Hall

Avis sur The Social Hub Groningen

3.5 out of 5
The Social Hub Groningen
Boterdiep 9, Groningen

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 301 avis sur 570." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 221 avis sur 570." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 33 avis sur 570." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 10 avis sur 570." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 570." "

8,8/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Franck

Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

Emma

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
X
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
............................................................................................................................................................................................................................................................................................Plus que parfait
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait, tout était parfait.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Dominique le 26 janv. 2019
Thank you for your review! Greetings, TSH Team

4/10 Médiocre

HAIFA

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel très bruyant à éviter !
Parking très difficile d'acces Une nuit horrible avec des étudiants qui claquent les portes jusqu 2h du matin . Même les lits tremblent et moi avec. Propreté et odeurs dans la chambre qui laissent à désirer ! A ÉVITER !!!!
Séjour de 1 nuit en juin 2017

10/10 Excellent

Kevin, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel.
Personnel très accueillant et chambre très confortable. Il manque cependant un sèche-cheveux dans la salle de bain mais sinon très bon séjour.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Étape agréable et reposante entre Paris et Hamburg

10/10 Excellent

Faris

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing place to stay! Very clean, cool and vibrant!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 24 avr. 2024
Dear Faris,Thank you for such a great review.We're jazzed to hear you found our place clean and vibrant, just like the colorful and trendy decor we've got going on! And speaking of service, our team is over the moon that you gave us a perfect score - we're always here 24/7 to ensure your stay is top-notch. We're glad the room amenities hit the mark; we do love to pamper our guests with those plush pillows and private bathrooms!We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Bryan Westra, General Manager

8/10 Bien

Geert, Amstelveen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 24 mars 2024
Dag Geert,Bedankt voor je fijne beoordeling.Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je in je nopjes was met onze gunstige ligging en de vriendelijke service.Warme groet,Bryan Westra, General Manager

10/10 Excellent

Kick

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Modern design, super clean, right downtown. Perfect place to stay in Groningen. Great city, great rooms, lots of fun
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 23 mars 2024
Dear Kick,Thank you for this positive review of your stay with us.We're thrilled to hear you enjoyed the modern design and appreciated the cleanliness – our housekeeping team really does work their socks off to keep things spick and span! The fact that you found our location right in the hustle and bustle of downtown Groningen to be perfect is music to our ears. And isn't it great that our rooms can double as a cozy retreat after a day of fun in the city? We're all about those good vibes and happy times!Hope to see you again!Cheers,Bryan Westra, General Manager

10/10 Excellent

Rudy

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 7 avr. 2024
Beste RudyWat een toffe score!Erg fijn te lezen dat je genoten hebt bij ons!Tot de volgende keer,Bryan Westra, General Manager

8/10 Bien

Michelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Goed
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Kerri

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was full of college students that live there full time. This didn’t bother me, but it did add a level of noise in the common areas. The restaurant was a nice place to grab a meal.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 4 févr. 2024
Dear Kerri, Thank you very much for your review.It's music to our ears that you enjoyed the restaurant and found it a great spot for a meal; our Work Café is indeed a lively place to dine and unwind. I see you noticed the vibrant atmosphere with the students around. While it does bring a dynamic vibe to common areas, we hope it wasn't too much of a bother and that it added to the unique charm of our hub.We're all about fostering a community spirit and I'm glad you got to experience a slice of that.We hope to see you again in the future. Kind regards,Bryan Westra, General Manager

10/10 Excellent

SAF

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 22 janv. 2024
Hallo daar!Dank voor de leuke feedback.Het doet ons plezier dat onze gastvrije service en het comfort van de kamer aan je verwachtingen voldeden.Het ga je goed,Bryan Westra, General Manager

8/10 Bien

Karina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 23 janv. 2024
Beste Karina,Dank je wel voor de leuke feedback.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Tot de volgende keer,Bryan Westra, General Manager

10/10 Excellent

Mathias Irmann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 22 janv. 2024
Hi Mathias,Thank you for such a positive review.We do our best to ensure that guests feel welcome and it is very rewarding to read that you enjoyed your stay and appreciated the quality of our services.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Bryan Westra, General Manager

