique. Les jardins et fleurs très bien entretenu. J’ai pris une chambre swim UP room un vrai luxe. Merci à tout le personnel de l’hôtel, je vous le recommande et j’y retournerai sans hésitez. La cuisine excellente avec du choix varié et les restaurants chaque jour accessible à réserver la veille pour le lendemain en fonction des disponibilités. Merci encore
Séjour de 9 nuits en mars 2021
Réponse de Sunrise Aqua Joy Resorts le 29 mars 2021
Dear guest, Sunny greetings from the Sunrise Aqua Joy Resort, thank you very much for your review. It is great to learn that you were impressed with your stay with us and that your opinion of the hotel is so positive. We are delighted that you are considering @SUNRISE Resorts & Cruises for your next visit to our resort and hope to see you again soon

10/10 Excellent

Yohan

Séjour de 3 nuits en janvier 2021
Réponse de Guest Experience & Quality Department le 11 févr. 2021
Dear our valued guest, Thank you for sharing your constructive feedback which we consider to be a gift to help us to improve our performance and to work On the area`s that need improving. We are happy that you have enjoyed your stay, Thanks for the five-star rating. We really appreciate your feedback. Finally, We hope to have the honor to welcoming you back to your second home SUNRISE AQUA JOY Resort Kind regards,

8/10 Bien

Pascal, Lyon

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel situé dans une zone calme d'hurghada, restauration bonne et agréable, jeux aquatiques pour grands et petits
Séjour de 21 nuits en octobre 2020
Réponse de Guest Experience & Quality Department le 24 nov. 2020
Dear our valued guest, Thank you for sharing your constructive feedback which we consider to be a gift to help us to improve our performance and to work On the area`s that need improving. We are happy that you have enjoyed your stay, Thanks for the five-star rating. We really appreciate your feedback. Finally, We hope to have the honor to welcoming you back to your second home SUNRISE AQUA JOY Resort Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Personnels de la réception . Rein de âtre. Pas de parking gratuit.
Séjour de 4 nuits en juin 2020
Réponse de Guest Experience & Quality Department le 24 juin 2020
Thank you for sharing your constructive feedback which we consider to be a gift to help us to improve our performance and to work On the area`s that need improving. We are happy that you have enjoyed your stay, Thanks for the five-star rating. We really appreciate your feedback. Finally, We hope to have the honor to welcoming you back to your second home SUNRISE AQUA JOY Resort Kind regards,

10/10 Excellent

Hmz, France

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon 4*, mieux que certains 5* Grands espaces, grande plage mais pas de coraux
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Guest Experience & Quality Department le 7 juin 2020
Thank you for sharing your constructive feedback which we consider to be a gift to help us to improve our performance and to work On the area`s that need improving. We are happy that you have enjoyed your stay, Thanks for the five-star rating. We really appreciate your feedback. Finally, We hope to have the honor to welcoming you back to your second home SUNRISE AQUA JOY Resort Kind regards,

6/10 Satisfaisant

aquajoy, Hurghada

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Établissement propre qui vient de réouvrir il y a 2 mois les chambres ont été refaites.
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience & Quality Department le 7 juin 2020
Thank you for sharing your constructive feedback which we consider to be a gift to help us to improve our performance and to work On the area`s that need improving. We are happy that you have enjoyed your stay, Thanks for the five-star rating. We really appreciate your feedback. Finally, We hope to have the honor to welcoming you back to your second home SUNRISE AQUA JOY Resort Kind regards,

10/10 Excellent

Luca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2024

8/10 Bien

s

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The resort was lovely. The cleaning products used were too strong smelling and gave me a headache, so I had to air my room out for hours before I could enter it again to sleep. To make our arrival easier, I wish there was a map of the property, explaining the location of all the restaurants, etc... Overall, this place was beautiful, the staff were nice, good food and a safe place for kids to play and wander around while parents relax or play with them :)
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

DOMENICO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Exceeded my expectations!! Very happy with the experience will recommend
Séjour de 8 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Parham

Séjour de 7 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Wilhelm

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolut freundliches Personal. Zimmer werden jeden Tag gereinigt. Ist zwar etwas in die Jahre gekommen, aber trotzdem ordentlich und sauber
Séjour de 8 nuits en février 2024

8/10 Bien

Josef

Séjour de 7 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent family hotel
Loved our stay here, hotel has everything a family needs for a holiday. Restaurants were good quality and staff really friendly. The rooms were a good size, with enough room for a pram to be left. Finally very convenient for the airport, with a taxi company in the foyer.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest experience & Quality Department le 13 févr. 2024
Dear Daniel, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 Excellent

Adham

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest experience & Quality Department le 13 févr. 2024
Dear Adham, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

