Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
28 juin 2022
Séjour de 4 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Marine
Voyage en couple
5 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marine
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 Bien
Philippe
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Alex Kaminski - Hotel Manager le 9 août 2018
Bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot ziens.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 févr. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2018
8/10 Bien
Frédéric
15 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frédéric
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
Josee
4 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Josee
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
8/10 Bien
Dominique
12 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominique
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de Anita Bosgraaf le 14 août 2017
Thank you for your review and the nice compliment, Dominique. We hope you had a fantastic stay and that we may welcome you again in the future. Have a great evening!
Best regards,
Sjoukje Witkop - Hotel Manager
8/10 Bien
Manel, Québec, Canada
12 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Un emplacement idéal, personnel très agréable
Manel
Séjour de 4 nuits en mai 2017
8/10 Bien
Karen
17 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karen
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
marco taxi, Besançon
28 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marco taxi
marco taxi
Réponse de Anita Bosgraaf le 6 sept. 2014
Merci beaucoup pour votre réponse.
10/10 Excellent
doudou, Vernouillet
16 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotels en plein centre pas besoin de vehicule
doudou
8/10 Bien
THIERRY
10 oct. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bien placé
THIERRY
8/10 Bien
Lilly, Breme, Allemagne
16 mai 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
20/20
Lilly
6/10 Satisfaisant
Monique, Simiane, France
30 avr. 2011
Les points forts : Personnel et service
Au cente ville
Monique
10/10 Excellent
Claire, Breme, Allemagne
14 mars 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel en centre ville avec Sauna!
Claire
10/10 Excellent
Floor
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Floor
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Roelie
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roelie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Ine
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Willemina Jozina
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Willemina Jozina
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Tina
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 5 mai 2024
Beste Tina,Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten en het doet ons goed om te horen dat bijna alles helemaal naar wens is geweest. Heel veel dank voor deze mooie review. Mocht u tijdens een volgend verblijf vragen naar de verschillende kussenopties, kunnen wij zorgen voor een onvergetelijk verblijf!Met vriendelijke groet,Niels van den Bosch - General Manager
10/10 Excellent
Leendert
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leendert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 2 mai 2024
Beste Leendert,Bedankt voor uw verblijf bij ons en het fantastische cijfer! We hopen u nogmaals in onze mooie stad te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Niels van den Bosch - General Manager
10/10 Excellent
Vera
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vera
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 7 avr. 2024
Dear Vera,Thank you for the most delightful feedback! I am happy to read that our staff was so kind and helpful to you. We always want our guests to experience the best service!It was a pleasure for us to host you in our hotel and we are genuinely looking forward to welcome you back.Best regards,Niels van den Bosch - General Manager
8/10 Bien
T.R.J.C van
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
T.R.J.C van
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 6 avr. 2024
Beste, Bedankt dat u ons wil informeren over uw verblijf. We stellen de feedback erg op prijs. Ik ben erg blij te lezen dat u genoten heeft van het hotel en de ligging in de stad. We zien u heel graag nog eens terug in ons hotel.Met vriendelijke groet,Niels van den Bosch - General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 6 avr. 2024
Dear Louisa, Thank you for the most delightful feedback! Our location is truly amazing. I am happy to read that our staff was so kind and helpful to you. We always want our guests to experience the best service! It was a pleasure for us to host you in our hotel and we are genuinely looking forward to welcome you back.Best regards,Niels van den Bosch - General Manager
10/10 Excellent
Eike
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eike
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Niels van den Bosch - General Manager le 2 avr. 2024
Dear Eike, Thank you so much for your wonderful review! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. As always, don't hesitate to let us know if you're visiting again soon. Our team is always happy and ready to help you with anything.Best regards,Niels van den Bosch - General Manager
10/10 Excellent
Lindsey
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsey
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 31 mars 2024
Beste Lindsey,Wat leuk dat u een review over ons hebt achtergelaten, veel dank hiervoor. Wij vinden het prettig te horen dat jullie genoten hebben. We zien u graag nog eens terug.Met vriendelijke groet,Niels van den Bosch - General Manager
8/10 Bien
Lars
25 mars 2024
Lars
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 17 avr. 2024
Dear Lars,Thank you for staying with us. We are glad to hear that overall your experience was so positive. We will strive to deliver great experiences consistently!Best regards,Niels van den Bosch - General Manager
8/10 Bien
Lianne
24 mars 2024
Lianne
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 14 avr. 2024
Dear Lianne, What a pleasure to read that you enjoyed your stay with us, reading this genuinely put a smile on our face!It was a pleasure for us to host you in our hotel and we are genuinely looking forward to welcome you back.Best regards,Niels van den Bosch - General Manager
8/10 Bien
Stefan
Voyage en groupe
17 mars 2024
Stefan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 22 mars 2024