10/10 Excellent

richard

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Super hotel,super prijs
Alles was uitstekend voor ons. Als wij terug naar Groningen gaan zullen wij zeker naar The Social Hub terug gaan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 18 janv. 2024
Daar heb je hem weer! Bedankt voor de fantastische review.Dat je 100% tevreden bent over de staat van ons hotel, de service en het comfort van je kamer, maakt ons super blij. We doen ons best om een unieke, gezellige sfeer te creëren waar iedereen zich thuis kan voelen, van reiziger tot local. En het lijkt erop dat we bij jou de spijker op z'n kop hebben geslagen! We hopen dat je ook genoten hebt van onze andere faciliteiten, zoals het Work Café en onze gym die 24/7 open is.We zien je graag nog eens terug.Zonnige groeten,Bryan Westra, General Manager

10/10 Excellent

Oren

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay at a perfect location
The room was well equipped and clean, the service was excellent, and the location is just perfect. We will definitely return.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Social Hub le 14 janv. 2024
Hello Oren,Thank you very much for your kind words. We appreciate your feedback.Until next time!Kindly,Team The Social Hub Groningen

8/10 Bien

Cedi

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 9 janv. 2024
Hoi Cedi!We zijn zo blijf om van je te horen!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We verwelkomen je in de toekomst graag opnieuw.Vrolijke groeten,Bryan Westra, General Manager

10/10 Excellent

Caroline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We liked our stay very much. Everything was clean and tidy. Stuff was extremely polite and careful. We would book again!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 28 nov. 2023
Hi Caroline, wowza! Your positive feedback made our day. Thanks for the love!We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations.We can't wait to see you again.Best wishes,Bryan Westra, General Manager

8/10 Bien

Marcel

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 11 nov. 2023
Beste Marcel,Dank voor de leuke feedback.Het verheugt ons dat je een fijn verblijf hebt gehad in ons hotel. We hopen dat je met genoegen aan je verblijf bij ons terugdenkt!We verwelkomen je in de toekomst graag opnieuw.Hartelijke groet,Bryan Westra, General Manager

8/10 Bien

Anna

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Tolle Unterkunft mit guter Lage. Für junge Leute perfekt, stilvoll und modern eingerichtet. Die Zimmer hätten gründlicher gesäubert werden müssen (!!!).
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 29 oct. 2023
Hallo Anna,vielen Dank für das nette Feedback zu unserem Hotel.Es tut uns leid zu lesen, dass unser Hotel Deine Erwartungen nicht gänzlich erfüllt hat. Wir bedauern es, dass die Sauberkeit Deines Zimmers nicht Deinen Vorstellungen entsprach und entschuldigen uns dafür. Wir werden dies mit unserem Team besprechen, und entsprechende Maßnahmen ergreifen. Schön finden wir jedoch, dass Du unsere Lage als ideal empfunden hast und Du auch mit der Freundlichkeit unseres Teams zufrieden warst. Hoffentlich besuchst du uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße,Bryan Westra, General Manager

8/10 Bien

Karl Kr Bloch

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 17 oct. 2023
Dear Karl,Thank you for your positive review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Bryan Westra, General Manager

10/10 Excellent

Carlos

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 14 oct. 2023
Dear Carlos,Thank you so much for your positive feedback following your stay.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us; this inspires our team to continue upholding our high standards of service.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Bryan Westra, General Manager

