Avis sur Moorcroft Manor Boutique Country Hotel
Moorcroft Manor Boutique Country Hotel
Sani Road, Himeville, KwaZulu-Natal
Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
28 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Walter
16 juin 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Good with room for improvement
Walter
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Réponse de GK le 16 juin 2021
Thank you for taking the time to review your April stay with us.
I apologise about the spiders in our Country House and will take it up with housekeeping.
6/10 Satisfaisant
Gerrit
Voyage d’affaires
17 janv. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The manor lost
Gerrit
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Mrs Kropf le 17 janv. 2021
Thank you for your comments. You are insofar right, that with the COVID-19 pandemic the world in general and our hotel in particular have certainly changed. Gone are the bar and the comfortable lounge with its soft furnishings and so is the wall-to-wall carpeting in all public areas; an imperative to prevent inadvertent loss of social distancing and the only way to make daily disinfection of all surfaces possible. As owners we bear a responsibility towards the health of our guests and our staff and we discharge this responsibility best by always being present and available in the background while reducing personal interaction to the absolute minimum. Sadly the choice is between “proper Manor appeal” with its cosy conviviality or strict adherence to COVID-19 protocol. We consciously chose the latter. With you we hope for better times and a return to more easy-going ways of old!
10/10 Excellent
Henri
11 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfekter Aufenthalt
Henri
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Goolu Kropf le 17 déc. 2020
Besten Dank für Ihren Bericht, den wir gerne an unsere Mitarbeiter und an den Küchenchef weitergeben.Wir hoffen, dass Sie auf allen Ihren zukünftigen Reisen ebenso gut unterkommen !
2/10 Horrible
Adriana, New York, NY
Voyage en couple
1 sept. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Goolu Kropf le 2 sept. 2020
Hi. I would like to clear up this misunderstanding. By the time we received your booking it was already the next day and under no circumstances are we stupid enough to take money from a reservation that was meant to be for the previous day.
We do not take the money from the guests on booking but only on checkout. It is Expedia that has your money.
We called them immediately and asked them to refund you. Which they said they would.
We do not appreciate this unfounded accusation and will take it up with Expedia as well.
8/10 Bien
Gordon, Durban
Voyage en couple
6 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gordon
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de GK le 6 déc. 2019
Thank you for your review.
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.
If you had mentioned the bath tub issue ,we would have happily offered you a room with a shower.
Hope to see you again.
10/10 Excellent
Marie Monique
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moorcroft Manor - Ideal Stay for Glencairn Trail
Marie Monique
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Goolu le 14 oct. 2019
Thank you for your kind review.
We are thrilled that you had a lovely stay with us and we look forward to welcoming you back again next year.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Goolu le 11 août 2019
Thank you for your kind review of Moorcroft Manor.
We hope that we can welcome you back again soon.
Kind Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de GK le 20 févr. 2019
Thank you for your review.
We will look at the carpets.
Happy to hear that you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Marie Monique
17 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mountain Views
Marie Monique
Séjour de 2 nuits en octobre 2018