Avis sur La Quinta Inn & Suites by Wyndham Hopkinsville
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Hopkinsville
345 Griffin Bell Dr, Hopkinsville, KY
Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM Amber Brown le 13 mai 2024
Sorry for any inconveniences you had during your stay. We could have also got you a new hair dryer.
10/10 Excellent
Carolyn
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM Amber Brown le 6 mai 2024
Thank you so much for your rating and your review! We are pleased you had a great stay with us.
10/10 Excellent
Matt
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM Amber Brown le 6 mai 2024
Thank you for your rating!
10/10 Excellent
Tyler
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyler
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Shelby, AGM le 29 avr. 2024
Thank you so very much for your kind words and choosing to stay with us. We appreciate your business and hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Gary
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM Amber Brown le 18 avr. 2024
Thank you for your rating!
6/10 Satisfaisant
Geri
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Geri
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM Amber Brown le 16 avr. 2024
Thank you for your feedback! I apologize for the inconvenience of issues with pest in the room we do have them come out and spray every month so we will get this room treated once they come out this week.
4/10 Médiocre
Douglas
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM Amber Brown le 11 avr. 2024
Please contact me directly at hotel to discuss further please.
8/10 Bien
Bryan
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM Amber Brown le 11 avr. 2024
Thank you for your feedback! I apologize about any noise issues throughout the hotel.
8/10 Bien
Linda
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM Amber le 6 avr. 2024
Thank you so much for your feedback! I apologize about any inconveniences with the room.
10/10 Excellent
britany
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
britany
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM Amber Brown le 1 avr. 2024
Thank you for your feedback! We try to be reasonable about pet fee's as our pet's are family as well and should be able to travel with family.
2/10 Horrible
Daniel
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM Amber Brown le 29 mars 2024
I apologize for the inconvenience you had during your stay with us please contact me by phone to discuss the issues you had last night. I am currently going to check this out now to get this resolved in the room you were in also.
6/10 Satisfaisant
Sondra
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sondra
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de GM Amber Brown le 26 mars 2024
Thank you for your feedback! We are replacing all flooring throughout the hotel this year and then will do furniture next year. I apologize for any inconvenience this may have caused you during your stay.
8/10 Bien
Patrick
Voyage d’affaires
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM Amber Brown le 15 mars 2024
Thank you so much for your feedback! We are pleased that we were able to accommodate you.
8/10 Bien
Patrick
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM Amber Brown le 15 mars 2024
Thank you so much for your feedback! Our team is very pleased that you had a nice stay with us and hope to see you again in the near future!
6/10 Satisfaisant
Gary
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
1 mars 2024
Les points forts : Propreté
Gary
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM Amber Brown le 4 mars 2024
Thank you for your feedback! I apologize for any inconvenience you had during your stay.
2/10 Horrible
Steven
26 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM Amber Brown le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback! I apologize for the inconvenience you had during your stay and I am also looking into this and will get this issue fixed and this will not happen again as this is not okay at all. Again I apologize for any issues you had during your stay.
10/10 Excellent
Liz
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Liz
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM Amber Brown le 27 févr. 2024
Thank you for your rating!
10/10 Excellent
tamarsha
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tamarsha
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Pam le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us at our La Quinta Inn & Suites. We hope your stay was pleasant and to your satisfaction. The comfort of our guest is our priority, and we want to make every guest's stay a memorable one by providing outstanding services. It was a pleasure to see your feedback. Looking forward to having you in our hotel again soon!
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shelby Lewis, AGM le 16 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to make this review, we appreciate your business and hope to see you again soon.
8/10 Bien
Shelly
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Shelly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM Amber Brown le 13 févr. 2024
Thank you so much for your feedback! I apologize the pool was down we just redone the entire pool and are working on getting it back open this week. The 50.00 hold is for incidentals as long as no one smoked in room and no damages were done then you are just waiting on your bank to release your funds back to your card we just authorized for 50 more than your stay we did not actually charge it. We are also working on doing a full inside remodel this year as well. We hope to see you again in the near future for your stays when stopping through Hopkinsville.
8/10 Bien
Kristal
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kristal
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM Amber Brown le 13 févr. 2024
Thank you for your feedback! I apologize for the inconvenience of pool being down we just had it completely redone and should have it back going this week.
10/10 Excellent
Monica
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and clean
Monica
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM Amber Brown le 13 févr. 2024
Thank you for your feedback!
2/10 Horrible
Legnadiene
8 févr. 2024
Les points faibles : Propreté
Legnadiene
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM Amber Brown le 9 févr. 2024
Thank you for your feedback please contact me directly so I know what issues you had during your stay.