4/10 Médiocre

Marcel

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zu klein und viele Mängel. Beginnend mit nicht öffnenden Zugangstüren, einem defekten und klemmenden Fenster, einem TV bei dem alle Kabel nicht eingesteckt waren und einem viel zu kleinen Badezimmer/Dusche. Wenn man duscht steht das ganze Badezimmer unter Wasser inkl. der Ablage über dem Waschbecken. Selbst wenn man die Handtücher hängen lässt, werden sie gewechselt. Wenn man sich Nachhaltigkeit auf die Fahnen schreibt sollte man sie auch leben. Es gibt nur eine, wenngleich auch große, Bettdecke für 2 Personen. Fahrräder waren nicht zum leihen vorhanden, da defekt, schade. Personal soweit freundlich und hilfsbereit. Günstiges Parkhaus in der Nähe und guter Start, um zu Fuß in die Fußgängerzone zu gelangen.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 13 oct. 2023
Hallo Marcel,danke, dass du Dir die Zeit genommen hast uns eine Bewertung zu schreiben.Dass wir dich in allen Bereichen enttäuscht haben, tut uns fürchterlich leid, denn das Wohlergehen unserer Gäste ist uns sehr wichtig und hat höchste Priorität. Konstruktive Kritik ist ein wichtiger Bestandteil unserer Optimierungsprozesse und wird von uns sehr ernst genommen, daher bedanken wir uns vielmals, dass Du dir die Zeit genommen hast, uns unsere Schwachstellen aufzuzeigen.Wir hoffen, dich auch in der Zukunft wieder einmal bei uns zu sehen.Alles Gute,Bryan Westra, General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moderno
Hotel moderno, com acomodação confortável e com apelo na sustentabilidade. Comodidades básicas no quarto e estrutura moderna nas áreas comuns. Bom custo benefício.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 28 sept. 2023
Caro(a) hóspede, estamos gratos pelo comentário.Ficamos felizes em saber que você apreciou nosso hotel moderno e acomodações confortáveis. Nós nos esforçamos para ser sustentáveis e proporcionar uma atmosfera descontraída e acolhedora em nossas áreas comuns. É ótimo saber que você achou nosso custo-benefício bom! Contamos com nova visita no futuro! Até lá,Bryan Westra, General Manager

10/10 Excellent

Thomas

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 16 oct. 2023
Dag Thomas,Superleuk om een perfecte score te ontvangen.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We zien je graag nog eens terug!Bryan Westra, General Manager

10/10 Excellent

Manuela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 25 sept. 2023
Hallo Manuela.Vielen Dank für Ihre nette Bewertung zu unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass du mit der Sauberkeit der Zimmer, dem Zustand des Hotels und unserem Service zufrieden warst. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen ein angenehmes und einladendes Ambiente zu bieten, und es ist toll zu hören, dass wir das für dich erreicht haben. Bis zum nächsten Mal!Viele GrüßeBryan Westra, General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Nice room, but not clean :-(
Very big room, perfect location in the city center, friendly staff, BUT the toilet was dirty and my wife and me got a itching from the bed linen :-(
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 18 sept. 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We're thrilled to hear that you enjoyed our spacious room and found our location to be perfect for exploring the city center. Our team is always happy to help and make your stay as comfortable as possible. However, we're truly sorry to hear about the cleanliness issues you encountered. We take pride in maintaining a high standard of cleanliness, and it seems we missed the mark in your case. We'll definitely address this with our housekeeping team to ensure it doesn't happen again. As for the itching from the bed linen, we use premium bedding to ensure a quality sleep, but we understand that individual sensitivities can vary. We'll look into this matter as well. Again, we apologize for any inconvenience caused.We hope to welcome you back in the future! Best wishes,Bryan Westra, General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Fun, young and vibrant hotel. Toilet not cleaned properly, not nice.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 4 sept. 2023
Dear Guest,Thanks for taking the time to comment on your stay at our hotel.We're thrilled to hear that you enjoyed the fun, young, and vibrant atmosphere of our hotel! That's what we're all about. However, we're bummed to hear about the cleanliness issue in the bathroom. We take cleanliness very seriously, and our housekeeping team works hard to ensure all rooms are spotless. We're sorry this wasn't the case during your stay, and we'll make sure to address this with our team to prevent it from happening again.We hope to welcome you back again soon. Best wishes,Bryan Westra, General Manager

6/10 Satisfaisant

Juan

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 4 sept. 2023
¡Hola, Juan!Muchas gracias por elegir The Social Hub Groningen y por escribir esta reseña.Nos alegra saber que disfrutaste de nuestras instalaciones y del servicio que ofrecemos. En cuanto a la limpieza de la habitación y la comodidad, lamentamos que no hayan cumplido con tus expectativas. Nos esforzamos por mantener un alto nivel de limpieza y comodidad en todas nuestras habitaciones, y agradecemos tus comentarios para seguir mejorando en estos aspectos.Nuestras puertas quedan abiertas para cuando desees regresar.Un saludo,Bryan Westra, General Manager

8/10 Bien

Sari

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 4 sept. 2023
Hei PaulaKiitos paljon arviostasi.Mainiota, että tykkäsitte hyväkuntoisesta huoneestanne ja kaikki sujui muutoinkin moitteetta.Toivottavasti tulet taas pian uudestaan vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Bryan Westra, General Manager

