Vue de la chambre

Avis sur Lyda Club Hotel - All Inclusive

3 out of 5
Lyda Club Hotel - All Inclusive
Kato Gouves, Hersonissos, Crete Island

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 9 avis sur 77." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 22 avis sur 77." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 28 avis sur 77." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 77." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 77." "

6,6/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

6,2/10

Équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

4,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Maud

Voyage en famille
Séjour de 9 nuits en août 2023

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le séjour était bien, il manque pas grand chose pour que le séjour soit excellent, le bar piscine Sunil soit mieux aménagé. Les repas sont vraiment le point négatif du séjour pas renouvelé, pas de dessert toujours les mêmes entrées. Le personnel repas est serviable et sympa contrairement à l animateur Carlos très ringard et très proche des femme. Aucune animation. Passe son temps à faire le tour des tables mais n anime pas
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de Roula Niraki le 19 août 2023
Cher merci d'avoir pris le temps d'écrire votre avis sur notre hôtelnous prenons toujours au sérieux les suggestions des clients pour nous améliorercordialement

4/10 Médiocre

Johnny

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ponts positifs: Nous avons apprécié la Crête ainsi que les ecursions proposées par l'hotel. Points négatifs: -Les draps ne sont jamais changés juste repliés. - La TV a peine plus grandes que mon téléphone portable et que 3 chaines en grecs - Climatisation en supplément 7e la journée!! ce qui n'est pas spécifié lors de la réservation, cela constitu un vice caché lors de la reservation, c'est inadmissible pour une chambre de 4 avec deux enfants 5 et 7ans. - La capacité du restaurant et trop faible, nous devons attendre debout notre tour pour manger. - Les plats sont toujours les memes a en perdre l'appétit. - Bar de la piscine fermé je ne l'ai jamais vu ouvert en plein mois d'août. -Très peu de boisson comprise dans le tout inclus, tout est fait pour que nous payons en plus de notre tout inclus.
Séjour de 8 nuits en août 2022
Réponse de roula niraki le 18 août 2022
Κλιματισμός Σε όλα τα δωμάτιαΣε ορισμένα δωμάτια ΚλιματισμόςΚλιματισμός στο δωμάτιο Οι εθνικοί/τοπικοί νόμοι απαγορεύουν τη χρήση σε συγκεκριμένες ημερομηνίες Τέλος κλιματισμού Ποσό (EUR) 7,00 Ανά ημέρα Πείτε μας τον αριθμό των χώρων που διαθέτετε στο κατάλυμά σας. Εστιατόρια 1 Μπαρ 1 Καφέ Aγαπητέ πελάτη ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για να γράψετε την άποψη σας για το ξενοδοχείο μας , είμαι σίγουρη οτι αν διαθέτατε λίγο απο το χρόνο σας για να διαβάσετε τις παροχές του ξενοδοχείου στην επίσημσ σελίδα της expedia δεν θα παραπονιόσασταν για την επιπλέον χρέωση του κλιματιστικού ούτε θα ζητούσατε ενα δεύτερο μπάρ ευχαριστώ

4/10 Médiocre

Christophe

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de roula niraki le 28 juil. 2022
dear Sir thank you for taking your time to rate our services I believe that one night is too short a time to evaluate the services of a hotel best regards Roula Niraki

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
propreté, quiétude, piscine très bien entretenue, proximité aéroport
Séjour de 15 nuits en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Ludo, Saint Marcellin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Acceuil formidable, restauration mediocre pour la seule raison qu'ils ne varient pas les recettes matin midi et soir L'animateur trés simpathique professionel mais assez repetitif sur l'animation du soir Je leur donne un 7/10 pour avoir passer un sejour au prix qu'ils nous l'ont proposé Merci
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Roula Niraki le 16 oct. 2019
thanks for taking the time to write your opinion about our hotel your suggestions are taken seriously to make us better

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Nous avons passé 2 semaines avec nos 2 filles de 6 ans et 1 ans. le personnel est au top très gentil avec les enfants ! Angéla du club enfant est très gentille et les barmans et serveurs aussi. Merci à la manageuse qui est très à l'écoute des enfants et qui n'a pas hésitez à donner le repas de notre fille Kairia qui avait faim avant l'heure! concernant le ménage il s'agit juste d'un problème d'organisation (passage trop tard pendant la sieste des enfants donc ménage pas fait et passage toujours au même moment! il faut un pointage afin de faire la chambre avant ou le lendemain au matin pas à 13h30 ! ) Les jeux pour enfants ne sont pas pas vérifiés le toboggan est fissuré et risque une blessure si l'enfant glisse dessus. Au final nous sommes satisfait de notre séjour . Merci à tous
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Roula le 26 août 2019
chère merci d'avoir pris le temps d'écrire ce gentil commentaire sur notre hôtel et nous tous, Si vous avez mentionné le problème avec le service de chambre, je l'aurais résolu !!! vous êtes une très belle famille avec deux filles très gentilles et nous sommes heureux de vous accueillir dans un avenir très proche chaleureuses salutations Roula Niraki

6/10 Satisfaisant

Danzoy

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Zara notre chibani et toute l'équipe d'animation parfaite En revanche le all exclusive laisse à désirer On ma refuser un peu de grenadine dans de l'eau sous prétexte que c'est réservé aux cocktails payants ! Je ne boit ni bière , ni sodas, ni alcool .... Je ne consommait donc pas grand chose en all exclusive sauf de l'eau !! L'écologie a revoir, que des gobelets en plastique toute la journée et aux repas. On nous refuse au bar de remplir nos bouteilles d'eau, pour mieux en acheter a la supérette ! Ou de nous resservir dans nos verres plastique ! Grave manquement pour notre planète aucun effort ecolo. Donc de fait soit on ingurgite du sucre toute la journée (parfait pour l'éducation de nos enfants ! Soit eau à volonté et ça nest plus du all exclusive
Séjour de 7 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Florent

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très sympa et très verdoyant les chambres vue sur jardin sont très agréables.
Séjour de 10 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Amélie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
On a passé un excellent séjour. Le personnel est accueillant et vraiment au top sur les animateurs surtout l'animateur Zara qui parle francais. Une bonne ambiance. Activité pour les enfants au top. La nourriture est bonne et très varié. Les piscines sont très propre et on a supermarché.
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Roula Niraki le 17 juin 2019
dear guests, we are delighted that our efforts have met your desires hope to see you again in very near future Best regards

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
Hotel vieillissant et nourriture horrible
Hotel vieillissant et nourriture horrible Pourtant infrastructure correct plusieurs piscines propres et personnel animation sympa le personnel de restaurant et bar sympa aussi (surtout Nico) En fait les jeunes sont sympa mais pas les personnes plus agées.
Séjour de 12 nuits en juin 2017
Réponse de Roula le 24 juil. 2017
thank you very much!!!

10/10 Excellent

serge

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super bon plan
Super l'accueil excellent le personnel dévoué nourriture bonne et variée chambre spacieuse ménage fait régulièrement Je recommande vivement cet hôtel Merci Loula la directrice nous avons passé un excellent séjour

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Hotel propre, prevoir moyen de locomotion car un peu éloigné des activités. lit pas très confortable, buffet correct.

4/10 Médiocre

mika, charente maritime

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel très vieux
hotel décevant,bruyant, très peut de choix sur la nourriture,hall inclusif a revoir pour cette hotel, personnel manque de professionnalisme,

10/10 Excellent

lea

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hôtel familial, 3 piscines pas loin de la plage. Buffet varié chaque jour à volonté supermarket dans l'hôtel très pratique.

