Avis sur OBLU NATURE Helengeli by Sentido - All Inclusive
OBLU NATURE Helengeli by Sentido - All Inclusive
North Male Atoll, Helengeli
Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
2 mars 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de OBLU Team le 13 déc. 2018
Gear Guest, Please accept my sincere thanks for your very kind feedback of your recent stay with us. We really appreciate it.
We do hope to have the pleasure of welcoming you back again.
Kind Regards,
OBLU Team
8/10 Bien
Susan
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Ali le 7 mai 2024
Dear Susan,Greetings from OBLU NATURE Helengeli by SENTIDO!Thank you for the great review of your favorite Island! We are glad that you enjoyed your stay, and we hope to see you again very soon. Sincerely,Ali Shakir General Manager
10/10 Excellent
John, Perth
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Ali le 16 mars 2024
Dear John,Greetings from OBLU NATURE Helengeli by SENTIDO!Thank you for the great review of your favorite Island! We are glad that you enjoyed your stay, and we hope to see you again very soon.Sincerely,Ali Shakir General Manager
10/10 Excellent
Malek
Voyage en couple
7 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Malek
Séjour de 17 nuits en mars 2023
Réponse de Ali le 7 mai 2024
Dear Malek,Greetings from OBLU NATURE Helengeli by SENTIDO!Thank you for taking the time to share your thoughts and please accept my apology for the inconveniences caused during your stay. In regard to your review, there are lovely sofa beds similar like beanbags that are placed at Raga Route sunset deck and hopefully you will be able to experience it on your next visit, also at bar we have nice hammock instead of those bags for guest to enjoy. Apart from all that, I would like to thank you for the appreciation given on our teams' excellent and exceptional hospitality service and we would love to meet you again on your next trip to Maldives for more unforgettable experiences!Best regards,Ali ShakirGeneral Manager
10/10 Excellent
Kathy
Voyage en couple
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Ali le 16 mars 2024
Dear Kathy,Greetings from OBLU NATURE Helengeli by SENTIDO!Thank you for the great review of your favorite Island! We are glad that you enjoyed your stay, and we hope to see you again very soon.Sincerely,Ali Shakir General Manager
8/10 Bien
Bruno
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Una gran experiencia
Bruno
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Annette
5 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Annette
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Cristian
23 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cristian
Séjour de 14 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
WILFREDO, inglewood
Voyage en groupe
11 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WILFREDO
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Askend
5 août 2022
Askend
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Tracie
4 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Overall a good stay
Tracie
Séjour de 11 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Sherbaj
Voyage en famille
22 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherbaj
Séjour de 3 nuits en mars 2022
8/10 Bien
Richard
20 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 10 nuits en février 2022
Réponse de Reservations Team le 24 févr. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
31 mars 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2021
Réponse de Kasun le 1 avr. 2021
Dear Mussa Ko,
Sunny Greetings from OBLU by Atmosphere at Helengeli!
We are glad you enjoyed the food, the facilities, the service provided, the amazing reef and marine life.
Our medical team is 24/7 available and at your disposal for any emergency or whatever possible on the island. We are extremely sorry for your feedback and we looked into it very seriously,.
During your 7 days stay, you visited the clinic 2 days before departure where after an examination of your ears was suggested to take ear drops, but the offer was rejected. The day before the departure, the same happened and you agreed to take them.
As per doctor's evaluation, the mentioned medicine requested was not appropriate for your case and he suggested to see a specialist (ENT) for ear irrigation if the discomfort was continuing.
If HYDROGEN PEROXIDE if used when not required, it might even cause ear perforation, skin irritation and blistering .
Once again, thank you for taking the time to share your thoughts and recommendations of our little paradise island.
We look forward to welcoming you back.
Warmest Regards
OBLU Helengeli Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 janv. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2020
8/10 Bien
ANNA
Voyage en famille
22 oct. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ANNA
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
Marcell
22 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The beach and water is divine
Marcell
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
David
9 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 6 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
takeshwarsingh
9 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place - but reception staff needs training
takeshwarsingh
Séjour de 2 nuits en août 2020
8/10 Bien
TOSHIO
Voyage en famille
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
総合的には満足しました。
TOSHIO
Séjour de 4 nuits en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
yu, インド、グルガオン
Voyage en famille
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
yu
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Madushani Ishara le 21 nov. 2019
Dear Guest,
Warm Greetings OBLU by Atmosphere at Helengeli!
Trust you have had a pleasant journey back home.
We know that you have many other options when choosing where to spend the tropical-beach holiday on your honeymoon. Therefore, we take pride that you have chosen OBLU by Atmosphere at Helengeli as your holiday destination in the Maldives.
We sincerely hope that we were able to exceed all your expectations during your recent stay and your experience was a memorable one with us.
