Avis sur Neptuno Beach Hotel - All Inclusive
Neptuno Beach Hotel - All Inclusive
Ammoudara, Heraklio, Heraklion, Malevizi, Crete Island
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
15 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Houssam
17 mai 2022
Houssam
Séjour de 3 nuits en mai 2022
6/10 Satisfaisant
stephanie
28 nov. 2021
Passable
stephanie
Séjour de 11 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
20 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2021
Réponse de Marina le 25 mai 2021
Nous vous remercions!Nous sommes très heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour dans notre hôtel. Nous espérons vous accueillir à nouveau!
10/10 Excellent
Yves
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande .
Yves
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Nikoletta le 18 sept. 2019
Dear Mr. Yves
Thank you for choosing our hotel for your stay and the time spent to give us your positive feedback. We are pleased to read that our services and food met your expectations
In the hope of having the chance to welcome you back in the future, we wish you all the best and send you our sunny regards
Your smartline Neptuno Beach team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Nikoletta le 4 sept. 2019
Dear Guests,
We are grateful for your stay with us and your wonderful comments about our services and staff. We are happy having managed to meet your expectations
We are looking forward to your return with great pleasure
Till we meet again!
Warm wishes and sunny regards from the whole Neptuno Family
Your smartline Neptuno Beach team
8/10 Bien
Mylène
9 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Mylène
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de nikoletta le 10 juil. 2019
Dear Mrs. Mylene,
Thank you for your stay with us and your kind feedback
We highly appreciate your positive comments regarding our staff and food.
We are really sorry, that you were less than satisfied by the standard room you have booked. Allow us, not to agree with your comment about the room-photo. It would have been a great pleasure for us to discuss with you the specific issue during your stay and hear your opinion.
As we highly value our guests’ opinion and their feedback, misleading them by a fake room- photo, would have been a big mistake and a wrong policy
We do hope, that you will grant us the pleasure of your future visit and the chance to prove you that we are trustable.
Wishing you all the best
Nikoletta Michopoulou Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Réponse de Nikoletta hotel manager le 10 juil. 2019
Dear Guests
Thank you for your stay with us and your kind rating
We hope you had a pleasant and relaxing time
Looking forward to welcoming you back
Sunny regards and warm wishes
Your smartline Neptuno Beach team
10/10 Excellent
Bruno
6 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Bruno
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Nikoletta hotel manager le 10 juil. 2019
Dear Mr. Bruno
Thank you very much for your stay with us and your kind feedback and rating
We are happy to read, that you liked the location on the beach, your room and our services
Looking forward to welcoming you back
Sunny regards and warm wishes
Your smartline Neptuno Beach team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Nikoletta le 5 juil. 2019
Dear Guests
We highly appreciate your kind feedback and all your lovely comments for our services and staff.
Thank you for your suggestion for a more active animation program. As our hotel is small and offers relaxation and quiet, we have organized a soft animation program for our guests.
Looking forward to welcoming you back again in the future
Warm wishes and sunny regards
Your smartline Neptuno Beach team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Nikoletta hotel manager le 3 juil. 2019
Dear Guests,
Thank you for your stay with us and your kind feedback
It would have been a great help for us to receive your comments regarding your stay
We hope that you will grant us the opportunity to welcome you back.
Best wishes and regards
Your smartline Neptuno beach team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en mai 2019
Réponse de Nikoletta le 16 mai 2019
Dear Guests
We highly appreciate the time spent to give us your feedback
All your comments are more than welcomed and help us improve our services
It would have been very helpful for us having been notified during your stay about the insecurity you have felt due to the hotel’s location. Our Hotel is a part of a small neighborhood and up to now, no incident has occurred.
Your remark about our all-inclusive drinks is taken into consideration and further check, as we offer branded spirits. For sure we will check our soft drinks.
Thank you for your compliments about our staff and food choices. We are indeed pleased having met your expectations in these fields
It would be a great pleasure to welcoming you back and try even harder to provide you a 100% positive accommodation experience
Sunny regards from Crete and a lot of wishes
Your smartline Neptuno Beach team
8/10 Bien
olivier
10 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1er séjour en Crêtes
olivier
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Nikoletta le 16 mai 2019
Dear Mr. Olivier
Thank you for taking the time to give us the feedback on your recent stay with us.
