Extérieur

Avis sur Courtyard by Marriott King Kamehameha's Kona Beach Hotel

3.5 out of 5

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 501 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 298 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 113 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 58 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 31 avis sur 1001." "

8,6/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALOHA! Bel hotel, bien situe sur la plage (qui est publique), au coeur de toutes les boutiques, resto, tours . Snorkeling, chaises de plage et paradol inclus! Et le snorkeling est facile et magnifique. Sur le bon côté de l ile, il n a plut qu une seule fois 30 min en 9 jours.... pas la même meteo du cote de Hilo... Sur place laveuse,secheuse Service de concierge, de location de voiture sur place L hotel est tres grand, il effectue actuellement des reno de peinture.... j espere qu il changeront le tapis (beurk.....) la réception de l hotel est bien. 3 ascenceurs rapide! Chambre avec balcon tres agreable surtout pour un long sejour. Frigo mais pas de micro ondes, dommage. Seul Bemol: les matelas ne sont pas confortables!!!!!! Apres 2 nuits nous sommes aller demander a changer de chambre, on nous a accomoder immédiatement. Le 2e lit etait bcq mieux mais encore mou. Excellent service du personnel Les restos sur place sont un peu cher. Belle piscine et spa, un aire de jeu est amenager a l ombre (Boccee ball, ping pong, mississippi....) Possibilité de louer kayak, canot sur place Pres de l epicerie et de plusieurs Cafe Nous avions louer une voiture, donc faut ajouter 26$ US par jour pour le stationnement. Un beau sejour a Hawaii!
Séjour de 9 nuits en février 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel bien placé dans Kona
Hôtel bien placé dans le centre animé de Kona. Petite plage fermée idéale pour les enfants. La chambre est spacieuse mais la salle de bain petite et manque d’aspect pratique (une seule patère pour pendre la serviette), pourrait être facilement amélioré de ce point vue là. Elle était située dans la partie est au-dessus d’énormes ventilations de la clim très certainement. Donc très bruyant. La décoration de l’hôtel est un peu dépassée et manque de chaleur avec de grands espaces plutôt froids. La climatisation est poussée à fond dans les parties communes, ce qui nécessiterait de nous prêter un manteau pour rejoindre la chambre, absurde. Le parking coûte 25$ par jour, un prix négocié semble-t-il. Une absurdité également mais qui se pratique dans d’autres hôtels : coût de 20$ par jour pour bénéficier de 2 petites bouteilles d’eau, des transats, un seul cocktail de bienvenu. Pourquoi ne pas un inclure ce prix dans celle de la chambre étant donné qu’il est obligatoire ? Pour ma part, n’ayant pas profité de la piscine j’ai la sensation d’avoir payé 20$ les petites bouteilles d’eau par jour. Si tout cela ne vous rebute pas, vous passerez tout de même un bon séjour.
Séjour de 4 nuits en novembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Très bon hôtel. Les chambres pourraient être rafraîchies. Confortable. Wi-Fi moyen (un meilleur Wi-Fi disponible contre paiement). Parking payant (18$ par jour).
Séjour de 2 nuits en août 2019

6/10 Satisfaisant

Gregory Thayne

Les points faibles : Personnel et service
The guys We’re very helpful
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Kruger

Les points forts : Propreté
Séjour de 7 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Nicholas

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Location and amenities were great.
Séjour de 3 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Naoki

Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Derrick

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kona owes us nothing...i will definitely be back
Séjour de 4 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

Ricky

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Venkata Satish

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great Hotel in an Excellent location. Hotel has many activities and even the launchpad of many other external activities is right next to this Hotel. Hotel's Restaurant is also very good.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Sigalit

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed for 4 nights and housekeeping did not clean my room once
Séjour de 4 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Jennifer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Todd

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Kristine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel grounds were beautiful and the staff was welcoming. A few things I didnt care for: we didnt have housekeeping the 3 nights we stayed, the towel service and pool side service was lacking, and there was no connection from the room to call fromt desk or houskeeping. Other than that everything was great. Next time I would ask the front desk more about housekeeping to at least remove the trash and peovide fresh towels.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Alexandra

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Quaint bay beach right in front of the hotel, quiet waters and very safe for kids. Beach and restaurant facilities spotless. House keeping was lacking. Our rooms got skipped on their every other day service routine, and we were left with a pile of dirty towels for two days. Efforts to remodel/update rooms actively on its way. There were rooms getting new paint and repairs done on our floor all week long. Ocean view balcony was a pleasant place to start and finish the day. Live entertainment in the hotel was varied and fun. Breakfast buffet is plentiful and good. Cheaper options nearby. Highly recommend Fish Hopper just a block down the boardwalk.
Séjour de 7 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Kimberly

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Love the location
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Issariyaporn

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et équipements
It’s very convenient to walk to restaurants and explore around the resort. Our room has so my stains on the carpet (of course, I talked to the front desk as soon as I noticed the stains in the room since day 1) Overall, I will be back to stay here again in the future because it’s so convenient for me and the kids.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Innocent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean rooms. Love the king bed. Beautiful area.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

evan

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
The low rating is for not getting what you pay for at the resort which is really a 2 star hotel. There is a urine type smell on the main floor. The beach is very very small. Staff is fine, but notthing close to above and beyond, more like good enough. Almost everything comes at an extra charge including activities, along with the hidden fees. If you want a truwle resort experience at the same price stay in Waikoloa.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Scott

Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Jeffrey

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to everything we wanted to do. Enjoyed sitting on the lanai watching the waves roll across the bay.
Séjour de 7 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Luz

Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Deborah

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A bit pricey as the property is starting to show it’s age.
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Tara

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Housecleaning is every other day (if you’re lucky) rooms are dated and bathrooms are very deteriorated. We needed to ask for toilet paper and towels everyday. Not a great experience.
Séjour de 7 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Gabriela

Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was beautiful and most of the staff are very friendly.
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Sean

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
They will charge$30 powered day for parking if you Turo a vehicle. Park up by the Taco Bell. Turtles are over at Small Harbor. To the right.
Séjour de 4 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Alicia Eleanor

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ocean view is not true ocean view …have to walk out to your balcony to see the ocean. This is technically a partial ocean view. There photos are completely misleading. When called front desk to see about switching rooms they said the room id want is ocean front and they’re all booked.
Séjour de 5 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Mary L

Voyage en couple
Great location
Séjour de 7 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Erica

Séjour de 7 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Kristie, Cordova

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Property is in need of updates. Bathroom barn doors are horrible and don’t close. Need black out curtains not wood slats.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Kathleen, Walla Walla

It’s definitely not a beach club. A small beach/swim area. Pool is small for the size of the “resort”.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Chris

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Charles C

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Efrosinia

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Joseph

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Tera

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Siva

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Anya

Les points forts : Personnel et service
I booked a reservation through Expedia. The hotel and it don't share information well. I filled in a check-in page from the resort and because I wasn't able to check-in that day because of a canceled flight, Expedia cancelled my 2-day stay. It's also difficult to reach the front desk with phone numbers online. The central reservation place said my reservation still existed but at the actual front desk they said it had been canceled. Rather frustrating.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

4/10 Médiocre

maru

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
立地はとても良いと感じました。 プライベートビートプールのセットもよく思いました。 また、スタッフの方も英語の苦手な私に対して親切に対応頂いたと思います。 ただし、施設は改装したとはいえ古く、廊下のカーペットや水回りは新しくして頂ければと感じました。 コーヒーメイカーは半分故障しているかと感じました。
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Frank, Alta Loma

Séjour de 8 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Angela

Voyage en famille
Séjour de 7 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

ann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Chao

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our family of four had a terrible experience staying in this hotel for one night ($666.59 for two queen beds). (1) Hotel reservation: We got the impression of being offered a “bait and switch”. We booked specifically for a room with an ocean view and paid a premium price but were put into a room with no view at all. Even worse, we were initially put into a room next to the main elevators, with a paper-thin wall between the elevators and beds in the room. Every time the elevator moves, you can hear noises loud enough to wake you up at night. I couldn’t understand why it was used as a hotel room – it should be a utility or janitor’s closet instead. After going back to the lobby and talking to the staff, we were moved into another room on the back side of the building (not overseeing the ocean, but overseeing the main dumpster area of the building). From the balcony, you could sense strong smells from the dumpster. (2) Hotel staff: We got the impression that we were mistreated on purpose. While talking to them about the elevator’s noise, we realized that the staff knew about the noise problem all along – they did not ask any questions about the noise. To me, that’s not acting in good faith – if they already knew the room was inhabitable (couldn’t sleep without being woken up by loud elevator noises), why did they still put us into that room? Do they believe that customers with certain profiles are more tolerant?

2/10 Horrible

Chao, Arcadia

Les points faibles : Personnel et service
Our family of four had a terrible experience staying in this hotel for one night ($666.59 for two queen beds). (1) Hotel reservation: We got the impression of being offered a “bait and switch”. We booked specifically for a room with an ocean view and paid a premium price, but were put into a room with no view at all. Even worse, we were initially put into a room next to the main elevators, with a paper-thin wall between the elevators and beds in the room. Every time the elevator moves, you can hear noises loud enough to wake you up at night. I couldn’t understand why it was used as a hotel room – it should be a utility or janitor’s closet instead. After going back to the lobby and talking to the staff, we were moved into another room on the back side of the building (not overseeing the ocean, but overseeing the main dumpster area of the building). From the balcony, you could sense strong smells from the dumpster. (2) Hotel staff: We got the impression that we were mistreated on purpose. While talking to them about the elevator’s noise, we realized that the staff knew about the noise problem all along – they did not ask any questions about the noise. To me, that’s not acting in good faith – if they already knew the room was inhabitable (couldn’t sleep without being woken up by loud elevator noises), why did they still put us into that room? Do they expect customers with certain (racial) profiles to be more noise-tolerant, or more tolerant in general?
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Ernie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Checked in and went up to room and found both beds not made. Lady at front desk apologized and gave me a $100 credit and waived my parking. Housekeeping only came for one day out of the 6 night stay. Another party had the same issue also. Had their amenities sent up afterwards. Lady at front desk working the night shift did not seem like she wanted to be there. Concierge was great, went above and beyond.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

4/10 Médiocre

Jody

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is tired and in need of an update. Our bathroom spigot popped off, the bathroom paint is chipped, the room lighting is poor, the carpet old, mildew in the shower. It took our friends an hour to check in. I do not recommend this hotel.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Ravi

Voyage en famille
Quality is average and was expecting excellent considering Marriott name and previus experience Not sure my perception is biased because of my first time renting of beach front hotel in such busy place.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Thomas

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All good, especially location and staff
Séjour de 8 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Mark

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marriot King Kamehameha is exceptional in their service, staff and activities available. The Luau was fabulous and our room was good and comfortable.
Séjour de 7 nuits en décembre 2023