Avis
8,4
Très bien
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de KK le 26 oct. 2023
Thank you Isabelle, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo
8/10 Bien
Lilian
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix…
Lilian
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de KK le 5 sept. 2023
Thank you, Lilian, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
mathieu
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
mathieu
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de KK le 5 sept. 2023
Thank you, Mathieu, for your rating, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
6/10 Satisfaisant
cecile
Voyage en famille
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien pour une dernière étape
cecile
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de KK le 1 sept. 2023
Thank you very much, Cecile, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Lilian
Voyage en famille
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel sympathique
Lilian
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de KK le 24 août 2023
Thank you, Lilian, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Geneviève
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Geneviève
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de KK le 11 août 2023
Thank you, Genevieve, for your rating, we appreciate your feedback. Mahalo.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 août 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de KK le 4 août 2023
Thank you for your comment, we appreciate your feedback. Mahalo.
8/10 Bien
Erika
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour correct
Erika
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de KK le 15 mai 2023
Thank you very much Erika for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Stephane
Voyage en groupe
13 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephane
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de KK le 13 oct. 2022
Thank you Stephanie for your comment, we appreciate your feedback. Mahalo.
8/10 Bien
Annie
Voyage en couple
4 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de KK le 4 oct. 2022
Thank you Annie for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
6/10 Satisfaisant
caroline
29 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Disappointing
caroline
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de KK le 29 sept. 2022
Thank you for your comments Caroline, we appreciate your feedback. Your comment was shared with our Maintenance Department to address. We are hopeful that by the end of the year the shipment of new mattresses and TV's will be here. We apologize for any inconvenience you experienced.
8/10 Bien
SIMON
4 avr. 2022
SIMON
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de KK le 5 avr. 2022
Thank you Simon for your rating, we appreciate your feedback. Mahalo.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de KK le 13 oct. 2021
Thank you for your rating, we appreciate your feedback.
6/10 Satisfaisant
Marilyn
26 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marilyn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Michiyo
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Michiyo
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Kesha
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kesha
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Donald
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de KK le 24 mai 2024
Thank you, Donald, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Ester, Reno
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ester
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de KK le 23 mai 2024
Thank you, Ester, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
10/10 Excellent
Charleston
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charleston
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de KK le 23 mai 2024
Thank you, Charleston, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
10/10 Excellent
Herbert
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Herbert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de KK le 20 mai 2024
Thank you, Herbert, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Ralph, Kailua-Kona
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralph
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de KK le 20 mai 2024
Thank you, Ralph, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Kim
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Kim
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de KK le 15 mai 2024
Thank you, Kim, for your comments, we appreciate your feedback. I agree 100% about the cats, a few years ago, we tried trapping them and taking them to the humane society. We were met with fierce opposition from local P.E.T.A. members. Now County and State officials is tagged with controlling the feral cat population on Banyan Drive. mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Arch
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Arch
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de KK le 15 mai 2024
Thank you, Arch for your comments, we appreciate your feedback. We're sorry you were not happy with our restaurant staff and food. The restaurant and kitchen managers have received your comments and will make the corrections needed. Mahalo.
10/10 Excellent
Emelia
Voyage en couple
14 mai 2024
Emelia
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de KK le 14 mai 2024
Mahalo, Emelia, for your comments, we appreciate your feedback. Thank you for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Marcelle, Waianae
13 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcelle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de KK le 14 mai 2024
Thank you, Marcelle, for your comment, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel
8/10 Bien
Kevin
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de KK le 13 mai 2024
Thank you, Kevin, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
10/10 Excellent
Marvin
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marvin
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de KK le 9 mai 2024
Thank you, Marvin, for your comment, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Wendy
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Wendy
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de KK le 8 mai 2024
Thank you, Wendy, for your comment, we appreciate your feedback. Our WSW Restaurant closes at 9:00pm every night. We apologize if someone told you we were closed at 7 pm as this is not the case. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
10/10 Excellent
shigeo
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
shigeo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de KK le 7 mai 2024
Thank you, Shigeo, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Tien, east lyme
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tien
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de KK le 7 mai 2024
Thank you Ties for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
10/10 Excellent
Masayuki
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Masayuki
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de KK le 3 mai 2024
Thank you, Masayuki, for your rating, we appreciate your feedback. Mahol for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
4/10 Médiocre
Kenneth
1 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de KK le 1 mai 2024
Thank you, Kenneth, for your comments, we appreciate your feedback. We're sorry that we did not your or our expectations. We'll work harder to improve on our product. mahalo.
