Piscine extérieure

Avis sur Crowne Plaza Hong Kong Causeway Bay, an IHG Hotel

4.5 out of 5
Crowne Plaza Hong Kong Causeway Bay, an IHG Hotel
8 Leighton Road, Causeway Bay, Hong Kong

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 557 avis sur 973." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 322 avis sur 973." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 64 avis sur 973." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 12 avis sur 973." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 18 avis sur 973." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Jean-Maurice

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Jean-René

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour au Crowne Plaza pendant le coronavirus
Très bel hôtel malheureusement quasiment vide a cause du coronavirus. Du coup les restaurants étaient fermés et le matin pas de buffet au petit déjeuner.Ambiance un peu particulière dans Hong Kong où tous les gens se promènent avec des masques excepté les étrangers.
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Lawrence Lee, Acting General Manager le 4 mars 2020
Cher/Chère Jean-René, Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis. Votre retour nous est précieux. Nous sommes désolés d’apprendre que votre récent séjour n’a pas répondu à vos attentes en matière de service et je ne manquerai pas de partager vos commentaires avec nos équipes. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau dans de meilleurs conditions.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good Hotel
Good location, nice modern rooms
Réponse de Deven Leung, Marketing Communications Manager le 9 mai 2018
Dear Guest, thank you for your review. Glad that you have an enjoyable stay with us. We look forward to bringing you another unforgettable journey in Hong Kong!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hotel bien place pour shopping et déplacement en m
Sejour positif, très bon emplacement proche shopping et metro, bar du 21 excellent, petit déjeuner parfait mais quelques points d'amélioration TV ne fonctionne pas et acceuil réception moyen

10/10 Excellent

maxime, lille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel bien placé, bon petit dej
hotel très bien placé a proximité des commerces de causeway bay. bon rapport qualité prix, petit dej top

10/10 Excellent

Alexandre, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour un séjour business
Très bon hotel, pratique, bon petit déjeuner, standing international. A côté de tout à pied, et 5-10 minutes en voiture de Central.

10/10 Excellent

patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel très à l'écoute et toujours prêt à aider

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
octobre 2014
Le service bar était très mauvais.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Pour la qualité de cet hôtel, je trouve décevant de devoir payer la connection internet dans la chambre. je ne retournerai pas dans cet hotel, juste pour cette raison, c'est désabréable

8/10 Bien

Eri

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
駅からわかりやすく、食べるところもたくさん。コンビニも目の前。便利すぎ。
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Abby

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel in a busy location. Very spacious.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

KIM PENG

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Things go missing. Reported but no Action taken
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Terence Ng le 18 avr. 2024
Dear KIM PENG, Thank you for providing feedback regarding your recent stay at our hotel. First and foremost, we want to assure you that our hotel staff undergo professional training to ensure the highest level of service and care for our guests. We have strict protocols in place to prevent any mishandling of guest belongings. After reviewing our records and conducting a thorough investigation, we regret to inform you that no irregularities were found during our investigation. We greatly value the trust and satisfaction of our guests and always strive to maintain your goodwill towards our hotel. We apologize if our resolution fell short of your expectations. And, I would reiterate, the security and well-being of our guests are of utmost importance to us, and we take your report seriously. Once again, we apologize for any inconvenience you may have experienced. If there is anything else we can do to assist you further, please do not hesitate to let us know. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more seamless and enjoyable experience. Best regards,Terence NgAssistant Director of Front OfficeCrowne Plaza Hong Kong Causeway Bay

6/10 Satisfaisant

Alvin

Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Craig

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Enrico

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sono stato qui per lavoro, l’hotel è molto confortevole, dotato di tutti i servizi ed una bella palestra all’ultimo piano. Ci si muove facilmente grazie alla vicinanza alla metro island line
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Andra

Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Hae-In

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our two night stay. The family room was perfect for two adults and a child to stay comfortably. The breakfast was simple but delicious! Convenience walking distance to MTR and other malls and shopping areas.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

anji

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is great, very comfortable and convenient area
Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 Excellent

yin yin

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Mandy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel, friendly & polite staff, very attentive housekeeping. Very clean & modern. Breakfast options for tourists perhaps a bit limited if you don’t like a cooked breakfast. Very conveniently located for central Causeway Bay, the MTR & tram. We would certainly stay here again!
Séjour de 12 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Xuanhua

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
不讲诚信,前台特别说了送房价小吃免费,但沟通了许久前台还发脾气
Réponse de Terence Ng le 19 mars 2024
尊敬的Xuanhua,我们深感抱歉了解到您在住宿的体验未能让您满意,您的遭遇让我们感到遗憾。 感谢您提出宝贵的意见,我们始终致力于为客人提供无微不至的服务。关于迷你吧的问题,根据您的房间预订详情,免费迷你吧并不包含在内。 然而,我们了解这一沟通上的混淆给您带来了困扰。 为了表达我们的歉意,酒店特此免费为您提供了首轮迷你吧服务。我们非常重视每位客人的入住体验,再次感谢您的反馈。 如果您有任何其他问题或需求,请随时与我们联系。 期待能为您提供更好的服务体验。祝好!吳庭豐助理客务部总监香港铜锣湾皇冠假日酒店