OBLU by Atmosphere at Helengeli is committed to provide the best possible experience to all our valued guests and we are motivated to continue improving our services to the highest standards.
Trust our genuine hospitality extended by all colleagues contributed an indelible memories whilst with us.
Thanking you in anticipation and we look forward to welcome you again sometime soon.
Should you require further assistance, we are at your disposal and will remain.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de OBLU by Atmosphere at Helengeli le 2 nov. 2019
Dear Guest,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Gabrielle
Voyage en groupe
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stunning
Gabrielle
Séjour de 7 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en juillet 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
17 févr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ダブルブッキングする、代替対応も最悪なホテルです。
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2019
8/10 Bien
Manta
6 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Manta
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de OBLU Team le 22 nov. 2018
Dear Manta, Thanks for your feedback! We are glad you had a great time here with us. We are all looking forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Marion, Grafing
21 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marion
Séjour de 10 nuits en octobre 2018
Réponse de OBLU Team le 22 nov. 2018
Dear Marion, Please accept my sincere thanks for your very kind feedback of your recent stay with us. We really appreciate it.
We do hope to have the pleasure of welcoming you back again.
10/10 Excellent
Louise, Dhaka
21 oct. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Louise
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de OBLU Team le 22 nov. 2018
Dear Louise, Many thanks from the entire OBLU Team for your kind and positive feedback with your recent stay with us.
We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en septembre 2018
Réponse de OBLU Team le 22 nov. 2018
Dear Guest,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
M, Madrid
28 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
M
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Luisa le 10 oct. 2018
Dear M,
Thanks you for taking the time and sharing the feedback, in regards to your stay!
We are happy you found the overall service and facilities to be at your expectations, and we are all looking forward to welcoming you back in the future.
Best regards
Luisa Lalli
General Manager
10/10 Excellent
Katz, Tokyo
19 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Katz
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Luisa le 10 oct. 2018
Dear Katz,
thanks for your feedback! we are glad you had a great time here with us, and we are all looking forward to welcoming you back, in the future!
Best regards
Luisa Lalli
General Manager
10/10 Excellent
Kaori, Japan
31 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kaori
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Carlo le 15 sept. 2018
Please accept my sincere thanks for your very kind feedback of your recent stay with us. We really appreciate it.
We do hope to have the pleasure of welcoming you back again.
Kind Regards,
Carlo Gentili
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 août 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Carlo le 15 sept. 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
We hope to see you again in the future. Kind Regards,
Carlo Gentili
General Manager
8/10 Bien
Siv Helen bang Wærstad
23 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Siv Helen bang Wærstad
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Carlo le 15 sept. 2018
Please accept my gratitude for staying with us. We appreciate your feedback.
We look forward in welcoming you again.
Kind Regards,
Carlo Gentili
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Carlo le 15 sept. 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
We hope to see you again in the future.
Kind Regards,
Carlo Gentili
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2018
10/10 Excellent
たいちっち
8 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
三拍子も四拍子もそろったリゾート
たいちっち
Séjour de 4 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
Paul
20 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic place
Paul
Séjour de 8 nuits en mars 2018
Réponse de EKX le 27 mars 2018
Dear Mr. Paul,
Greetings from OBLU by Atmosphere at Helengeli!
Please accept my gratitude for your very kind review of your recent stay with us.
We hope to see you again sometime soon in the future!
King regards,
Jorge Amaro
Resort Manager
8/10 Bien
Peng, Singapore
22 déc. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Housereef without Breakwaters
Peng
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Linda, Singapore
22 déc. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mixed Feelings
Linda
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
이슬기, 한국
6 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
너무좋았어요^^
이슬기
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Inna
14 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inna
Séjour de 7 nuits en septembre 2017
Dear Inna,
Many thanks from the entire OBLU Team for you kind and positive feedback.
We are glad it lived up to your expectations.
We look forward to welcoming you back again soon!
Kind Regards,
Bill Ignatiadis
General Manager
10/10 Excellent
katz, Tokyo, JP
13 sept. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
美しい海と美味しい食事
katz
Séjour de 6 nuits en septembre 2017
Réponse de Bill le 17 sept. 2017
Dear Katz,
Many thanks for your kind review whilst enjoying your holiday. We look forward to seeing you before your departure. Please do not hesitate to contact any member of the team if we can be of any further assistance.
Kind Regards,
Bill Ignatiadis
General Manager
10/10 Excellent
Eva, london
12 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great honeymoon!
Eva
Séjour de 7 nuits en juillet 2017
Réponse de VR le 16 juil. 2017
Dear Eva,
We are so delighted to hear that you had a great time at OBLU on your special occasion. I'm very happy to hear that our staff and service met your needs and expectations. Look forward to welcoming you back to the island in the near future. Thank you.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juin 2017
10/10 Excellent
shinchi, 日本
1 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre