Avis
9,0
Merveilleux
8,8/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
13 août 2022
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Emma
Voyage d’affaires
10 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Philippe
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Philippe
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Dominique le 26 janv. 2019
Thank you for your review!
Greetings,
TSH Team
4/10 Médiocre
HAIFA
30 juin 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel très bruyant à éviter !
HAIFA
Séjour de 1 nuit en juin 2017
10/10 Excellent
Kevin, Paris
17 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel.
Kevin
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Faris
Voyage d’affaires
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Faris
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 24 avr. 2024
Dear Faris,Thank you for such a great review.We're jazzed to hear you found our place clean and vibrant, just like the colorful and trendy decor we've got going on! And speaking of service, our team is over the moon that you gave us a perfect score - we're always here 24/7 to ensure your stay is top-notch. We're glad the room amenities hit the mark; we do love to pamper our guests with those plush pillows and private bathrooms!We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Bryan Westra, General Manager
8/10 Bien
Geert, Amstelveen
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Geert
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 24 mars 2024
Dag Geert,Bedankt voor je fijne beoordeling.Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je in je nopjes was met onze gunstige ligging en de vriendelijke service.Warme groet,Bryan Westra, General Manager
10/10 Excellent
Kick
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kick
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 23 mars 2024
Dear Kick,Thank you for this positive review of your stay with us.We're thrilled to hear you enjoyed the modern design and appreciated the cleanliness – our housekeeping team really does work their socks off to keep things spick and span! The fact that you found our location right in the hustle and bustle of downtown Groningen to be perfect is music to our ears. And isn't it great that our rooms can double as a cozy retreat after a day of fun in the city? We're all about those good vibes and happy times!Hope to see you again!Cheers,Bryan Westra, General Manager
10/10 Excellent
Rudy
17 mars 2024
Rudy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 7 avr. 2024
Beste RudyWat een toffe score!Erg fijn te lezen dat je genoten hebt bij ons!Tot de volgende keer,Bryan Westra, General Manager
8/10 Bien
Michelle
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Kerri
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerri
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 4 févr. 2024
Dear Kerri, Thank you very much for your review.It's music to our ears that you enjoyed the restaurant and found it a great spot for a meal; our Work Café is indeed a lively place to dine and unwind. I see you noticed the vibrant atmosphere with the students around. While it does bring a dynamic vibe to common areas, we hope it wasn't too much of a bother and that it added to the unique charm of our hub.We're all about fostering a community spirit and I'm glad you got to experience a slice of that.We hope to see you again in the future. Kind regards,Bryan Westra, General Manager
10/10 Excellent
SAF
Voyage d’affaires
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SAF
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 22 janv. 2024
Hallo daar!Dank voor de leuke feedback.Het doet ons plezier dat onze gastvrije service en het comfort van de kamer aan je verwachtingen voldeden.Het ga je goed,Bryan Westra, General Manager
8/10 Bien
Karina
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karina
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 23 janv. 2024
Beste Karina,Dank je wel voor de leuke feedback.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Tot de volgende keer,Bryan Westra, General Manager
10/10 Excellent
Mathias Irmann
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathias Irmann
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 22 janv. 2024
Hi Mathias,Thank you for such a positive review.We do our best to ensure that guests feel welcome and it is very rewarding to read that you enjoyed your stay and appreciated the quality of our services.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Bryan Westra, General Manager
10/10 Excellent
richard
17 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Super hotel,super prijs
richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 18 janv. 2024
Daar heb je hem weer! Bedankt voor de fantastische review.Dat je 100% tevreden bent over de staat van ons hotel, de service en het comfort van je kamer, maakt ons super blij. We doen ons best om een unieke, gezellige sfeer te creëren waar iedereen zich thuis kan voelen, van reiziger tot local. En het lijkt erop dat we bij jou de spijker op z'n kop hebben geslagen! We hopen dat je ook genoten hebt van onze andere faciliteiten, zoals het Work Café en onze gym die 24/7 open is.We zien je graag nog eens terug.Zonnige groeten,Bryan Westra, General Manager
10/10 Excellent
Oren
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay at a perfect location
