Literie de qualité supérieure, rideaux occultants

Avis sur La Quinta Inn & Suites by Wyndham Harrisburg Airport Hershey

2.5 out of 5

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 343 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 305 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 128 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 109 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 116 avis sur 1001." "

7,6/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Rock

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and proprety
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 3 avr. 2024
HelloThank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager le 30 sept. 2023
HiThank you for staying with us, we appreciate it.Hope to see you again soon!

8/10 Bien

Ronald

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons été accueillis très chaleureusement, le personnel était très gentil. Les déjeuners inclus style buffet était frais, chaud et ne manquait de rien. Notre chambre était propre, toutefois le service nétait fais qu'au 3 jours. L'Hôtel en bordure d'autoroute n'est pas situé près de grand chose et sortir à pied est risqué car il n'y a pas de trottoir ni d'espace pour pédestre. Dans l'ensemble nous avons été satisfait de notre séjour de une semaine pour le prix et le service
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 12 juin 2023
Merci pour vos commentaires, nous l'apprécions.Au plaisir de vous revoir pour mieux vous servir

6/10 Satisfaisant

Daniel

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Lee L GM le 6 avr. 2023
Thank you for the 3 out of 5. We hope to see you again soon.

6/10 Satisfaisant

Yoann

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Lee L GM le 11 août 2022
Thank you for rating our hotel. We share all reviews and ratings with our staff daily.

8/10 Bien

alex van

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les commodités dans la chambre et le grand restaurant pour déjeuner. Très bien tenu.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Lee L GM le 11 août 2022
Gracias.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon qualite prix.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Elizabeth B Assistant General Manager le 6 janv. 2022
Thank you for taking the time to leave us a perfect review. We look forward to seeing you again on your next trip into our area.

8/10 Bien

Marie G

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Lee L General Manager le 6 juil. 2021
Thank you for taking the time to review our property. I personally share all reviews with our staff. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Pierre, Québec

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Comfortable, facile d’accès, restaurants tout près. Le douche fonctionnait très bien mais le robinet à coulé toute la nuit.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Brian W le 14 mars 2020
Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Brian W le 1 janv. 2020
Thank you for staying with us.

8/10 Bien

lyne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Arrêt d'une nuit
Endroit correct pour une nuit de passage, le préposé à l'accueil n'était pas très accueillant... les chambres ont été rénovées ce qui est très bien, le déjeuner pas fameux, très peu de choix, pour le prix, je préfère aller ailleurs où c'est moins dispendieux et meilleur rapport qualité-prix.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Brian W le 7 déc. 2019
Thank you for staying with us.

6/10 Satisfaisant

Tien

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
o
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Lizette

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Free breakfast, Free parking.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 27 mai 2024
Hello Lizette, thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Hope to see you again soon!!

8/10 Bien

Sammi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
very comfy beds and pillows free breakfast was clean only thing i didn’t know about was the 100$ security deposit we only stayed one night but other than that it was a nice hotel staff was nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 27 mai 2024
Hello Sammi, thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Hope to see you again soon!!

6/10 Satisfaisant

John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Place is ok for the money.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 27 mai 2024
Hello John, thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Hope to see you again soon!!

4/10 Médiocre

Jacqui

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It's old and smells like smoke in the lobby. They charge more than anyone for a security. The elevator may fall apart while you are in it. My toilet could wake the dead. The shower was kinda gross and this place gives off a Shining Vibe. Like serious Shining Vibe.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 27 mai 2024
Hello Jacqui, I am very sorry for the inconvenience, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again. Thank you!

6/10 Satisfaisant

Michael

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty in all areas of the hotel.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 19 mai 2024
Hello Michael, I am very sorry for the inconvenience, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again. Thank you!

8/10 Bien

Rollande

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 16 mai 2024
Hello Rollande, thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Hope to see you again soon!!

6/10 Satisfaisant

Miriam

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Smelled too strongly of weed in the hallways.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 16 mai 2024
Hello Miriam, I am very sorry for the inconvenience, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again. Thank you!

6/10 Satisfaisant

Mary

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 15 mai 2024
Hello Mary, thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Hope to see you again soon!!

8/10 Bien

Thana

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The ceiling in our room was peeling with water damage. The carpet had a strong odor of pets being there.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Thana, I am very sorry for the inconvenience, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again. Thank you!

10/10 Excellent

Sameak

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was very clean and it was quiet for our short overnight stay. Will stay again and very accommodating for my pet.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 11 mai 2024
Hello Sameak, thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Hope to see you again soon!

2/10 Horrible

Shreya

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very pathetic and everything means every service was from us it was not expected at all
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 5 mai 2024
Hello Shreya, I am very sorry for the inconvenience, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again. Thank you!

