Plage à proximité, parasols

Avis sur Resort Hadera Hotel By Jacob

4 out of 5
Resort Hadera Hotel By Jacob
Menachem Begin Boulevard, Hadera

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 31 avis sur 104." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 35 avis sur 104." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 19 avis sur 104." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 104." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 11 avis sur 104." "

7,2/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel to go despite the factbthat there is nothing around
Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Franck Thierry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement Vue sur la mer Chambres spacieuses Accueil excellent à la réception malgré la climatisation trop forte! Spa et piscine intérieure très agréables
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Revital le 23 oct. 2019
Dear guests, We appreciate your great review Hope to see you again Best regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Les Chambres sont belles et le service Correct , le personnel pas très professionnel
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de revital-guest relations manager le 19 janv. 2019
Cher client, Merci beaucoup pour vos commentaires, je suis heureux que vous ayez apprécié nos chambres spacieuses et magnifiques. Vos commentaires sur le professionnalisme du personnel ont été transférés à la direction de l'hôtel. Je vous présente mes excuses pour votre expérience, je serais heureux de vous revoir et de vous faire vivre un meilleur sentiment de respect. revital-g.r manager

10/10 Excellent

Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Magnifique hôtel en bord de mer, très belle suite, parfait pour s’y reposer
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de ofir le 3 nov. 2018
Merci beaucoup pour la rétroaction parfaite. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Excellente position
Vue incroyable sur la mer , chambre spacieuse et confortable Petit déjeuner varié et très copieux En revanche désorganisation au niveau du Check in et devoir sans cesse réclamer des prestations de base serviettes insuffisantes oreillers manquants ...dommage pour un hôtel avec autant de potentiel
Séjour de 3 nuits en août 2018

8/10 Bien

Christelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
surprenant
Hotel choisi sur la route du retour vers TelAviv. Zone en travaux, pas de parking à l'hotel mais accueil chaleureux, upgradé dans une "suite" familiale pour (grace à) notre fille. Très belle chambre.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Beware extremely high extra costs
Beautiful hotel, we came with our children and booked two premier suites via Expedia with an amazing view. It wasn't possible to order the meals by internet, so I asked the reception desk for booking the meals dinner and lunch. What was my surprise when he asked me for an extremly high price per meal and per guest! I kindly complained to the man in charge (Erez) that It was extremely expensive. ! He acknowledged with me that it was extremely expensive and offered to try to negotiate with his manager. After 15 mn he came back saying that he was sorry but there was no room for any negotiations and we would have to pay the same high rate adult and children the same cost! It was the first time I paid such a high price for a meal in a Hotel even in the famous king David hotel in Jerusalem they offer prices for the children and not this scandalous price for adults. The next day, our rooms weren't cleaned up so I asked for someone to take care of this at 2pm, nobody came so I called back and finally they cleaned up the rooms at 5:30pm.The last day of our staying, upon checking out the receptionist asked us for paying the rooms although we paid them upon arrival! I tried to show her the receipt of payment and she shouted at me "the rooms are not paid it is written on my screen!" Upon hearing this the kind man Erez came and told her to calm down and he show her that we paid our rooms upon arrival. so she apologized and we leaved this place with a bitter taste and no plan to come back
Séjour de 3 nuits en mai 2017

8/10 Bien

Franck

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bel Hotel ! Face à la mer
Hotel entièrement rénové ! tout neuf, nous devions être parmi les tous premiers occupants de notre chambre !!!! mais nous avons été déçu car les travaux dans l’hôtel pas encore finis , les chambres manquaient d'équipement (Séchoir cheveux, coffre .....) les toilettes non fixés au mur, poussière et plâtre pas encore enlevés dans la salle de bain... Pas de connexion TV .......

8/10 Bien

Gal

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

Simon

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2023

2/10 Horrible

Barbara

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Moshe

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Gary

Voyage en famille
Stay for a Family Wedding
My family occupied a total of six (6) rooms so we all could attend my eldest daughter's wedding at ECO Events. I have had better experiences. Bathing - several of the rooms had clogged drains that had to be cleared. Parking - plenty of it, but is was a walk from the hotel entrance. WiFi - very poor in my room 1001. I asked several times about it but was always put off by the team". Pool - the outside pool closed at 18:00. This is the SUMMER! Now, on the flip side... Breakfast - great, as I usually find in Israeli hotels. Room cleanliness - very good. Staff at the desk - also great. Security - again, great. This is the only hotel that I know of in Hadera. I am ambivalent about staying there again.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

rami

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2023

6/10 Satisfaisant

rami

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
ניקיון טעון שיעור
מיקום המלון מעולה אבל רמת הניקיון בחדר ירודה ומכזבת ביותר. החדר לא נקי ורואים שהמנקים לא באמת טורחים לנקות באופן יסודי וזה חבל ומצער כי המלון כמו שציינתי במיקום מצויין וארוחת הבוקר טעימה ומגוונת. הייתה נזילה במקרר ונפלה חתיכת ברזל מדלת ההזזה שמפרידה בין הסלון לחדר השינה. חבל שאיש התחזוקה שהגיע על מנת לתקן לא ניקה והשאיר לכלוך. בקיצור לא מופתע מרמת הניקיון במלונות בארץ .
Séjour de 1 nuit en juin 2023