8/10 Bien

Yvonne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Prima hotel in het centrum van Groningen
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 30 août 2023
Beste Yvonne,Bedankt voor je fijne feedback.We zijn blij om te horen dat je ons hotel in het centrum van Groningen prima vond. Het is altijd fijn om te weten dat onze gasten tevreden zijn met onze locatie en de nabijheid van de Grote Markt. We waarderen je feedback over de netheid van de kamer en de staat van het hotel. We streven ernaar om onze faciliteiten en diensten voortdurend te verbeteren, dus jouw mening is belangrijk voor ons. Ook zijn we blij dat je onze service 100% vond, ons team doet altijd zijn best om onze gasten een geweldige ervaring te bieden. Tot kijk,Bryan Westra, General Manager

8/10 Bien

Bjorn

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 21 août 2023
Beste Bjorn, Bedankt voor je review.We zijn blij om te horen dat je tevreden was met de netheid van de kamer en de staat van het hotel. We doen ons best om een comfortabele en aangename omgeving te bieden voor al onze gasten. Het spijt ons echter dat je niet helemaal tevreden was met de service. We willen graag leren van jouw ervaring en zullen dit intern bespreken om onze service in de toekomst te verbeteren. Ons team staat 24/7 klaar om onze gasten te helpen en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om je een betere ervaring te bieden.Kom zeker nog eens terug voor een nog geslaagder verblijf.Tot ziens,Sophie Speelman, General Manager

10/10 Excellent

Maya

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice and clean hotel. We had a great time there.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 15 août 2023
Dear Maya,Thank you for positively reviewing your stay.We are happy you had an enjoyable stay with us and that you appreciated our high standards.We can't wait to see you again.All the best,Sophie Speelman, General Manager

10/10 Excellent

Pascalle

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 29 août 2023
Beste Pascalle,Dank voor je toffe feedback.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Graag tot een volgende keer!Sophie Speelman, General Manager

10/10 Excellent

Ilze

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super leuk hotel, vlot, gastvrij en net!
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 28 juil. 2023
Beste Ilze,Bedankt voor je beoordeling.Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je ons hotel leuk, vlot en gastvrij vond. Ons doel is om een warme en gezellige sfeer te creëren voor al onze gasten, en het is geweldig om te weten dat we dat voor jou hebben bereikt. We hopen je snel weer te zien bij The Social Hub Groningen!Met vriendelijke groeten en heel graag tot ziens,Sophie Speelman, General Manager

8/10 Bien

Vera

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lekker rustig en mooie locatie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 27 juil. 2023
Hoi!Het lezen van je review heeft onze dag gemaakt.Bedankt voor je positieve opmerkingen over onze locatie! We zijn blij te horen dat je genoten hebt van de rust en de mooie omgeving. Ons hotel ligt inderdaad op slechts 5 minuten lopen van de Grote Markt, waardoor je gemakkelijk toegang hebt tot alles wat Groningen te bieden heeft.Kom je snel terug? Wij hopen alvast van wel!Tot de volgende,Sophie Speelman, General Manager

8/10 Bien

Leo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 28 juil. 2023
Hey Leo,ich freue mich sehr über deine tolle Bewertung!Wir sind begeistert, dass es dir bei uns so gut gefallen hat und du einen schönen Aufenthalt in Groningen genießen konntest. Danke für deinen positiven Kommentar zu unserer Sauberkeit.Alles Gute und bis zum nächsten Mal.Sophie Speelman, General Manager

10/10 Excellent

albert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 25 juil. 2023
Beste Albert,Hartelijk dank voor deze fijne feedback.We zijn blij dat het verblijf aan je verwachtingen voldeed en hopen dat je een leuke tijd in Groningen hebt beleefd!In de toekomst staan we graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groeten,Sophie Speelman, General Manager

10/10 Excellent

Els

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 25 juil. 2023
Hoi!Het lezen van je review heeft onze dag gemaakt.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We zien al uit naar je terugkomst.Zonnige groeten,Sophie Speelman, General Manager

10/10 Excellent

Annelies

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 24 juil. 2023
Beste Annelies,Wat leuk dat je een review schrijft.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Kom je snel terug? Wij hopen alvast van wel!Tot de volgende,Sophie Speelman, General Manager

