Entrée de l’hébergement

Avis sur Best Western Hobart

4 out of 5
Best Western Hobart
156 Bathurst Street, Hobart, TAS

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 287 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 468 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 176 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 57 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 1001." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

ULAS

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A fuir.
A fuir, aucune isolation phonique, dormir dehors ou dans la chambre revient au même, c'est comme s'il n'y avait pas de fenêtre. Les odeurs de graisse du restaurant remontent dans la chambre, impossible de respirer, chambre remplie d'odeur. Pour agrémenter le tout alarme incendie, vraisemblablement c'est une habitude dans cet hôtel.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Best Western Hobart le 9 mars 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

8/10 Bien

Pascale

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien placé
Un peu bruyant pas possible de dormir fenêtre ouverte, sur un carrefour Pas de verre à dents Un seul 15ml de douche pour deux ! Pas de coffre-fort
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Karen le 30 déc. 2019
Thank-you for staying with us, we appreciate your feedback!

8/10 Bien

Pierre-Olivier, Lévis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien située. Belle grande chambre. Personnel attentionné. Petit gym qui dépanne. Par contre chambre mal insonorisée et air climatisé qui ne semblait pas fonctionner.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Karen le 12 sept. 2019
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

4/10 Médiocre

Jacques, Paris , France

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Mal insonorisé. On entend la rue et les voisins de chambrée! La salle de bains devient une pataugeoire à cause de la conception de l’évacuation. Les toilettes , pieds dans l’eau , non merci ! A fuir absolument!
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Karen le 24 déc. 2018
Thank-you for taking the time to complete a survey on your recent stay, we appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Practical.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Karen le 14 nov. 2018
Thank-you for staying with us, we appreciate your feedback!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proche du port
Passage sur Hobart de 1 jours pour visiter le musée en lien avec l'Antarctique et ses explorateurs. Manger un fish & chisps Visite du musée maritime
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de BW Hobart le 14 mars 2018
Glad to hear you enjoyed Hobart!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grande chambre familiale idéale pour 2 parents avec 2 grands enfants. Calme et très bien situé
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de BW Hobart le 10 janv. 2018
Thank you for your review

10/10 Excellent

Chloe

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
-
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Best Western Hobart le 7 mai 2024
Thank you Chole for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the great review you have given the Hotel.

4/10 Médiocre

Sheeba

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Best Western Hobart le 2 avr. 2024
Thank you Sheeba for taking the time to complete a review on your recent stay. We appreciate the feedback you have provided.Thank you for choosing to stay at Best Western Hobart.

6/10 Satisfaisant

Robyn, austral

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Initial room was not what expected, clean but outdated , no smart TV and only a small kettle and bar fridge. Was moved into another room in which i expected at start from Best Western being an International hotel chain. On the whole the staff were friendly and accomodating.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Best Western Hobart le 28 févr. 2024
Thank you Robyn for taking the time to complete a review on your recent stay, we appreciate the feedback and will share this with our team. By telling us what you liked about your stay and how we can improve you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We are glad to hear that you have enjoyed your stay by moving into our apartment room.Thank you for choosing to stay at Best Western Hobart.

10/10 Excellent

Jess

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
First time staying here and it was great for what we needed. Super clean and close to everything we needed in Hobart.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Best Western Hobart le 23 févr. 2024
Thank you Jess for taking the time to complete a great guest review regarding your recent stay at the Hotel, we appreciate your feedback. Thank you for choosing to stay at Best Western Hobart

6/10 Satisfaisant

Jennifer

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Glasses and Cups were rinsed out by cleaning staff after the previous tenant left. They should be placed in a dish washer daily to avoid Covid. The cups had tea stain in them. I think these items need to be replaced daily, specially before new people book it. Staff were great friendly and helpful. Only compliant was the cups & glasses
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Best Western Hobart le 18 févr. 2024
Thank you Jennifer for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

10/10 Excellent

Merilyn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect so close to everything great and professional staff. Beds are very comfortable Would definitely stay there again.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Best Western Hobart le 14 févr. 2024
Thank you for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the great feedback you have provided, and will be sure to share with our team. Thank you for choosing to stay at Best Western Hobart.