We are indeed pleased that you have enjoyed the view of your room. As we highly value the safety of our guests, we have checked the bathroom in your room. If you mean the level difference of 6cm between the shower's floor and the bathroom’s floor, its constructed in order to avoid the water covering the bathroom’s floor.
Your kind comments for the staff and especially the restaurant staff will be shared with our colleagues. Thank you.
We do hope to have the pleasure of welcoming you once more in the future
Sunny regards and warm wishes
Your smartline Neptuno Beach team
10/10 Excellent
Rw, Grenoble
18 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rw
Séjour de 9 nuits en octobre 2018
Réponse de Nikoletta Michopoulou Hotel manager le 24 oct. 2018
Dear Guests,
Thank you for your feedback which is highly appreciated and valuable to us. We are pleased to read that you have enjoyed your stay.
We are looking forward to welcoming you back in the future.
Many regards and warm wishes for a pleasant wintertime
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 sept. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Nikoletta Michopoulou Hotel Manager le 8 oct. 2018
Dear Guests
Thank you for your stay with us and your lovely comments
We are really happy to read, that our services met your expectations and you liked our renovated rooms.
Our chef is thrilled by your comment for his food. Thank You!
Looking forward to welcoming you back in the future
Best wishes and regards
Your smartline Neptuno Beach team
8/10 Bien
jean luc, paris
18 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant familial, la nourriture bonne
jean luc
Séjour de 8 nuits en octobre 2017
Réponse de Nikoletta hotel manager le 22 oct. 2017
Dear Mr. Jean Luc,
Thank you for your stay with us and the time spent to give us your feedback
All your kind comments for the staff and services are more than welcomed. Thank you very much! We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us.
Your tip about indoor animation is very helpful to us. As our hotel is small there is no suitable indoor space for the animation.
Your positive review gives us the hope of your future visit
Best wishes and regards
Your smartline Neptuno Beach team
10/10 Excellent
CathDan, Paris Genève
11 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant personnels souriants
CathDan
Réponse de Nikoletta le 13 sept. 2016
Dear Guests,
Thank you for your stay with us and your lovely feedback
We are happy to read that we have managed to meet your expectations in all levels. Your comment for the salt will be forwarded to our chef.
Looking forward welcoming you back in the future, we wish you all the best
Your smartline Neptuno Beach team
8/10 Bien
nour, en
19 oct. 2015
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
nour
8/10 Bien
François, Ste Foy la Grande
16 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant les pieds dans l'eau
François
6/10 Satisfaisant
Alexandre, Nantes
16 mai 2015
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
1 nuit a Saint Denis
Alexandre
10/10 Excellent
Nadia, Suisse (VS)
26 juil. 2014
Les points forts : Propreté et personnel et service
Le Top
Nadia
8/10 Bien
cep, suisse
13 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
le service excellant
cep
8/10 Bien
M, Lille
30 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Des vacances réussies !
M
8/10 Bien
Olga, Paris
28 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sable blanc et mer émeraude
Olga
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel chaleureux et accueillant
Voyageur vérifié
8/10 Bien
l.g., morbihan
22 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel très agréable, bien situé.
l.g.
6/10 Satisfaisant
emilie, Ermont
23 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel sympa et la plage est en face.
emilie
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
"sans trop de chichis"
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Samantha
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
JOHN
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JOHN
Séjour de 3 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Christina
14 oct. 2022
Christina
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Olga
Voyage en famille
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Consigliato
Olga
Séjour de 7 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en juin 2022
6/10 Satisfaisant
Katharina
Voyage en couple
2 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katharina
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Hotel Manager, Manos Kounalakis le 2 juil. 2022
Sehr geehrte Frau Katharina,
wir danken Ihnen herzlich für Ihre Bewertung, auch wenn sie leider nicht sehr positiv für uns ausgefallen ist.
Es betrübt uns, dass Sie trotz unserer Bemühungen Sie zufrieden zu stellen, schlechte Eindrücke vom unserem Hotel bekommen haben.
Sie haben Superior Zimmer mit Landblick gebucht und dies beim Check In auch bekommen. Superior Zimmer sind die modern ausgestatteten Zimmer.
Wenn Sie es laut fanden und es an der Rezeption gemeldet hätten würden wir sicher eine Lösung für Sie finden.