Oren
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Social Hub le 14 janv. 2024
Hello Oren,Thank you very much for your kind words. We appreciate your feedback.Until next time!Kindly,Team The Social Hub Groningen
8/10 Bien
Cedi
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cedi
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 9 janv. 2024
Hoi Cedi!We zijn zo blijf om van je te horen!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We verwelkomen je in de toekomst graag opnieuw.Vrolijke groeten,Bryan Westra, General Manager
10/10 Excellent
Caroline
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 28 nov. 2023
Hi Caroline, wowza! Your positive feedback made our day. Thanks for the love!We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations.We can't wait to see you again.Best wishes,Bryan Westra, General Manager
8/10 Bien
Marcel
10 nov. 2023
Marcel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 11 nov. 2023
Beste Marcel,Dank voor de leuke feedback.Het verheugt ons dat je een fijn verblijf hebt gehad in ons hotel. We hopen dat je met genoegen aan je verblijf bij ons terugdenkt!We verwelkomen je in de toekomst graag opnieuw.Hartelijke groet,Bryan Westra, General Manager
8/10 Bien
Anna
Voyage en couple
28 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Anna
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 29 oct. 2023
Hallo Anna,vielen Dank für das nette Feedback zu unserem Hotel.Es tut uns leid zu lesen, dass unser Hotel Deine Erwartungen nicht gänzlich erfüllt hat. Wir bedauern es, dass die Sauberkeit Deines Zimmers nicht Deinen Vorstellungen entsprach und entschuldigen uns dafür. Wir werden dies mit unserem Team besprechen, und entsprechende Maßnahmen ergreifen. Schön finden wir jedoch, dass Du unsere Lage als ideal empfunden hast und Du auch mit der Freundlichkeit unseres Teams zufrieden warst. Hoffentlich besuchst du uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße,Bryan Westra, General Manager
8/10 Bien
Karl Kr Bloch
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Karl Kr Bloch
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 17 oct. 2023
Dear Karl,Thank you for your positive review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Bryan Westra, General Manager
10/10 Excellent
Carlos
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 14 oct. 2023
Dear Carlos,Thank you so much for your positive feedback following your stay.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us; this inspires our team to continue upholding our high standards of service.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Bryan Westra, General Manager
4/10 Médiocre
Marcel
Voyage en couple
12 oct. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 13 oct. 2023
Hallo Marcel,danke, dass du Dir die Zeit genommen hast uns eine Bewertung zu schreiben.Dass wir dich in allen Bereichen enttäuscht haben, tut uns fürchterlich leid, denn das Wohlergehen unserer Gäste ist uns sehr wichtig und hat höchste Priorität. Konstruktive Kritik ist ein wichtiger Bestandteil unserer Optimierungsprozesse und wird von uns sehr ernst genommen, daher bedanken wir uns vielmals, dass Du dir die Zeit genommen hast, uns unsere Schwachstellen aufzuzeigen.Wir hoffen, dich auch in der Zukunft wieder einmal bei uns zu sehen.Alles Gute,Bryan Westra, General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moderno
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 28 sept. 2023
Caro(a) hóspede, estamos gratos pelo comentário.Ficamos felizes em saber que você apreciou nosso hotel moderno e acomodações confortáveis. Nós nos esforçamos para ser sustentáveis e proporcionar uma atmosfera descontraída e acolhedora em nossas áreas comuns. É ótimo saber que você achou nosso custo-benefício bom! Contamos com nova visita no futuro! Até lá,Bryan Westra, General Manager
10/10 Excellent
Thomas
26 sept. 2023
Thomas
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 16 oct. 2023
Dag Thomas,Superleuk om een perfecte score te ontvangen.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We zien je graag nog eens terug!Bryan Westra, General Manager
10/10 Excellent
Manuela
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuela
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 25 sept. 2023
Hallo Manuela.Vielen Dank für Ihre nette Bewertung zu unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass du mit der Sauberkeit der Zimmer, dem Zustand des Hotels und unserem Service zufrieden warst. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen ein angenehmes und einladendes Ambiente zu bieten, und es ist toll zu hören, dass wir das für dich erreicht haben. Bis zum nächsten Mal!Viele GrüßeBryan Westra, General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Nice room, but not clean :-(
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 18 sept. 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We're thrilled to hear that you enjoyed our spacious room and found our location to be perfect for exploring the city center. Our team is always happy to help and make your stay as comfortable as possible. However, we're truly sorry to hear about the cleanliness issues you encountered. We take pride in maintaining a high standard of cleanliness, and it seems we missed the mark in your case. We'll definitely address this with our housekeeping team to ensure it doesn't happen again. As for the itching from the bed linen, we use premium bedding to ensure a quality sleep, but we understand that individual sensitivities can vary. We'll look into this matter as well. Again, we apologize for any inconvenience caused.We hope to welcome you back in the future! Best wishes,Bryan Westra, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