10/10 Excellent

allison

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice clean and comfortable
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Best Western Hobart le 14 févr. 2024
Thank you for taking the time to compete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.Thank you for choosing to stay at Best Western Hobart.

8/10 Bien

Maria

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Maria for staying at the Best Western Hobart, we appreciate that you have taken the time to complete a guest review on your stay.

6/10 Satisfaisant

Monica

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The fridge in our room was extremely noisy. Had to turn it off during the night. Dinner also wasn’t available for the duration of our stay.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Monica for taking the time to compete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided and will discuss your comments with our team.

8/10 Bien

Patriece

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Patriece for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.

8/10 Bien

Tomoyuki

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Best Western Hobart le 14 févr. 2024
Thank you for taking the time to compete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.Thank you for choosing to stay at Best Western Hobart.

8/10 Bien

Daniel

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only gripe is with vending machine on ground floor - despite many attempts with multiple cards, was never able to get card transactions to work. Could only use coins, of which I carry very little. It's entirely possible the vending machine is the sole responsibility of the servicing person listed on front, but I thought best to highlight this for management.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Daniel, for taking the time to complete a guest survey on your recent stay at the Hotel. We are speaking with the vending machine owners regarding the issues you had.Thank you for choosing to stay at the Best Western Hobart.

6/10 Satisfaisant

Liza

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you for taking the time to complete a guest survey on your recent stay we appreciate your feedback.

6/10 Satisfaisant

Abbas

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Overall a very decent place.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Abbas for taking the time to complete a guest survey on your stay, we appreciate the feedback you have provided.

10/10 Excellent

Alan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hobart is great and Best Western a fabulous find. Walk to Hobart Brewing Co if you like great craft beer
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Alan for taking the time give the Hotel a great review on your recent stay, I am glad to hear that you enjoyed our beautiful city and what it has to offer.We hope to see you again when you are next in Hobart.

8/10 Bien

Silvia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Silvia for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate your feedback.

10/10 Excellent

Junior

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Junior for completing a great review from your recent stay, we are glad that you enjoyed your stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you for choosing to stay at the Best Western Hobart and providing a great review.We hope to see you again when you are next in Hobart.

8/10 Bien

Asanka

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Everything was good except when the fire alarm went twice during our stay, staff didn’t know what was happening. We came out but some people stayed in there rooms and was on the balconies looking down. Need to have a much better emergency evacuation plan and fire marshals should check all floors etc.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Asanka for taking the time to complete a guest survey on your recent stay we appreciate the feedback you have provided and will share your comments with our team for further discussion.Thank you for choosing to stay at the Best Western Hobart

8/10 Bien

Matthew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Matthew for choosing the Best Western Hobart for your stay, we appreciate you completing a guest survey.We hope to see you again when you are next in Hobart.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you for choosing to stay at the Best Western Hobart, we appreciate the great review you have completed.Thank yo for choosing to stay at the Best Western Hobart.

10/10 Excellent

Bandu

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Bandu for staying at the Best Western Hobart, we are glad that you enjoyed your stay at the Hotel.

2/10 Horrible

Julia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 8 févr. 2024
Thank you Julia for taking the time to compete a guest survey on your recent stay.

