Gea Adult-Only Suites with Private Pool & Sea View | Coffres-forts dans les chambres, bureau, rideaux occultants

Avis sur Porto Angeli Beach Resort – All Inclusive

5 out of 5
Porto Angeli Beach Resort – All Inclusive
Stegna Bay, Rhodes, Rhodes Island

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 103 avis sur 207." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 80 avis sur 207." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 17 avis sur 207." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 207." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 207." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Clotilde

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 22 mai 2023
Thank you so much for taking the time to review our hotel. We very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort should your future travel plans call for a trip to Rhodes

10/10 Excellent

Lysiane

Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 22 sept. 2022
Thank you for reviewing our resort on hotels.comWe very much hope to have the pleasure to welcome you back in our hotel in the not so distant future

10/10 Excellent

Sylvain

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien entretenu et propre. Le personnel est en général très aimable hormis quelques exceptions. La nourriture est variées.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 30 août 2022
Thank you very much for taking the time to review our hotel.We very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the not so distant future

10/10 Excellent

MARIE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
VACANCES AU TOP !
Chambre 608 parfaite avec la piscine privée ! Super propre et très belle vue ! Complexe parfait , propre et calme . All inclusive au top, des mets variés et très bons , excellents. Personnel super gentil. Complexe avec 90% de familles allemandes: le seul hic, ça ne parle pas bcp français !
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 15 août 2022
Thank you for taking the time to review our hotel on hotels.com We look forward to welcoming you back in our resort should your future travel plans call for a trip to Rhodes Best Regards

10/10 Excellent

Marc

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les ` : propreté, personnel Les -: bruyant (1er étage Bat Ilios avec le bruit des chaises tôt le matin de l'étage au-dessus), plage pas terrible,
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 11 mai 2022
Thank you for taking the time to review our hotel. We very much hope that overall you had a great stay in our hotel & Rhodes.

8/10 Bien

Eric

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel très bien situé au bout du village de Stegna, température des piscines très basses par rapport à la température extérieur et grande difficulté pour avoir un transat sur la plage !
Séjour de 9 nuits en septembre 2021
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 30 sept. 2021
Thank you very much for taking the time to bring your feedback to our attention as well as for choosing our hotel for your holiday in Rhodes. We very much hope that overall you had an enjoyable stay with us and very much look forward to welcoming you back in our resort in the not so distant future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréablement surpris
Corriger la description de l'hôtel, on a profiter de beaucoup de chose et vos fotos ne mettent pas du tout en valeur se magnifique hôtel
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 13 sept. 2021
Thank you very much for choosing our hotel for your holiday as well as for the feedback provided. We look forward to welcoming you back should your future travel plans call for a trip to Rhodes.

10/10 Excellent

laldja

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande cet hôtel les yeux fermés. J ai réservé à la dernière minute mais très bonne surprise. Le personnel est incroyablement gentil, si je pouvais donner 10sur 5. Nous avons passé un séjour extraordinaire. Merci encore
Séjour de 16 nuits en juillet 2021
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 30 juil. 2021
Dear Valued Guest, Thank you ever so much for taking the time to review our hotel on hotels.com We are delighted to read that you had an amazing stay and that you would reccommend our hotel with closed eyes; this is really the best reward for all of us working for Porto Angeli Beach Resort. We very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the not so distant future. Best Regards,

10/10 Excellent

Nicole

Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 26 juil. 2021
Thank you so much for taking the time to review our hotel on hotels.com; this is very much appreciated by everyone working for Porto Angeli! We are thrilled to see that you had an excellent stay with us and very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the not so distant future. Best Regards,

10/10 Excellent

sanaa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Porto Angeli Team le 20 juil. 2021
Thankyou very much for taking the time to review our hotel. We are delighted to see that you had a fantastic stay with us! Best Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La suite avec piscine privée : le paradis !!!
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 8 juil. 2021
Thank you for taking the time to review our hotel. We are delighted to note that you had an excellent stay and very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the not so distant future.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Porto Angeli Team le 20 août 2019
Thank you for taking the time to review our hotel.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
un des meilleurs choix car au vu des autres établisssment, celui ci est au fond de l 'impasse du village de STEGN à 35/40 mn de RHODES;. Accueil, propreté , nourritures, activités, tout y est propice à de belles vacances de plus la plage est à 30 mètres de l'hotel ........
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Porto Angeli Team le 29 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for your rewarding comments. We very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the not so distant future.