Es wäre sehr hilfreich für uns, wenn Sie alle Ihre Kritikpunkte vor Ihrer Abreise bei uns vorgebracht hätten und uns so die Möglichkeit gegeben hätten, Ihre Kommentare mit Ihnen konstruktiv zu diskutieren. Dies hilft uns, uns stetig zu verbessern und Ihnen hätten wir vor Ort den Urlaub somit bequemer gestalten können. Nach Ihrer Abreise können wir leider nichts mehr tun, um Ihre schlechte Eindrücken zu verbessern.
Wir haben unsere Daten durchsucht und es gab leider keine Beschwerde von Ihnen, wie Sie beim Check-Out am Abreisetag erwähnt haben, war alles in Ordnung.
Wir danken Ihnen dennoch für Ihre Zeit und für Ihre Meinung und hoffen, dass wir Sie trotzdem wieder bald als Gäste begrüßen dürfen, um Sie vielleicht dann von unserem Angebot überzeugen zu können. Gastfreundschaft steht bei uns an erster Stelle.
10/10 Excellent
Glen
Voyage en couple
18 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Glen
Séjour de 6 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Angela, Bamberg
Voyage en groupe
31 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 13 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Joshua
27 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel
Joshua
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
6/10 Satisfaisant
Ann
17 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
4/10 Médiocre
Anthony
9 oct. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Rude staff, small resort
Anthony
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Neptuno Beach Team le 11 oct. 2021
Dear Guest,
Thank you very much for your review, even though it was unfortunately not very positive.
We are really sorry that, despite our best efforts to satisfy you, you have had bad impressions of our resort.
We would like to inform you like in each hotel like in our taking meal out of the restaurant and going to have it at the bar is not allowed because of Haacp and Iso Sir.
The staff was not rude they just informed you that this is not allowed and you should take your meals at the restaurant.
Our resort is a family oriented and quiet resort.
We would like to thank you once more for your rating and we would be very happy to welcome you back again in order to change your opinion through our services.
Stay Safe Please!
Your Neptuno Beach Team!
6/10 Satisfaisant
Carlos
Voyage en groupe, Voyage en couple
23 sept. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Carlos
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Neptuno Beach Team le 11 oct. 2021
Dear Mr. Carlos,
Thank you very much for your review, even though it was unfortunately not very positive.
We are very happy that you found our resort, rooms clean and that the staff was nice.
The information about towels and safe are everywhere written Sir. Towels are just with deposit and you can get them every moment. Just the change of them was 3 times a week.
Safe unfortunately is not included and has an extra charge. This info is everywhere available.
Stay Safe Please!
Your Neptuno Beach Team!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 août 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
"So Lala" mit Super Animation
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2021
Réponse de Neptuno Team le 5 sept. 2021
Sehr geehrte Herr Christian,
Danke vielmals fuer die Zeit die sich nahmen um Ihre Bewertung zu schreiben.
Es freut uns sehr dass Ihnen unser Animatrions Team gefallen hat. Wir werden es weiterleiten.
Es tut uns wirklich leid, dass Sie trotz unserer Bemühungen Sie zufrieden zu stellen, schlechte Eindrücke vom unserem Hotel bekommen haben.
Wir werden uns sehr freuen Sie wieder als Gast willkommen zu heissen damit wir mit unserem Service Ihre Meinung aendern.
Bleiben Sie gesund bitte!
Ihr Neptuno Beach Team!
8/10 Bien
Aleksandar
19 août 2021
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Aleksandar
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Neptuno Team le 20 août 2021
Dear Aleksandar,
Your positive comments and overall kind review makes us really proud.
We are very proud about your excitement about our culinary delights and of course our wonderful beach. We offer a 14 day menu consisting of different dishes every day, covering Greek, Cretan and international cuisine.
According to Covid regulations we cannot put more sets of sunbeds and umbrelas Sir.
We will be waiting impatiently for your next visit in order to offer the same or even higher quality of services to you and your family.
Stay Safe Please!
Your Neptuno Beach Team!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Neptuno Beach Team le 27 juil. 2021
Sehr geehrter Gast,
es freut uns sehr, dass Sie sich rundum wohl gefühlt haben und Ihren Urlaub bei uns zur Gänze genießen konnten!
