Avis sur ibis Saigon Airport
ibis Saigon Airport
2 Hong Ha Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
23 mars 2024
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
dupont
12 févr. 2024
dupont
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Joel
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Joel
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
LEONARD
Voyage d’affaires
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LEONARD
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Marco
Voyage d’affaires
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Van Ngan, Montreal
Voyage en couple
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Van Ngan
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Thierry
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thierry
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Jean
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ibis CDG
Jean
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Marie-France
14 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-France
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
Philippe
9 oct. 2022
Philippe
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Nathalie
Voyage d’affaires
11 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
2/10 Horrible
Marilyn
Voyage en famille
28 mars 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Des voleurs
Marilyn
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Marc le 1 avr. 2020
Chère mary33320,
Merci de partager votre expérience au sujet de votre séjour a l’ibis Saigon Airport,
Je vous remercie de vos compliments sur la propreté de notre établissement et la qualité de service délivrée par notre équipe.
Au sujet du remboursement de votre caution, je suis sincèrement désolé de constater que nos explications ne furent pas assez précises. Comme communiqué par notre équipe, la démarche est très simple mais malheureusement le délai de remboursement est assez long. Les transactions bancaires internationales peuvent en effet prendre plusieurs semaines et cela n’est pas de notre ressort. De notre côté nous avons débloqué la transaction le jour de la demande et avons contacté la banque pour accélérer le processus de remboursement.
Je comprends que vous soyez surprise par ce fonctionnement mais ne vous inquiétez pas vous allez être créditée très bientôt.
J’espère que ces explications vous apporteront satisfaction et éviteront que vous pensiez, à tort, que cette situation est de notre faute.
Dans l’attente d’avoir le privilège de vous accueillir de nouveau à l’ibis Saigon Airport.
Sincèrement,
Marc Dupuis
General Manager
10/10 Excellent
Arnaud
3 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour une dernière nuit avant de prendre l'avion.
Arnaud
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Marc le 5 mars 2020
Dear Arnaud,
Thank you so much for choosing to stay with us and for taking the time to give us your feedback.
I am very glad to know how much you enjoyed the hotel facilities, services and allow our team to express their professionalism and friendliness throughout your stay at ibis Saigon Airport. I am sure that this feedback will be a great reward to our team members as we strive continuously to improve the quality of services.
Once again thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back to ibis Saigon Airport in the nearest future.
Sincerely,
Marc DUPUIS
General Manager
10/10 Excellent
Jp, Strasbourg
3 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jp
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Marc le 5 mars 2020
Dear Jp,
We very much appreciate your comments regarding your stay at ibis Saigon Airport.
It is always a pleasure to receive positive feedback about our unique location, very closed to Tan Son Nhat International Airport. Our guest satisfaction is utmost important to us and we always try to make sure you feel the most well-being while staying with us.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit at ibis Saigon Airport will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Marc DUPUIS
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Marc le 11 févr. 2020
Dear Mr./Ms.,
Thank you for sharing your impression on your recent stay at ibis Saigon Airport.
It is wonderful to know that you found our hotel to be “Excellent” and glad that you had a pleasant stay with us. Please rest assured that I have shared your feedback with our team, this feedback has served as an encouragement to all of our contributors.
We are looking forward to welcome you back in the near future at ibis Saigon Airport.
Sincerely,
Marc DUPUIS
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Marc le 13 févr. 2020
Dear Mr./Ms.,
Thank you for sharing your impression on your recent stay at ibis Saigon Airport.
It is wonderful to know that you found our hotel to be “Excellent” and glad that you had a pleasant stay with us. Please rest assured that I have shared your feedback with our team, this feedback has served as an encouragement to all of our contributors.
We are looking forward to welcome you back in the near future at ibis Saigon Airport.