10/10 Excellent

martinho

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de Customer Services le 13 mai 2019
Thank you very much for taking the time to review our hotel. We hope you had a brilliant stay with us and that we will have the pleasure to welcome you back in our resort in the not so distant future.

6/10 Satisfaisant

lilly, paris

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
4 ou 5 étoiles ?
Personnel à l'humeur très variable. Certains serveurs du bar Nautilus ne souhaitent pas parler anglais alors que leur tenue indiquent qu'ils parlent anglais. Ils préfèrent parler allemand (plutôt s'entainer à parler allemand car leur niveau en langue est déplorable). Egalement, les animateurs s'adressent aux touristes directement en allemand. Tous les jus sont chimiques, il n'y a aucun jus pressé naturel. La chambre n'est ni ravitaillé en bouteille d'eau, ni en boisson et les serviettes de plages sont changées une fois par semaine. Dès que l'on demande un service non prévue, c'est en extra, donc payant. Je suis assez déçu de cet hôtel qui affiche sur internet 5 étoiles, mais à l'entrée il n'y a que 4 étoiles.
Séjour de 14 nuits en août 2018

6/10 Satisfaisant

Laurent, Colombes

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel familial pour Allemands
C est un hotel 4* et non 5 ! (Confirmé par la réception de l hotel) Hotel trop familial avec bcp d enfants en très bas âge. Le français n est pas parlé. Il y a une très grande majorité de clients Allemands. Toutes les activités sont en allemand. La restauration est médiocre (variétés et qualité) Les Piscines sont faites pour les enfants Très bel hotel bien intégré dans le paysage Un seul restaurant en All inclusive .... dommage l autre avait l air superbe, mais payant ! Les boissons aux 2 bars accessibles en All inclusive sont complètement bas de gamme et chimiques ... nous avons bu des vrais cocktails dans le seul bar payant, tous les soirs. Bref un sentiment d avoir
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Porto Angeli Team le 14 juil. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your valuable feedback. We are very sorry to read that there were certain reasons that caused some level of disappointment during your stay with us. Kindly note the hotel holds a valid license for a 5* hotel which has been obtained very recently. The sign of the hotel has indeed not been updated to indicate the correct star rating but this will be done in the near future. Should you wish you can contact us at any time to provide you with a copy of the license showing the official rating of the hotel. Porto Angeli is a family resort hotel and July & August are the peak family holiday months. We can only apologize for any dissatisfaction felt in regards to this issue albeit do not feel that there was something we have done wrong. We are also sorry to read that you felt that the restoration of the hotel is mediocre; we do respect all personal opinions however mind you, that the vast majority of the guests praise the renovation, facilities & services of the hotel as further substantiated on the various review websites. As advertised and as it is the case with most hotels in Rhodes, the all inclusive program is based on nationally produced drinks whilst branded drinks are available on additional charge. Resorts that serve branded drinks within their All Inclusive program advertise the latter as Ultra all inclusive and can only apologize again for any dissatisfaction felt to this regard. Having said that, kindly note that we do not appear to have similar complaints to suggest that there is an actual issue with the cocktails served and feel sadden to know that your experience is not similar to the one expressed by the majority of the guests. Once again thank you for taking the time to bring your feedback to our attention; we very much hope that you had some level of enjoyment out of your stay with us.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé calme plage privé
Super séjour à Rhodes hôtel à proximité de Lindos et Rhodes belles plages personnel accueillant bonne nourriture ) seul bémol la wifi très mauvaise
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Porto Angeli Customer Services Team le 20 mai 2018
Dear Valued Guest, Thank you ever so much for your review on Expedia. We are delighted to read your comments in regards to our staff and the hotel's cuisine; this is very much appreciated by all of us working for Porto Angeli. Regarding the WiFi issue you may have experienced during certain parts of the day, we would like to assure you that those are unfortunately down to the Internet Service Provider and NOT down to the hotel's network. We have raised the issue with the provider and have been advised that they have been experiencing power shortages in the antenna transmitting the signal. The high speed internet provided in Stegna gets transmitted wirelessly from Tsampika as there is no fiber optics infrastructure in this part of the island to service high speed dedicated lines. Please also note this type of dedicated line costs over 1500 EURO per month and supposedly has a 99.9% uptime guaranteed by a SLA (service level agreement), which the provider has failed to meet. We are aware of the issue and do our utmost in pressing the provider to resolve this. We would also like to add that this is an isolated event out of our reach and shall be fixed shortly. The hotel has invested significantly in its network infrastructure and did not experience any issues in the past in the wifi service provided. We are terribly sorry for any inconvenience experienced and very much hope to have the opportunity to welcome you back in our resort in the not so distant future.