6/10 Satisfaisant

mustapha, montivilliers

Les points forts : Propreté
hotel sympathique pour le prix
Lyda club,hôtel sympathique, personnels disponible,un peu de rénovation dans les chambres serait bien,salle de bain vraiment vétuste,la télévision chaînes anglaise et russe,dommage pour les français!les repas convenable assez varié malgré que les plats soient trop salés à mon gout,les piscines sont propres mais pas assez de transat obligé de se levé tôt pour en disposé,le all exclusive est limité mais suffisant a mon gout,reste un séjour convenable pour le prix

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
hôtel sympathique
Lyda club,hôtel sympathique personnels disponible,un peu de rénovation dans les chambres serait bien,salle de bain vraiment vétuste,la télévision chaînes anglaise et russe,dommage pour les français!les repas convenable a mon gout assez varié malgré que les plats sont trop salés à mon gout,les piscine sont propres mais pas assez de transat obligé de se levé tôt pour en disposé,le all exclusive est limité mais suffisant a mon gout,reste un séjour convenable pour le prix j'ai bien aimer

8/10 Bien

marie, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel bien
Hôtel bien près de station de transport près de la plage plus il ya 1navette personnels accueillant, la cuisine pas mâle mais ils se base sur la quantité que la qualité, pas animations voilà service de chambre touts les jours

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
pas de clim pas de tv nombreuses mouchettes dans la chambre et salle de bain fuite sous le lavabo barre de douche qui tombe...etc

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel accueillant, personnelle très sympa et souriant. Les chambres sont propre la femme de ménage passe tous les jours. On mange bien, belle ambiance le soir avec Carlos 😉

6/10 Satisfaisant

Martine, Lisses

Hotel bien desservi par des bus
Hotel bien entretenu mais qui demanderait a etre renove : robinetterie vieillisante.

4/10 Médiocre

lilou, paris

Les points faibles : Propreté et personnel et service
séjour a l hôtel décevant, mais le cadre est joli
personnel indifférent et pas souriant du tout climatisation payante 7 euros par jour le ménage est mal fait et pas de menage le dimanche le all exclusive n est pas un all exclusive a 23h il faut payer les animations sont payantes(flechettes,bingo ect....) et tout les jours la même musique en dessert que du melon et de la pastèque petit déjeuner anglo-saxon, le lait est froid voir glacée rien pour réchauffer pas de carafe d eau a disposition a table, il faut faire la queue au bar pour un verre d eau malgres le all exclusive il faut payer l expresso sinon il faut boire le mauvais café de la machine les animations ne sont pas terrible pas de gel douche et shampoing dans la chambre il faut parler anglais pour se faire comprendre

6/10 Satisfaisant

christine, rouen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
moyen
Hotel propre mais cuisine catastrophique , obligé de manger de temps en temps à l'extérieur. Ne surtout pas prendre la panier repas car c'est du pain sec . C'est la première fois que nous sommes déçus sur la nourriture .

6/10 Satisfaisant

Wendy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's on flight path, no where to go at night, hardly any lights so a bit weary going out and about. To get anywhere you have to pay for a taxi or bus. Room basic, food ok but never hot. Only alcohol for all inclusive is beer wine ouzo and raki. Everything else you have to pay for..
Séjour de 7 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

ANNA

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
La struttura è molto carina, pulizia un pò scarsa. Il cibo abbastanza ripetitivo e alcuni piatti proprio "no" . Tutto sommato per quello che abbiamo pagato non possiamo lamentarci.
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Roula Niraki le 13 sept. 2023
Dear Annathank you very much for the commentreally services in general and everywhere are proportional to the money we pay

6/10 Satisfaisant

Jeppe Babalola

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Georgiana Andra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed my vacation at Lyda Club Hotel. The room was so clean. The sheets and towels were changed every day. The food which was buffet style was pretty good. I liked the snack bar where they had barbecue almost every evening. Sometimes they had pasta. Overall, it was good and convenient. The staff is nice and friendly. I recommend it.
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Roula Niraki le 19 août 2023
Dear Georgiana thank you for your nice review looking forward to welcoming you in very near future warmest regards

4/10 Médiocre

Carsten

Les points forts : Propreté
The restaurant closed at 9 p.m. There is no free WiFi in the room.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Roula Niraki le 4 juin 2023
Dear Sir ,I am sorry that your stay of a few hours at our hotel did not meet your expectations.in the description of the hotel it is stated that free internet is provided in the public areas of the hotel, not in the rooms, and dinner is served from 19:00 to 21:00 for arrivals after 21:.00 we offer a cold dish and water