2/10 Horrible

Ilango

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 17 déc. 2023
Thank you Ilango for taking the time for completing a guest survey on your recent stay at the Hotel, we are sorry to hear that you didn't enjoy your time at the Hotel, but unfortunately you did not give us any feedback on what you were not happy with, so it makes it difficult to address your complaint

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Worst Western
First impression was poor with the incredibly unfriendly attitude from the receptionist in the morning. I said I had a booking and I had to prompt every time for any acknowledgment. Then when I checked in, the room hadn’t been vacuumed and was dusty everywhere. I would expect this from a much cheaper hotel. I was offered another room which was an improvement but next to the washer and dryers, which are on most the night. Only positive is the view over the city and the other staff are more pleasant, but would not be recommending this hotel.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 16 déc. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

6/10 Satisfaisant

Jamie

Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 14 févr. 2024
Thank you for taking the time to compete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.Thank you for choosing to stay at Best Western Hobart.

10/10 Excellent

Lorraine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 16 déc. 2023
Thank you Lorraine for choosing to stay at the Best Western, we appreciate your feedback on your recent stay,Wishing you a Merry Christmas

8/10 Bien

Beth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Could walk to shops and market ,lots of places to eat close to hotel.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Karen le 5 déc. 2023
Thank you Beth for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided and glad to hear that you enjoyed our beautiful city.

10/10 Excellent

Murray

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
Great bed, excellent shower, friendly service. Can’t fault anything.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 30 nov. 2023
Thank you Murray for taking the time to complete a great review on your recent stay, we appreciate the feedback and will be sure to share with our team. Thank you for staying at the Best Western Hobart.

6/10 Satisfaisant

Dr Justin

Voyage d’affaires
Older hotel Great location
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Karen le 25 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.

8/10 Bien

Louey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 22 nov. 2023
Thank you Louey for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided. Thank you for choosing to stay at Best Western Hobart

10/10 Excellent

Emma

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay. Staff are very friendly and helpful. Comfortable beds and an awesome shower!.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Karen le 19 nov. 2023
Thank you Emma for taking the time to complete a guest survey we appreciate the feedback you have provided and will be sure to share this review with our team.

10/10 Excellent

Kylie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helpful, friendly staff
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Karen le 19 nov. 2023
Thank you Kylie for completing a guest survey on your recent stay at the Hotel.We appreciate the feedback you have provided, thank you for choosing to stay at the Best Western Hobart.

6/10 Satisfaisant

Amanda

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Was clean and comfortable but i booked an apartment. Two rooms sharing a bathroom with just tea and coffee making facilities is not what i define as an apartment. I did like the wireless phone charging lamps in the rooms.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 18 nov. 2023
Thank you Amanda for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.Thank you for choosing to stay at the Best Western Hobart.

8/10 Bien

Kerrie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were friendly and it was a good location
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Karen le 18 nov. 2023
Thank you Kerrie for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.

10/10 Excellent

Lukas

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 17 nov. 2023
Thank you Lukas for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided. Thank you for choosing to stay at Best Western Hobart

10/10 Excellent

Helle

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 17 nov. 2023
Thank you Helle for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided. Thank you for choosing to stay at Best Western Hobart

10/10 Excellent

Helen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great bed and very quiet.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 14 nov. 2023
Thank you Helen for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.

8/10 Bien

MR WILLARD

Voyage en famille, Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CBD Centrally located
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 13 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.

8/10 Bien

Elizabeth

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No major issues or concerns. Comfort and reasonably clean. Some things like milk etc weren’t replenished but everything was comfortable and tidy.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Karen le 11 nov. 2023
Thank you Elizabeth for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.Thank you for choosing to stay at the Best Western Hobart.

8/10 Bien

Gillian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and handy to everything
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 8 nov. 2023
Thank you Gillian for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.

6/10 Satisfaisant

Jonathon

Voyage en famille
Great staff, property outdated but clean
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Best Western Hobart le 8 nov. 2023
Thank you Jonathon, for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided and will discuss the point you have raised. Thank you for choosing to stay at Best Western Hobart

10/10 Excellent

Andrew

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Service, comfortable bed. Poor and expensive buffet breakfast.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Karen le 31 oct. 2023
Thank you for taking the time to complete a guest survey on your recent stay, we appreciate the feedback you have provided.