10/10 Excellent

Vera

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Iedereen was vriendelijk en behulpzaamIk loop met een rollator,het openen van gangdeuren was een beproeving. Ten afsluiting: iedere ochtend werd heeel lief een ontbijtje op de kamer gebracht. Als ik weer naar Groningen kom, kom ik zeker terug in dit hotel.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 16 juil. 2023
Hi Vera,Bedankt voor je leuke feedback.We zijn blij om te horen dat ons team vriendelijk en behulpzaam was en dat je genoten hebt van het ontbijt op de kamer. Onze excuses voor het ongemak met de gangdeuren, we zullen dit zeker in overweging nemen om de toegankelijkheid voor onze gasten met een rollator te verbeteren. We kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen bij je volgende bezoek aan Groningen!Kom je nog eens terug? Wij hopen alvast van wel!Tot ziens,Sophie Speelman, General Manager

10/10 Excellent

Stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Social Hub Hotel
Fantastic hotel in central Groningen very easy too find and base a stay there.Room was amazing loved it and the staff wow amazing and very friendly staff 100% would stay again it’s got a great friendly vibe
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 10 juil. 2023
Hi Stephen, wow! Your glowing review just brightened our day. Thank you!We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and appreciate your kind feedback.We are pleased that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold. Our team members enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you again.Best regards,Sophie Speelman, General Manager

8/10 Bien

kim

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 29 juil. 2023
Beste Kim,Wat een mooie score!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Vriendelijke groet en hopelijk tot snel!Sophie Speelman, General Manager

10/10 Excellent

Kieron

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 11 juil. 2023
Hi Kieron,Thank you for sharing this review.We’re glad you had a great time with us; our team take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience.We can't wait to see you again.All the best,Sophie Speelman, General Manager

8/10 Bien

Ludwig

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
More (veggie) variation at Breakfast
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 8 juil. 2023
Hi, Ludwig!A big thank you for your review. We truly appreciate it!We're pleased you found our location convenient.Rest assured, we have taken note of your comments regarding our breakfast. We try to make sure there's something on our menu for everyone and so really do appreciate your suggestion.It'd be lovely to welcome you back.Best wishes,Sophie Speelman, General Manager

8/10 Bien

Christian

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, Hoteldirektorin le 8 juil. 2023
Hallo Christian,danke für dein nettes Feedback zu unserem Hotel.Es hat uns sehr gefreut, dass bei deinem Aufenthalt alles bestens war.Bis zum nächsten Mal und ein herzliches Dankeschön für deinen Besuch.Sophie Speelman, Hoteldirektorin

4/10 Médiocre

Marjolein

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bad AC - and they knew it. The Social Hub is a hopping place. The entree looks very ‘active’ and all the different places where you can sit and work or meet are great. The check-in was very pleasant and quick. The elevator was very slow. I was surprised there were not more elevators for the amount of people and rooms. There were stairs that I did take coming down from the 4th floor but that was not trivial, there was a certain route to be followed. The room was ok. I went to the room pretty late (I came from visiting at the hospital) and was tired and turned the lights and ac on with the room key in the slot. After an hour of mediocre sleep I woke up bathing in sweat. The room was really warm. The lowest the AC could be set to was 18C - in my recollection that should be colder but I was extremely tired. I tried opening the window for cooler air but that only worked if I kept the curtains open. The bright lights shining into my room were not helping my sleep either. By 2am I decided that the AC was not working correctly, the window and curtains open was not working either but what could be done in the night. I am in my pjs and so tired. I muddle through but it was not very pleasant. The next morning I walk by the reception to tell them about the AC and the response was: “Oh I am sorry, yes we knew the AC’s were a bit finicky but thought we had it fixed” So sorry, have a nice day. Do I want to stay here again? Not really.
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 5 juil. 2023
Dear Marjolein,We thank you for taking the time to share your feedback.We're glad you enjoyed our active atmosphere and found the check-in process smooth. We apologize for the inconvenience caused by the slow elevator and the air conditioning issue in your room. Our AC system is designed to maintain a temperature 3 degrees lower than the external temperature, but it seems like it didn't work as expected during your stay. We appreciate your feedback and will definitely look into this matter to prevent it from happening in the future. As for the elevator, we do have two of them in our building, but we understand that during peak times, they can get busy. We'll take your feedback into consideration for future improvements. It would be great to welcome you back real soon. Cheers,Sophie Speelman, General Manager