8/10 Bien

Cristina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bella struttura, camera spaziosa e personale sempre gentile e disponibile.
Séjour de 9 nuits en août 2022
Réponse de roula niraki le 12 sept. 2022
cara cristinagrazie per la tua bella recensioneSalutiRoula

8/10 Bien

Ida

Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de roula niraki le 12 sept. 2022
thank you !!Roula

2/10 Horrible

Cameron

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Don’t usually leave bad reviews when going abroad as we don’t expect a lot when staying at a 3* & are just happy to be away in the sun but I am due to how TERRIBLE the hotel manager is. She should not be representing this hotel as she does not know customer service. On our 1st night our bed broke as there were only 5 slats, after 3x times of this trying to be fixed at 3am & eventually it breaking for a 4th time & a slat flying off & chipping all on the floor, the night-receptionist replaced the slats. The night manager promised a room upgrade the next day. However the next day the hotel manager was rude, patronising & unapologetic, She said she would not move our room & laughed in my girlfriends face & walked away twice mid convo saying it was our fault. The bed slats fell out every night as they were not screwed in. After being told that she would send a cleaner, she did not! So the splinters were great! The food is very boring- my girlfriend got food poisoning on the last day. The air-con stopped 3x even though we paid for the air-con for our entire stay. The AL finishes at 10.30pm with terrible choice of spirits. They advertise they have a swim up pool bar, ignore as it doesn’t get opened. This is the hotels greatest asset & it’s not being used. The entertainment is shocking- Zara try’s but isn’t supplied the tools to do his job. George & Lima are Fantastic! I look forward to the comical denial of the response from the hotel manager.
Séjour de 6 nuits en août 2021
Réponse de Roula Niraki le 5 sept. 2021
Dear Mr Cameron Thank you very much for taking the time to write your review about our hotel and me personally I confess that I never met you except your partner (a lady who was constantly shouting and talking without giving anyone else a chance to speak) at the hotel reception and since I did not have the opportunity to speak I started laughing please note that the hotel was full and in the room you were hosted, a family with 2 children was accommodated for16days without ever complaining about anything I will mention the report recorded by the night receptionist at your arrival night: 2 English couples arrived after 12 midnight they shouted and laughed I tried to calm them down but they did not understand due to drunkenness. at 1:00 the owner of the hotel next door, located right next to the room where these guests were staying, called and threatened to call the police. and indeed he called the police and they in turn the owner of our hotel and threatened with arrests at 2:00 in the morning your partner came back crying at the reception because the adapter of her charger does not work . I will not continue, I leave it to the readers of the review to draw their own conclusions

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Worst All Inclusive ever. Not geared for the English. Very noisy, Kids running riot all day and night.
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Roula le 24 juin 2019
Dear guest I consider the reference to the All inclusive very unfair because there is a great variety because you are addressing many nationalities, so far there have been written 150 reviews at the trip advisor and most have been written by English clients no one complains about our AI PROGRAM, As for noise there is a swimming pool and 60 rooms in a quiet area without any noise in which area a customer can be moved when wishes I regret that despite our efforts we did not meet your wishes warmest regards Roula Niraki Manager

6/10 Satisfaisant

Jonathan

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not the best but an ok value all inclusive
Pleasant enough stay. The room was right next to reception and near the bar so quite noisy.Very old fashioned and worn out but clean enough.Air con was an extra fee wich I was aware of.The food was ok at first but got very samey quickly.I would avoid the daily chefs specials and go for the roasted meat or fish options.great salad bar though. The drinks on offer the same, fizzy lager, bad wine and syrupy mixers.Buy bottled mixers from the onsite shop is my advice.By the third day I stopped eating and drinking there as I felt a little unwell. the onsite shop was reasonable and a safer choice for drinks and snacks.Pleasant people though and with maybe choosing different things to eat I would have enjoyed it more.
Séjour de 7 nuits en août 2018