4 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 4 sept. 2023
Dear Guest,Thanks for taking the time to comment on your stay at our hotel.We're thrilled to hear that you enjoyed the fun, young, and vibrant atmosphere of our hotel! That's what we're all about. However, we're bummed to hear about the cleanliness issue in the bathroom. We take cleanliness very seriously, and our housekeeping team works hard to ensure all rooms are spotless. We're sorry this wasn't the case during your stay, and we'll make sure to address this with our team to prevent it from happening again.We hope to welcome you back again soon. Best wishes,Bryan Westra, General Manager
6/10 Satisfaisant
Juan
Voyage d’affaires
2 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 4 sept. 2023
¡Hola, Juan!Muchas gracias por elegir The Social Hub Groningen y por escribir esta reseña.Nos alegra saber que disfrutaste de nuestras instalaciones y del servicio que ofrecemos. En cuanto a la limpieza de la habitación y la comodidad, lamentamos que no hayan cumplido con tus expectativas. Nos esforzamos por mantener un alto nivel de limpieza y comodidad en todas nuestras habitaciones, y agradecemos tus comentarios para seguir mejorando en estos aspectos.Nuestras puertas quedan abiertas para cuando desees regresar.Un saludo,Bryan Westra, General Manager
8/10 Bien
Sari
31 août 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sari
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 4 sept. 2023
Hei PaulaKiitos paljon arviostasi.Mainiota, että tykkäsitte hyväkuntoisesta huoneestanne ja kaikki sujui muutoinkin moitteetta.Toivottavasti tulet taas pian uudestaan vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Bryan Westra, General Manager
8/10 Bien
Yvonne
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvonne
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Bryan Westra, General Manager le 30 août 2023
Beste Yvonne,Bedankt voor je fijne feedback.We zijn blij om te horen dat je ons hotel in het centrum van Groningen prima vond. Het is altijd fijn om te weten dat onze gasten tevreden zijn met onze locatie en de nabijheid van de Grote Markt. We waarderen je feedback over de netheid van de kamer en de staat van het hotel. We streven ernaar om onze faciliteiten en diensten voortdurend te verbeteren, dus jouw mening is belangrijk voor ons. Ook zijn we blij dat je onze service 100% vond, ons team doet altijd zijn best om onze gasten een geweldige ervaring te bieden. Tot kijk,Bryan Westra, General Manager
8/10 Bien
Bjorn
17 août 2023
Les points faibles : Personnel et service
Bjorn
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 21 août 2023
Beste Bjorn, Bedankt voor je review.We zijn blij om te horen dat je tevreden was met de netheid van de kamer en de staat van het hotel. We doen ons best om een comfortabele en aangename omgeving te bieden voor al onze gasten. Het spijt ons echter dat je niet helemaal tevreden was met de service. We willen graag leren van jouw ervaring en zullen dit intern bespreken om onze service in de toekomst te verbeteren. Ons team staat 24/7 klaar om onze gasten te helpen en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om je een betere ervaring te bieden.Kom zeker nog eens terug voor een nog geslaagder verblijf.Tot ziens,Sophie Speelman, General Manager
10/10 Excellent
Maya
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maya
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 15 août 2023
Dear Maya,Thank you for positively reviewing your stay.We are happy you had an enjoyable stay with us and that you appreciated our high standards.We can't wait to see you again.All the best,Sophie Speelman, General Manager
10/10 Excellent
Pascalle
8 août 2023
Pascalle
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 29 août 2023
Beste Pascalle,Dank voor je toffe feedback.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Graag tot een volgende keer!Sophie Speelman, General Manager
10/10 Excellent
Ilze
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ilze
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 28 juil. 2023
Beste Ilze,Bedankt voor je beoordeling.Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je ons hotel leuk, vlot en gastvrij vond. Ons doel is om een warme en gezellige sfeer te creëren voor al onze gasten, en het is geweldig om te weten dat we dat voor jou hebben bereikt. We hopen je snel weer te zien bij The Social Hub Groningen!Met vriendelijke groeten en heel graag tot ziens,Sophie Speelman, General Manager
8/10 Bien
Vera
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vera
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 27 juil. 2023
Hoi!Het lezen van je review heeft onze dag gemaakt.Bedankt voor je positieve opmerkingen over onze locatie! We zijn blij te horen dat je genoten hebt van de rust en de mooie omgeving. Ons hotel ligt inderdaad op slechts 5 minuten lopen van de Grote Markt, waardoor je gemakkelijk toegang hebt tot alles wat Groningen te bieden heeft.Kom je snel terug? Wij hopen alvast van wel!Tot de volgende,Sophie Speelman, General Manager