10/10 Excellent

math, n

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel accueillant Très bel hôtel
En couple avec un enfant de 2 ans Chambre Private pool Un pas dans le luxe Juste magnifique

10/10 Excellent

Françoise, IGNY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait en famille
Séjour très agréable dans cet hôtel à taille humaine face à la mer. Enfants en totale sécurité au sein du domaine arboré très bien entetenu. Personnel souriant, très agréable,faisant des efforts pour vous comprendre et vous aider si besoin était. Buffets variés et tout à fait corrects. Superbes vacances pour les 10 ans de notre petite fille. L'ile est très intéressante à visiter

8/10 Bien

marie, marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel familial parfaitement situé sur l'île entre Lindos et Rhodes. Accès à la plage facile. animations sympas

8/10 Bien

Thomas, Sassetot le Mauconduit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel ensemble et personnel charmant
Une semaine à Stegna, vacances "derniers moments" à deux en amoureux. Trop de monde pour nous, 720 clients début août, plage, piscine et réfectoire vite saturés, pas adaptés à une telle affluence. "all inclusive" plutôt bien, RAS. Seul vrai bémol, la literie, petite et pas à la hauteur d'un établissement de ce type. Le plus: le personnel et la station de Stegna, sa plage, ses restaurants, son ambiance paisible et accueillante.

8/10 Bien

rabeb, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EXTRA j'étais a rhodes du 5 au 11 mai 2015 seule
C'est un souvenir merveilleux que je garderai à jamais Rhodes est sublime, ceci dit, il faut une voiture ou un scooter environ 30euro la journée et ça les vaut largement Car c'est très grand très vaste beaucoup de plages de resto, de shop ... La vieille ville est un endroit merveilleux et les grecs le sont encore plus que ce que l'on peux imaginer essayer de planifier son séjour surtout si l'on reste seulement 1 semaine on peux aller à symi, santorin, turquie ... par bateau durée 1h, pour la journée à seulement 20/25 euros Je recommande Porto angeli si l'on est véhiculé car il n'y a qu'une navette qui part vers 8H30 pour revenir vers 16h30 donc peu de liberté Et il faut compter 50euros aller et 50 retour si l'on prends un taxi pour se rendre au centre ceci dit le personnel, l'hygiène, les locaux, les chambres, les repas (meme si je n'y ai pris qu'un petit et un dèjeuner, car tjrs en vadrouilles) ... extra J'ai voyagé seule et me suis éclatée, ai rencontré des personnes inoubliables et vu de magnifiques endroits on peux louer un bateau sans permis pour 30euros de l'heure les plages étaient désertes car mois de mai donc moins de touristes j'étais meme triste de devoir rentrer Mais comme on dit toute chose à une fin hélas Mais je reviendrai Car que de bons souvenir et les grecs sont extraordinaires PS : pensez à acheter le petit guide du routard grec à environ 6euros, ça m'a beaucoup aidé à communiquer et à trouver les bons endroits :)