2/10 Horrible

Enomis, Brandenburg

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Zustand des Hotels Katastrophe!
Wir hatten Zimmer mit Meerblick gebucht all inklusive. Bei der Ankunft wurde uns mitgeteilt das der Meerblick nur vom Gelände des Anwesens ein wenig einzusehen ist. Die Getränke waren alle mit Sirup angemischt. Biere und Weine ungenießbar. Aus den Gulli im Bad drückte das Wasser bei Benutzung der Dusche oder des WC s hoch sodass das Bad geflutet wurde. Hohe Verletzungsgefahr durch kaputten Boden in der Badewanne. Bettwäsche war bei der Ankunft unsauber. Nach der persönlichen Überzeugung vor Ort durch die Rezeption wurde sie schließlich gewechselt. Ausstattung der Zimmer nicht akzeptabel. WLAN nicht brauchbar, Wände gelb und fleckig, alles Raucherzimmer, Bettzeug besteht nur aus weißen Laken, wie in einem Krankenhaus. TV Programme nur mit Griechischer Sprache nutzbar. Pools werden ab 19 Uhr geschlossen. Animation für die Kinder 9 Tage lang das gleiche Programm. Wir hatten 9 Tage gebucht. All inklusiv Endete täglich 22:30 Uhr. Griechisches Essen ist das im Lyda Club Hotel nicht. Jeden Tag das gleiche ohne Herz und Liebe zubereitet. Die Sauberkeit im Restaurant entspricht keinem Standart. Wir raten jedem von einer Buchung ab.
Séjour de 9 nuits en août 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel was value for the money I paid. Never any sundloungers, not enough for the number of guests. Very noisy through the night inside and out of the hotel. But generally OK.
Séjour de 7 nuits en juillet 2018

6/10 Satisfaisant

Wendy, England

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lovely facilities outside. Very poor food and dri
Some of the hotel is definitely a 3* and other areas aren't. The receptionist is overworked and i saw her dealing with quite a few complaints on various occasions. She was polite and trying to be helpful. The bar staff, food area staff, and entertainment staff, were very friendly and helpful. The rooms were not great. I complained that my mattress was just full of springs and lumps. I slept very little. It stayed the same. The shower doesn't stay on the wall. The rooms were not cleaned much. The food was not good quality. It was pretty much the same every day with little variation. The drinks were very poor; all you get is red/white wine, beer or brandy as part of AI. The soft drinks are watered down syrup. We mostly bought our own drinks elsewhere. We ate out too. It isn't worth it for AI. I was asked if i would go back. I wouldn't.
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Roula le 28 juil. 2018
dear Wendy, thank you very much for the good words about our staff, checking the hotel logbook I found no complaint of your part about anything and not of course for a mattress there are always matresses available in case someone complains if you came to us during your stay in the hotel , i think that your holidays would be much better

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Left after one night and found another jotel.
Séjour de 7 nuits en juin 2018

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A good stopover.
A comfortable night's stay conveniently situated close to Heraklion airport. Friendly, helpful staff. Good parking. Great swimming pool areas.
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Roula le 28 juin 2018
Dear David, thank you very much for your nice review about our hotel club lyda hope to see you in very near future best regards Roula Niraki Manager

2/10 Horrible

Stephanie

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst stay in Greece so far!
I’m usually very easy going and don’t complain over much but I can’t keep my mouth shut over this three night stay. We had no hot water and cockroaches! The worst part was they wouldn’t change our room and the lady at reception was so lax about it all and said they would spray later. Like really?! I’ve been to Crete multiple times and stayed in many different places and have never experienced anything close to this. Also, we couldn’t sleep because of the amount of mosquitoes swarming around and when we woke up we were covered in bites. When we first got to the hotel I thought there may have been a chicken pox outbreak because so many children had red dots all over their faces...nope.. just bugs. Anyhow, I don’t mean to be so pessimistic but we truly had an awful stay. Some of the rooms on the upper floors of the newer looking buildings appeared alright. So maybe if you’re lucky enough to get one of those you may have a decent stay.
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Roula le 28 juin 2018
Dear lady I'm sorry becausewe did not meet your expectations, REGARDING mosquitoes and cockroaches, I would like to inform you that the hotel is cooperating with certifieded company which sprays and installs the appropriate traps for insects and rodentsthe. hotel is surrounded by trees and plants, and due to high temperatures there are some mosquitoes, of course not as you describe it.in the hotel supermarket there are mosquito repellents which solve the problem best regards Roula Niraki Manager