Beste Stefan, Wat leuk dat u een review over ons hebt achtergelaten, veel dank hiervoor. Wij vinden het prettig te horen dat jullie genoten hebben.We zien u graag nog eens terug!Met vriendelijke groet,Niels van den Bosch - General Manager
8/10 Bien
Bas
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bas
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 13 mars 2024
Beste Bas, Wat worden we blij van deze review! Natuurlijk gaan we deze mooie woorden delen met het hele team. Hopelijk weer tot snel!Met vriendelijke groet,Niels van den Bosch - General Manager
2/10 Horrible
Mia
4 mars 2024
Mia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 25 mars 2024
Dear Mia, We constantly seek feedback to improve and evolve our service. I'm very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.Regarding your review, we would sincerely like to know what we can do to improve our services. Please send us an e-mail to info.citygroningen@edenhotels.nlBest regards,Niels van den Bosch - General Manager
8/10 Bien
Laura
4 mars 2024
Laura
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 25 mars 2024
Dear Laura,Thank you for staying with us. We are glad to hear that overall your experience was so positive. We will strive to deliver great experiences consistently!Best regards,Niels van den Bosch - General Manager
10/10 Excellent
Marco
Voyage en famille
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 6 mars 2024
Beste Marco,Bedankt voor het achterlaten van deze review! Uw feedback word gewaardeerd. Wij hopen dat jullie veel van Groningen hebben kunnen ontdekken tijdens jullie verblijf in ons hotel. Natuurlijk hopen wij dat jullie nog vele malen bij ons terugkomen. De deur staat altijd voor jullie open.Met vriendelijke groet,Niels van den Bosch - General Manager
10/10 Excellent
Darleen
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darleen
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 6 mars 2024
Dear Darleen,Thank you so much for your wonderful review! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. As always, don't hesitate to let us know if you're visiting again soon. Our team is always happy and ready to help you with anything.Best regards,Niels van den Bosch - General Manager
10/10 Excellent
Miriam, Schenefeld
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miriam
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 22 mars 2024
Dear Miriam,Thank you so much for your wonderful review! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. As always, don't hesitate to let us know if you're visiting again soon. Our team is always happy and ready to help you with anything.Best regards,Niels van den Bosch - General Manager
10/10 Excellent
Klaus-Dieter
Voyage en groupe
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Klaus-Dieter
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 28 févr. 2024
Dear Klaus-Dieter,What a great review! Thank you so much for taking the time to inform future guests by sharing your feedback and stay at City hotel Groningen. I will definitely pass on the compliments to our staff, they will love to hear it! We hope to welcome you back soon!Best regards,Niels van den Bosch - General Manager
8/10 Bien
Leonie
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 28 févr. 2024
Beste Leonie, Bedankt voor het achterlaten van deze review. We zijn ontzettend blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We zien u heel graag nog eens terug in ons hotel!Met vriendelijke groet,Niels van den Bosch - General Manager
10/10 Excellent
Ineke
Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ineke
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
T.J.
Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
T.J.
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Pascal
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascal
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Kyra
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyra
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Antonia
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 24 févr. 2024
Dear Antonia, Thank you for the splendid review. It was a pleasure for us to host you in our hotel and we are genuinely looking forward to welcome you back.Best regards,Niels van den Bosch - General Manager
8/10 Bien
Merle
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Merle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 18 févr. 2024
Beste Merle,Bedankt voor het achterlaten van een review. Dit hebben wij vol positiviteit teruggelezen. Wij hopen dat jullie veel van Groningen hebben kunnen ontdekken tijdens jullie verblijf in ons hotel. Natuurlijk hopen wij dat jullie nog vele malen bij ons terugkomen. De deur staat altijd voor jullie open.Met vriendelijke groet,Niels van den Bosch - General Manager
6/10 Satisfaisant
Ivonne
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ivonne
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 18 févr. 2024
Beste Ivonne,Bedankt voor het achterlaten van de review. Wat jammer om te lezen dat het bed niet aan de eisen heeft voldaan. Wij snappen dat dit niet zorgt voor een prettig verblijf. Het liefst lossen wij dit ter plekke op, onze medewerkers staan hiervoor dag en nacht klaar. Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen.Met vriendelijke groet,Niels van den Bosch - General Manager
8/10 Bien
Tanja
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanja
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
nynke
11 févr. 2024
nynke
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 22 mars 2024
Dear Nynke, Thank you so much for your wonderful review! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. As always, don't hesitate to let us know if you're visiting again soon. Our team is always happy and ready to help you with anything.Best regards,Niels van den Bosch - General Manager
8/10 Bien
Sander, Nieuwegein
Voyage d’affaires
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sander
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Niels van den Bosch le 9 févr. 2024
Beste Sander,Bedankt dat u ons wil informeren over uw verblijf. We stellen de feedback erg op prijs. Ik ben erg blij te lezen dat u genoten heeft van het hotel en de ligging in de stad. Wat vervelend om te lezen dat u de drankenvoucher niet heeft ontvangen. Wij begrijpen uiteraard dat dit niet prettig is. Het liefst lossen wij dergelijke zaken terplekke op. Vraag daarom de volgende keer gerust aan de receptie. We zien u graag nog eens terug.Met vriendelijke groet,Niels van den Bosch - General Manager