8/10 Bien

Jo, région de Bruxelles

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel situé dans un environnement agréable
Très bon accueil, conception intéressante, espace et vue imprenable... mais plage peu soignée avec douche fonctionnant mal... déçue aussi par la piscine conçue pour les enfants uniquement, et la piscine quartier Sirocco semble réservée à cet immeuble...cependant nous avons bien apprécié le calme et l'environnement qui nous ont permis de prendre une semaine de repos en cette première semaine de mai 2015 dans une chambre avec terrasse vue sur mer non loin du restaurant dont la partie extérieure est très agréable et où la nourriture est variée et satisfaisante.

8/10 Bien

karim, paris

Les points forts : Propreté et personnel et service
Bel hotel
Hôtel au service accueillant. Le cadre est très joli entre mer et montagne. Les bâtiments n'entachent pas trop l'environnement. La plage est à 50 mètre avec des transats à disposition gratuitement. Les bars les resto au top!! Le personnel aux petits soins

10/10 Excellent

Françoise, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUBLIME
Paradis sur terre- Destiné toutefois à ceux qui veulent se reposer- Aucun point négatif, tout était parfait, même le temps!

10/10 Excellent

paokara, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
les meilleures vacances
La suite traditionnelle chambre 601 est juste la meilleure suite qui existe.piscine idealement situé sur le coté de lappartement cest dailleur la seule dans laquelle le soleil tape jusqu'au coucher. Une enorme terasse avec splendide vue sur la mer un decor a couper le soufle.( idéal pour une demande en mariage avec champagne en service de chambre ♡♡ ), un service de location de voiture tres disponible et la situation de lhotel permet de se rendre dans les principaux sites touristiques en une seule journee ( lindos ..vallee des papillons...) personnel tres agreable et amical meme le patron est present au buffet poir sassurer que tout se passe bien. Cest bien la premiere fois que nous repartons aussi triste dun hotel et nous y retournerons des que possible. Serveur parle toute les langues , font en tout cas beaucoup deffort pour vous mettre a laise. Quand au vendeur de souvenir du supermarket juste geniaux et tres acceuillant. Hotel certe isolé donc il faut sy rendre en taxi depuis laeroport ( car la ville la plus proche na pas de taxi et a pied cest juste impossi le) mais tout est a disposition sur place piscine plage voiture taverne. A refaire ded loccasion se represente. Nous vous remercions. ♡♡

10/10 Excellent

SERGIO, PAYS DU CHAMPAGNE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel familial de bonne qualité
Très bon accueil dès l'arrivée à l'hôtel . on parle principalement anglais, allemand et italien. la majorité des vacanciers présents sont allemands et le club enfant est animé en allemand. les valises sont directement apportées devant la chambre . A notre arrivée , la chambre ne correspondait pas tout à fait à notre attente ( nous espérions une totale vue sur mer) Mais après une demande à l'accueil, nous avons eu satisfaction à peine deux nuits après notre arrivée. Bravo pour leur compréhension.le all inclusive ne nous a pas déçu au niveau de l'ensemble des repas. Nous regrettons toutefois que les boissons " à volonté" limitaient le choix des cocktails à Quatre. Mais cela nous a permis de découvrir le fameux bar à cocktail situé à 300 m de l'hôtel . je vous le recommande . C'est excellent , l'accueil très sympa, et pour le choix, il est tout simplement énorme.( pour info, tous les cocktails sont à 6 €)

8/10 Bien

patrick, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
Hotel très familial beaucoup d'enfants très peu de français animation exclusivement allemande club enfant ne prenant pas les enfants qui ne parlent pas Anglais

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En début de saison, idéal pour les familles
Formidable, tout simplement ! Chambre super, cadre idyllique, piscines top, idem pour la plage, resto super ainsi que terrasse et bar.