10/10 Excellent

Joanna, Manchester

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We stayed in this hotel last summer with two kids and had an amazing time. We didn't understand the complaints people have in some reviews. As for this price you can't have everything but it was well more than enough. Rooms are spacious and clean, staff are amazing, really helpful and more like friends to you. Bar staff makes yummy coctails. There's games to play during the day organised by lovely party people and disco for kids every evening plus something for older guests too. Restaurant busy but still food on time and always fresh and really tasty everyday some different varieties of fish chicken or meat or veggie meals. Maybe more types of olives would be nice and some option of a spicy dish? and adding an option of a garlic tzatziki but if you ask the kitchen staff they'll help if they can give you what you want. And mainly what we could notice, not that was bothering us much, but what people been saying is the lack of normal bacon rashes for breakfast so if they could change anything it would be that and maybe a few more bus fares to the beach. Hotel has 5 swimming pools and only a few minutes away by the local bus there is a lovely beach called Star Beach with quite a few water slides that cost almost nothing. Beach is about 20min walking distance with kids so quite slow legs. Lovely stay and we're actually planning to come back this year again as for this price you can't find a better deal. Kids can't wait too. Thank you Lyda Hotel for our great holiday!!
Séjour de 14 nuits en août 2017
Réponse de Roula le 24 mai 2018
Dear Joanna ,thank you very much for your wonderful and true comment, our customer suggestions are always respected I hope we will see you again in very near future warmest regards Roula Manager

6/10 Satisfaisant

Sven, Deutschland

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Schönes kleines Hotel, Sauberkeit schlecht
Kleines Hotel, sehr freundliche und zuvorkommende Mitarbeiter. Zimmer sind dreckig. Seit dem ersten Tag bis zum Schluss Haare vom Vorgänger im Bad, Duschkopf lässt sich nicht befestigen, Schimmel flecken an den Rädern, abgebrochene Halter, Kein Fön, Bett ist durchgelegen. Hier spürt man die Spiralen von der Matratze beim Schlafen. Essen gibt es jeden Tag das gleiche, nur wenig Abwechslung. Pool und Liegen sind Top, auch was hier die Sauberkeit betrifft alles ok. Ebenso der Shuttletransfer zum Meer ist perfekt organisiert und wird kostenlos vpm Hotel angeboten. Hier beträgt die Fahrt nur ca. 5 Minuten. Nach Gouves ist es ca. 3 km in die Stadt mit vilelen Geschäften und Bars. Busverbindung nur ca. 100 Meter vom Hotel in alle Richtungen. Ebenso Taxi stehen gleich dort bereit und sind genauso günstig.Supermarkt im Hotel ist günstig und hat alles, was man braucht
Séjour de 7 nuits en août 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Family holiday
I could start this review and nit pick Not going to as we got what we paid for, a relaxing Greek holiday at a friendly hotel Food was great as we are clean eaters and loads of fresh veg and fruit. Drinks were usual local brew and ok to sipp at Gouves was ok I wouldn't go back just for Gouves but Lyds was a pleasant surprise If you want a quiet safe family holiday I would recommend, not party central and you need scar to explore
Séjour de 10 nuits en juillet 2017
Réponse de Roula le 28 août 2017
thank you very much for your nice feedback hope to see you in very near future warmest regards Roula Niraki

8/10 Bien

N, italy

Les points forts : Personnel et service
nice hotel for families
would need more buses to the beach as it takes 15min walk
Séjour de 11 nuits en juillet 2017
Réponse de Roula le 21 août 2017
thank you for taking time to write your review we take care very seriously your suggestions

4/10 Médiocre

kimmie, copenhagen

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The food was NOT verry godt,the hotel was old,and to Much noise.
Séjour de 11 nuits en août 2017
Réponse de Roula le 19 août 2017
sorry because instead our efforts we did not meet your expectations