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en famille, Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de KK le 29 avr. 2024
Thank you, Mathew, for your comment, we appreciate your feedback. Mahalo for again choosing the Hilo Hawaiian Hotel. We look forward to your next visit to Hilo.
10/10 Excellent
Sabine, Jülich
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabine
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de KK le 29 avr. 2024
Thank you, Sabine, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Yoshihiro
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Yoshihiro
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de KK le 29 avr. 2024
Thank you, Yoshiro, for your comment, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Mark Patrick
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark Patrick
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Reservations Department le 25 avr. 2024
Thank you, Mark, for your rating and always coming back! We appreciate your feedback. We are grateful you enjoyed your stay and view. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel
8/10 Bien
vernon
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
vernon
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de KK le 25 avr. 2024
Thank you, Vernon, for your comments, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
10/10 Excellent
Dawn
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de KK le 24 avr. 2024
Thank you, Dawn, for your comments, we appreciate your feedback. mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel
8/10 Bien
Sachiko
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sachiko
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Reservations Department le 25 avr. 2024
Thank you, Sachiko, for your rating, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
6/10 Satisfaisant
Songx
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Songx
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de KK le 22 avr. 2024
Thank you, Songx, for your comment, we appreciate your feedback. Our complimentary continental breakfast consists of Coffee, pastries, fruits and juices. Full breakfast menu items are served in our WSW Restaurant. The rooms issue will be addressed immediately. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
10/10 Excellent
Christine
22 avr. 2024
Christine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de KK le 13 mai 2024
Thank you, Christine, for your rating, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
George
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de KK le 22 avr. 2024
Thank you, George, for your comment, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
jose
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jose
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de KK le 22 avr. 2024
Thank you, Jose, for your comments, we appreciate your feedback. Full breakfast menu items (hams, eggs, sausage, etc.) are served in our WSW Restaurant. The free Continental Breakfast consists of the "sweet" items you mention. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
6/10 Satisfaisant
Jane
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Jane
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de KK le 22 avr. 2024
Thank you, Jane, for your comments, we appreciate your feedback. We will address the issues that you mention. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
Melissa
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de KK le 22 avr. 2024
Thank you, Melissa, for your comment, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
James, Pahoa
17 avr. 2024
James
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de KK le 8 mai 2024
Thank you, James, for your rating, we appreciate your feedback. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
6/10 Satisfaisant
EMI
15 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
EMI
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Reservations Department le 16 avr. 2024
Thank you, Emi, we are sorry we did not meet your or our expectations. We will do our best to improve our services. Mahalo.
10/10 Excellent
Jonatan
Voyage en groupe, Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonatan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reservations Department le 16 avr. 2024
Thank you, Jonatan, for your rating, we appreciate your feedback. We are glad you enjoyed the stay. Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
10/10 Excellent
Sylvia
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Reservations Department le 16 avr. 2024
Thank you, Sylvia, for your rating, we appreciate your feedback. We are glad you enjoyed the stay and the continental breakfast! Mahalo for choosing the Hilo Hawaiian Hotel.
8/10 Bien
SUSUMU
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
SUSUMU
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Reservations Department le 3 avr. 2024
Thank you, Susumu, we are sorry we did not meet your or our expectations, but we are glad the staff was helpful and friendly. We will do our best to improve our services. Mahalo.