6/10 Satisfaisant

Richard

Les points forts : Propreté
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 1 nov. 2023
Thank you for taking the time to rate our hotel online. We hope that you had an enjoyable stay with us.

10/10 Excellent

Natalia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schöne, weitläufige, gepflegte Anlage, verteilt auf mehrere Bungalows in unterschiedlichen Preisklassen. Personal ist zuvorkommend, freundlich und hilfsbereit. Es wird sofort um deinen Anliegen gekümmert, sogar bei der Abreise haben Sie für uns um 6:00 morgens den Restaurant aufgemacht. Es gibt viele Parkmöglichkeiten auf dem Gelände. Am Strand haben wir immer ein Plätzchen gefunden, Liegen und Sonnenschirme kostenlos. Animation für Minis und Maxis war abwechslungsreich und hat Spaß gemacht. Vor allem waren wir mit dem Service im Hauptrestaurant zufrieden, großes Lob. Wir empfehlen Hotel Porto Angeli Beach Resort auf jeden Fall weiter und kommen wieder;)
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 1 nov. 2023
Thank you very much fore reviewing our hotel online. We are delighted to read that you had an enjoyable stay with us and look forward to welcoming you back in our hotel on your next visit to Rhodes!

6/10 Satisfaisant

Catherine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 22 oct. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel. Overall we hope that you had an enjoable stay and that you would consider returing in our resort should your future travel dates call for a trip to Rhodes

10/10 Excellent

Johanna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ihana syyslomaviikko aurinkoisessa Porto Angelissa
Ihana viikko ystäväperheen ja nuorten kanssa Porto Angelissa. Paikka oli kaunis ja siisti ja esim. kaikki saniteettitilat olivat tyylikkäitä ja puhtaita. Palvelu oli ystävällistä ja henkilökunta oli tehtävässään hyvin ammattitaitoista.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 19 oct. 2023
Thank you so much for your review and kind comments.We hope to have the pleasure to welcome you back in our hotel in the near future

10/10 Excellent

Matti

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loistohotelli, ainakin lokakuussa
Kiva hotelli, kaikki toimi hyvin. Ruoka oli hyvää ja vaihtelevaa, allasbaarin gyrokset maistuvia. Drinkkilista melko kattava ja palvelu pelasi joka puolella. Aktiviteetteja hyvin tarjolla.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 19 oct. 2023
Thank you so much for reviewing our hotel online as well as for your rewarding comments.We look forward to welcoming you back in our resort in the not so distant future.

10/10 Excellent

Janki

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a lovely weeks stay at Porto Angeli. From the moment you arrive there's a wow factor and the staff go above and beyond to make your stay comfortable. We stayed in the junior suite and there was plenty of room for my husband, 2 young children and I. The bed was huuuuuge and we were sad to have to say bye to it! Also having our own pool made the kids' lunchtime naps much more enjoyable for us. My toddler has food allergies and chef Costas made special dishes for him with a big smile on his face. A special thank you to him. But all staff were so professional and very friendly, including the lovely ladies on reception who couldn't do enough for us. The food was great and varied with plenty of choice. The dining setting outside was lovely. The kids playground was big and had lots to keep little ones entertained. One day we decided to venture out of the hotel and it was easy to rent a car from the hotel. We were (and still are!) sad to leave this lovely hotel. A couple of slight areas for improvement is to mix up the A La Carte menu throughout the week. Also, the temperature of the pools was colder than the sea. It would have been good to have them a little warmer, even if only the kids pool. This did not impact our stay negatively - just ideas for improvement :)
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 18 oct. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel; we are delighted to read that you had an enjoyable stay with us and are very grateful for the rewarding comments made.We very much hope to have the opportunity to welcome you back in our resort should your future travel plans call for a trip to Rhodes.