2/10 Horrible

Eli

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty, broken bathrooms in our 2 sweets, no towels available, no room cleaning, no ironing in room, no phone chargers available, horrible customer service and absolutely no care! Avoid this place at any cost!
Séjour de 3 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Angelo

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice place to stay would stay there again
Séjour de 3 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Yosef

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel
Nice hotel in hadera, the furniture too old, the breakfast disappointed .
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

Ian

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de ant le 20 mars 2023
thank you for your review

8/10 Bien

kochava

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
החדר די גדול אבל לא היה נקי כל כך . שביקשתי שינקו
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

AMALIA

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

4/10 Médiocre

carmit

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Muhannad

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Joseph

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amizing
Séjour de 1 nuit en février 2022

6/10 Satisfaisant

Chaim

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
This hotel is very old and smell in the room. This is a 70 style rooms without any comfortable bed
Séjour de 3 nuits en novembre 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

4/10 Médiocre

Hanoch

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Dirty room/sheets
The room was very dirty
Séjour de 2 nuits en juin 2021

8/10 Bien

Corinne Esther

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Tolles Familienhotel! Pool- und Garten Anlage toll
Fantastische Lage und Gartenlage! Sehr grosses, sauberes Spsswasserpool mit 1 gedeckten, grossen Babypool und einem gedeckten Pool, wo Kinder noch abstehen können. Öffentlicher Strand in ruhiger Badebucht. Viele Liegestühlle. Privat geführtes Restaurant am Pool. Zimmer gross, aber einfach möbliert. Matratzen sehr gut! Essen sehr gut im Hotel (Buffet). Kommen wieder mit Enkeln!
Séjour de 4 nuits en juin 2021

8/10 Bien

Dvir

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021

8/10 Bien

Noorit

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021

4/10 Médiocre

mohamed

Les points faibles : Propreté
Séjour de 3 nuits en mai 2021

10/10 Excellent

meir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great service, soundproof rooms, beautiful sea views. highly recommended!
Séjour de 2 nuits en mai 2021

10/10 Excellent

meir

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2021

4/10 Médiocre

Florin

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 20 nuits en avril 2021

2/10 Horrible

Richard

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beware!!!!
Lovely view of the Mediterranean. Other than that - STAY AWAY!!!! Not only is the place occasionally uninhabitable, but management is comprised of incompetent liars! As an example, for our six night stay in two rooms, we had no hot water for several days and NO WATER at all for a day. On the day we had no water, management informed us that it was a municipal issue, not a hotel issue. Lie no. 1 - I have family members that live down the street from the hotel. They had water. Lie no. 2 - after expressing our concerns over the water and several other issues (e.g., no heat at all at times, inability to regulate temperatures in the room generally, bathroom flooding and no garbage cans in one of the rooms at all for the entire stay), management said they would refund us for a large portion of our stay; but that we needed to do so through Hotels.com since that was how we booked. Well, we did so (hotels.com was pleasant and helpful through the process), but just heard today that the hotel denied the refund request. While this isn't the end of my battle with management of the hotel (i am now working directly through corporate customer service), I wanted to make sure that other potential customers could take into consideration my family's experience when evaluating whether to book this hotel.
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Revital le 12 janv. 2020
Dear mr hoffman, Please accept our sincere apologies for not meting your expectations. The management has refonded your 2 rooms as we settle in our conversation. We do hope for the appratunity to see you again for a better experience. Best regards, Ramada hadera management

4/10 Médiocre

DD, New York

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Entire hotel did not have hot water for first day of stay. Then one of our rooms had a major leak from balcony doors during a driving rain storm. The General Manager did the right thing in settling the bill, but didn’t change the fact that the facility itself seems faulty
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Revital le 1 janv. 2020
Dear Mr.DD, please accept our sincere apologizes regarding your experience! we have met and your remarks were treated to your satisfaction. we do hope to see you again among our guest for a better experience that mostly our guests feel. best regards, revital guest relations manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
seht gut: frühstück, massage, bett schlecht: sauberkeit, vieles kaputt, aussenpool nicht offen, a
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Réponse de Revital le 1 déc. 2019
Dear guests, Thank you for your time to share your experience in ramada resort hadera. Please accept my sincere apologies for not meting your expectations. We do hope to see you again soon for a better stay. Best regards, Revital