6/10 Satisfaisant

James

Voyage en groupe
Getting a little run down, and the continental breakfast was mediocre at best.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 3 mai 2024
Hello James Thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Iris

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noisy, we could hear people walking upstairs all night and people talking and walking in the hallway.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 26 avr. 2024
Hello Iris, I am very sorry for the inconvenience, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again. Thank you!

4/10 Médiocre

Michi

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There was a woman who literally threw us out the hotel and was very unkind! We had 4 more days to stay there. But we didn't know that we had 4 more days to stay there but she knew it because she works at the front desk!! But-the-other-hand her daughter which is the manager of that hotel. She was so kind and sweet she even gave me my credits cards to me. I didn't know I left my cards behind because the older woman was rushing us to get out! We were so unhappy, and humiliated!! Our civil were violated!! I never seem a hotel that mistreat customers and at the same time we had health problems!!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 24 avr. 2024
Hello MichiI am very sorry, but I think you have the wrong location as this did not happen at our property.Please revise our review.Thank you!

10/10 Excellent

Jose

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Hello Jose, thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Hope to see you again soon!!

4/10 Médiocre

Whitney

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The mattress was like sleeping on a marble slab. The breakfast had no eggs. The whole property and our "suite" had a gross, dingy feel to it. I would NOT recommend.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 21 avr. 2024
Hello Whitney, I am very sorry for the inconvenience, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again. Thank you!

10/10 Excellent

Melissa

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 20 avr. 2024
Hello MellissaThank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Richard

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 7 mai 2024
Hello Richard, thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Hope to see you again soon!

8/10 Bien

Anthony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 17 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Hope to see you again soon!

4/10 Médiocre

Kirsten

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Unfortunately when we arrived we were placed in a room with an A/C that did not work, when asked to switch rooms we were placed in a room that had a dead centipede on the pillow.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 15 avr. 2024
Hello, I am very sorry for the inconvenience, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again. Thank you!

10/10 Excellent

Jay

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good check in
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 14 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Charlie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and quiet and spacious and friendly desk support. Good stay and nice breakfast as well.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 10 avr. 2024
HelloThank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

8/10 Bien

Jianping, Toronto

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and clean
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 10 avr. 2024
HelloThank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Moises

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 10 avr. 2024
HelloThank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

8/10 Bien

William, Youngstown

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Property was showing its age, time for a remodel but was clean. There was a $100.00 deposit required at checkin which was not mentioned on Expedia prior to checkin. Breakfast quality was poor, lukewarm potatoes and dry sausages.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 3 avr. 2024
Hello WilliamI am very sorry for the inconvenience during your stay, please rest assured we are working hard to make sure this does not happen again.Thank you!

10/10 Excellent

Kyul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shower head wasn't the best and body wash was almost out, but other than that it was great. Services & facilities were good.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 30 mars 2024
Hello Kyul Thank you for sharing your experience with us, we thank you for staying with us .

10/10 Excellent

Hope

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 30 mars 2024
Hello Hope Thank you for your staying with us, we appreciate it .Hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Kendra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 23 mars 2024
Hi KendraThank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

6/10 Satisfaisant

Brian

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No early check-in..broken down vehicles parked in lot..dogs barki
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 14 mars 2024
Hello BrianI am very for sorry for the inconvenience, we hope we can serve you better in the future.

8/10 Bien

Charles

Les points forts : Propreté et personnel et service
Réponse de General Manager le 14 mars 2024
Hi Charles Thank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

6/10 Satisfaisant

Raymond

Voyage en famille
Air conditioner didn’t work. Musty smell to the room.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 27 févr. 2024
Hello Raymond I am very sorry for the inconvenience, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again.Thank you!

8/10 Bien

Elisa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place to spend the night
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 27 févr. 2024
Hi ElisaThank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

10/10 Excellent

kishanchandra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay was great
It’s a decent hotel for affordable price
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 27 févr. 2024
Hi KishanchandraThank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

4/10 Médiocre

Jennifer

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 27 févr. 2024
Hi Jennifer Thank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

8/10 Bien

rebecca

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The only thing that I would say was a little bit of a problem was you could hear the people in the next room. The walls are extremely thin. They finally decided to go to bed around midnight.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 27 févr. 2024
Hi Rebecca Thank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Devynn

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Overall the hotel was good. Check in went smoothly. The rooms were for the most part clean, a little outdated but comfortable. Check out went smoothly as well
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 27 févr. 2024
Hi DevynnThank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Christine

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 17 févr. 2024
Hi ChristineThank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

2/10 Horrible

Amanda

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 17 févr. 2024
Hi Amanda I am very sorry for any inconvenience you had during your stay.Hope we can do better in the future .Thank you !