6/10 Satisfaisant
Cathlene
Voyage en couple
7 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathlene
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM Amber Brown le 7 févr. 2024
Yes, the luggage carts only have the front that wheels turn so just have to make sure your pushing the right side so the wheels can swivel.
10/10 Excellent
Charlee
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charlee
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM Amber Brown le 22 janv. 2024
Thank you for your rating!
10/10 Excellent
Manuel
16 janv. 2024
Manuel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM Amber Brown le 17 janv. 2024
Thank you for your 5 star rating!
10/10 Excellent
Mark
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Mark
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM Amber Brown le 12 janv. 2024
Thank you for your rating!!!
10/10 Excellent
Herbert
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Herbert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM Amber Brown le 8 janv. 2024
Thank you for your rating!
10/10 Excellent
Koteswara Rao
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Koteswara Rao
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM Amber Brown le 5 janv. 2024
Thank you so much for your rating!
10/10 Excellent
BETTY
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BETTY
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM Amber Brown le 8 janv. 2024
Thank you so much for your 10 rating!
8/10 Bien
Samuel
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Samuel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 5 janv. 2024
Thank you so much for your rating I see we could do somethings better and we will work on that thank you.
4/10 Médiocre
geoffrey
29 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
geoffrey
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 2 janv. 2024
Thank you for your feedback! We are completely redoing the entire pool and a full inside remodel this year pool will be done this month.
10/10 Excellent
Tim
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tim
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 2 janv. 2024
Thank you for your rating!
4/10 Médiocre
Sharon
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
27 déc. 2023
Sharon
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 27 déc. 2023
Thank you for your feedback! I apologize about any issues during your stay. We do have bigger rooms available such as the suites and double queen rooms that do have the big counters in the bathrooms. We are also doing a full inside remodel the beginning of next year should be done by April of 2024. I apologize if the eggs were gone when you went in for breakfast as I am sure they were cooking more but we have eggs,bacon,sausage, waffles, muffins, toast, bagels,yogurt, cereal, oatmeal packets and cups, apple and orange juice we have a variety of breakfast items.
10/10 Excellent
Carla
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carla
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 26 déc. 2023
Thank you for your rating!
10/10 Excellent
Clarence
Voyage en groupe
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clarence
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 26 déc. 2023
Thank you so much for your feedback and rating! We are pleased to hear that you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Car
20 déc. 2023
Car
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 11 janv. 2024
Thank you for your rating!
10/10 Excellent
Terry
Voyage avec des animaux de compagnie
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Terry
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber brown le 20 déc. 2023
Thank you for your rating!
8/10 Bien
William
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
.
William
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 19 déc. 2023
I apologize that you did not have service during your stay there was a do not disturb sign in your door so that is why they did not come in.
8/10 Bien
Stephanie
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Stephanie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber brown le 18 déc. 2023
Thank you for your rating!
4/10 Médiocre
Hannah
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
17 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de GM Amber brown le 18 déc. 2023
Yes we have been short staffed and were sold out due to the tornado and could not do any early check ins due to having only two housekeepers so we did not do any early check ins but had the rooms ready by 3pm. We are replacing the pool in January just waiting on the material and plaster to come in.
2/10 Horrible
Arnold
16 déc. 2023
Arnold
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber brown le 18 déc. 2023
This was only authorized the morning of arrival, so you are just waiting for you bank to release the funds back into your account.
10/10 Excellent
Lynette
16 déc. 2023
Lynette
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 5 janv. 2024
Thank you for your rating!
10/10 Excellent
Brianna
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brianna
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Shelby Lewis, AGM le 5 déc. 2023
So glad to hear you enjoyed your stay and everything was nice and clean. We appreciate the feedback and hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Brianna
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brianna
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 5 déc. 2023
Thank you so much for your feedback!
10/10 Excellent
Jocelyn
3 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jocelyn
Réponse de GM Amber Brown le 5 déc. 2023
Thank you for your rating! We are pleased that you enjoyed your stay with us!
6/10 Satisfaisant
Amara
Voyage d’affaires, Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amara
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 28 nov. 2023
Thank you for your feedback! I apologize that you had issues during your stay. We will be doing a full inside remodel starting in January.
10/10 Excellent
James
25 nov. 2023
James
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM Amber brown le 18 déc. 2023
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Joshua
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM Amber Brown le 23 nov. 2023
Thank you so much for your feedback! We are very pleased that you had a great stay and experience with us and we hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Mark
Voyage en famille
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Shelby Lewis, AGM le 20 nov. 2023
thanks for taking the time and we appreciate your business and hope to see you again soon.