8/10 Bien
Leo
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leo
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 28 juil. 2023
Hey Leo,ich freue mich sehr über deine tolle Bewertung!Wir sind begeistert, dass es dir bei uns so gut gefallen hat und du einen schönen Aufenthalt in Groningen genießen konntest. Danke für deinen positiven Kommentar zu unserer Sauberkeit.Alles Gute und bis zum nächsten Mal.Sophie Speelman, General Manager
10/10 Excellent
albert
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
albert
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 25 juil. 2023
Beste Albert,Hartelijk dank voor deze fijne feedback.We zijn blij dat het verblijf aan je verwachtingen voldeed en hopen dat je een leuke tijd in Groningen hebt beleefd!In de toekomst staan we graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groeten,Sophie Speelman, General Manager
10/10 Excellent
Els
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Els
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 25 juil. 2023
Hoi!Het lezen van je review heeft onze dag gemaakt.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We zien al uit naar je terugkomst.Zonnige groeten,Sophie Speelman, General Manager
10/10 Excellent
Annelies
Voyage en famille
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Annelies
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 24 juil. 2023
Beste Annelies,Wat leuk dat je een review schrijft.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Kom je snel terug? Wij hopen alvast van wel!Tot de volgende,Sophie Speelman, General Manager
10/10 Excellent
Vera
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vera
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 16 juil. 2023
Hi Vera,Bedankt voor je leuke feedback.We zijn blij om te horen dat ons team vriendelijk en behulpzaam was en dat je genoten hebt van het ontbijt op de kamer. Onze excuses voor het ongemak met de gangdeuren, we zullen dit zeker in overweging nemen om de toegankelijkheid voor onze gasten met een rollator te verbeteren. We kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen bij je volgende bezoek aan Groningen!Kom je nog eens terug? Wij hopen alvast van wel!Tot ziens,Sophie Speelman, General Manager
10/10 Excellent
Stephen
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Social Hub Hotel
Stephen
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 10 juil. 2023
Hi Stephen, wow! Your glowing review just brightened our day. Thank you!We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and appreciate your kind feedback.We are pleased that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold. Our team members enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you again.Best regards,Sophie Speelman, General Manager
8/10 Bien
kim
8 juil. 2023
kim
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 29 juil. 2023
Beste Kim,Wat een mooie score!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Vriendelijke groet en hopelijk tot snel!Sophie Speelman, General Manager
10/10 Excellent
Kieron
Voyage d’affaires
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kieron
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 11 juil. 2023
Hi Kieron,Thank you for sharing this review.We’re glad you had a great time with us; our team take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience.We can't wait to see you again.All the best,Sophie Speelman, General Manager
8/10 Bien
Ludwig
Voyage en couple
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ludwig
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 8 juil. 2023
Hi, Ludwig!A big thank you for your review. We truly appreciate it!We're pleased you found our location convenient.Rest assured, we have taken note of your comments regarding our breakfast. We try to make sure there's something on our menu for everyone and so really do appreciate your suggestion.It'd be lovely to welcome you back.Best wishes,Sophie Speelman, General Manager
8/10 Bien
Christian
Voyage en groupe
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophie Speelman, Hoteldirektorin le 8 juil. 2023
Hallo Christian,danke für dein nettes Feedback zu unserem Hotel.Es hat uns sehr gefreut, dass bei deinem Aufenthalt alles bestens war.Bis zum nächsten Mal und ein herzliches Dankeschön für deinen Besuch.Sophie Speelman, Hoteldirektorin
4/10 Médiocre
Marjolein
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marjolein
Réponse de Sophie Speelman, General Manager le 5 juil. 2023
Dear Marjolein,We thank you for taking the time to share your feedback.We're glad you enjoyed our active atmosphere and found the check-in process smooth. We apologize for the inconvenience caused by the slow elevator and the air conditioning issue in your room. Our AC system is designed to maintain a temperature 3 degrees lower than the external temperature, but it seems like it didn't work as expected during your stay. We appreciate your feedback and will definitely look into this matter to prevent it from happening in the future. As for the elevator, we do have two of them in our building, but we understand that during peak times, they can get busy. We'll take your feedback into consideration for future improvements. It would be great to welcome you back real soon. Cheers,Sophie Speelman, General Manager