10/10 Excellent

Christine Eva Maria, Moers

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ein mehr als freundliches und kundenorientiertes Personal!!! Alleine dafür würde ich wiederkommen! Die Lage dieses Hotels an einer traumhaften Bucht ist da nur noch das kleinere Highlight… Ich habe noch nie bequemere Liegen am Strand gehabt! Einfach eine tolle Zeit zum relaxen genossen…
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 14 oct. 2023
Thank you so much for your review and rewarding comments.We very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the not so distant future.

10/10 Excellent

Ronnie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Porto Angeli superb
Just had a great week at Porto Angeli with the family. The food was fantastic and everyone found something to eat even the fussy kids. The resort is very clean and the facilities are good. We used the gym most days with a good selection of free weights and machines including 2 running machines, cycling machine and 2 cross trainers plus lots of weight machines. The pools had plenty of loungers and the pool bar is a great place to chill out. The staff are first class I would highly recommend this and would return.
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 7 oct. 2023
Thank you ever so much for taking the time to review our hotel as well as for your rewarding comments. This is greatly appreciated by all of us working for Porto Angeli.We very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort should your future travel plans call for a trip to Rhodes!

10/10 Excellent

Daniel Hermann

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 20 sept. 2023
Thank you ever so much for the review made; we look forward to welcoming you back in our resort should your future travel plans call for a trip to Rhodes!

8/10 Bien

Rolf

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir hatten eine Gea Suite mit eigenem Pool, diese war sehr schön und die Aussicht perfekt aufs Meer. Das Essen im Hauptrestaurant hat uns nicht befriedigt. Das Essen im Aurora ist fein aber es ist die gleiche Karte, die ganze Zeit, was etwas langweilig war.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 12 sept. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel. We are happy to note that despite the issues raised you still had an enjoyable stay in our hotel. Rest assured that we will relay your comments to the hotel's management for furthe evaluation in an effort to improve our product offering.We very mcuh hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the not so distant future.

10/10 Excellent

KERSTIN MONICA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Otroligt rent och fräscht ställe. God mat och goda drinkar i baren. Helt enastående sviter med egen pool.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 8 sept. 2023
Thank you so much for your review! We very much hope to have the pleasure to welcome you abck in our resort in the near future!

8/10 Bien

Kypros

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 6 sept. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel. We are happy to notice that you had an enjoyable stay with us and very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the near future

10/10 Excellent

Alberto, Salassa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eccellente struttura, ottimo cibo bel mare consigliatissimo.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 1 sept. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel as well as for your kind commentsWe very mcuh hope to have the pleasure to welcome you back in our hotel in the not so distant future

10/10 Excellent

Emma

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had an excellent family holiday at Porto Angeli, thé hôtel was lovely and beautifully kept. The family room worked well with two young children. All the staff were lovely and very friendly. We felt very welcome during our whole stay.
Séjour de 10 nuits en août 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 30 août 2023
Thank you ever so much for taking the time to review our hotel as well as for your rewarding comments.We very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort should your future travel plans call for a trip to Rhodes

10/10 Excellent

Andreas

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
- tolle Anlage - gute Animation - netter Service - gutes Essen - schöner Urlaub für Familien mit Kindern, man muss sich um nichts kümmern und kann vollends entspannen - direkt am hoteleigenen Strand gelegen inkl. Liegen und Sonnenschirmen Nicht so gut: - Betten (Lattenrost war eine gebrochene Sperrholzplatte, nach Beschwerde hätten wir in ein anderes Zimmer umziehen können) - Cocktails ziemlich wässrig - Umgebung bietet zwar einige Restaurants, ist aber nicht sonderlich schön (Stegna), daher lohnt es sich, in der Anlage zu bleiben
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 28 août 2023
Thank yu for taking the time to review our hotel; this is very much appreciated by all of us working for Porto Angeli.We are delighted to read that you had an enjoyable stay with us and very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the not so distant future.