2/10 Horrible

Ruksana

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel manager Sameh and Osama were very nice and helpful. Always willing to go above and beyond. However, there were problems from the start. Ahmed the night receptionist was hostile and ill mannered. Checks were not made against booking, One of the rooms was cancelled during check in and we were told one adult and child had to find another hotel or pay for a room that was already paid for. Check in took a whole 3 hours, issues were escalated to manager Sameh, who upgraded us, however, blame was transferred to expedia. Room was not to the standard as expected, broken door safety bar, broken door handle, balcony doors did not shut, one of the rooms AC did not work, brown tap water, and drains did not drain. The la carte restaurant's which are 6/7 restaurants was not bookable, as staff were booking for visitors before the window for booking became available. Heated pools-advertised as 6 heated pools, when we got there only two were heated and on one of the days the heating was not turned off. All issues raised a number of times. There was no action taken. Excursion companies were charging variable rates according to how gullible clients were, transportation for the excursions was horrendous for example, backless seats, that did not have seatbelts, and we were charged £10 for 3 drinks that children thought were complimentary at the end of excursion. There should be prior vetting before they allow companies sell products. We had visitors at the hotel. We were to
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 13 févr. 2024
Dear Ruksana First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments with us. We appreciate your detailed observations and opinions, as they enable us to assess the standard of our facilities and services, and monitor as well if we are meeting guests needs and expectations. We are in the same time sad to know that not in every way we met your expectations. We hope to have the honor to welcoming you one more time and show you our improvements. Best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 Excellent

Sanjeewa

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Absolutely wonderful hotel
Great hotel. Great staff
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 13 févr. 2024
Dear Sanjeewa, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 Excellent

Nuha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Mitarbeiter sind sehr nett und hilfsbereit. Ich danke Amr und Alaa, weil sie mir während meines Aufenthalts sehr geholfen haben. Ich hoffe, dass ich jedes Jahr wieder dorthin zurückkomme
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 13 févr. 2024
Dear Nuha, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Schönes Hotel, großartige Poollandschaft und tolle Rutschen! Insgesamt sehr freundliches Personal und sehr gute Verpflegung. Über die gesamte Anlage sind reichlich Bars verteilt, an welchen man sich den Tag über versorgen kann. Das All Inklusive Konzept ist sehr fair und übersichtlich.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Mark

Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 17 oct. 2023
Dear Mark, First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments with us. We appreciate your detailed observations and opinions, as they enable us to assess the standard of our facilities and services, and monitor as well if we are meeting guests needs and expectations. We are in the same time sad to know that not in every way we met your expectations. We hope to have the honor to welcoming you one more time and show you our improvements. Best regards,

8/10 Bien

Patrick

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Etwas heruntergekommen und rechts und links totales Brachland bzw. abgerissene Hotelanlagen ansonsten für Familien recht gut geeignet etwas schade ist leider noch das die Kindershow abends erst um Kurs vor 9 beginnt das ist schon recht spät meiner Meinung nach
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 17 oct. 2023
Dear patrick, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards,

10/10 Excellent

Laura

Séjour de 8 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 17 oct. 2023
Dear Laura, Warm Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort First, we would like to thank you for chosen our hotel to enjoy your holiday and for sharing your feedback with us, kindly be informed that we are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort. With best regards,

8/10 Bien

Abdelrahman

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good worth for money. Variety of food could be improved. Staff are very friendly, excellent!
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 2 sept. 2023
Dear abdelrahman , Sunny Greetings from SUNRISE Aqua Joy Resort. We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SUNRISE Aqua Joy Resort-. With best regards, Guest experience & Quality Department

2/10 Horrible

Adam

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 2 sept. 2023
Dear Adam, First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments with us. We appreciate your detailed observations and opinions, as they enable us to assess the standard of our facilities and services, and monitor as well if we are meeting guests needs and expectations. We are in the same time sad to know that not in every way we met your expectations. We hope to have the honor to welcoming you one more time and show you our improvements. Best regards, Guest experience & Quality Department

10/10 Excellent

Mohamed

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
One of the most enjoyable Stays The animation team is great The food is Perfect It’s so much fun for the kids as they were always in the aqua park The sea beach is not to the level we didn’t stay there The reception stuff is not to the level of all the other stuff
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest experience & Quality Department le 2 sept. 2023
Dear Mohamed , First of all we would like to thank you for taking the time to share your comments with us. We appreciate your detailed observations and opinions, as they enable us to assess the standard of our facilities and services, and monitor as well if we are meeting guests needs and expectations. We are in the same time sad to know that not in every way we met your expectations. We hope to have the honor to welcoming you one more time and show you our improvements. Best regards, Guest experience & Quality Department

6/10 Satisfaisant

Anastasia

Séjour de 10 nuits en mai 2023