Sincerely,
Marc DUPUIS
General Manager
10/10 Excellent
Florence
Voyage en groupe
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait en attendant son vol
Florence
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Toufik
Voyage en groupe
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Toufik
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 sept. 2019
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Marc le 10 sept. 2019
Dear Mr./Ms., We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Saigon Airport. I am happy to hear that you enjoyed a comfortable stay with us. I will share your comments with all staff and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Marc DUPUIS General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Marc le 23 août 2019
Dear Mr./Ms., We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Saigon Airport. I am happy to hear that you enjoyed a comfortable stay with us. I will share your comments with all staff and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Marc DUPUIS General Manager
8/10 Bien
Jérôme
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jérôme
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Marc le 29 juil. 2019
Dear Jérôme, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Saigon Airport. I am happy to hear that you enjoyed a comfortable stay with us. I will share your comments with all staff and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Marc DUPUIS General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Marc le 24 juin 2019
Dear Mr./Ms., We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Saigon Airport. I am happy to hear that you enjoyed a comfortable stay with us. I will share your comments with all staff and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Marc DUPUIS General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Marc le 4 juin 2019
Dear Mr./Ms.,
We very much appreciate your comments and we are happy to know that you have a pleasant stay with us.
Positive feedback from satisfied clients knowing that we exceed your expectation is our greatest reward. We will make sure to share this with our Management and Operation team for more improvement in our services.
Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit at ibis Saigon Airport will be better than the previous one.
Sincerely,
Marc DUPUIS
General Manager
2/10 Horrible
sylvie
13 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel ne méritant ses 4 étoiles
sylvie
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Marc le 15 avr. 2019
Dear Sylvie,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Saigon Airport.
It is always a pleasure to receive guest's feedback. continuously to improve the quality of our services. Besides, we notice that some of our service aspect did not meet your expectation, please accept our sincere apology.
We will ensure to share this feedback with our team member and provide better training to improve our guest services while maintaining the professional skills. In the meantine, provide better solution for the issue you have mentioned.
Maintaining the ibis brand spirit worldwide, we apply the standard of the room: simple and most convenient for guest use and optimize the most space for bedroom and living area. We apologize if this might create some discomfort for you yet we hope that with the comfortable bed, it helps us to equal up the minus points somehow.
Thank you again for sharing your experience, and we hope you will give us another chance to better serve you in the future.
Sincerely,
Marc DUPUIS
General Manager
10/10 Excellent
Michele
5 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michele
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Marc le 5 avr. 2019
Dear Michele,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Saigon Airport.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive continuously to improve the quality of our services.
Maintaining the ibis brand spirit worldwide, we apply the standard of the room: simple and most convenient for guest use and optimize the most space for bedroom and living area. We apologize if this might create some discomfort for you yet we hope that with the comfortable bed, it helps us to equal up the minus points somehow.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be more pleasant than the previous one.
Sincerely,
Marc DUPUIS
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Marc le 4 avr. 2019
Dear Mr./Ms.,
We very much appreciate your comments and we are happy to know that you have a pleasant stay with us.
Positive feedback from satisfied clients knowing that we exceed your expectation is our greatest reward. We will make sure to share this with our Management and Operation team for more improvement in our services.
Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit at ibis Saigon Airport will be better than the previous one.
Sincerely,
Marc DUPUIS
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Marc le 1 avr. 2019
Dear Monica, We very much appreciate your rating and we are happy to know that you have a pleasant stay with us. Positive feedback from satisfied clients knowing that we exceed your expectation is our greatest reward. We will make sure to share this with our Management and Operation team for more improvement in our services. Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit at ibis Saigon Airport will be better than the previous one. Sincerely, Marc DUPUIS General Manager
10/10 Excellent
Thai Quoc
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thai Quoc
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Lily
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lily
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Jonathan
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
TH
Voyage d’affaires
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TH
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
An
23 mai 2024
An
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
JACQUELINE
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JACQUELINE
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Thi Huong Tra
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Thi Huong Tra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Thai Quoc
19 mai 2024
Thai Quoc
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Shawn
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
MASAHIRO
17 mai 2024
MASAHIRO
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Ralph J
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralph J
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
takeshi
16 mai 2024
takeshi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Suzana
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Seigo
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Seigo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
CHIAKI
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CHIAKI
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Sinath
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sinath
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Sinath
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sinath
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
TETSUNOBU
4 mai 2024
TETSUNOBU
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jay
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Carlos Vargas
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos Vargas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
AKIKO
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AKIKO
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Nobuyuki, Edogawa
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nobuyuki
Séjour de 1 nuit en avril 2024