10/10 Excellent

Matthias

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 26 août 2023
Thank you for taking the time to review our hotel. We very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the not so distand future

10/10 Excellent

Erich

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfekt, viel besser geht nicht!
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 16 août 2023
Thank you so much for your excellent review; we are happy to read that you enjoyed your stay with us and very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the near future

10/10 Excellent

asisat

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Being the only black people in the whole entire hotel, we was treated very well and equal. Staff were so kind and patient even when I lost a valueable item, they kept me calmm and helped me search we found it. Food was amazing and all inclusive was very good. Definitely will be back soon. The only thing is that the hotel was far from places we wanted to go but it was worth it
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 14 août 2023
Thank you for your lovely review and kind comments.We hope to have the pleasure to welcome you back in our hotel should your future travel plans call for a trip to Rhodes

10/10 Excellent

Werner

Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 18 août 2023
Thank you so much for taking the time to review our hotel. We very much hope to have the pleasure to welcome you back in our resort in the not so distant future.

2/10 Horrible

Poppy

Les points faibles : Propreté et personnel et service
AVOID - food poisoning and lack of support
We stayed here for 4 nights to celebrate our honeymoon and babymoon. My husband got food poisoning on the first full day we were there - spent the rest of the stay confined to the room as my husband alternated between bathroom and bed. Completely ruined our honeymoon. I reported the incident to the hotel at the time and they were hesitant to even send us up some extra water! They offered us no support other than some bananas on our last day. Really disappointed, I expect so much more from a 5* resort. They are refusing any type of compensation on the basis that we were “offered support from a doctor that we declined” which is completely false - we were never offered this but would have really benefited from it as my husband was so sick and still not recovered.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 13 juil. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to bring your feedback to our attention; we are very sorry to read of the unfortunate incident occurred and wish your husband a fast recovery. Without wishing to be unsympathetic, we would like to share our side of the story. Your reservation in our hotel was from the 6th of July for 4 nights. On the morning of the 8th of July, you had called reception to ask for additional bottle of waters to be delivered in your room alongside with the floating breakfast basket and had informed us that your husband was feeling unwell. At the time our receptionist, Alexia, asked you if you wish us to call a doctor which was declined. We are not sure as to why you claim this to be completely false – this is a standard operations procedure and it is also recorded in our incidents book. We explained to you at the time that the hotel does not have any similar incidents to suggest that there was a problem with the food, water or drinks served. Indeed, should there was an issue there would have been multiple guests affected including yourself. Bear in mind that Porto Angeli applies the latest standards in food preparation and hygiene as per our ISO 22000:2008 certification (HACCP) and takes samples from food, water & drinks on regular intervals (amongst so many other procedures). We dismiss the comment of food poisoning, or at least food poisoning that occurred in our hotel, on the basis that we have no other similar cases to further substantiate this claim. In addition, none can really verify what your husband has eaten, where and when. As for the comment of bananas being offered on the last day, please note that patients suffering from diarrhea are in need of water, electrolytes & minerals (potassium, sodium, magnesium etc) which can be found in bananas, apples etc. Five hours following your check out we received an email from hotels.com mentioning that the hotel offered a doctor but no one came and that you were seeking compensation as you had spent some money on the doctor. Is this information false as well? We are genuinely sorry that you were indeed not able to enjoy your stay with us but we feel that we are getting accused of something that we are not at fault. Your husband was the sole case of more than 700 in-house guests with diarrhea symptoms and this statistically tells a lot. Once again thank you for choosing our resort for your honeymoon in Rhodes; we are very sorry that circumstances did not allow you to have a fantastic time as so many guests of ours and would like to wish you a swift recovery from this unfortunate event. Kindest Regards, Porto Angeli Team

10/10 Excellent

Ali

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staf is great and helpful Thank you
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Porto Angeli Customer Services Department le 3 juil. 2023
Thank you for your kind comments and lovely reviewWe look forward to welcoming you back in our hotel should your future travel plans call for a trip to Rhodes.