6/10 Satisfaisant

b, italy

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Smoke smell in aspirator-low qual eat+noisy night
Family of 6 people (3 children) booked 2rooms same price but got one with blind bathroom, no hair drier and smoke coming in the room by aspirator (hotel claimed to be same level). Room cleaning was poor, many cats around. In Many nights polish people had parties screaming until h 3-4am. Food of low quality, only melons for fruit, lot of potatoes and same recipe repeated. oranges in the morning, continental breakfast but low quality, terrible cheese and ham. bad coffee and few drinks. Good bread, acceptable pasta and rice, tomatoes salad, few other . Nice 3+ swimming pools but not clean. Animation reduced to many songs and few games always the same. smiling staff . Poor basket lunch for trips.
Séjour de 14 nuits en juillet 2017
Réponse de Roula le 5 août 2017
Dear Madam You paid two rooms you got two in the same building on the same floor The issue of tobacco has been examined in detail and it has not been proved that you are right The hotel is not required to provide a hair dryer in every room is on request Cleanliness is a priority for both rooms and swimming pools and is confirmed by hundreds of our customers The quantities of food consumed prove that this is very good warmest regards Roula Niraki

10/10 Excellent

E.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent stay, highly recommended!
Very easy to find, excellent location, lovely gardens, great room view, very clean hotel, absolutely everyone in the hotel was so polite, friendly yet very professional. Great variety in food, both local delicacies and standard European cuisine. Really loved it and highly recommend! Great value and benefits for a 3* hotel!
Séjour de 7 nuits en juillet 2017
Réponse de roula le 22 juil. 2017
thank you very much!!! Roula

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Budjettikohde,
Hyvä ruoka ja erittäin ystävällinen henkilökunta. Kaksikerroksiset huoneistot ovat auttamatta vanhentuneet, eikä niitä voi suositella. Yhdessä tasossa olevia huoneistoja voi sen sijaan suositella. Rannalle kuljetus säännöllisesti, mutta kävellenkin pääsee (1 km). Hyvä pysäköintialue, vaikka sivuston mukaan ei pysäköintimahdollisuutta. Kolme allasta, joista yksi rauhallinen. Yksi allas kolme metriä syvä, joten sukeltelukin onnistuu. Hieman kulahtanut paikka, mutta toisaalta eipä ollut kalliskaan.
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Réponse de roula le 5 août 2017
Dear guest, thank you for taking time to write your review looking forward to welcoming you in very near future warmes regards Roula Niraki

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Ευχάριστη διαμονή!!
Πολύ καλό για την τιμή του.
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de roula le 15 juil. 2017
ευχαριστώ πολύ Ροθλα Νιράκη

10/10 Excellent

Vera

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Отдых с детьми удался
Мы выбирали отель только из "все включено", т.к.ехали с детьми. И не ошиблись. Нам дали большой, угловой номер с 4 кроватями на 2 этаже. В номере есть даже мини кухня с чайником. Все 9 дней пролетели мгновенно. По вечерам дети ждали танцы и караоке. Здесь отдельно хочется поблагодарить аниматора Zara, который с азартом танцевал с детьми и играл с ними днем. Мы взяли по прилете машину и это было здорово, у отеля есть своя стоянка, рядом есть три аквапарка, парк динозавров, лабиринт, много исторических достопримечательностей и монастырей, но на автобусе с детьми не накатаешься. До моря не торопясь минут 15-20, вполне, чтобы прогуляться. На территории было 3 бассейна и еще мы обнаружили 2, но мы были с середины до конца мая и они еще не работали. Питание нормальное, без особых изысков, но всегда все свежее и точно голодными не останешься. Давали арбузы, яблоки, апельсины. Для детей важным было наличие мороженого. Напитки с 11 до 11 утра до 11вечерв в снек-баре бесплатные.
Séjour de 9 nuits en mai 2017
Réponse de roula le 15 juil. 2017
спасибо вам настоящие вещи, как именно