Avis sur Motel 6 Houston, TX - Brookhollow
Motel 6 Houston, TX - Brookhollow
5555 W 34th St, Houston, TX
Avis
6,4
6,6/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
27 févr. 2015
10/10 Excellent
Torrian
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Torrian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Torrian,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
avery
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
avery
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Avery,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
Orlando
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Orlando
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
2/10 Horrible
ReCina
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ReCina
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Fidel
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fidel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi FidelThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Ruby
4 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bates Hotel
Ruby
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Great staff
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 nov. 2023
Hi Traveler,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Mirella
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mirella
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hi Mirella,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Farrah
Voyage en couple
6 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Farrah
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 18 oct. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Steve
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 10 oct. 2023
Hi Steve,Thank you for positively rating your stay!!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Leander
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leander
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi Leander,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Guadalupe Gonzalez
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Guadalupe Gonzalez
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Norman
21 mars 2023
Norman
Séjour de 1 nuit en mars 2023
4/10 Médiocre
Ronald, Austin
Voyage d’affaires
13 mars 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Nancy Y. le 22 mars 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Raul O., Laredo
11 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Raul O.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Nancy Y. le 22 mars 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Mary
11 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Mary
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Nancy Y. le 22 mars 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Jose
20 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 janv. 2023
Hi Jose,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Magdalena
9 janv. 2023
Magdalena
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 janv. 2023
Hi Magdalena,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Destiny
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service
Destiny
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 27 janv. 2023
Hi Destiny,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Georgeann
18 oct. 2022
Georgeann
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 15 nov. 2022
Hi Georgeann,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Amalia
5 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amalia
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 7 sept. 2022
Hi Amalia,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Rubin
Voyage d’affaires
4 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rubin
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 7 sept. 2022
Hi Rubin,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
Corbin
4 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Motel 6 Brook hollow
Corbin
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 7 sept. 2022
Hi Corbin,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Ruby
Voyage en groupe
5 août 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Ruby
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Brand Experience Team le 7 sept. 2022
Hi Ruby,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Brett
20 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cockroach motel 6
Brett
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Charissa
7 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charissa
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Brand Experience Team le 18 juil. 2022
Hi Charissa,
We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.
Maz K.
#Team6
10/10 Excellent
Wesley
21 juin 2022
Wesley
Séjour de 1 nuit en mai 2022
2/10 Horrible
Dennis
8 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Dennis
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Brand Experience Team le 18 juil. 2022
Hi Dennis,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.
Maz K.
#Team6
2/10 Horrible
Renee
24 mai 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DONT STAY HERE.!
Renee
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Brand Experience Team le 18 juil. 2022
Hi Renee,
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Maz K.
#Team6
10/10 Excellent
Shiegko
21 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shiegko
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Nancy Y. le 9 juin 2022
Thank you for the perfect rating!!
Nancy Y.
#Team6
10/10 Excellent
Fernando
11 mai 2022
Fernando
Séjour de 3 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok for one short night
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Brand Experience Team le 16 mai 2022
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.
Lilith
#Team6
2/10 Horrible
Betty
Voyage d’affaires
25 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nasty place
Betty
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Brand Experience Team le 16 mai 2022
Hi Betty,
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Lilith
#Team6
8/10 Bien
Latrice
Voyage en groupe
11 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Latrice
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Brand Experience Team le 16 mai 2022
Hi Latrice,
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Lilith
#Team6
10/10 Excellent
victor
4 avr. 2022
victor
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Brand Experience Team le 18 juil. 2022
Hi Victor,
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!
Maz K.
#Team6
2/10 Horrible
Anil
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
21 mars 2022
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anil
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Brand Experience Team le 16 mai 2022
Hi Anil,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Lilith
#Team6
4/10 Médiocre
Victoria
Voyage d’affaires, Voyage en couple
6 mars 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Brand Experience Team le 16 mai 2022
Hi Victoria,
Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.
Lilith
#Team6
8/10 Bien
April
2 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
April
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Brand Experience Team le 16 mai 2022
Hi April,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.
Lilith
#Team6
8/10 Bien
david
12 févr. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roaches
david
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Brand Experience Team le 17 mars 2022
Hi David,
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.
Maz K.
#Team6
2/10 Horrible
Francine
7 févr. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not a good motel.
Francine
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Brand Experience Team le 17 mars 2022
Hi Francine,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us.
Maz K.
#Team6
10/10 Excellent
Kabrina
Voyage en famille
15 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Best Hotels
Kabrina
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Brand Experience Team le 17 mars 2022
Hi Kabrina,
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs.
Maz K.
#Team6
2/10 Horrible
Annie
19 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Run away now
Annie
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Brand Experience Team le 17 mars 2022
Hi Annie,
Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.
Maz K.
#Team6
10/10 Excellent
April
16 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
April
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 Excellent
Flor
Voyage en famille, Voyage d’affaires
12 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Flor
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
Jamond
8 sept. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Jamond
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Nancy Y. le 9 sept. 2021
Thank you for positively rating your stay!!
Nancy Y.
#Team6
8/10 Bien
bobby
1 sept. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bobby
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Nancy Y. le 9 sept. 2021
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.
Nancy Y.
#Team6
2/10 Horrible
Tamika
Voyage en famille
24 août 2021
Les points faibles : Propreté et équipements
Tamika
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Nancy Y. le 9 sept. 2021
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Nancy Y.
#Team6
2/10 Horrible
Drew
20 juin 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roaches everywhere
Drew
Séjour de 1 nuit en juin 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 juin 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2021