10/10 Excellent

Mike, Irvine California

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent View! The room was clean and updated, the hotel was in the middle of updating. Great waterfront location with shopping about a mile away. Nice waterfront restaurant where the Mediterranean breeze passes through the open walkways with great views. Staff was very helpful and accommodating, they made extra efforts to provide the best room available and to make my stay enjoyable :)
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Revital le 28 nov. 2019
Dear Mike, We appreciate your great review!this is the reviews we aim for! I am happy to know you had an enjoyable stay and that we met your expectations. Looking forward to see you again soon. Best regards Revital guest relations manager

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Bedt Secret in Israel. A must
Ramada hotel in Hadera , Israel is fabulous. The room is modern and technically equipped. It was very clean. The view was amazing. The breakfast was fantastic. The kind of coffee machine Jura that I have at home. Fabulous. The staff very helpful and friendly. I would give this hotel five stars. And a must when visiting Israel.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Revital le 9 nov. 2019
Dear Robert, Thank you very much for your time to fill out this great review and kind words! We appreciate it. I am so happy to read we met your expectations and you enjoyed your stay. Looking forward to see you soon. Best regards, Revital Guest relations manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel has amazing views of the sea from every room
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Revital le 3 nov. 2019
Dear Guests Please accept my sincere apologies for not meting your expectations! From your review i understand your overall stay was not satisfying. I will be happy if you can write me a detailed email so we can improve . Best regards Revital

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
How could a newer hotel be such a dump? The bathroom was filthy. I’m talking bio hazard dirty. Moldy grout. Hair. Disgusting. No hot water for two days. Double booked my room, the told me I had to leave early.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Revital le 3 nov. 2019
Dear guest, Please accept our sincere apologies for not meting your expectations! Have you contacted the reception or manger during your stay? I will be happy if you can contact me Best regards Revital, guest relations manager

8/10 Bien

Toader Ciprian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Ok
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Revital le 27 oct. 2019
Dear Mr. Ciprian, Thank you for taking the time to fill out this review. We appreciate it! Looking forward to see you again. Best regards

6/10 Satisfaisant

B., Hadera, Israel

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The property needs restoration and renovation. It is not in a good state now.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Revital le 27 oct. 2019
Dear guests, Please accept our sincere apologies for not meting your expectations. We are currently starting to renovate the hotel. Looking forward to see you again

8/10 Bien

Anna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Revital le 23 oct. 2019
Dear guests, Thank you for taking the time to share this review!we appreciate your great feedback. Looking forward to see you again. Best regards,

2/10 Horrible

Fer, Hadera

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
They didn t clean the room Pillows had blood at arrival
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Revital le 16 oct. 2019
Dear guests, Please accept our sincere apologies for not meting your expectations,i will be happy to know if you have contacted the reception to let them know ? Waiting for your reply

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, right on the beach and very quiet. Needs serious renovation throughout the hotel. Apparently currently working on the 5th floor; plenty of work to be done
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de revital le 10 oct. 2019
Dear guests, please accept our sincere apologies for not meting your expectations. we are renovating the hotel . looking forward to see you in the future for a better experience. best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
GREAT VIEW mediocre service
The view is amazing! The rooms were clean. They were attentive to service when it came to incidentals or an emergency cleaning of a broken glass bottle. They did not respond immediately for technical problems. Two days in a row I needed help with the TV. The 1st technician made us wait 1 and half hours before coming to the room. The problem really wasn't fixed but we got by. The 2nd technician took an hour and a half to show up and did manage to adequately fix the tv. Lastly on our last day we could not get the AC to turn on. We called for help at 1030am, no one came. We checked out early at 8pm we left the balcony door open to get air even though it was not that breezy.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de revital le 10 oct. 2019
Dear guests, thank you very much for dedicating your time to write this detailed review. your comments were delivered to the departments manager.from each comment we are learning and getting improved . please accept our sincere apologies for not meting your expectations. we do hope to see you again for a fulfill experience best regards, revital guest relations manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Revital le 23 sept. 2019
Dear guests, We appreciate your great review! Hope to see you again Best regards

6/10 Satisfaisant

Marie

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Beautiful view
Splendid view of the ocean, beautiful suit, however it needs to be cleaned, housekeeping only makes the beds and puts clean towels, they don’t disk or clean the floors. The staff needs to be trained in customer service and smile very rude staff
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de revital le 10 oct. 2019
Dear guests, please accept our sincere apologies for not meting your expectations! your comments were delivered to the ceo for improvement ! please rest assure your comment will be treated! looking forward to see you for a better experience . best regards,