Wir sind sehr stolz, dass wir Sie von den Zimmern, über das Restaurant bis hin zum Strand mehr als zufrieden gestellt haben.
Es ist schön zu lesen, dass Ihnen vor allem unserer kulinarisches Angebot, die Sauberkeit des Hotels sowie unsere aufmerksamen Mitarbeiter positiv aufgefallen sind.
Unsere wichtigste Ausgabe ist das Wohlergehen unser Gäste, damit Sie sich wie zu Hause fühlen.
Es wäre uns eine Freude, Sie bald wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen.
Bis dahin, bleiben Sie bitte gesund!
Ihr Neptuno Beach Team!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Neptuno Beach Team le 27 juil. 2021
Dear Guest,
Thank you very much for your review regarding your stay in our hotel. We are grateful for all your positive comments about our hotel - especially your praising comments about the friendliness, politeness, and professionalism of our staff.
We greatly appreciate that you have rated our service and staff so highly. It is a delight to know that you were especially satisfied with your comfortable room, as we always do our utmost to accommodate our guest’s needs.
Also, great that we could convince you of the cleanliness of our hotel.
We offer a 14 day menu consisting of different dishes every day, covering Greek, Cretan and international cuisine. As a rule, the guests praise our food offer and congratulate our chef for the variety of flavors and the large selection. Tastes are different, so it may well be that we haven't met your preferences.
The tax unfortunatelzyis not included because it is a fee that has to be collected and be deposited to Greek government.
Unfortunatey espresso or some labeled drinks are not included in the All Inclusive program.
The payment methods via credit card are stated in all broshures and information Sir.
We will be vey happzy to welcome you back in our resort in order to offer the same or even higher quality of services to you and your family.
Stay Safe Please!
Your Neptuno Beach team!
10/10 Excellent
Brielle
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brielle
Séjour de 9 nuits en octobre 2019
Réponse de Nikoletta le 22 oct. 2019
Dear Guests, Thank you so much for your high rating.
We are looking forward to your return.
Warm wishes and sunny regards
Your smartline Neptuno Beach team
10/10 Excellent
Sarbrindra
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Last minute stay
Sarbrindra
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de nikoletta le 22 oct. 2019
Dear Guests
Thank you very much for choosing our hotel even for a short stay
Your kind words are more than welcomed and highly appreciated. It’s important for us to know that we have managed to offer you an enjoyable stay
We do hope to have the pleasure to welcoming you back for a longer stay.
Warm wishes and sunny regards
Your smartline Neptuno Beach team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ein Hotel dass ich vermissen werde !
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Nikoletta le 25 oct. 2019
Liebe Gäste,
Für Ihre liebe Worte und Bewertung sind wir Ihnen sehr dankbar
Super, dass wir Ihnen eine erholsame Zeit ermöglichen konnten und Sie unser Hotel ohne Weiteres weiterempfehlen können. Besser geht es nicht!
Auf ein baldiges Wiedersehen würden wir uns mehr als freuen!
Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute und eine schöne Winterzeit
Sonnige Grüßen
Ihr smartline Neptuno Beach Team
8/10 Bien
Vyacheslav
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vyacheslav
Séjour de 17 nuits en juin 2019
Réponse de Nikoletta hotel manager le 18 juil. 2019
Dear Guests
Thank you very much for your stay with us and your rating. It would be a great pleasure to welcoming you back in the future.
Warm wishes and sunny regards
Your smartline Neptuno Beach team
8/10 Bien
mary
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good but not great
mary
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Nikoletta hotel manager le 3 juil. 2019
Dear Mrs. Mary
Thank you very much for your stay with us and the time spent to give us your feedback.
Your kind comments for the staff, the beach, the activities are more than welcomed and highly appreciated.
We are sorry to read, that you have faced difficulties to handle the toilet flush in your room. One of our top priorities is to correct any malfunction immediately.
We have checked our maintenance files and we didn’t find any relevant malfunction reported during your stay. We have also checked the flush and it works normally.
The pool closes at 18.30 due to the restaurant’s operation and cleaning procedures in order to prepare the space for the evening activities of the guests. We do hope that after 18.30 you have enjoyed the beach, just next to the pool area.
Looking forward to welcoming you back, we send you our warm wishes and sunny regards
Your smartline Neptuno Beach team