10/10 Excellent

Pierre, Abu Dhabi

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good place
Séjour de 3 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Evelyn

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
I stayed at this hotel before the pandemic, and I gave it a 4 to 5 stars review back then. After 5 years, I came back to this same hotel but feel very disappointed! Obviously, the room is lack of maintenance: cracks on wall, molds appear on the ceiling, vacuum was not done thoroughly! No central heating, and smells of grease when central air is off! Crown Plaza, what had happened??
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de Terence Ng le 8 mars 2024
Dear Evelyn,We would like to express our sincerest apologies for the disappointment you experienced during your recent stay at Crowne Plaza Hong Kong Causeway Bay. Your feedback is extremely valuable to us, and we deeply regret that we failed to meet your expectations.Please rest assured that we take your concerns seriously, and they have been shared with the relevant departments within our hotel. We are actively working on improving our services and addressing the issues you raised. Our team is focused on enhancing communication and coordination to minimize the chances of any future dissatisfaction among our esteemed guests.We genuinely appreciate your feedback, as it helps us identify areas for improvement and enables us to provide a better experience for our guests. We are fully committed to rectifying the current situation and ensuring that your next stay with us exceeds your expectations.Once again, we sincerely apologize for any inconvenience caused, and we hope for the opportunity to welcome you back in the future. It would be our pleasure to demonstrate the improvements we have made and provide you with a truly delightful and satisfying experience.Best regards,Terence NgAssistant Director of Front OfficeCrowne Plaza Hong Kong Causeway Bay

10/10 Excellent

HOONG

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff has been very helpful.
Séjour de 7 nuits en février 2024

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rooms are great, but no proper Lobby and too few elevators
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Takashi

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Kee

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 Bien

alran

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

yue

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Christian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel in the perfect place
Great location near a busy shoping area. A metro station is 15 minutes walking. The hotel service is good, the rooms are comfortable, the beds are amazing, the bathrooms are among the best. Breakfast is really good. The coffee can be improved.
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

CHANG SUP

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Kun To

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Noriko

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Angelina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week in Causeway Bay
Excellent location for getting around, eateries. Rooms are spacious, clean, sound proof. Cannot control temperature so our room was warm but connecting room was freezing cold. Management took care of it in a timely manner, brought in a space heater, extra blankets and lots of apologies. Overall a very comfortable stay. Would recommend.
Séjour de 6 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

zhenxing

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A nice good place to stay but the first night cleaning is not good as the rest of the stay
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Staff friendly and professional.
Staff are friendly, efficient and professional. Rooms are little dated tho, the drain in the washing basin is clotted as well as the flush in the toilet too weak. Location is good.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Tai Wai

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Causeway Bay
Lovely hotel in good location with bus stops outside . Very quiet only disappointment was one bedside table for a triple room so no where for one person to put small items, mobile etc .
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Quite an unpleasant stay this time.
We like the location and general condition of the hotel and have stayed there several times. We stayed in a room on high floor facing the Racecourse. The breakfast and room service staff were very good and helpful. Reception staff were efficient but not welcoming. We didn't have a good stay this time as the heavy glass writing table in the room collapsed upon touching it. Luckily, it fell away from me and did not get hurt. We were moved to another room. The carpet smells musty. At our request they came to deodorize it. The in-room safe was defective and at our request it was fixed, Next the toilet flushing water smell as if it came from some smelly drain. At our request they came to "fixed" it, but the smell came back the next day. We were there for 4 nights and have to endure the stench each time we go to the bathroom as there seems nothing can be done about the smell. The management wrote an apologetic note and left it in the room, but there was no follow up.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Adelaide

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Liang Teh

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Wise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
good shopping, good food, and good transportation.
Séjour de 6 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Ching Hui

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
地理位置優越、二樓有御寶軒餐廳。食物水準特佳!我們很享受這次的入住體驗。
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Yuk

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good hotel and location
Great hotel and excellent facilities, location and staff. The only issue was the whole hotel was just so cold and no way to adjust (according to staff). Had to request a heater for the room as unable to change room temperature with the room A/C.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Thomas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Okay Hotel
Not bad, but not great either, service lacking a lot to desire
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Shu-chuan

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
1. 櫃台工作人員太少, 站立等太久了 2. 房間門太老舊, 開啟較難開關 3. 窗簾感覺有點老舊灰塵
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

FU HUA

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024